Echt wat een moves heeft die man, gewoon de worm doen tijdens het seksenquote:
Krijg je als 30+'er.quote:
Dat zal het wel zijnquote:
quote:Op zondag 1 mei 2016 20:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt wat een moves heeft die man, gewoon de worm doen tijdens het seksen
ergerenquote:Op zondag 1 mei 2016 20:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Tegenpolen zijn in begin leuk maar daarna ga jij je echt vieserg aan hem irriteren
scheveningen schijnt een optie te zijnquote:Op zondag 1 mei 2016 20:56 schreef Crip het volgende:
[..]
hheheheh qua persoonlijkheid niet tho.
maar ik zie wel waar het strand
quote:Op zondag 1 mei 2016 20:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb een 7 op jou gehaald, we willen beiden daten in snijkamer en we kijken beiden niet naar maurivlog. Dit kan maar 1 ding betekenen.
Maar ik ben een kloon van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alleen qua uiterlijk ;$quote:Op zondag 1 mei 2016 20:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Tegenpolen zijn in begin leuk maar daarna ga jij je echt vieserg aan hem irriteren
Nog 2 jaar en een beetje genieten.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jij nadert de 30 ook al mooi anders CKtje
Boeie Crip zegt dat het prima kan, 9 jaar verschil.quote:
Nee die vriend van jou dan.quote:
Je moet het leren op een oude fiets hequote:Op zondag 1 mei 2016 20:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Boeie Crip zegt dat het prima kan, 9 jaar verschil.![]()
![]()
Maar vrouwen van 45 interesseren mij niks. Wat nu?!quote:Op zondag 1 mei 2016 20:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je moet het leren op een oude fiets he
..quote:Op zondag 1 mei 2016 20:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar vrouwen van 45 interesseren mij niks. Wat nu?!
Geef jou de schuld in mijn afscheidsbrief.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Haha CK gaat club 27 joinen samen met Noel en Mortaxx RIP
ik zie een verband 27 zijn en strontvervelend kind zijn.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Haha CK gaat club 27 joinen samen met Noel en Mortaxx RIP
Ik heet geen Demon.quote:
Mortaxx zit al jaren in zijn crisis.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:00 schreef Crip het volgende:
[..]
ik zie een verband 27 zijn en strontvervelend kind zijn.
mss mini midlife crisis
Lol, ik vang al money voordat ik ga trouwen. Bruidsschat.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
gwn trouwen en dan uitmaken en al zn geld afpakken
Vind ik ook hoor.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Boeie Crip zegt dat het prima kan, 9 jaar verschil.![]()
![]()
Is dat je gewicht in goud? Dan ga jij vet rijk worden ahahaquote:Op zondag 1 mei 2016 21:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Lol, ik vang al money voordat ik ga trouwen. Bruidsschat.
Beste levensjaren zijn tussen je 27e en 32e.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:01 schreef HPLC het volgende:
Over een half jaar ben ik 27, word ik dan nog vervelender? Dacht niet dat dat kon
HAHAHAHAquote:Op zondag 1 mei 2016 21:00 schreef Crip het volgende:
[..]
ik zie een verband 27 zijn en strontvervelend kind zijn.
mss mini midlife crisis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |