Een coach met ambitie die problemen erkent en niet alleen op geloof en hoop teert, maar wel met de sterke punten van Wenger. (Klasse, vertrouwen in jongere spelers, aanvallend)quote:Op zondag 1 mei 2016 21:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wie zou je dan graag zien komen? Als coach
Ik zie er ook best wel jong uit.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:20 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Qua gedrag dan ik weet niet hoe je eruit zier
hey geile kalequote:Op zondag 1 mei 2016 21:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Jullie hebben me zeker vreselijk gemist
Eerlijk antwoord? Of een subtiel antwoord?quote:Op zondag 1 mei 2016 21:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Löw zou ik wel eens bij een club willen zien ja, an sich na EK is hij op zich wel beetje klaar denk ik. Koeman zie ik niet echt bij een topclub eigenlijk.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Een coach met ambitie die problemen erkent en niet alleen op geloof en hoop teert, maar wel met de sterke punten van Wenger. (Klasse, vertrouwen in jongere spelers, aanvallend)
Löw lijkt me wel wat, maar Koeman mag het ook wel een paar jaar proberen.
Ik gooi amarantha.rar online hequote:Op zondag 1 mei 2016 21:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eerlijk antwoord? Of een subtiel antwoord?
quote:Op zondag 1 mei 2016 21:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is die ongezonde levensstijl toch ergens goed voor
En jij bent?quote:Op zondag 1 mei 2016 21:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
9 minuten voor je bedtijd gaat postenquote:Op zondag 1 mei 2016 21:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
alsof dat uitmaaktquote:Op zondag 1 mei 2016 21:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is die ongezonde levensstijl toch ergens goed voor
Oh oh!quote:Op zondag 1 mei 2016 21:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik gooi amarantha.rar online he
Godver heb je die infertiele zandkip ook weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |