quote:
gwn hoe die doet en praat en zich kleed. Altijd zo'n kut vriendelijke stem als hij belt voor werk.quote:
Mag wel even naar Noord Londen komen om die seniele opa een paar jaar te ontlasten.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Morgen gewoon naar Italie om te lunchen met zijn moeder
Receptie? Waar ben jij dan.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga even paracetamol pakken/eisen bij receptie en slapen, misschieeeeen vanavond stad nog even verkennen en anders zien jullie mij hier weer terug.
God oh god ik ga nooit meer ziek op reis ;s. Nou dag schatjes hou van jullie allemaal behalve HZAW![]()
quote:Op zondag 1 mei 2016 21:13 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
gwn hoe die doet en praat en zich kleed. Altijd zo'n kut vriendelijke stem als hij belt voor werk.
hoe hij zich kleed is wel cute tho
bloesjes en dan trui en beige broeken enzo. Halve kledingkast van mcGregor![]()
Is wel beetje opvallend, laatste weken opeens grote aversie van Arsenal-fans jegens Wenger. Daarvoor werd hij toch best op handen gedragenquote:Op zondag 1 mei 2016 21:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mag wel even naar Noord Londen komen om die seniele opa een paar jaar te ontlasten.
quote:Op zondag 1 mei 2016 21:12 schreef HPLC het volgende:
Hopelijk heeft iedereen een fijne avond, behalve Hermann
Een weegschaalquote:Op zondag 1 mei 2016 21:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben van 1989. Maar ben grotendeels in 2017 wel 27 jaar oud. Ben pas eind september jarig.
Dat komt omdat meneer afgelopen zomer niks gedaan heeft. Wenger valt niet te peilen, maar hij is zo deluded als de achterkant van een varken.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is wel beetje opvallend, laatste weken opeens grote aversie van Arsenal-fans jegens Wenger. Daarvoor werd hij toch best op handen gedragen
Wow ik had je veel jonger geschatquote:Op zondag 1 mei 2016 21:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben van 1989. Maar ben grotendeels in 2017 wel 27 jaar oud. Ben pas eind september jarig.
Wie zou je dan graag zien komen? Als coachquote:Op zondag 1 mei 2016 21:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat komt omdat meneer afgelopen zomer niks gedaan heeft. Wenger valt niet te peilen, maar hij is zo deluded als de achterkant van een varken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |