Haha leuke meme xDquote:
egt hequote:Op zondag 1 mei 2016 21:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Godverdomme 5 bijna27jarige mensen. Kutoudjes
Welnee, ze zitten in hun bloei van hun levenquote:Op zondag 1 mei 2016 21:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Godverdomme 5 bijna27jarige mensen. Kutoudjes
Gaat wel gezellig worden daar boven.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:02 schreef Opsonisatie het volgende:
In 2017 gaan wij Catkiller, Mortaxx, HPLC, Ama en Oberella niet meer zien. Zij gaan naar de hemel om Kurt Cobain en Amy Winehouse te joinen. Rip aan de nabestaanden
Eensquote:Op zondag 1 mei 2016 21:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Welnee, ze zitten in hun bloei van hun leven
Ik heb de kwaliteit gemist denk ik.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:08 schreef Der_Mann het volgende:
dat was wel weer genoeg Der_Mann kwaliteit, de beste dingen moet je altijd in kleine doseringen nemen
ik ga weer verder met fappen en netflix
30+ is de nieuwe 20 ofniequote:Op zondag 1 mei 2016 21:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
haha daar heb je die jongen vanuit het bejaardencentrum.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
zo is hij ook lol, maar vaak gunt hij het ook wel. Als hij boos voor mij wat gaat halen en ik bel dan op of hij ook meteen iets anders wilt meenemen gaat ie altijd schelden aan de tellie.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo irritant is dat, mijn vriendin is ook zo met Mac halen, denk dan altijd vieze vetnek ga lekker zelf joh als je zo nodig moet vreten maar ik zeg dan altijd 9 keer nee en maak dan ruzie en dan achteraf ga ik toch maar want tja zit toch onder de plak he.
Heel je lichaam laten harsen voor die date zeker? Succes.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:09 schreef xcachet het volgende:
Ik ga er vandoor. Moet echt eens even wat gaan doen komende dagen.
Veel sterkte zonder mij. Het ga jullie goed.
xoxo
quote:Op zondag 1 mei 2016 21:09 schreef xcachet het volgende:
xoxo
Geniet van het weer de komende dagen xxquote:Op zondag 1 mei 2016 21:09 schreef xcachet het volgende:
xoxo
Ja, alleen niet aan WCH vertellen.quote:
Ik doe net als Frank, doen alsof je 24 bent.quote:
Lobi Opsoquote:
thanks jij ook beebquote:Op zondag 1 mei 2016 21:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geniet van het weer de komende dagen xx
quote:
Frank is echt leuk in tegenstelling tot al die verzuurde ouderen van 50quote:Op zondag 1 mei 2016 21:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik doe net als Frank, doen alsof je 24 bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |