Ja moet ik soiweso even zorgpakket erbij hebben om te kijkenquote:Op zondag 1 mei 2016 19:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik deed dat ook met hardlopen, de huisarts kan bij dat soort klachten namelijk écht niks doen dan verwijzen. Maag- en darmklachten is wat anders enzo natuurlijk, maar dit soort dingen kan je huisarts niks doen.
Ja als je liever langs gaat bij de huisarts dan kan dat, maar denk echt dat hij enkel zal verwijzen. Ik vond het wel fijn, scheelt tijd en je weet direct hoe en wat. Soms is het wel zo dat je shit vergoed krijgt wanneer je een verwijsbrief hebt, maar weet niet of dat bij je fysio is en weet ook niet of fysio in je pakket hebt anders kun je daar nog wel even naar kijken
ik ben niet gay en ook niet dikquote:Op zondag 1 mei 2016 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eerst iedereen gay hier, nu iedereen dik?
[ afbeelding ]
Wij zijn een minderheidquote:
Nee, want wij zijn geen slachtoffer van vetquote:Op zondag 1 mei 2016 19:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Wij zijn een minderheid
Mogen we nu medelijden met onszelf hebben en in de slachtofferrol kruipen?
hahaquote:Op zondag 1 mei 2016 19:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, want wij zijn geen slachtoffer van vet![]()
Ja, beter ga je vanaf nu elke avond pizza eten, misschien hoor je er dan bij binnenkort.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Wij zijn een minderheid
Mogen we nu medelijden met onszelf hebben en in de slachtofferrol kruipen?
Truequote:Op zondag 1 mei 2016 19:21 schreef supersof het volgende:
[..]
\Misschien niet aan de buitenkant te zien maar aan de binnenkant kan het nog steeds hoorquote:Op zondag 1 mei 2016 19:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Heb je ook betere suggesties? Heb dat maandenlang gedaan en viel afquote:Op zondag 1 mei 2016 19:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, beter ga je vanaf nu elke avond pizza eten, misschien hoor je er dan bij binnenkort.
Ik lijk op de linkerquote:Op zondag 1 mei 2016 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eerst iedereen gay hier, nu iedereen dik?
[ afbeelding ]
Eet drie pizza's per avond en daarna een zak chips.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb je ook betere suggesties? Heb dat maandenlang gedaan en viel af
Nu komen (hihi) we ergensquote:Op zondag 1 mei 2016 19:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eet drie pizza's per avond en daarna een zak chips.
heb toch een snelle spijsvertering dus maakt niet uitquote:
jeeeejquote:
Zo chill lijkt me datquote:Op zondag 1 mei 2016 19:23 schreef supersof het volgende:
[..]
heb toch een snelle spijsvertering dus maakt niet uit
Jaloers...quote:Op zondag 1 mei 2016 19:23 schreef supersof het volgende:
[..]
heb toch een snelle spijsvertering dus maakt niet uit
Nou het is ook heel vaak irritant. Want ik heb ook een kleine maag. Dus dan denk ik dat ik vol zit, maar een uur daarna al weer hongerquote:
Wowquote:
Lijkt me zo fijn als je na een klein beetje eten gewoon vol zit.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou het is ook heel vaak irritant. Want ik heb ook een kleine maag. Dus dan denk ik dat ik vol zit, maar een uur daarna al weer honger
Lewd.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijkt me zo fijn als je na een klein beetje eten gewoon vol zit.
Ik zit nooit vol.
Maar ik heb een uur geleden avond gegeten en nu alweer honger. Maar geen zin om twee keer avond eten te nemen, dus nu eet ik chocoladequote:Op zondag 1 mei 2016 19:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijkt me zo fijn als je na een klein beetje eten gewoon vol zit.
Ik zit nooit vol.
Nee, absolutely notquote:
Ohhhh, u lijkt net zo'n maagverkleinermeisje zoquote:Op zondag 1 mei 2016 19:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou het is ook heel vaak irritant. Want ik heb ook een kleine maag. Dus dan denk ik dat ik vol zit, maar een uur daarna al weer honger
wejo, maar goed bezig dan!!!quote:
Ik ben overal door beledigd, ik zit op tumblr.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik het lewd bedoelde zou je beledigd moeten zijn. :$
Ik weet niet, het klinkt nog steeds niet vervelend zoals je het beschrijft.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar ik heb een uur geleden avond gegeten en nu alweer honger. Maar geen zin om twee keer avond eten te nemen, dus nu eet ik chocolade
Je moet moeite doen om zo slank te blijven?quote:Op zondag 1 mei 2016 19:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, absolutely not![]()
[..]
Ohhhh, u lijkt net zo'n maagverkleinermeisje zo![]()
Maar veel kleine dingen eten, ja het klinkt chill. Maar dingen klinken al gauw chill als je het zelf niet hebt
[..]
wejo, maar goed bezig dan!!!![]()
jaquote:Op zondag 1 mei 2016 19:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet moeite doen om zo slank te blijven?
http://i.imgur.com/MUUt0xz.jpgquote:Op zondag 1 mei 2016 19:27 schreef Crack_ het volgende:
Oh, die site die neemt geslacht en je leeftijd niet mee Divje. Wat zegt deze?
http://www.voedingscentru(...)wicht/bmi-meter.aspx
Ow dat valt meequote:Op zondag 1 mei 2016 19:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaik eet gemiddeld 1600-1900 kcal per dag
Heb ik wel ingevuld?quote:Op zondag 1 mei 2016 19:27 schreef Crack_ het volgende:
Oh, die site die neemt geslacht en je leeftijd niet mee Divje. Wat zegt deze?
http://www.voedingscentru(...)wicht/bmi-meter.aspx
182 en 63 is op het randje vind ikquote:Op zondag 1 mei 2016 19:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb ik wel ingevuld?
Die site zegt bij M 27, 182 en 63 dat ik een BMI van 19 heb en een goed gewicht heb voor m'n lengte?
Ook letterlijk 'Houden zo!'
Wow Schwarzeneggerquote:Op zondag 1 mei 2016 19:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
http://i.imgur.com/MUUt0xz.jpg
weinig bijzonders., maar belofte maakt schuld
19 is wel beter dan 17 jaquote:Op zondag 1 mei 2016 19:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb ik wel ingevuld?
Die site zegt bij M 27, 182 en 63 dat ik een BMI van 19 heb en een goed gewicht heb voor m'n lengte?
hey ik ookquote:
Tering das dunquote:Op zondag 1 mei 2016 19:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb ik wel ingevuld?
Ja gekkie. Was wel rock-bottom toen hequote:Op zondag 1 mei 2016 19:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
19 is wel beter dan 17 ja
15 is echt heel weinig voor een man jouw leeftijd
Oh, sorry danquote:Op zondag 1 mei 2016 19:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb ik wel ingevuld?
Ja, zo sta je zo gek dat ik geen idee heb wat 'echt' is en wat nietquote:Op zondag 1 mei 2016 19:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
http://i.imgur.com/MUUt0xz.jpg
weinig bijzonders., maar belofte maakt schuld
voor iedereen is 15 weinigquote:Op zondag 1 mei 2016 19:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
19 is wel beter dan 17 ja
15 is echt heel weinig voor een man jouw leeftijd
Niet lang meer toch.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je BMI is 27.1
Je bent te zwaar voor je lengte
Troost je, je zit onder mijquote:Op zondag 1 mei 2016 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je BMI is 27.1
Ja dan beter laten en genietenquote:Op zondag 1 mei 2016 19:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk 20 maar geen zin om er hard mijn best voor te doen.
Waar dan?quote:Op zondag 1 mei 2016 19:32 schreef Crack_ het volgende:
Mijn bmi is 17,6 maar ik heb nog wat extra vetjes enzoooo
Zo zwart/wit zie ik het ook niet nee.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, sorry dan
Ja, 19 is inderdaad een goed bmi maar je moet het bmi niet zo zwart wit zien. Achttien is ondergewicht, dan is 19 niet echt chill voor de meeste
.
En je moet zelf beetje schatting maken natuurlijk door naar je lichaam te kijken en of dat meer vetjes of spier si enzo enzo.
ach, het is ook niet per se nodigquote:Op zondag 1 mei 2016 19:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk 20 maar geen zin om er hard mijn best voor te doen.
ja ok snap ikquote:Op zondag 1 mei 2016 19:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, sorry dan
Ja, 19 is inderdaad een goed bmi maar je moet het bmi niet zo zwart wit zien. Achttien is ondergewicht, dan is 19 niet echt chill voor de meeste
.
En je moet zelf beetje schatting maken natuurlijk door naar je lichaam te kijken en of dat meer vetjes of spier si enzo enzo.
[..]
Ja, zo sta je zo gek dat ik geen idee heb wat 'echt' is en wat niet
[..]
voor iedereen is 15 weinig
Mja de zin om mijn best te doen komt vanzelf weer.quote:
Slankie SCquote:Op zondag 1 mei 2016 19:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja de zin om mijn best te doen komt vanzelf weer.
Ben al een stukje opgeschoten vergeleken bij een jaar of wat geleden.
Wel lastig hoor heb net gegeten en alweer hongerquote:
Dat is ietsquote:
Mn buik voornamelijkquote:
hahaha ja dat is waarquote:Op zondag 1 mei 2016 19:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Zo zwart/wit zie ik het ook niet nee.
Zou wel 10kg erbij willen, aan spiermassa. M'n bodyfat% was ook echt 3. Zal nu iets hoger liggen denk ik. 1 voordeel, tijd sporten en je ziet direct spiertjes
Ja, wat een schattig buikje ookquote:Op zondag 1 mei 2016 19:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja ok snap ik
http://imgur.com/9g2X8Ii
beter?
Ja, beterquote:Op zondag 1 mei 2016 19:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja de zin om mijn best te doen komt vanzelf weer.
Ben al een stukje opgeschoten vergeleken bij een jaar of wat geleden.
Ja ik heb echt een vervelend buikje, die had ik ook toen ik 50 kg bij 1.87 woog. vanaf de geboorte alquote:Op zondag 1 mei 2016 19:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mn buik voornamelijk
Ik heb ook echt buikje![]()
. Echter gaat iedereen hier tegen in behalve de mensen die me heel goed kennen. Ik bedoel namelijk niet dat ik niet dun genoeg zou zijn oid, maar gewoon mn bouw
. Maar dit is gejank hoor, bedoel dit niet van 'owheoeheo heb vet' maar 'lijkt vooral laag'
[..]
hahaha ja dat is waar
[..]
Ja, wat een schattig buikje ook
[..]
Ja, beter. Zo geforceerd motiveert je ook niet op de lange termijn
Prima buikje hoorquote:Op zondag 1 mei 2016 19:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mn buik voornamelijk
Ik heb ook echt buikje![]()
. Echter gaat iedereen hier tegen in behalve de mensen die me heel goed kennen. Ik bedoel namelijk niet dat ik niet dun genoeg zou zijn oid, maar gewoon mn bouw
. Maar dit is gejank hoor, bedoel dit niet van 'owheoeheo heb vet' maar 'lijkt vooral laag'
[..]
hahaha ja dat is waar
[..]
Ja, wat een schattig buikje ook
[..]
Ja, beter. Zo geforceerd motiveert je ook niet op de lange termijn
Eet je wel tussendoortjes? Want je had het gister over alleen ontbijt lunch en diner. Maar dat is ook wel beetje weinigquote:Op zondag 1 mei 2016 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel lastig hoor heb net gegeten en alweer honger
[..]
Dat is iets
Gatverdamme.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je BMI is 27.1
Nigga plsquote:Op zondag 1 mei 2016 19:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb ook wel wat buikvet maar het valt niet zo op met het vet erboven en onder.
Ik heb al gegeten maar nu krijg ik weer honger.quote:
Dirty Bulk?quote:
Ik niet. Eerst even work-outje doen zoquote:
Nee. Ik heb het idee dat de tussendoortjes ervoor zorgen dat ik telkens aan kom.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eet je wel tussendoortjes? Want je had het gister over alleen ontbijt lunch en diner. Maar dat is ook wel beetje weinig
Tetten en kont.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb ook wel wat buikvet maar het valt niet zo op met het vet erboven en onder.
Ik heb tenminste een mannelijke baardquote:
Te weinig eten kan er ook voor zorgen dat je niks verliest hequote:Op zondag 1 mei 2016 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Ik heb het idee dat de tussendoortjes ervoor zorgen dat ik telkens aan kom.
[..]
Tetten en kont.
[..]
Ik heb tenminste een mannelijke baard
Je moet misschien ook als tussendoortjes appels enzo gaan eten, heerlijk.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Ik heb het idee dat de tussendoortjes ervoor zorgen dat ik telkens aan kom.
Brrrr. Krentenquote:
Ik heb het net op, maar nog steeds hongerquote:
Nou ja, het is in ieder geval de bedoeling dat je blijft etenquote:Op zondag 1 mei 2016 19:42 schreef Lokasenna het volgende:
Dat niet afvallen door 'te weinig eten' geloof ik niet echt.
Nu pas gegeten?quote:Op zondag 1 mei 2016 19:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb het net op, maar nog steeds hongerWas eerste van de dag lol!
Ja, vanaf 12:00 al wakker. Maar hele dag niet echt honger gehad en ben weg geweest.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2016 19:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja, vanaf 12:00 al wakker. Maar hele dag niet echt honger gehad en ben weg geweest.
Dikke prima tochquote:Op zondag 1 mei 2016 19:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik bedoelde de 'vrouwelijke vormen' die de aandacht van het buikvet afleiden. :$
Ohhh. Geen honger door een kater ofzo?quote:Op zondag 1 mei 2016 19:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja, vanaf 12:00 al wakker. Maar hele dag niet echt honger gehad en ben weg geweest.
alquote:Op zondag 1 mei 2016 19:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je moet wel voor je lichaam zorgen ;squote:
Jij houdt wel van dikkies hequote:
Druk bezig met solliciteren en probeer mijzelf bezig te houden zodat men geen commentaar kan hebben.quote:
Was je toevallig een stoner?quote:Op zondag 1 mei 2016 19:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Wou vragen hoe dat kan maar had dat zelf ook altijd
Goed bezig. Waarop solliciteer je?quote:Op zondag 1 mei 2016 19:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Druk bezig met solliciteren en probeer mijzelf bezig te houden zodat men geen commentaar kan hebben.Beter dus.
En daar?
Ik dacht vroeger dat volslank betekende dat iemand enorm slank was.quote:
Niet te zwaar aan tillenquote:
Ja, dat is dus wat ik net bedoelde met dat ik een buikje heb, ik heb dat ookquote:Op zondag 1 mei 2016 19:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ik heb echt een vervelend buikje, die had ik ook toen ik 50 kg bij 1.87 woog. vanaf de geboorte al
quote:
nog keer aspergesquote:
nomnomquote:Op zondag 1 mei 2016 19:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat is dus wat ik net bedoelde met dat ik een buikje heb, ik heb dat ook
[..]
[..]
nog keer asperges![]()
![]()
quote:Op zondag 1 mei 2016 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger dat volslank betekende dat iemand enorm slank was.
Ik dacht dat ze logen op de datingsite
quote:
Vergat jij het ook gewoon of was te fucking lam om te koken?quote:
Ik heb alleen wel wat meer vetjes dan jij hoor Crackjequote:Op zondag 1 mei 2016 19:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat is dus wat ik net bedoelde met dat ik een buikje heb, ik heb dat ook
[..]
[..]
nog keer asperges![]()
![]()
Heb caissière, ochtend krantenwijk en bioscoop medewerker tot nu toe.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Goed bezig. Waarop solliciteer je?
Had je die 40 km nog gefietst?
Beetje ziekjes nog, hele weekend ook niet echt veel kunnen doen daardoor.
Oh nou in de avond en nacht ging het wel los bij mij.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:51 schreef Crack_ het volgende:
Ik eet juist veels te veel door wiet![]()
verlies ik juist eerder controle over eten dan andersom
Overdag eigenlijk gewoon vergeten.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Vergat jij het ook gewoon of was te fucking lam om te koken?
Ja ik normaal ook hoor maar ik had gisternacht vrij laat nog gegeten bij de snackbar en vanmiddag was het gezellig bij een FOK!ker thuis en heb ik er ook niet aan gedacht.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:51 schreef Crack_ het volgende:
Daar heb ik toch al zo vaak op gesolliciteerd.quote:
Een rammelende maag herinnert je er toch wel aan?quote:Op zondag 1 mei 2016 19:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh nou in de avond en nacht ging het wel los bij mij.
[..]
Overdag eigenlijk gewoon vergeten.
Spacecake bakkenquote:Op zondag 1 mei 2016 19:51 schreef Crack_ het volgende:
ja misschien wel maar jij snapt tenminste wel wat ik bedoel en bijna niemand snapt datquote:Op zondag 1 mei 2016 19:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb alleen wel wat meer vetjes dan jij hoor Crackje
quote:Op zondag 1 mei 2016 19:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh nou in de avond en nacht ging het wel los bij mij.
[..]
Overdag eigenlijk gewoon vergeten.
ahh oke okequote:Op zondag 1 mei 2016 19:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik normaal ook hoor maar ik had gisternacht vrij laat nog gegeten bij de snackbar en vanmiddag was het gezellig bij een FOK!ker thuis en heb ik er ook niet aan gedacht.
Heb ik niet snel last van.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Een rammelende maag herinnert je er toch wel aan?
Goed bezig. Gewoon voor de zomervakantie, dus tot je nieuwe studie zeg maar?quote:Op zondag 1 mei 2016 19:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb caissière, ochtend krantenwijk en bioscoop medewerker tot nu toe.
Ja zeker
Aw, beterschap
Vooral Deezertjequote:Op zondag 1 mei 2016 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heb ik toch al zo vaak op gesolliciteerd.
Dan is heel Nederland tussen de 18 en 25 alleen je concurrent volgens mij
Die zit vooral in de bioscoopzaal ipv erbuitenquote:
Gingen dan de kasten leeg?quote:Op zondag 1 mei 2016 19:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik niet snel last van.
Bovendien at ik 's nachts genoeg.
quote:Op zondag 1 mei 2016 19:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja misschien wel maar jij snapt tenminste wel wat ik bedoel en bijna niemand snapt dat
[..]
[..]
ahh oke oke
True. Beetje staren.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die zit vooral in de bioscoopzaal ipv erbuiten
Hoe bedoel je dat laatste?quote:Op zondag 1 mei 2016 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heb ik toch al zo vaak op gesolliciteerd.
Dan is heel Nederland tussen de 18 en 25 alleen je concurrent volgens mij
Tijdens de zomer en tijdens studie.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Goed bezig. Gewoon voor de zomervakantie, dus tot je nieuwe studie zeg maar?
Thanks
Oh ik heb sowieso wel vreetbuien of ik nu blow of niet.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Gingen dan de kasten leeg?
Vreetkicks zijn me totaal vreemd
Ah zo.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat laatste?
[..]
Tijdens de zomer en tijdens studie.
Je hebt echt geluk als je dat baantje krijgt, iedereen lijkt dat te willenquote:Op zondag 1 mei 2016 19:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat laatste?
[..]
Tijdens de zomer en tijdens studie.
derp derp derp derp derpquote:
Nee, moet hbo ook nog inschrijven.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah zo.
Weet je al meer wat betreft studie dan?
Lijkt me eigenlijk gewoon het zoveelste kutbaantje.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt echt geluk als je dat baantje krijgt, iedereen lijkt dat te willen
quote:Op zondag 1 mei 2016 19:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk gewoon het zoveelste kutbaantje.
quote:Op zondag 1 mei 2016 19:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh ik heb sowieso wel vreetbuien of ik nu blow of niet.
hoef je de lyrics niet op te zoekenquote:
Het is een leisure centrum dat opent begin juli. Ze hebben dus veel mensen nodig ook voor lasergamen, receptioniste, horeca etc. Ik ben werkelijk alle dagen en alle uren beschikbaar dus maak prima kans.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt echt geluk als je dat baantje krijgt, iedereen lijkt dat te willen
Beetje de rotzooi moeten opruimen als er weer een New Kids film is gedraaid ofzo. :$quote:Op zondag 1 mei 2016 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja weet niet, mij lijkt het wel wat. Leuke sfeer denk ik ook gewoon.
Alweer 4,5 jaar sinds wij gemeet hebben.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Tetten en kont.
[..]
Ik heb tenminste een mannelijke baard
Ah zo.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is een leisure centrum dat opent begin juli. Ze hebben dus veel mensen nodig ook voor lasergamen, receptioniste, horeca etc. Ik ben werkelijk alle dagen en alle uren beschikbaar dus maak prima kans.
sterktequote:
Ik kocht toen eigenlijk nooit snoep enzo, at dan gewoon blikjes bonen in tomatensaus.quote:
Watquote:Op zondag 1 mei 2016 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kocht toen eigenlijk nooit snoep enzo, at dan gewoon blikjes bonen in tomatensaus.
Nu ben ik kieskeuriger geworden.
Ja.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat
Oh wacht, was jij degene hier doe zo van bonen hield?
Rauw?quote:Op zondag 1 mei 2016 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kocht toen eigenlijk nooit snoep enzo, at dan gewoon blikjes bonen in tomatensaus.
Nu ben ik kieskeuriger geworden.
Ligt er enorm aanquote:Op zondag 1 mei 2016 20:04 schreef Fok-it het volgende:
Oke, lekker banaal maar hoevaak pissen jullie per dag?![]()
Ik ben een half uur geleden geweest en ik moet nu weerDenk dat het al minstens de 8ste keer is ofzo vandaag
Soms 3 keer, soms 12 keer.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:04 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben een half uur geleden geweest en ik moet nu weerDenk dat het al minstens de 8ste keer is ofzo vandaag
Soms 2 keer, soms 10quote:Op zondag 1 mei 2016 20:04 schreef Fok-it het volgende:
3 of 4 keer denk ik.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:04 schreef Fok-it het volgende:
Wat een schatquote:Op zondag 1 mei 2016 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kaneel heeft een bonenkookboek geschreven door Joke Boon gekocht.
zes keer ofzoquote:Op zondag 1 mei 2016 20:04 schreef Fok-it het volgende:
2 keer? Jezus weinigquote:
die blonde?quote:Op zondag 1 mei 2016 20:05 schreef Toto69 het volgende:
een ex staat in de finale van miss teen overijssel of zo
gadverdammequote:Op zondag 1 mei 2016 20:06 schreef Crack_ het volgende:
Al moest ik voor school twee dagen plas verzamelen en toen had ik de eerste dag maar 500 ml![]()
![]()
![]()
![]()
Naja het is niet dat ik me zorgen maak ofzo, maar wel gek tochquote:Op zondag 1 mei 2016 20:06 schreef Crack_ het volgende:
Je plast ongeveer 1 tot 1,5 liter per dag. Reken maar uit.
Ik plas vaak mini plasjes en ga heel vaak.
zag je laatst iets liken van miss overijsel ofzoquote:
Altijd zo geweestquote:Op zondag 1 mei 2016 20:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind 3 a 4 keer dan weer gewoon kei weinig
oh ja die jaquote:Op zondag 1 mei 2016 20:07 schreef supersof het volgende:
[..]
zag je laatst iets liken van miss overijsel ofzo
Hele pot meteen volquote:Op zondag 1 mei 2016 20:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Altijd zo geweest
Wel flinke hoeveelheden hoor
Ik wil ook een exquote:Op zondag 1 mei 2016 20:05 schreef Toto69 het volgende:
een ex staat in de finale van miss teen overijssel of zo
ik zou eerder zeggen dat je een relatie zou willen dan een exquote:
quote:Op zondag 1 mei 2016 20:06 schreef Crack_ het volgende:
Al moest ik voor school twee dagen plas verzamelen en toen had ik de eerste dag maar 500 ml![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik weet ook nieeet. Hopelijk wordt het niet normaal voor jequote:Op zondag 1 mei 2016 20:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja het is niet dat ik me zorgen maak ofzo, maar wel gek tochMannen hebben over het algemeen wel een iets grotere blaasinhoud
Ahhh oke okequote:Op zondag 1 mei 2016 20:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Altijd zo geweest
Wel flinke hoeveelheden hoor
Als je die potten zag op school, geen twijfel over mogelijk.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:08 schreef Lokasenna het volgende:
Heb best wel moeite om te geloven dat er op een gemiddelde dag een liter uitkomt.
welquote:
Drink je koffie? Of wellicht is de suikerhuishouding niet helemaal goed...quote:Op zondag 1 mei 2016 20:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja het is niet dat ik me zorgen maak ofzo, maar wel gek tochMannen hebben over het algemeen wel een iets grotere blaasinhoud
Ik heb een paar exen maar om nou te zeggen dat ik me nu beter voel..quote:Op zondag 1 mei 2016 20:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook nieeet. Hopelijk wordt het niet normaal voor je
[..]
Ahhh oke oke
[..]
Als je die potten zag op school, geen twijfel over mogelijk.Maar had dat ook hoor, tot ik het zag
misschien tip?
[..]
wel
Nope, ik drink geen koffie.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Drink je koffie? Of wellicht is de suikerhuishouding niet helemaal goed...
Dat zou best wel eens kunnen jaquote:Op zondag 1 mei 2016 20:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nope, ik drink geen koffie.
Maar ik ben wel een slechte drinker. Heel onregelmatige vochtiname ook. Misschien dat dat er mee te maken heeft
Als ik abnormaal veel moet heb ik meestal later die week blaasontsteking.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar hebben mannen niet zo snel last vanquote:Op zondag 1 mei 2016 20:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik abnormaal veel moet heb ik meestal later die week blaasontsteking.
Ja, is wel een verschijnsel ervan he. Maar het doet geen pijn ofzo, en er komt altijd gewoon normale hoeveelheid uit.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik abnormaal veel moet heb ik meestal later die week blaasontsteking.
Mijn exen worden altijd goede vrienden, dus vind dat wel toevoegingquote:Op zondag 1 mei 2016 20:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb een paar exen maar om nou te zeggen dat ik me nu beter voel..
Als vrouw is het ook killing.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, is wel een verschijnsel ervan he. Maar het doet geen pijn ofzo, en er komt altijd gewoon normale hoeveelheid uit.
En ik heb al een keer blaasontsteking gehad. Wat killing is bij een man trouwensviel bijna flauw op weg naar de ha
Mannen kunnen gewoon niets hebben.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, is wel een verschijnsel ervan he. Maar het doet geen pijn ofzo, en er komt altijd gewoon normale hoeveelheid uit.
En ik heb al een keer blaasontsteking gehad. Wat killing is bij een man trouwensviel bijna flauw op weg naar de ha
quote:
Respect, mij nog nooit gelukt.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn exen worden altijd goede vrienden, dus vind dat wel toevoeging
Jullie pijngrens is sowieso lager. :$quote:Op zondag 1 mei 2016 20:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee het schijnt echt pijnlijekr te zijn bij een man heb ik gelezen
beetje gekke manier om vrienden te makenquote:Op zondag 1 mei 2016 20:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn exen worden altijd goede vrienden, dus vind dat wel toevoeging
ik vind poepen echt pure ellende tegenwoordigquote:Op zondag 1 mei 2016 20:19 schreef Divje het volgende:
Moet wel vaak poepen op een dag, heb ik 't idee.
Ook een bevredigend gevoel soms
Jij hebt toch een extra poepgaatje?quote:Op zondag 1 mei 2016 20:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik vind poepen echt pure ellende tegenwoordig
Kan ik me in jouw geval wel iets bij voorstellen.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik vind poepen echt pure ellende tegenwoordig
Een hit in de Gay-porn industriequote:
Is wel wat voor jou jaquote:Op zondag 1 mei 2016 20:25 schreef Lokasenna het volgende:
Zo'n mierenboerderij lijkt me wel stoer om te hebben.
Bohquote:Op zondag 1 mei 2016 20:31 schreef supersof het volgende:
shake gemaakt van appel, banaan, beetje wortel, handje spinazie en waterzo lekker
Die zijn niet zo duur volgens mijquote:Op zondag 1 mei 2016 20:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien moet ik gaan sparen om een starterkolonie te kopen.
oh ik moet ook nog ondergoed kopenquote:Op zondag 1 mei 2016 20:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee klopt.
Maar moet eerst nog onderbroeken kopen, en verlengsnoertjes.
Ligt er een beetje aan. Eerder meestal bij de V&D.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:37 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik moet ook nog ondergoed kopen
waar koop jij het?
omg lekkerquote:
Sam Feldt jaaaquote:Op zondag 1 mei 2016 20:38 schreef supersof het volgende:
[..]
omg lekker
al was dat te verwachten want sam feldt
Ik de laatste keer bij de primark, maar die zijn maar een jaar goed gebleven.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan. Eerder meestal bij de V&D.
Ik draag ook nog wel veel hema ondergoed. Lekker simpel.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik de laatste keer bij de primark, maar die zijn maar een jaar goed gebleven.
Ik vind hunkemoller ondergoed zo moooi, maar lijkt me niet fijn om elke dag kant te dragen. Liever gewoon katoenen dingen
R3habquote:Op zondag 1 mei 2016 20:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Sam Feldt jaaa
Shadows of Love is ook zo'n heerlijk nummertje.
R3hab is sowieso een held, Quintino wat minder. Al was zijn remix van Major Lazer's 'Light it up' wel weer erg fijn.quote:
Gefeliciteerd met die derde plekquote:Op zondag 1 mei 2016 20:43 schreef Divje het volgende:
[..]
R3hab is sowieso een held, Quintino wat minder. Al was zijn remix van Major Lazer's 'Light it up' wel weer erg fijn.
Karate vind ik wel lekkerder nummer trouwensquote:Op zondag 1 mei 2016 20:43 schreef Divje het volgende:
[..]
R3hab is sowieso een held, Quintino wat minder. Al was zijn remix van Major Lazer's 'Light it up' wel weer erg fijn.
Thanks, alweer?quote:Op zondag 1 mei 2016 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met die derde plek
Stonden 0-1 voor in Almelo, maar liepen in het haags kwartiertje alsnog tegen de 1-1 aanquote:Op zondag 1 mei 2016 20:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Thanks, alweer?
Hoe heeft ADO het gedaan vandaag?
Hmmmwoahhquote:Op zondag 1 mei 2016 20:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Karate vind ik wel lekkerder nummer trouwens
He, balenquote:Op zondag 1 mei 2016 20:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stonden 0-1 voor in Almelo, maar liepen in het haags kwartiertje alsnog tegen de 1-1 aan
Ik heb alleen de samenvatting gezienquote:Op zondag 1 mei 2016 20:47 schreef Divje het volgende:
[..]
HmmmwoahhVerveelt snel vind ik..
[..]
He, balen
Liet Tommie nog leuke dingen zien?
Nohhhquote:Op zondag 1 mei 2016 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb alleen de samenvatting gezien
Ja, geniet daar lekker een andere dag van. Je cluppie kon je steun goed gebruiken lees ik net!quote:
Mijn cluppie speelt nergens meer omquote:Op zondag 1 mei 2016 20:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, geniet daar lekker een andere dag van. Je cluppie kon je steun goed gebruiken lees ik net!
O godquote:
Ja nou oke dan. Wel genoten van 't weer dus ?quote:Op zondag 1 mei 2016 20:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn cluppie speelt nergens meer om
hoe gaat het met je chick?quote:
waarom?quote:
AJAX GAAT KAMPIOEN WORDEN JAAAAAAAAAAquote:
Kantquote:Op zondag 1 mei 2016 20:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik de laatste keer bij de primark, maar die zijn maar een jaar goed gebleven.
Ik vind hunkemoller ondergoed zo moooi, maar lijkt me niet fijn om elke dag kant te dragen. Liever gewoon katoenen dingen
gaat irriteren daar johquote:
welk merk?quote:Op zondag 1 mei 2016 21:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh weinig last van. Koop bijna alleen nog maar kant.
Maar is dan heel dat ding kant?quote:Op zondag 1 mei 2016 21:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Overal en nergens eigenlijkAction, Zeeman, Hema.
Alleen een klein stukje stof aan de onderkant voor de hygiëne.quote:
Je kunt het beste katoen dragen, dat ademt ten minste nog. Net als je het beste katoenen sokken kan dragenquote:
Maar kant is toch sowieso luchtig?quote:Op zondag 1 mei 2016 21:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Je kunt het beste katoen dragen, dat ademt ten minste nog. Net als je het beste katoenen sokken kan dragen
ieeh, die vind ik zo kut zitten. en heel onvrouwelijkquote:Op zondag 1 mei 2016 21:35 schreef Amarantha het volgende:
Of simpele boxershorts van de wibra, zijn naadloos. Vind ik soms wel fijn als ik joggingsbroek ofzo aan heb.
Onvrouwelijk? Ja dat sowiesoquote:Op zondag 1 mei 2016 21:40 schreef supersof het volgende:
[..]
ieeh, die vind ik zo kut zitten. en heel onvrouwelijk
Vrouwen in boxersquote:Op zondag 1 mei 2016 21:40 schreef supersof het volgende:
[..]
ieeh, die vind ik zo kut zitten. en heel onvrouwelijk
dat is ook echt heel lelijk met een panty ofzo jaquote:Op zondag 1 mei 2016 21:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Onvrouwelijk? Ja dat sowiesoMaar dat maakt me op zulke momenten ook niet uit. Ik vind ze wel lekker zitten maar kan alleen als ik thuis in een joggingsbroek zit. Zit ook niet lekker met een legging enz.
hoezo niet stringsquote:Op zondag 1 mei 2016 21:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwen in boxersVrouwen in hipsters
Vrouwen in kanten slipjes
![]()
Strings
Niet dat jij er wat mee te maken heeft.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwen in boxersVrouwen in hipsters
Vrouwen in kanten slipjes
![]()
Strings
Maar op een zondag ofzo als ik de hele dag thuis zit dan vind ik het wel fijn samen met een chill broekquote:Op zondag 1 mei 2016 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is ook echt heel lelijk met een panty ofzo ja
oh nee ik nietquote:Op zondag 1 mei 2016 21:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar op een zondag ofzo als ik de hele dag thuis zit dan vind ik het wel fijn samen met een chill broek
Ik heb zo'n hippie broek, zo lekker voor in huis.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn nieuwe kampers chillbroek is ook weer schoon
Ik kijk er graag naar hoorquote:Op zondag 1 mei 2016 21:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet dat jij er wat mee te maken heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |