R3hab is sowieso een held, Quintino wat minder. Al was zijn remix van Major Lazer's 'Light it up' wel weer erg fijn.quote:
Gefeliciteerd met die derde plekquote:Op zondag 1 mei 2016 20:43 schreef Divje het volgende:
[..]
R3hab is sowieso een held, Quintino wat minder. Al was zijn remix van Major Lazer's 'Light it up' wel weer erg fijn.
Karate vind ik wel lekkerder nummer trouwensquote:Op zondag 1 mei 2016 20:43 schreef Divje het volgende:
[..]
R3hab is sowieso een held, Quintino wat minder. Al was zijn remix van Major Lazer's 'Light it up' wel weer erg fijn.
Thanks, alweer?quote:Op zondag 1 mei 2016 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met die derde plek
Stonden 0-1 voor in Almelo, maar liepen in het haags kwartiertje alsnog tegen de 1-1 aanquote:Op zondag 1 mei 2016 20:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Thanks, alweer?
Hoe heeft ADO het gedaan vandaag?
Hmmmwoahhquote:Op zondag 1 mei 2016 20:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Karate vind ik wel lekkerder nummer trouwens
He, balenquote:Op zondag 1 mei 2016 20:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stonden 0-1 voor in Almelo, maar liepen in het haags kwartiertje alsnog tegen de 1-1 aan
Ik heb alleen de samenvatting gezienquote:Op zondag 1 mei 2016 20:47 schreef Divje het volgende:
[..]
HmmmwoahhVerveelt snel vind ik..
[..]
He, balen
Liet Tommie nog leuke dingen zien?
Nohhhquote:Op zondag 1 mei 2016 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb alleen de samenvatting gezien
Ja, geniet daar lekker een andere dag van. Je cluppie kon je steun goed gebruiken lees ik net!quote:
Mijn cluppie speelt nergens meer omquote:Op zondag 1 mei 2016 20:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, geniet daar lekker een andere dag van. Je cluppie kon je steun goed gebruiken lees ik net!
O godquote:
Ja nou oke dan. Wel genoten van 't weer dus ?quote:Op zondag 1 mei 2016 20:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn cluppie speelt nergens meer om
hoe gaat het met je chick?quote:
waarom?quote:
AJAX GAAT KAMPIOEN WORDEN JAAAAAAAAAAquote:
Kantquote:Op zondag 1 mei 2016 20:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik de laatste keer bij de primark, maar die zijn maar een jaar goed gebleven.
Ik vind hunkemoller ondergoed zo moooi, maar lijkt me niet fijn om elke dag kant te dragen. Liever gewoon katoenen dingen
gaat irriteren daar johquote:
welk merk?quote:Op zondag 1 mei 2016 21:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh weinig last van. Koop bijna alleen nog maar kant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |