Ik wil ook een exquote:Op zondag 1 mei 2016 20:05 schreef Toto69 het volgende:
een ex staat in de finale van miss teen overijssel of zo
ik zou eerder zeggen dat je een relatie zou willen dan een exquote:
quote:Op zondag 1 mei 2016 20:06 schreef Crack_ het volgende:
Al moest ik voor school twee dagen plas verzamelen en toen had ik de eerste dag maar 500 ml![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik weet ook nieeet. Hopelijk wordt het niet normaal voor jequote:Op zondag 1 mei 2016 20:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja het is niet dat ik me zorgen maak ofzo, maar wel gek tochMannen hebben over het algemeen wel een iets grotere blaasinhoud
Ahhh oke okequote:Op zondag 1 mei 2016 20:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Altijd zo geweest
Wel flinke hoeveelheden hoor
Als je die potten zag op school, geen twijfel over mogelijk.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:08 schreef Lokasenna het volgende:
Heb best wel moeite om te geloven dat er op een gemiddelde dag een liter uitkomt.
welquote:
Drink je koffie? Of wellicht is de suikerhuishouding niet helemaal goed...quote:Op zondag 1 mei 2016 20:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja het is niet dat ik me zorgen maak ofzo, maar wel gek tochMannen hebben over het algemeen wel een iets grotere blaasinhoud
Ik heb een paar exen maar om nou te zeggen dat ik me nu beter voel..quote:Op zondag 1 mei 2016 20:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook nieeet. Hopelijk wordt het niet normaal voor je
[..]
Ahhh oke oke
[..]
Als je die potten zag op school, geen twijfel over mogelijk.Maar had dat ook hoor, tot ik het zag
misschien tip?
[..]
wel
Nope, ik drink geen koffie.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Drink je koffie? Of wellicht is de suikerhuishouding niet helemaal goed...
Dat zou best wel eens kunnen jaquote:Op zondag 1 mei 2016 20:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nope, ik drink geen koffie.
Maar ik ben wel een slechte drinker. Heel onregelmatige vochtiname ook. Misschien dat dat er mee te maken heeft
Als ik abnormaal veel moet heb ik meestal later die week blaasontsteking.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar hebben mannen niet zo snel last vanquote:Op zondag 1 mei 2016 20:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik abnormaal veel moet heb ik meestal later die week blaasontsteking.
Ja, is wel een verschijnsel ervan he. Maar het doet geen pijn ofzo, en er komt altijd gewoon normale hoeveelheid uit.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik abnormaal veel moet heb ik meestal later die week blaasontsteking.
Mijn exen worden altijd goede vrienden, dus vind dat wel toevoegingquote:Op zondag 1 mei 2016 20:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb een paar exen maar om nou te zeggen dat ik me nu beter voel..
Als vrouw is het ook killing.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, is wel een verschijnsel ervan he. Maar het doet geen pijn ofzo, en er komt altijd gewoon normale hoeveelheid uit.
En ik heb al een keer blaasontsteking gehad. Wat killing is bij een man trouwensviel bijna flauw op weg naar de ha
Mannen kunnen gewoon niets hebben.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, is wel een verschijnsel ervan he. Maar het doet geen pijn ofzo, en er komt altijd gewoon normale hoeveelheid uit.
En ik heb al een keer blaasontsteking gehad. Wat killing is bij een man trouwensviel bijna flauw op weg naar de ha
quote:
Respect, mij nog nooit gelukt.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn exen worden altijd goede vrienden, dus vind dat wel toevoeging
Jullie pijngrens is sowieso lager. :$quote:Op zondag 1 mei 2016 20:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee het schijnt echt pijnlijekr te zijn bij een man heb ik gelezen
beetje gekke manier om vrienden te makenquote:Op zondag 1 mei 2016 20:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn exen worden altijd goede vrienden, dus vind dat wel toevoeging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |