Ja, als we zo gaan doen dan kun je shit van 30 jaar ook een hype noemen. Vijf jaar succes wordt doorgaans niet meer als een hype gezienquote:Op zondag 1 mei 2016 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat laatste klopt prima.
De enige vraag is wanneer je iets tijdelijk kunt noemen.
En in principe is 5 jaar gewoon een tijdelijk iets. Maar omdat het nog steeds populair is (al lijkt dat iets minder te worden, qua reclame) is er nog geen einde.
Verder kan ik me niet druk maken of men een definitie vind passen eigenlijk.
[..]
Je weet wat tijdelijk betekend?
Je vat hype veel te negatief op.
[..]
Tuurlijk, dat kan.
Maar dat is nu niet te zeggen denk ik.
ik ookquote:
Ik weet wat tijdelijk inhoud. Maar na x-aantal jaar kan je je afvragen hoe tijdelijk het is natuurlijkquote:Op zondag 1 mei 2016 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat laatste klopt prima.
De enige vraag is wanneer je iets tijdelijk kunt noemen.
En in principe is 5 jaar gewoon een tijdelijk iets. Maar omdat het nog steeds populair is (al lijkt dat iets minder te worden, qua reclame) is er nog geen einde.
Verder kan ik me niet druk maken of men een definitie vind passen eigenlijk.
[..]
Je weet wat tijdelijk betekend?
Je vat hype veel te negatief op.
[..]
Tuurlijk, dat kan.
Maar dat is nu niet te zeggen denk ik.
Maar het begon wel als een hypequote:Op zondag 1 mei 2016 19:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, als we zo gaan doen dan kun je shit van 30 jaar ook een hype noemen. Vijf jaar succes wordt doorgaans niet meer als een hype gezien.
Hm, kan ik daar beter eens naar kijken inderdaadquote:
Ja neequote:
Is die pittige work-out toch?quote:
Ik deed dat ook met hardlopen, de huisarts kan bij dat soort klachten namelijk écht niks doen dan verwijzen. Maag- en darmklachten is wat anders enzo natuurlijk, maar dit soort dingen kan je huisarts niks doen.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, kan ik daar beter eens naar kijken inderdaad
Als ik het met jou vergelijk is het nog niks hoor. Misschien dat je lichte contouren ziet ofzo, maar het is qua spier nog niet veel breder geworden ofzo. Maargoed, ik zal zo eens kijkenquote:Op zondag 1 mei 2016 19:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
kan je nog wel pic van je arm showen of zoben welb enieuwd
Moest lachen om het eerste deelquote:Op zondag 1 mei 2016 19:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik het met jou vergelijk is het nog niks hoor. Misschien dat je lichte contouren ziet ofzo, maar het is qua spier nog niet veel breder geworden ofzo. Maargoed, ik zal zo eens kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |