Geen idee wat het er mee te maken heeft, maar ik merk ook dat dingen vooral een hype worden genoemd door mensen die het zelf niet moeten, niet enkel bij sushiquote:Op zondag 1 mei 2016 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat heeft het eten van iets nou te maken met of anderen het hypen?
Men noemt het een hype omdat er hordes mensen mee dwepen en sushi restaurants en bezorgers een paar jaar geleden als paddenstoelen uit de grond schoten terwijl het een al decennia bekend fenomeen was.
Maar als het aanhoudt is het misschien geen hype, maar gewoon iets dat pas rond die tijd echt werd ontdekt en daarna populair bleef.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Men noemt het een hype omdat er hordes mensen mee dwepen en sushi restaurants en bezorgers een paar jaar geleden als paddenstoelen uit de grond schoten terwijl het een al decennia bekend fenomeen was.
Oh dat is wel een leuke buiquote:Op zondag 1 mei 2016 19:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon....Iedereen is lief en alles is tof
Een paar jaar geleden ja. Nu zijn we pakweg 5 jaar verder en is het dus geen hype meerquote:Op zondag 1 mei 2016 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je. Jij ookquote:Op zondag 1 mei 2016 19:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh dat is wel een leuke bui![]()
geniet er maar van
Ja, zuur inderdaadquote:
truequote:Op zondag 1 mei 2016 19:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, zuur inderdaad
Mja you win some you lose some he
Yes yes. Maar heb veel last van m`n rechterschouder, moet er eigenlijk mee naar huisarts dus kans zit erin dat ik straks tijdje rust moet nemen daarmee, dat is wel kut mjaquote:
Hoe kom je daar zo aan?quote:Op zondag 1 mei 2016 19:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Yes yes. Maar heb veel last van m`n rechterschouder, moet er eigenlijk mee naar huisarts dus kans zit erin dat ik straks tijdje rust moet nemen daarmee, dat is wel kut mja
Verkeerde houding denk ik vooralquote:
Ik denk dat ik eerst ripped moet worden voor je het een beetje gaat zienquote:
Waarom ga je daarmee naar de huisarts en niet naar de fysiotherapeut?quote:Op zondag 1 mei 2016 19:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Yes yes. Maar heb veel last van m`n rechterschouder, moet er eigenlijk mee naar huisarts dus kans zit erin dat ik straks tijdje rust moet nemen daarmee, dat is wel kut mja
Oh meh, da's flink kut ja. Vooral als je net lekker bezig bent van die kutblessuresquote:Op zondag 1 mei 2016 19:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verkeerde houding denk ik vooralNiet met sporten hoor, gewoon overall. Merk ook dat ik er veel meer last van heb dan bijv m`n linkerschouder dus. Lijkt wel alsof het helemaal vast zit
Ja kan ook. Maar moet je je niet door laten verwijzen naar een fysio door de ha?quote:Op zondag 1 mei 2016 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom ga je daarmee naar de huisarts en niet naar de fysiotherapeut?
Moet je niet een verwijzing krijgen daarnaar?quote:Op zondag 1 mei 2016 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom ga je daarmee naar de huisarts en niet naar de fysiotherapeut?
Dat laatste klopt prima.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee wat het er mee te maken heeft, maar ik merk ook dat dingen vooral een hype worden genoemd door mensen die het zelf niet moeten, niet enkel bij sushi
Dat laatste wat je zegt klopt niet, want het speelt nu al 4-5 jaar dus dat speelt gewoon niet meer![]()
Je weet wat tijdelijk betekend?quote:Op zondag 1 mei 2016 19:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden ja. Nu zijn we pakweg 5 jaar verder en is het dus geen hype meer
Tuurlijk, dat kan.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar als het aanhoudt is het misschien geen hype, maar gewoon iets dat pas rond die tijd echt werd ontdekt en daarna populair bleef.
Neequote:Op zondag 1 mei 2016 19:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja kan ook. Maar moet je je niet door laten verwijzen naar een fysio door de ha?
Gewicht iets omlaag. Bf heb ik nog niet gemeten eigenlijk, maar is denk ik wel ietjes omlaag gegaan gezien m`n buikjequote:Op zondag 1 mei 2016 19:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh meh, da's flink kut ja. Vooral als je net lekker bezig bent van die kutblessures
Hoe zit je qua bf/gewicht inmiddels?
Goed bezig ouwe.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewicht iets omlaag. Bf heb ik nog niet gemeten eigenlijk, maar is denk ik wel ietjes omlaag gegaan gezien m`n buikje
Ja, als we zo gaan doen dan kun je shit van 30 jaar ook een hype noemen. Vijf jaar succes wordt doorgaans niet meer als een hype gezienquote:Op zondag 1 mei 2016 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat laatste klopt prima.
De enige vraag is wanneer je iets tijdelijk kunt noemen.
En in principe is 5 jaar gewoon een tijdelijk iets. Maar omdat het nog steeds populair is (al lijkt dat iets minder te worden, qua reclame) is er nog geen einde.
Verder kan ik me niet druk maken of men een definitie vind passen eigenlijk.
[..]
Je weet wat tijdelijk betekend?
Je vat hype veel te negatief op.
[..]
Tuurlijk, dat kan.
Maar dat is nu niet te zeggen denk ik.
ik ookquote:
Ik weet wat tijdelijk inhoud. Maar na x-aantal jaar kan je je afvragen hoe tijdelijk het is natuurlijkquote:Op zondag 1 mei 2016 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat laatste klopt prima.
De enige vraag is wanneer je iets tijdelijk kunt noemen.
En in principe is 5 jaar gewoon een tijdelijk iets. Maar omdat het nog steeds populair is (al lijkt dat iets minder te worden, qua reclame) is er nog geen einde.
Verder kan ik me niet druk maken of men een definitie vind passen eigenlijk.
[..]
Je weet wat tijdelijk betekend?
Je vat hype veel te negatief op.
[..]
Tuurlijk, dat kan.
Maar dat is nu niet te zeggen denk ik.
Maar het begon wel als een hypequote:Op zondag 1 mei 2016 19:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, als we zo gaan doen dan kun je shit van 30 jaar ook een hype noemen. Vijf jaar succes wordt doorgaans niet meer als een hype gezien.
Hm, kan ik daar beter eens naar kijken inderdaadquote:
Ja neequote:
Is die pittige work-out toch?quote:
Ik deed dat ook met hardlopen, de huisarts kan bij dat soort klachten namelijk écht niks doen dan verwijzen. Maag- en darmklachten is wat anders enzo natuurlijk, maar dit soort dingen kan je huisarts niks doen.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, kan ik daar beter eens naar kijken inderdaad
Als ik het met jou vergelijk is het nog niks hoor. Misschien dat je lichte contouren ziet ofzo, maar het is qua spier nog niet veel breder geworden ofzo. Maargoed, ik zal zo eens kijkenquote:Op zondag 1 mei 2016 19:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
kan je nog wel pic van je arm showen of zoben welb enieuwd
Moest lachen om het eerste deelquote:Op zondag 1 mei 2016 19:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik het met jou vergelijk is het nog niks hoor. Misschien dat je lichte contouren ziet ofzo, maar het is qua spier nog niet veel breder geworden ofzo. Maargoed, ik zal zo eens kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |