Ik ken er wel een paar die met je mee willen anders.quote:Op zondag 1 mei 2016 18:55 schreef Crack_ het volgende:
Weet je hoe lang ik al niet sushi-restaurant geweest ben, sjongejongejonge. Echt bijna 'n jaar!
ik 21 jaarquote:Op zondag 1 mei 2016 18:55 schreef Crack_ het volgende:
Weet je hoe lang ik al niet sushi-restaurant geweest ben, sjongejongejonge. Echt bijna 'n jaar!
Kinderen die vragen worden overgeslagenquote:Op zondag 1 mei 2016 18:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bestel ook voor mij alsjeblieft. Ik heb wel zin in suusji
Ik nog nooit, is de hype al over?quote:Op zondag 1 mei 2016 18:55 schreef Crack_ het volgende:
ik had het rond m'n 13e al een beetje, maar sinds ik weer ben gaan trainen vorig jaar is het wel flink verergerd jaquote:Op zondag 1 mei 2016 18:52 schreef supersof het volgende:
[..]
te veel getraind en daardoor te snelle spiergroei of hoe?
ahaha echt hequote:
Weet niet, ik heb vna iemand ooit gehoord van een smeerseltje maar lijkt me niet dat het weg kan. Zal wel net zoals littekensmeerseltje zijn.quote:
Het was dan ook geen vraag, hoahaoahaoiaohquote:Op zondag 1 mei 2016 18:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kinderen die vragen worden overgeslagen
De hype is over, net zoals de hype met uggs over is --> standaard grote vraagquote:Op zondag 1 mei 2016 18:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik nog nooit, is de hype al over?
wordt het minder na een paar jaar ja?quote:Op zondag 1 mei 2016 18:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet niet, ik heb vna iemand ooit gehoord van een smeerseltje maar lijkt me niet dat het weg kan. Zal wel net zoals littekensmeerseltje zijn.
Overigens is de striae van mij en Inso niet gekleurd maar huidskleur en valt het niet op, maar bij ons is er wel paar jaar verstreken.
[..]
Het was dan ook geen vraag, hoahaoahaoiaoh![]()
[..]
De hype is over, net zoals de hype met uggs over is --> standaard grote vraag
ben jij verliefd ofzo?quote:
Nouja, gebaseerd op Inso en mijn verhaal dus wel. Of niet minder, maar minder zichtbaar dus.. Want je voelt het wel enzo enzoquote:
quote:Op zondag 1 mei 2016 18:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ja, ik was aan het bestellen een half uur geleden
Het wordt volgensmij vooral een hype genoemd door mensen die het of niet lekker vinden of nog nooit op hebbenquote:Op zondag 1 mei 2016 19:00 schreef Crack_ het volgende:
Als jullie nog steeds denken dat sushi een hype is.. Die 'hype' is nu al 4-5 jaar bezig he..
Ja vaak wel.. herken het bij mezelf dat ik Uggs vaak nog een hype noem dat ik denkquote:Op zondag 1 mei 2016 19:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het wordt volgensmij vooral een hype genoemd door mensen die het of niet lekker vinden of nog nooit op hebben
Wat voor bui?quote:
ik ben gisteren bijna uit een raam gesprongen (figuurlijk) van woedequote:Op zondag 1 mei 2016 19:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het wordt volgensmij vooral een hype genoemd door mensen die het of niet lekker vinden of nog nooit op hebben
Wat heeft het eten van iets nou te maken met of anderen het hypen?quote:Op zondag 1 mei 2016 19:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was lekker op de wegquote:Op zondag 1 mei 2016 19:04 schreef Lokasenna het volgende:
Wow, faxie is blij terwijl het geen kutweer is.
Gokverslaafdequote:Op zondag 1 mei 2016 19:05 schreef Toto69 het volgende:
e
[..]
ik ben gisteren bijna uit een raam gesprongen (figuurlijk) van woede
http://imgur.com/GvWvjCc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |