Maar is dan heel dat ding kant?quote:Op zondag 1 mei 2016 21:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Overal en nergens eigenlijkAction, Zeeman, Hema.
Alleen een klein stukje stof aan de onderkant voor de hygiëne.quote:
Je kunt het beste katoen dragen, dat ademt ten minste nog. Net als je het beste katoenen sokken kan dragenquote:
Maar kant is toch sowieso luchtig?quote:Op zondag 1 mei 2016 21:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Je kunt het beste katoen dragen, dat ademt ten minste nog. Net als je het beste katoenen sokken kan dragen
ieeh, die vind ik zo kut zitten. en heel onvrouwelijkquote:Op zondag 1 mei 2016 21:35 schreef Amarantha het volgende:
Of simpele boxershorts van de wibra, zijn naadloos. Vind ik soms wel fijn als ik joggingsbroek ofzo aan heb.
Onvrouwelijk? Ja dat sowiesoquote:Op zondag 1 mei 2016 21:40 schreef supersof het volgende:
[..]
ieeh, die vind ik zo kut zitten. en heel onvrouwelijk
Vrouwen in boxersquote:Op zondag 1 mei 2016 21:40 schreef supersof het volgende:
[..]
ieeh, die vind ik zo kut zitten. en heel onvrouwelijk
dat is ook echt heel lelijk met een panty ofzo jaquote:Op zondag 1 mei 2016 21:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Onvrouwelijk? Ja dat sowiesoMaar dat maakt me op zulke momenten ook niet uit. Ik vind ze wel lekker zitten maar kan alleen als ik thuis in een joggingsbroek zit. Zit ook niet lekker met een legging enz.
hoezo niet stringsquote:Op zondag 1 mei 2016 21:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwen in boxersVrouwen in hipsters
Vrouwen in kanten slipjes
![]()
Strings
Niet dat jij er wat mee te maken heeft.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwen in boxersVrouwen in hipsters
Vrouwen in kanten slipjes
![]()
Strings
Maar op een zondag ofzo als ik de hele dag thuis zit dan vind ik het wel fijn samen met een chill broekquote:Op zondag 1 mei 2016 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is ook echt heel lelijk met een panty ofzo ja
oh nee ik nietquote:Op zondag 1 mei 2016 21:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar op een zondag ofzo als ik de hele dag thuis zit dan vind ik het wel fijn samen met een chill broek
Ik heb zo'n hippie broek, zo lekker voor in huis.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn nieuwe kampers chillbroek is ook weer schoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |