Ja moet ik soiweso even zorgpakket erbij hebben om te kijkenquote:Op zondag 1 mei 2016 19:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik deed dat ook met hardlopen, de huisarts kan bij dat soort klachten namelijk écht niks doen dan verwijzen. Maag- en darmklachten is wat anders enzo natuurlijk, maar dit soort dingen kan je huisarts niks doen.
Ja als je liever langs gaat bij de huisarts dan kan dat, maar denk echt dat hij enkel zal verwijzen. Ik vond het wel fijn, scheelt tijd en je weet direct hoe en wat. Soms is het wel zo dat je shit vergoed krijgt wanneer je een verwijsbrief hebt, maar weet niet of dat bij je fysio is en weet ook niet of fysio in je pakket hebt anders kun je daar nog wel even naar kijken
ik ben niet gay en ook niet dikquote:Op zondag 1 mei 2016 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eerst iedereen gay hier, nu iedereen dik?
[ afbeelding ]
Wij zijn een minderheidquote:
Nee, want wij zijn geen slachtoffer van vetquote:Op zondag 1 mei 2016 19:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Wij zijn een minderheid
Mogen we nu medelijden met onszelf hebben en in de slachtofferrol kruipen?
hahaquote:Op zondag 1 mei 2016 19:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, want wij zijn geen slachtoffer van vet![]()
Ja, beter ga je vanaf nu elke avond pizza eten, misschien hoor je er dan bij binnenkort.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Wij zijn een minderheid
Mogen we nu medelijden met onszelf hebben en in de slachtofferrol kruipen?
Truequote:Op zondag 1 mei 2016 19:21 schreef supersof het volgende:
[..]
\Misschien niet aan de buitenkant te zien maar aan de binnenkant kan het nog steeds hoorquote:Op zondag 1 mei 2016 19:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Heb je ook betere suggesties? Heb dat maandenlang gedaan en viel afquote:Op zondag 1 mei 2016 19:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, beter ga je vanaf nu elke avond pizza eten, misschien hoor je er dan bij binnenkort.
Ik lijk op de linkerquote:Op zondag 1 mei 2016 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eerst iedereen gay hier, nu iedereen dik?
[ afbeelding ]
Eet drie pizza's per avond en daarna een zak chips.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb je ook betere suggesties? Heb dat maandenlang gedaan en viel af
Nu komen (hihi) we ergensquote:Op zondag 1 mei 2016 19:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eet drie pizza's per avond en daarna een zak chips.
heb toch een snelle spijsvertering dus maakt niet uitquote:
jeeeejquote:
Zo chill lijkt me datquote:Op zondag 1 mei 2016 19:23 schreef supersof het volgende:
[..]
heb toch een snelle spijsvertering dus maakt niet uit
Jaloers...quote:Op zondag 1 mei 2016 19:23 schreef supersof het volgende:
[..]
heb toch een snelle spijsvertering dus maakt niet uit
Nou het is ook heel vaak irritant. Want ik heb ook een kleine maag. Dus dan denk ik dat ik vol zit, maar een uur daarna al weer hongerquote:
Wowquote:
Lijkt me zo fijn als je na een klein beetje eten gewoon vol zit.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou het is ook heel vaak irritant. Want ik heb ook een kleine maag. Dus dan denk ik dat ik vol zit, maar een uur daarna al weer honger
Lewd.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijkt me zo fijn als je na een klein beetje eten gewoon vol zit.
Ik zit nooit vol.
Maar ik heb een uur geleden avond gegeten en nu alweer honger. Maar geen zin om twee keer avond eten te nemen, dus nu eet ik chocoladequote:Op zondag 1 mei 2016 19:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijkt me zo fijn als je na een klein beetje eten gewoon vol zit.
Ik zit nooit vol.
Nee, absolutely notquote:
Ohhhh, u lijkt net zo'n maagverkleinermeisje zoquote:Op zondag 1 mei 2016 19:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou het is ook heel vaak irritant. Want ik heb ook een kleine maag. Dus dan denk ik dat ik vol zit, maar een uur daarna al weer honger
wejo, maar goed bezig dan!!!quote:
Ik ben overal door beledigd, ik zit op tumblr.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik het lewd bedoelde zou je beledigd moeten zijn. :$
Ik weet niet, het klinkt nog steeds niet vervelend zoals je het beschrijft.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar ik heb een uur geleden avond gegeten en nu alweer honger. Maar geen zin om twee keer avond eten te nemen, dus nu eet ik chocolade
Je moet moeite doen om zo slank te blijven?quote:Op zondag 1 mei 2016 19:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, absolutely not![]()
[..]
Ohhhh, u lijkt net zo'n maagverkleinermeisje zo![]()
Maar veel kleine dingen eten, ja het klinkt chill. Maar dingen klinken al gauw chill als je het zelf niet hebt
[..]
wejo, maar goed bezig dan!!!![]()
jaquote:Op zondag 1 mei 2016 19:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet moeite doen om zo slank te blijven?
http://i.imgur.com/MUUt0xz.jpgquote:Op zondag 1 mei 2016 19:27 schreef Crack_ het volgende:
Oh, die site die neemt geslacht en je leeftijd niet mee Divje. Wat zegt deze?
http://www.voedingscentru(...)wicht/bmi-meter.aspx
Ow dat valt meequote:Op zondag 1 mei 2016 19:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaik eet gemiddeld 1600-1900 kcal per dag
Heb ik wel ingevuld?quote:Op zondag 1 mei 2016 19:27 schreef Crack_ het volgende:
Oh, die site die neemt geslacht en je leeftijd niet mee Divje. Wat zegt deze?
http://www.voedingscentru(...)wicht/bmi-meter.aspx
182 en 63 is op het randje vind ikquote:Op zondag 1 mei 2016 19:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb ik wel ingevuld?
Die site zegt bij M 27, 182 en 63 dat ik een BMI van 19 heb en een goed gewicht heb voor m'n lengte?
Ook letterlijk 'Houden zo!'
Wow Schwarzeneggerquote:Op zondag 1 mei 2016 19:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
http://i.imgur.com/MUUt0xz.jpg
weinig bijzonders., maar belofte maakt schuld
19 is wel beter dan 17 jaquote:Op zondag 1 mei 2016 19:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb ik wel ingevuld?
Die site zegt bij M 27, 182 en 63 dat ik een BMI van 19 heb en een goed gewicht heb voor m'n lengte?
hey ik ookquote:
Tering das dunquote:Op zondag 1 mei 2016 19:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb ik wel ingevuld?
Ja gekkie. Was wel rock-bottom toen hequote:Op zondag 1 mei 2016 19:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
19 is wel beter dan 17 ja
15 is echt heel weinig voor een man jouw leeftijd
Oh, sorry danquote:Op zondag 1 mei 2016 19:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb ik wel ingevuld?
Ja, zo sta je zo gek dat ik geen idee heb wat 'echt' is en wat nietquote:Op zondag 1 mei 2016 19:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
http://i.imgur.com/MUUt0xz.jpg
weinig bijzonders., maar belofte maakt schuld
voor iedereen is 15 weinigquote:Op zondag 1 mei 2016 19:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
19 is wel beter dan 17 ja
15 is echt heel weinig voor een man jouw leeftijd
Niet lang meer toch.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je BMI is 27.1
Je bent te zwaar voor je lengte
Troost je, je zit onder mijquote:Op zondag 1 mei 2016 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je BMI is 27.1
Ja dan beter laten en genietenquote:Op zondag 1 mei 2016 19:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk 20 maar geen zin om er hard mijn best voor te doen.
Waar dan?quote:Op zondag 1 mei 2016 19:32 schreef Crack_ het volgende:
Mijn bmi is 17,6 maar ik heb nog wat extra vetjes enzoooo
Zo zwart/wit zie ik het ook niet nee.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, sorry dan
Ja, 19 is inderdaad een goed bmi maar je moet het bmi niet zo zwart wit zien. Achttien is ondergewicht, dan is 19 niet echt chill voor de meeste
.
En je moet zelf beetje schatting maken natuurlijk door naar je lichaam te kijken en of dat meer vetjes of spier si enzo enzo.
ach, het is ook niet per se nodigquote:Op zondag 1 mei 2016 19:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk 20 maar geen zin om er hard mijn best voor te doen.
ja ok snap ikquote:Op zondag 1 mei 2016 19:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, sorry dan
Ja, 19 is inderdaad een goed bmi maar je moet het bmi niet zo zwart wit zien. Achttien is ondergewicht, dan is 19 niet echt chill voor de meeste
.
En je moet zelf beetje schatting maken natuurlijk door naar je lichaam te kijken en of dat meer vetjes of spier si enzo enzo.
[..]
Ja, zo sta je zo gek dat ik geen idee heb wat 'echt' is en wat niet
[..]
voor iedereen is 15 weinig
Mja de zin om mijn best te doen komt vanzelf weer.quote:
Slankie SCquote:Op zondag 1 mei 2016 19:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja de zin om mijn best te doen komt vanzelf weer.
Ben al een stukje opgeschoten vergeleken bij een jaar of wat geleden.
Wel lastig hoor heb net gegeten en alweer hongerquote:
Dat is ietsquote:
Mn buik voornamelijkquote:
hahaha ja dat is waarquote:Op zondag 1 mei 2016 19:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Zo zwart/wit zie ik het ook niet nee.
Zou wel 10kg erbij willen, aan spiermassa. M'n bodyfat% was ook echt 3. Zal nu iets hoger liggen denk ik. 1 voordeel, tijd sporten en je ziet direct spiertjes
Ja, wat een schattig buikje ookquote:Op zondag 1 mei 2016 19:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja ok snap ik
http://imgur.com/9g2X8Ii
beter?
Ja, beterquote:Op zondag 1 mei 2016 19:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja de zin om mijn best te doen komt vanzelf weer.
Ben al een stukje opgeschoten vergeleken bij een jaar of wat geleden.
Ja ik heb echt een vervelend buikje, die had ik ook toen ik 50 kg bij 1.87 woog. vanaf de geboorte alquote:Op zondag 1 mei 2016 19:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mn buik voornamelijk
Ik heb ook echt buikje![]()
. Echter gaat iedereen hier tegen in behalve de mensen die me heel goed kennen. Ik bedoel namelijk niet dat ik niet dun genoeg zou zijn oid, maar gewoon mn bouw
. Maar dit is gejank hoor, bedoel dit niet van 'owheoeheo heb vet' maar 'lijkt vooral laag'
[..]
hahaha ja dat is waar
[..]
Ja, wat een schattig buikje ook
[..]
Ja, beter. Zo geforceerd motiveert je ook niet op de lange termijn
Prima buikje hoorquote:Op zondag 1 mei 2016 19:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mn buik voornamelijk
Ik heb ook echt buikje![]()
. Echter gaat iedereen hier tegen in behalve de mensen die me heel goed kennen. Ik bedoel namelijk niet dat ik niet dun genoeg zou zijn oid, maar gewoon mn bouw
. Maar dit is gejank hoor, bedoel dit niet van 'owheoeheo heb vet' maar 'lijkt vooral laag'
[..]
hahaha ja dat is waar
[..]
Ja, wat een schattig buikje ook
[..]
Ja, beter. Zo geforceerd motiveert je ook niet op de lange termijn
Eet je wel tussendoortjes? Want je had het gister over alleen ontbijt lunch en diner. Maar dat is ook wel beetje weinigquote:Op zondag 1 mei 2016 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel lastig hoor heb net gegeten en alweer honger
[..]
Dat is iets
Gatverdamme.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je BMI is 27.1
Nigga plsquote:Op zondag 1 mei 2016 19:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb ook wel wat buikvet maar het valt niet zo op met het vet erboven en onder.
Ik heb al gegeten maar nu krijg ik weer honger.quote:
Dirty Bulk?quote:
Ik niet. Eerst even work-outje doen zoquote:
Nee. Ik heb het idee dat de tussendoortjes ervoor zorgen dat ik telkens aan kom.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eet je wel tussendoortjes? Want je had het gister over alleen ontbijt lunch en diner. Maar dat is ook wel beetje weinig
Tetten en kont.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb ook wel wat buikvet maar het valt niet zo op met het vet erboven en onder.
Ik heb tenminste een mannelijke baardquote:
Te weinig eten kan er ook voor zorgen dat je niks verliest hequote:Op zondag 1 mei 2016 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Ik heb het idee dat de tussendoortjes ervoor zorgen dat ik telkens aan kom.
[..]
Tetten en kont.
[..]
Ik heb tenminste een mannelijke baard
Je moet misschien ook als tussendoortjes appels enzo gaan eten, heerlijk.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Ik heb het idee dat de tussendoortjes ervoor zorgen dat ik telkens aan kom.
Brrrr. Krentenquote:
Ik heb het net op, maar nog steeds hongerquote:
Nou ja, het is in ieder geval de bedoeling dat je blijft etenquote:Op zondag 1 mei 2016 19:42 schreef Lokasenna het volgende:
Dat niet afvallen door 'te weinig eten' geloof ik niet echt.
Nu pas gegeten?quote:Op zondag 1 mei 2016 19:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb het net op, maar nog steeds hongerWas eerste van de dag lol!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |