SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffOh.![]()
Klopt, maar wel nieuwste template.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook de grotere clubs geven ze lelijke tenues hoor.![]()
Ach dat hoeft nog niet perse goed te zijn. En blijkbaar krijgt Ajax dat wel voor het thuisshirtquote:jammer genoeg dan niet gewoon met witte strepen.
Oh.![]()
Benefietduel tussen Real Madrid en Ajax Legends
Een prachtig team van Ajax-legendes speelt op zondag 5 juni in het Estadio Santiago Bernabéu een benefietwedstrijd tegen (oud-)sterren van Real Madrid. Bij de selectie van Ajax zitten veel spelers uit de gouden jaren negentig zoals Edwin van der Sar, Marc Overmars, Ronald de Boer en Clarence Seedorf. Real Madrid treedt in ieder geval aan met Zinedine Zidane, Raúl en Roberto Carlos.
De opbrengsten van Real Madrid Leyendas - Ajax Legends gaan naar Caritas: een stichting die zich onder andere inzet voor daklozen in Spanje.
Leo Beenhakker, die als trainer een rijk verleden heeft bij beide clubs, is de coach van de Ajax Legends. Mister Ajax Sjaak Swart staat als player/assistent-coach op de selectielijst.
Selectie Ajax Legends:
Leo Beenhakker (coach)
Sjaak Swart (player/assistent-coach)
Edwin van der Sar
Ronald de Boer
Marc Overmars
Clarence Seedorf
Rob Witschge
Richard Witschge
Kenneth Perez
Nordin Wooter
John Heitinga
Michel Kreek
Martijn Reuser
Kiki Musampa
Finidi George
Michael Reiziger
Aron Winter
Simon Tahamata
Kaartverkoop
Informatie over de kaartverkoop volgt. Ook het exacte tijdstip van de aftrap moet nog worden bekendgemaakt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
wat moeten perez en heitinga in dat team ?Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
quote:Update 29 april 16.45 uur - ‘Liverpool en Ajax onderhandelen over transfersom El Ghazi’
Directeur spelersbeleid Marc Overmars liet maandag aan De Telegraaf weten dat Internazionale, voor zover hij weet, geen interesse heeft in Anwar El Ghazi en het is nu de vraag hoe serieus de belangstelling van Liverpool is. Verschillende Britse media melden namelijk dat Liverpool en Ajax al aan het onderhandelen zijn geslagen over een transfersom en El Ghazi zou zelf ook we oren hebben naar de Premier League.![]()
nou nou, dan is het gewoon klaar, jammer dat hij zo is terug gezakt maar hem opgeven vind ik nog wat vroegquote:![]()
Op de mouwen stond het al niet en onder de oksels is het nog lelijker. Die strepen werken niet op een Ajaxshirt. Ik vind het ook jammer dat het Ajax-embleem rood is, die hoort toch gewoon wit te zijn volgens mij. Adidas doet maar wat.quote:Op vrijdag 29 april 2016 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
strepen onder de okselIk ben inmiddels overleden.![]()
Netto, Edwin , Wooter, Reuser , Kreekquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:39 schreef markvanrinsum het volgende:
wat moeten perez en heitinga in dat team ?RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2016 16:54 schreef Gruisman het volgende:
El Ghazi zou zelf ook we oren hebben naar de Premier Leaguewie niet
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2016 17:09:15 ]![]()
Dat is al langer duidelijk, niet alleen Adidas. De drang om elk seizoen een nieuw shirt op de markt brengen gaat een keer ophouden, bij Real veranderen ze elke keer de kleur van de streepjes, de ene keer goud, dan zwart en nu maar paars, waarom ook niet.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Op de mouwen stond het al niet en onder de oksels is het nog lelijker. Die strepen werken niet op een Ajaxshirt. Ik vind het ook jammer dat het Ajax-embleem rood is, die hoort toch gewoon wit te zijn volgens mij. Adidas doet maar wat.![]()
Jij vindt niet dat Overmars en vd Sar aanspraak maken op een plaats in een sterrenelftal van Ajax?quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Netto, Edwin , Wooter, Reuser , KreekVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
ze doen het ook om het de kopieerders moeilijk te makenquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is al langer duidelijk, niet alleen Adidas. De drang om elk seizoen een nieuw shirt op de markt brengen gaat een keer ophouden, bij Real veranderen ze elke keer de kleur van de streepjes, de ene keer goud, dan zwart en nu maar paars, waarom ook niet.![]()
Ach het huidige Ajax-embleem ziet er toch niet uit.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Op de mouwen stond het al niet en onder de oksels is het nog lelijker. Die strepen werken niet op een Ajaxshirt. Ik vind het ook jammer dat het Ajax-embleem rood is, die hoort toch gewoon wit te zijn volgens mij. Adidas doet maar wat.
Maar verder is geen enkele shirtfabrikant te vertrouwen. Nike doet ook de gekste dingen, zie de shirts van Barcelona de laatste jaren.Oh.![]()
Umbro maakt wel mooie shirtsquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach het huidige Ajax-embleem ziet er toch niet uit.
Maar verder is geen enkele shirtfabrikant te vertrouwen. Nike doet ook de gekste dingen, zie de shirts van Barcelona de laatste jaren.![]()
Kwaliteit van Umbro is troep, die wil je niet. Under Armour aan de andere kant, AZ heeft dat netjes geregeldquote:Dat helpt wel als een shirt bijna 100 euro kostquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze doen het ook om het de kopieerders moeilijk te maken![]()
absurd inderdaad, maar ze moeten toch weer iedere keer aan de bakquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kwaliteit van Umbro is troep, die wil je niet. Under Armour aan de andere kant, AZ heeft dat netjes geregeld
[..]
Dat helpt wel als een shirt bijna 100 euro kost![]()
![]()
Die vind ik dan weer heel lelijk. Zie Porto en Spursquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kwaliteit van Umbro is troep, die wil je niet. Under Armour aan de andere kant, AZ heeft dat netjes geregeld
[..]
Dat helpt wel als een shirt bijna 100 euro kost![]()
Grappig dat ze dat Warrior in Europa wilden promoten maar NB in Azië een veel grotere naam heeft en ze daarom NB op de shirts hebbenquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
New Balance heeft wel mooie Liverpool tenues dit jaar opzich.![]()
Welnee. Kijk hoe veel shirts er verkocht worden elk jaar, waarom in godsnaam zouden ze er mee ophouden?quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:23 schreef Doublepain het volgende:
De drang om elk seizoen een nieuw shirt op de markt brengen gaat een keer ophouden,![]()
![]()
Ik doelde meer op de creativiteit van nieuwe shirts.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welnee. Kijk hoe veel shirts er verkocht worden elk jaar, waarom in godsnaam zouden ze er mee ophouden?![]()
Ik vroeg me net af of je vroeger eigenlijk (jaren '70/'80) ook shirts kon kopen van je favoriete club.
Of dat dat later pas kwam met fanshops etcOh.![]()
zijn daar cijfers van eigenlijk want ik denk eerlijk gezegd dat het in NL best tegenvaltquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welnee. Kijk hoe veel shirts er verkocht worden elk jaar, waarom in godsnaam zouden ze er mee ophouden?![]()
Muah er zijn genoeg variabelen om mee te kloten. Desnoods komt er dan weer een nieuw logo waarmee ze nieuwe shirts kunnen verkopen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de creativiteit van nieuwe shirts.Oh.![]()
Sowieso de fanatieke aanhang zie je nooit in voetbalshirts. Zijn vooral kinderen die daarin lopenquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn daar cijfers van eigenlijk want ik denk eerlijk gezegd dat het in NL best tegenvalt![]()
Muah zie er genoeg volwassenen ook in hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sowieso de fanatieke aanhang zie je nooit in voetbalshirts. Zijn vooral kinderen die daarin lopen
Ook gewoon midden in de stad in die felgroene shirtjes
Oh.![]()
Je kunt eindeloos variëren. En als je geen inspiratie meer hebt recycle je een oud shirt als "heritage edition" of zo.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de creativiteit van nieuwe shirts.Kan zo snel niet vinden. Het zal niet zo veel zijn als de honderduizenden of miljoen shirts van de topclubs elk jaar, maar er gaat echt wel veel geld in om.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn daar cijfers van eigenlijk want ik denk eerlijk gezegd dat het in NL best tegenvalt![]()
Nee, de fanatieke aanhang heeft eigen kleding.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sowieso de fanatieke aanhang zie je nooit in voetbalshirts. Zijn vooral kinderen die daarin lopen![]()
![]()
Die mensen zijn niet 100%. Laten we het bij normale mensen houdenquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah zie er genoeg volwassenen ook in hoor.
Ook gewoon midden in de stad in die felgroene shirtjes![]()
Barca, Real, en dat soort clubs zullen wel binnenlopen met al die 'gloryhunters' en dagjes mensen die een shirt willen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt eindeloos variëren. En als je geen inspiratie meer hebt recycle je een oud shirt als "heritage edition" of zo.
[..]
Kan zo snel niet vinden. Het zal niet zo veel zijn als de honderduizenden of miljoen shirts van de topclubs elk jaar, maar er gaat echt wel veel geld in om.![]()
Barça 1.100.000 per jaar, Real 1.400.000 las ik net.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Barca, Real, en dat soort clubs zullen wel binnenlopen met al die 'gloryhunters' en dagjes mensen die een shirt willen.![]()
![]()
Das echt niksquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Barça 1.100.000 per jaar, Real 1.400.000 las ik net.![]()
![]()
Rond een wedstrijd kan ik het nog wel begrijpen. Maar dan wel het thuisshirt, en niet dat groene gedrocht.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die mensen zijn niet 100%. Laten we het bij normale mensen houdenOh.![]()
Zoals de kleuters die op een forumpje zitten.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die mensen zijn niet 100%. Laten we het bij normale mensen houden![]()
Voor de liefhebbers start straks Jong met Nouri en Van de Beek in de basisMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 29-04-2016 om 19:31:34Duidelijk dat @AElGhazi7 op lijstjes van veel topclubs staat. Maar ook tussen @LFC en #Ajax nog geen contact! reageer retweet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Opstelling Jong Ajax: Onana; Owusu, Van Bruggen, Mirani, Dankerlui; Clement, Van de Beek, Nouri; Hendriks, Zivkovic, Acolatse![]()
De verslaggever van Ajax.nl is het niet met je eensquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Jong Ajax sluit het seizoen af met een 3-1 zege op Den Bosch.
Afgesloten als 9e op de ranglijst.![]()
![]()
http://www.futbol24.com/n(...)e-Divisie/2015-2016/quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De verslaggever van Ajax.nl is het niet met je eens
[ afbeelding ]
Ze hebben zich vast het bier meester gemaakt.![]()
"Ik werd topscorer omdat niemand anders wilde scoren"quote:
25+ mil.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:37 schreef Tagliano het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 29-04-2016 om 19:31:34Duidelijk dat @AElGhazi7 op lijstjes van veel topclubs staat. Maar ook tussen @LFC en #Ajax nog geen contact! reageer retweet
![]()
Gr gr netto.![]()
eensquote:Op vrijdag 29 april 2016 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rond een wedstrijd kan ik het nog wel begrijpen. Maar dan wel het thuisshirt, en niet dat groene gedrocht.![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
"Ik werd topscorer omdat niemand anders wilde scoren"Narf!![]()
Kopen we Ramselaar, Ziyech en Janssen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voor 25 miljoentjes mag er een strik omheen![]()
Janssen hoeft van mij persoonlijk niet zo, maar wat creativiteit mis ik wel. Aan de andere kant moeten we wel een jaarlijkse AZ-aankoop hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kopen we Ramselaar, Ziyech en Janssen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Janssen als extra spits zou ik toejuichen. Ook totaal andere speler dan Milik.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Janssen hoeft van mij persoonlijk niet zo, maar wat creativiteit mis ik wel. Aan de andere kant moeten we wel een jaarlijkse AZ-aankoop hebben natuurlijk![]()
Ik moet nog maar zien of die goed genoeg is. Op zich kun je inderdaad wel een goede tweede spits gebruiken, maar vind maar eens iemand die wel goed genoeg is en ook nog op de bank wil zittenquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Janssen als extra spits zou ik toejuichen. Ook totaal andere speler dan Milik.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik zou weleens willen weten wat ze in Leeuwarden denken van die megalomane praatjes vanuit Eindhoven.![]()
De vorige keer werd het 0-0quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:42 schreef FritzWepper het volgende:
Ik zou weleens willen weten wat ze in Leeuwarden denken van die megalomane praatjes vanuit Eindhoven.
#neverforget![]()
https://cambuuronline.nl/smf/index.php?topic=1229.0quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:42 schreef FritzWepper het volgende:
Ik zou weleens willen weten wat ze in Leeuwarden denken van die megalomane praatjes vanuit Eindhoven.![]()
Gaat dat wel lukken met minimale uitgaven?quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kopen we Ramselaar, Ziyech en Janssen.![]()
Middenvelders kopen tot je een ons weegt?quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kopen we Ramselaar, Ziyech en Janssen.
Binnenkort lekker 0-4-6- spelen![]()
![]()
Tete staat volgens De Telegraaf morgen waarschijnlijk linksback (wat hij vorig jaar wel vaker stond in Jong Ajax overigens)Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Mooi. Lijkt me niet nodig om alles heel erg om te gooien. En Cabral is een linkspoot toch?quote:Op zaterdag 30 april 2016 10:26 schreef Tagliano het volgende:
Tete staat volgens De Telegraaf morgen waarschijnlijk linksback (wat hij vorig jaar wel vaker stond in Jong Ajax overigens)![]()
Cabral is inderdaad een linkspoot.quote:Op zaterdag 30 april 2016 10:43 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Mooi. Lijkt me niet nodig om alles heel erg om te gooien. En Cabral is een linkspoot toch?![]()
Precies, die keuze kan ik wel begrijpen. Daarnaast zou je anders met Viergever op links komen en dat is al helemaal een drama (tenzij Riedewald speelt, maar die heeft weer totaal geen ritme)quote:Op zaterdag 30 april 2016 10:43 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Mooi. Lijkt me niet nodig om alles heel erg om te gooien. En Cabral is een linkspoot toch?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
FC Twente moet je gewoon met 3-0 oprollen. In ieder geval fijn dat je rond Ajax meer geluiden hoort van het 'eerst winnen' dan dat je bij PSV tig verhalen hoort over het doelsaldo ophogen.![]()
Daar gaat het ook uiteindelijk om, winnen. Ajax wint zelden heel ruim, maar ook zelden heel nipt. Vaak met twee goals verschil. Als dat morgen en volgende week ook zo is, moet PSV er tien goedmaken in twee wedstrijden. Dan kan het morgen wel 6-0 worden voor PSV, maar dan moeten ze alsnog flink aan de bak tegen PEC en met vier goals verschil winnen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 11:09 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Twente moet je gewoon met 3-0 oprollen. In ieder geval fijn dat je rond Ajax meer geluiden hoort van het 'eerst winnen' dan dat je bij PSV tig verhalen hoort over het doelsaldo ophogen.
En op de een of andere manier denk ik niet dat PSV heel ruim van Cambuur gaat winnen. Hopelijk weten die Friezen hen heel lang te frustreren. Lekker PSV het spel laten maken en de pot dichthouden. Een 3-0 voor PSV is prima zolang Ajax maar wint. En dat mag dan ook met 1-0.
Maar ja, genoeg scenario's en gelul gelezen. Tijd om te voetballen. We zien het morgen wel. Nog 27 uur.![]()
Vooral ditquote:Op zaterdag 30 april 2016 11:33 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Maar ja, genoeg scenario's en gelul gelezen. Tijd om te voetballen. We zien het morgen wel. Nog 27 uur.
Haha, nee.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kopen we Ramselaar, Ziyech en Janssen.![]()
Als ze maar niet extra goed gaan spelen ineensquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:42 schreef FritzWepper het volgende:
![]()
Volgens René Hake gaat Twente de boel dichthouden en eruit counteren, gaat weer een leuke wedstrijd worden.![]()
![]()
Dat is ook wel begrijpelijk als je tegen een team speelt dat toch wel zal moeten aanvallen en liefst ook nog veel scorenquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
Volgens René Hake gaat Twente de boel dichthouden en eruit counteren, gaat weer een leuke wedstrijd worden.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zie ze nog best een puntje pakkenquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
Volgens René Hake gaat Twente de boel dichthouden en eruit counteren, gaat weer een leuke wedstrijd worden.![]()
quote:Op [quote]
[b]Op zaterdag 30 april 2016 13:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zie ze nog best een puntje pakkenIk denk ook dat we punten verspelen tegen Twente.quote:zaterdag 30 april 2016 13:41 schreef Tagliano het volgende:[/b]
[..]
Dat is ook wel begrijpelijk als je tegen een team speelt dat toch wel zal moeten aanvallen en liefst ook nog veel scoren![]()
Welnee, die zijn kwalitatief niet goed genoeg om de boel dicht te houden daar. Kan hooguit zijn dat Ajax als het ware zichzelf voorbij loopt omdat ze veel te graag willen scoren, maar op basis van kwaliteit (en zelfs het veldspel) moet Ajax relatief eenvoudig kunnen winnenquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
[..]
Ik denk ook dat we punten verspelen tegen Twente.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat zei jij ook tegen Heracles, NEC en Utrecht zeker. Allemaal na de winterquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Welnee, die zijn kwalitatief niet goed genoeg om de boel dicht te houden daar. Kan hooguit zijn dat Ajax als het ware zichzelf voorbij loopt omdat ze veel te graag willen scoren, maar op basis van kwaliteit (en zelfs het veldspel) moet Ajax relatief eenvoudig kunnen winnenEn Twente doet het beter dan die 3 clubs na de winterstop en speelde ze ook alle 3 weg.
![]()
NEC, Roda en NEC wel?quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Welnee, die zijn kwalitatief niet goed genoeg om de boel dicht te houden daar. Kan hooguit zijn dat Ajax als het ware zichzelf voorbij loopt omdat ze veel te graag willen scoren, maar op basis van kwaliteit (en zelfs het veldspel) moet Ajax relatief eenvoudig kunnen winnen![]()
quote:Tegen NEC zei ik dat ook en tegen Utrecht ook (zij het in iets mindere mate), dus ja ik zit er ook wel eens naast. Utrecht vind ik overigens een beetje buiten dit rijtje vallen omdat die wel wat meer kwaliteit en beter spel hebben dan met name Twente en Roda.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat zei jij ook tegen Heracles, NEC en Utrecht zeker. Allemaal na de winterEn Twente doet het beter dan die 3 clubs na de winterstop en speelde ze ook alle 3 weg.
Tuurlijk, de kans bestaat dat er tegen Twente punten verloren worden maar het is nou geen wonderploeg. De enige die echt wat kunnen zijn Ziyech en Cabral op een goede dag: het is puur leunen op de individuele kwaliteit van die twee.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
De resultaten tegen de wat mindere goden in de Eredivisie zijn over het algemeen prima, en ja natuurlijk worden er ook tegen de mindere clubs wel eens punten verspeeld. Dat lijkt mij niet genoeg reden om dan uit te gaan van puntverlies tegen iedere club uit het rechterrijtjeMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ze staan alleen 4e over 2016.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:54 schreef Tagliano het volgende:
De resultaten tegen de wat mindere goden in de Eredivisie zijn over het algemeen prima, en ja natuurlijk worden er ook tegen de mindere clubs wel eens punten verspeeld. Dat lijkt mij niet genoeg reden om dan uit te gaan van puntverlies tegen iedere club uit het rechterrijtje![]()
Ik neem aan dat je Twente bedoelt, die ranglijst kan ik niet even snel vinden. Dat zegt mij alleen dat ze beter spelen dan de eerste seizoenshelft (ja, toen speelde Ajax ook tegen ze gelijk, dat weet ik), maar als ik kijk naar het spel van Twente is dat puur en alleen gebaseerd op Ziyech en soms schiet Cabral er ook nog eentje in. Het is niet dat we praten over een ploeg die fantastisch voetbal speelt en de halve Eredivisie van de mat tikt ofzoquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ajax heeft het puur en alleen aan zichzelf te danken als ze punten verspelen, laat ik het zo zeggenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
En wat zegt dat? De laatste reeks wedstrijden overtuigen ze allerminst tegen Excelsior, De Graafschap, Feyenoord en Willem II. Buiten de individuele klasse van Ziyech werden ze overlopen door Willem II. Die staan zestiende. De reeks die ze wonnen, valt eenvoudig kapot te relativeren.quote:![]()
Jij verwart een proces met resultaten boeken. Da's jouw probleem.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, dat ze het beter doen in 2016 dan Utrecht waar jij zo op loopt te rukken.![]()
Ga jij nou ook al praten in termen van processen?quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij verwart een proces met resultaten boeken. Da's jouw probleem.
Ho ho, de trainers waar jij het over hebt, gebruiken een proces voor een verkeerd iets. Schuilkelder voor hun werkelijke falen.![]()
Hij heeft veel te veel naar die Jan van Halst gekeken. Brrrquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ga jij nou ook al praten in termen van processen?![]()
Eventueel puntverlies heeft Ajax in ieder geval aan zichzelf te danken en niet aan Twentequote:Op zaterdag 30 april 2016 14:21 schreef FritzWepper het volgende:
Ajax is veel te labiel om een wedstrijd, welke dan ook, als zekerheidje te beschouwen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik zie eerder puntverlies tegen de graafschap dan tegen dit Twente.
Ajax heeft tegen PSV ook wel bewezen dat ze goed kunnen spelen tegen teams die afhankelijk zijn van één goede speler.![]()
Dat is zeker waar.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eventueel puntverlies heeft Ajax in ieder geval aan zichzelf te danken en niet aan Twente![]()
Godverdomme Stijnquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij verwart een proces met resultaten boeken. Da's jouw probleem.met je kutproces
Oh.![]()
Het worden twee loodzware potjes waarbij je geen uitgesproken favoriet bent. Ik schat de kans op het kampioenschap in op 40%. PSV wint morgen met 8-0.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:21 schreef FritzWepper het volgende:
Ajax is veel te labiel om een wedstrijd, welke dan ook, als zekerheidje te beschouwen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Wacht wat, geen uitgesproken favoriet tegen zowel Twente als De Graafschap?quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Het worden twee loodzware potjes waarbij je geen uitgesproken favoriet bent. Ik schat de kans op het kampioenschap in op 40%. PSV wint morgen met 8-0.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Correct. Labiel team op dit moment.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wacht wat, geen uitgesproken favoriet tegen zowel Twente als De Graafschap?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
De Graafschap. Fucking De Graafschapquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Correct. Labiel team op dit moment.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wacht maar tot we twee keer op rij hebben verloren.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik maar denken dat ik al negatief was over Ajax, Droppiegod.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Al zouden ze twee keer op rij verliezen (waarop ik de kans zeer klein acht), dan nog doen ze dat als duidelijke favorietquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wacht maar tot we twee keer op rij hebben verloren.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik voorzie voor morgen vier (realistische) scenario's:
1) Ajax verliest, PSV wint
2) Ajax speelt gelijk, PSV wint
3) Ajax wint, PSV wint ruim
4) Ajax wint, PSV wint met kleine marge
Slechts in het laatste geval worden wij kampioen.
Zo goed zijn die kansen van ons dus niet...![]()
Ach, dit seizoen heeft wel bewezen dat PSV prima in staat is om punten te laten liggen tegen de kleintjes, al denk ik niet dat ze dat hier zullen doen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Genot als ze 0-0 spelen net als die jubileumwedstrijd van ze.quote:Op zaterdag 30 april 2016 11:09 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Twente moet je gewoon met 3-0 oprollen. In ieder geval fijn dat je rond Ajax meer geluiden hoort van het 'eerst winnen' dan dat je bij PSV tig verhalen hoort over het doelsaldo ophogen.![]()
We hebben het hier niet over Feyenoord.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Het worden twee loodzware potjes waarbij je geen uitgesproken favoriet bent.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Ik zie eerder 1,2 of 3 gebeuren dan 4 inderdaad.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:05 schreef FritzWepper het volgende:
Ik voorzie voor morgen vier (realistische) scenario's:
1) Ajax verliest, PSV wint
2) Ajax speelt gelijk, PSV wint
3) Ajax wint, PSV wint ruim
4) Ajax wint, PSV wint met kleine marge
Slechts in het laatste geval worden wij kampioen.
Zo goed zijn die kansen van ons dus niet...Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
3 is ook gewoon prima. Ajax zal het tegen de Graafschap makkelijker hebben dan PSV tegen Zwolle. Als je na morgen nog 2 doelpunten voor staat is het voor Ajax een prima speelronde geweest.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik zie eerder 1,2 of 3 gebeuren dan 4 inderdaad.Dit, dus.![]()
De Graafschap kan zich na morgen richten op de nacompetitie, die kunnen de laatste wedstrijd spelers sparenWe used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage![]()
Waarom verwacht iedereen dat PSV "met zo'n grote uitslag" van Cambuur gaat winnen? Alleen vanwege die eerder wedstrijd in Cambuur die met 0-6 gewonnen was? Waar ze vanaf de eerste minuten tegen 10 man speelden? Want verder zie ik niet echt grote uitslagen, alleen tegen de Graafschap, met 6-3 gewonnen. Maar toch 3 tegen. En ik denk niet dat Cambuur komt voor de winst, dat weten ze zelf ook welBen benieuwd vanmiddag, al ben ik bang voor een gelijkspel van Ajax.
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Dat ja, ik vrees meer voor gelijkspel Ajax dan monsterzege PSV.
Mocht Ajax winnen en PSV toch ineens flink ingelopen zijn heb je altijd nog de pot tegen De Graafschap volgende week. Die zijn dan al klaar in de reguliere competitie...![]()
Ik verwacht geen monsterscore van PSV. Hoop dat Cambuur weet hoe ze PSV moeten bestrijden en dat is simpel: verdedigen. Zoals PSV tegen Atletico verdedigde, moet Cambuur tegen PSV verdedigen. Zolang mogelijk op 0-0 houden en wie weet een vieze counter. PSV zal toch vooruit moeten en dan moet Cambuur hopen op wat ruimte.quote:Op zondag 1 mei 2016 09:11 schreef PeeJie_ het volgende:
Waarom verwacht iedereen dat PSV "met zo'n grote uitslag" van Cambuur gaat winnen? Alleen vanwege die eerder wedstrijd in Cambuur die met 0-6 gewonnen was? Waar ze vanaf de eerste minuten tegen 10 man speelden? Want verder zie ik niet echt grote uitslagen, alleen tegen de Graafschap, met 6-3 gewonnen. Maar toch 3 tegen. En ik denk niet dat Cambuur komt voor de winst, dat weten ze zelf ook welBen benieuwd vanmiddag, al ben ik bang voor een gelijkspel van Ajax.
Ajax moet zelf gewoon winnen, simpel. Wint Ajax met 2-0, dan boeit een 5-0 van PSV niet zo heel veel, want dan moet PSV er nog drie extra goedmaken tegen PEC.
Ik maak me inderdaad meer zorgen om de winst van Ajax vanmiddag, dan een eventuele hoge score van PSV. Een deuk in het doelsaldo kan nog rechtgezet worden tegen De Graafschap.![]()
Het was Cambuur trouwens die al eerder een feestje van PSV verstierdeIk hoop op een goede pot van Ajax vanmiddag, Ziyech uitschakelen en je bent al een heel eindquote:Het is de vraag in hoeverre de PSV-fans zich al mogen verlekkeren op veel doelpunten. Het recente verleden wees nog uit dat SC Cambuur geen ploeg is die zomaar meewerkt aan een feestje. In het eerste seizoen na promotie hield Cambuur de club uit Eindhoven knap op 0-0 in het Philips Stadion, nota bene op de dag van het honderdjarig bestaan. PSV had de KNVB nog bewust om een ‘makkelijke tegenstander’ gevraagd.
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Hopelijk dat PEC niet wint van Excelsior, dan moeten ze volgende week een resultaat halen om zeker te zijn van de Play Offs. Bij winst vandaag zijn ze daar al zeker van.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
5 t/m 8 gaan toch naar play offs? Als Vitesse en NEC ook winnen dan kan PEC nog steeds de play offs mislopen"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Het is geen angst voor Twente, het is angst voor Ajax dat het op een dag als deze een incident zal voorvallen, zoals een niet al te beste pot.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Dit dus.quote:Op zondag 1 mei 2016 12:06 schreef PeeJie_ het volgende:
Het is geen angst voor Twente, het is angst voor Ajax dat het op een dag als deze een incident zal voorvallen, zoals een niet al te beste pot.![]()
Walgelijk die arrogantie uit Eindhoven altijd
Ajax is tenminste lekker gewoon en bescheiden gebleven![]()
Serero op het middenveldquote:![]()
Ajax begint de wedstrijd al met een 0-1 achterstandOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Zou het niet logischer als Viergever LB staat en dat Veltman terugkeert in het centrum?quote:It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..![]()
En AZ moet winnen van de Graafschap, dan spelen die volgende week helemaal nergens meer omquote:Op zondag 1 mei 2016 10:41 schreef Pedroso het volgende:
Hopelijk dat PEC niet wint van Excelsior, dan moeten ze volgende week een resultaat halen om zeker te zijn van de Play Offs. Bij winst vandaag zijn ze daar al zeker van.![]()
Serero was tegen Heerenveen de beste man van het veld. Bazoer heeft het de laatste weken niet dus prima beslissing om met Serero te beginnen.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Serero op het middenveld![]()
Ajax begint de wedstrijd al met een 0-1 achterstandAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat dus.quote:Op zondag 1 mei 2016 12:06 schreef PeeJie_ het volgende:
Het is geen angst voor Twente, het is angst voor Ajax dat het op een dag als deze een incident zal voorvallen, zoals een niet al te beste pot.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Als PSV vandaag niet meer dan 4 goals inloopt dan is het een gelopen koers lijkt me.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Inderdaad. Barcelona belde al, ze zochten nog een vervanger voor Busquets.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Serero was tegen Heerenveen de beste man van het veld. Bazoer heeft het de laatste weken niet dus prima beslissing om met Serero te beginnen.![]()
Haten op Sereroquote:Op zondag 1 mei 2016 14:18 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Inderdaad. Barcelona belde al, ze zochten nog een vervanger voor Busquets.
wooblabalurg![]()
Wat een debiele reactie zegquote:Op zondag 1 mei 2016 14:18 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Oh.![]()
Jij hebt saaie humor zeg, wow.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:18 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Inderdaad. Barcelona belde al, ze zochten nog een vervanger voor Busquets.![]()
Hoi Sunri5e.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:18 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Inderdaad. Barcelona belde al, ze zochten nog een vervanger voor Busquets.![]()
quote:Op zondag 1 mei 2016 14:18 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Fischer moet dan ook verkocht worden net zoals Serero en Schöne.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:42 schreef wieisboos het volgende:
Cerny heeft inmiddels al meer laten zien dan dan Fischer het hele seizoen![]()
Vaclav is zo'n grote baasquote:Op zondag 1 mei 2016 14:42 schreef wieisboos het volgende:
Cerny heeft inmiddels al meer laten zien dan dan Fischer dit seizoen heeft laten zien
wooblabalurg![]()
Ook een verademing om eens weer met twee echte buitenspelers te spelen. Schöne deed het weer best aardig dit seizoen, maar je mist toch de snelheid en de actie voorin.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:42 schreef wieisboos het volgende:
Cerny heeft inmiddels al meer laten zien dan dan Fischer dit seizoen heeft laten zienVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
niet meerquote:Op zondag 1 mei 2016 14:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ook een verademing dat PSV alweer voor staat![]()
Hebben jullie ook problemen met fox sports? Ik heb een abonnement maar alle kanalen doen het slecht.All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.![]()
Ja hier fuckt ie ookquote:Op zondag 1 mei 2016 14:54 schreef davako het volgende:
Hebben jullie ook problemen met fox sports? Ik heb een abonnement maar alle kanalen doen het slecht.![]()
Go doet het vooralsnog prima.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:54 schreef davako het volgende:
Hebben jullie ook problemen met fox sports? Ik heb een abonnement maar alle kanalen doen het slecht.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ghazi moet je echt behouden. Vind ik nog steeds de ideale spits.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jaja, zeiden we ook van Ghazi in het begin.![]()
quote:Op zondag 1 mei 2016 15:13 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ghazi moet je echt behouden. Vind ik nog steeds de ideale spits.![]()
![]()
nog geen goal verloren bij de rust, prima nog
met dank aan CambuurCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Nog ja weggeven, Twente kan ook nog wel voetballen. Winst is vandaag het belangrijkst in mijn ogen. Mocht het op doelsaldo aankomen, dan moet dat volgende week maar gebeuren.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wordt zo onderschat, ik werd hier nog uitgelachen toen in paar weken geleden zei dat Serero wel voor Bazoer in de basis zou mogen.quote:Snelle Egel![]()
Klaassen heeft ook iets te lang in de kroeg gehangen gisteravond, lijkt het. Wat speelt die matig.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het is echt drama. Wachten op de 1-1.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
quote:Op zondag 1 mei 2016 15:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Het kan weer niet normaal gaan zoals altijd![]()
![]()
Dat was de 1-1 van Ziyech bijna
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dit gaat fout aflopen, je voelt het gewoon aankomen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
eerst maar eens zien te winnen inderdaad.. opffCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Is al lastig zat. Volgende week mag je er echt even 7 inschieten tegen de Graafschap anders heb je een levensgroot probleem.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:04 schreef franklop het volgende:
eerst maar eens zien te winnen inderdaad.. opffDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
keeper cambuur geblesseerd, ook al 3 keer gewisseld
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
younes heeft wel betere wedstrijden gehad
klaassen ook trouwensCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Die gaan er nog 5 maken.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:06 schreef franklop het volgende:
keeper cambuur geblesseerd, ook al 3 keer gewisseldDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Hoorn
Jammer dat ik hem op twitter al zagstomme fox stream
nog een goaltje aub, dan mag zelfs psv nog keer scoren van mijCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Godver wat lekker!
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.![]()
Zo gaan we even los zeg heerlijk.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Dit mag echt niet meer foutgaan volgende week. PSV gaat er echt geen 6 of 7 maken bij PECCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
als je die niet wint verdien je het niet om kampioen te wordenquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ajax moet winnen tegen de graafschap, dat moet wel lukken toch?quote:All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.![]()
wtf..heeft Ajax weer een paar gratis penalty's gekregen ofzo?nou ja, gefeliciteerd
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt![]()
ja, 4quote:Op zondag 1 mei 2016 16:21 schreef Parafernalia het volgende:
wtf..heeft Ajax weer een paar gratis penalty's gekregen ofzo?nou ja, gefeliciteerd
![]()
Bovendien kan Ajax tegen de Graafschap ook echt wel met meer dan één doelpunt verschil winnen. Maar goed, gewoon winnen daar.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:16 schreef franklop het volgende:
Dit mag echt niet meer foutgaan volgende week. PSV gaat er echt geen 6 of 7 maken bij PECVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
PSV ook marge van 4 nog, dus 6 goals blijft het verschil. PSV moet er dus 7 maken minstensCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
dat zie ik ze niet doen en zeker niet zonder er een paar weg te gevenquote:Op zondag 1 mei 2016 16:22 schreef franklop het volgende:
PSV ook marge van 4 nog, dus 6 goals blijft het verschil. PSV moet er dus 7 maken minstens![]()
Was vooral in de 1e helft soms billenknijpen maar uiteindelijk meer dan een prima uitslag.
Klaassen speelt overigens al weken heel erg matig, die blijft nog wel een seizoen dus. In deze vorm gaat er geen club komen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Het is te hopen dat Ajax meteen scherp begint en snel scoort. Uiteindelijk ga ik er wel vanuit dat Ajax met minimaal twee goals verschil wint.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:21 schreef davako het volgende:
[..]
Ajax moet winnen tegen de graafschap, dat moet wel lukken toch?
PSV dient dus met 8 goals verschil te winnen uit tegen PEC op kunstgras. Dat is niet onmogelijk natuurlijk.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Die heeft het inderdaad niet, gelukkig zijn er anderen die opstaanquote:Op zondag 1 mei 2016 16:23 schreef Pedroso het volgende:
Was vooral in de 1e helft soms billenknijpen maar uiteindelijk meer dan een prima uitslag.
Klaassen speelt overigens al weken heel erg matig, die blijft nog wel een seizoen dus. In deze vorm gaat er geen club komen.![]()
Issue doelsaldo is nu definitief over. Alleen puntverlies in Doetinchem kan Ajax nog van de titel afhouden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nee inderdaad. Gewoon normaal doen volgende week en gewoon winnen. Graafschap moet sowieso playoffs, dus ook niks meer te winnen.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zie ik ze niet doen en zeker niet zonder er een paar weg te gevenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Daar straalt de klasse wel vanaf ja. Maar gaat niet komen denk ik, tenzij Bazoer of Klaassen verkocht gaat worden.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Overschatte speler met een te groot egoquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
de graafschap is klaar, krachten sparen voor de play-offsquote:Op zondag 1 mei 2016 16:24 schreef Pedroso het volgende:
Issue doelsaldo is nu definitief over. Alleen puntverlies in Doetinchem kan Ajax nog van de titel afhouden.
Zwolle is nog niet zeker van play-offs toch?![]()
pec moet overigens ook nog volle bak om de playoffs zeker te stellen.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ja maar ze hebben wel weinig kwaliteit hoor, PSV kan daar wel met 5 goals verschil winnenquote:Op zondag 1 mei 2016 16:28 schreef franklop het volgende:
pec moet overigens ook nog volle bak om de playoffs zeker te stellen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat zou te weinig zijnquote:Op zondag 1 mei 2016 16:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja maar ze hebben wel weinig kwaliteit hoor, PSV kan daar wel met 5 goals verschil winnen
Dat klopt, Ajax mag dit dus niet meer weggeven. We moeten zelf gewoon winnen, liefst met 2 goals verschilquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat kan ik daarvan genieten.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:31 schreef Syntix het volgende:
Younes en CernyBuitenspelers die aan de binnen- en buitenkant voorbij een tegenstander kunnen.
Hopelijk is het nu definitief over met Schöne op rechtsbuiten, daar word ik zo moe van.Oh.![]()
Vooral Younes is zo belangrijk. Niet alles lukt maar er gaat zoveel dreiging van uit. Cerny nog even afwachten, groot talent maar kan nog alle kanten op.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:31 schreef Syntix het volgende:
Younes en CernyBuitenspelers die aan de binnen- en buitenkant voorbij een tegenstander kunnen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
We zijn er nog niet. Volgende week hetzelfde recept als vandaag: winnen + goals maken. Maar dit was wel echt heel belangrijk, wat een ontlading ook bij de goal van Van der Hoorn.![]()
![]()
Winnen is genoeg hoor. Denk je nou echt dat PSV met 7-0 in Zwolle gaat winnen ?quote:Op zondag 1 mei 2016 16:36 schreef Rnnz het volgende:
We zijn er nog niet. Volgende week hetzelfde recept als vandaag: winnen + goals maken. Maar dit was wel echt heel belangrijk, wat een ontlading ook bij de goal van Van der Hoorn.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Mooi voor Mike wel. Gunde Viergever ook dat doelpuntje wel.
Hebben het toch prima gedaan in de tweede seizoenshelftOh.![]()
Voor het hart is dat ook wat beter. Twee snelle goals en dan uitspelen. En mocht PSV dan de dubbele cijfers weten te halen in Zwolle dan zijn ze ook ultieme eindbazen en pak ik de trein om ze persoonlijk te gaan feliciteren op het Stadhuisplein.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat klopt, Ajax mag dit dus niet meer weggeven. We moeten zelf gewoon winnen, liefst met 2 goals verschil![]()
Nee, lijkt me niet, maar ik zeg niet dat het onmogelijk is. Ajax moet uiteraard gewoon winnen, dan zijn ze haast zeker kampioen. Maar ook vandaag was het lang billen knijpen bij die 1-0 stand, had zo 1-1 kunnen worden. Daarom hoop ik dat het vrij snel 2-0 wordt volgende week en Ajax het rustig kan uitspelen.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Winnen is genoeg hoor. Denk je nou echt dat PSV met 7-0 in Zwolle gaat winnen ?![]()
Winnen gaat normaal gesproken wel genoeg zijn maar ik zie ze toch graag snel met 2 goals voor staan.."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
de druk ligt bij PSV hoor en die zie nog wel breken ook op het moment dat het uitzichtloos wordtquote:Op zondag 1 mei 2016 16:40 schreef Dven het volgende:
Winnen gaat normaal gesproken wel genoeg zijn maar ik zie ze toch graag snel met 2 goals voor staan..![]()
Het mooiste zou zijn als PSV gelijk speelt of verliest. Kunnen ze ook niet meer zeiken over die penalty bij Utrecht, dan komen ze gewoon zelf qua puntenaantal tekort.![]()
Gaat alleen niet gebeuren. PEC Zwolle heeft echt een matig teamquote:Op zondag 1 mei 2016 16:43 schreef Rnnz het volgende:
Het mooiste zou zijn als PSV gelijk speelt of verliest. Kunnen ze ook niet meer zeiken over die penalty bij Utrecht, dan komen ze gewoon zelf qua puntenaantal tekort.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Tegen Cambuur wonnen we uit maar met 0-1. Roda een gelijkspelletje. De Graafschap thuis 2-1 winst...
Ik hoop maar dat de spelers het niet te simpel opvatten en in hun gedachten al kampioen zijn...★★★![]()
Misschien krijgen Becker en Menig het wel op hun heupen, die staan bij Ajax onder contract.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gaat alleen niet gebeuren. PEC Zwolle heeft echt een matig team![]()
Ja, maar PSV heeft met afstand de beste selectie van de eredivisie. Enkel door een matige onervaren coach zijn ze de beker misgelopen en waren ze niet al in de vorige speelronde kampioen.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:46 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Misschien krijgen Becker en Menig het wel op hun heupen, die staan bij Ajax onder contract.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee joh 1 Doelpuntje doelpuntenmaker veul mooierquote:Op zondag 1 mei 2016 16:43 schreef Rnnz het volgende:
Het mooiste zou zijn als PSV gelijk speelt of verliest. Kunnen ze ook niet meer zeiken over die penalty bij Utrecht, dan komen ze gewoon zelf qua puntenaantal tekort.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Voor De Graafschap-uit moeten we Frenkie de Jong maar bij de selectie halen.
[ Bericht 4% gewijzigd door FritzWepper op 01-05-2016 16:55:05 ]![]()
Ik ken alle scenario's. Maar toch. Lyon lukte het ook. Gewoon zo rap mogelijk 2 of liever zelfs 3 goals maken en alvast op je gemakje een beetje gallery play terwijl de supporters alvast feest vieren.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
de druk ligt bij PSV hoor en die zie nog wel breken ook op het moment dat het uitzichtloos wordt"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
dat met afstand wordt veel teveel gezegd maar die afstand is niet zo groot als wordt beweerdquote:Op zondag 1 mei 2016 16:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, maar PSV heeft met afstand de beste selectie van de eredivisie. Enkel door een matige onervaren coach zijn ze de beker misgelopen en waren ze niet al in de vorige speelronde kampioen.![]()
Eigenlijk valt het aankoopbeleid van Overmars reuze mee, ondanks de vele kritiek.
Younes een voltreffer, Gudelj ook een prima aankoop. Viergever en vd Hoorn doen het naar behoren (doen waar ze voor zijn gehaald). Alleen Sinkgraven voldoet (nog) niet aan de verwachtingen. De huurlingen zijn de laatste jaren geen succes maar dat kost verder niet veel en dan kun je een wel is een gokje wagen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Als het goed gaat doet ie het goed, als het slecht gaat moet ie weg.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:52 schreef Pedroso het volgende:
Eigenlijk valt het aankoopbeleid van Overmars reuze mee, ondanks de vele kritiek.
Younes een voltreffer, Gudelj ook een prima aankoop. Viergever en vd Hoorn doen het naar behoren (doen waar ze voor zijn gehaald). Alleen Sinkgraven voldoet (nog) niet aan de verwachtingen. De huurlingen zijn de laatste jaren geen succes maar dat kost verder niet veel en dan kun je een wel is een gokje wagen.![]()
Jij roept al 10 jaar die onzin geloof ik. Ontlopen elkaar niet zoveel, alleen internationaal heeft PSV een wat volwassener groep.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, maar PSV heeft met afstand de beste selectie van de eredivisie. Enkel door een matige onervaren coach zijn ze de beker misgelopen en waren ze niet al in de vorige speelronde kampioen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ajax heeft wel de grotere talenten.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat met afstand wordt veel teveel gezegd maar die afstand is niet zo groot als wordt beweerd
Maar ik denk dat bij PSV deze zomer sowieso veel zal veranderen in de selectie. Ik zie een Luuk de Jong daar ook wel vertrekken.Oh.![]()
Er wordt met 2 maten gemeten. Als Ajax en PSV nu volledig van elftal zou wisselen zou men namelijk hetzelfde zeggen. Ik vind de selectie van PSV helemaal niet zo geweldig als beweerd wordt.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij roept al 10 jaar die onzin geloof ik. Ontlopen elkaar niet zoveel, alleen internationaal heeft PSV een wat volwassener groep.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Waar moet Luuk heen?quote:Op zondag 1 mei 2016 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax heeft wel de grotere talenten.
Maar ik denk dat bij PSV deze zomer sowieso veel zal veranderen in de selectie. Ik zie een Luuk de Jong daar ook wel vertrekken.![]()
Enige spelers die een meerwaarde zouden zijn bij Ajax zijn Guardado en De Jong (alhoewel Milik ook steeds beter wordt). Verder zie ik er geen enkele speler bijzitten die Ajax beter zouden maken.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Er wordt met 2 maten gemeten. Als Ajax en PSV nu volledig van elftal zou wisselen zou men namelijk hetzelfde zeggen. Ik vind de selectie van PSV helemaal niet zo geweldig als beweerd wordt.
Bruma en v. Ginkel (huur) zijn ook prima spelers maar daar ligt bij Ajax het probleem niet.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Mag van mij, denk persoonlijk dat PSV zijn top is.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zal vast wel ergens een club intrappen.
Desnoods gaat hij naar Turkije oid![]()
Propper of van Ginkel zouden ook wel een meerwaarde zijn denk ik.quote:Op zondag 1 mei 2016 17:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Enige spelers die een meerwaarde zouden zijn bij Ajax zijn Guardado en De Jong (alhoewel Milik ook steeds beter wordt). Verder zie ik er geen enkele speler bijzitten die Ajax beter zouden maken.![]()
Propper had ik even over het hoofd gezien idd. Die kun je er ook wel bijzetten.quote:Op zondag 1 mei 2016 17:02 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Propper of van Ginkel zouden ook wel een meerwaarde zijn denk ik.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat heb ik eigenlijk liever dan dat het op zo'n kutmanier beslist lijktquote:Op zondag 1 mei 2016 16:43 schreef Rnnz het volgende:
Het mooiste zou zijn als PSV gelijk speelt of verliest. Kunnen ze ook niet meer zeiken over die penalty bij Utrecht, dan komen ze gewoon zelf qua puntenaantal tekort.Dan komen er ook van die 'grappige' mensen die denken dat het leuk is om dat even in te wrijven maar zelf helemaal liggen te janken als jij dat bij hen doet.
Al is het tegen mij wel verdiend om dat te roepen, denk ik
Anyway, dat jullie maar eens een keer verder komen in de CL[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ik vind Zoet de laatste maanden beter dan Cillessen net als dat ik de laatste maanden Milik beter vind dan De Jong. Verder Guardado, Willems (een back die niet kan verdedigen en niet kan aanvallen of alleen eentje die niet kan verdedigen, nou dan weet ik het wel) en Propper. Evt Narsingh omdat Al Gaza al maanden niks is maar dat is allebei niet veel en Bruma vs Veltman is een beetje lood om oud ijzer, beide zijn wel goed maar kunnen echt ongelooflijk domme dingen doen.quote:Op zondag 1 mei 2016 17:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Enige spelers die een meerwaarde zouden zijn bij Ajax zijn Guardado en De Jong (alhoewel Milik ook steeds beter wordt). Verder zie ik er geen enkele speler bijzitten die Ajax beter zouden maken.
Bruma en v. Ginkel (huur) zijn ook prima spelers maar daar ligt bij Ajax het probleem niet.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Dat sowieso.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:40 schreef Dven het volgende:
Winnen gaat normaal gesproken wel genoeg zijn maar ik zie ze toch graag snel met 2 goals voor staan..Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Olsen?quote:Op zondag 1 mei 2016 17:08 schreef PowerLoungen het volgende:
Op dinsdag trouwens een pijnlijke docu voor Frank en Bobald![]()
Serero was top vandaag.
Heerlijk dat het doelsaldo gelijk is gebleven na vandaag. En dan volgende week weer 1,5 uur stressen....'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Zoet is nooit beter geweest dan Cilissen, dat is gewoon iets wat de media je wijs hebben gemaaktquote:Op zondag 1 mei 2016 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Zoet de laatste maanden beter dan Cillessen net als dat ik de laatste maanden Milik beter vind dan De Jong. Verder Guardado, Willems (een back die niet kan verdedigen en niet kan aanvallen of alleen eentje die niet kan verdedigen, nou dan weet ik het wel) en Propper. Evt Narsingh omdat Al Gaza al maanden niks is maar dat is allebei niet veel en Bruma vs Veltman is een beetje lood om oud ijzer, beide zijn wel goed maar kunnen echt ongelooflijk domme dingen doen.Enige die misschien wat toevoegt bij Ajax is Guardado.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: