Nee joh 1 Doelpuntje doelpuntenmaker veul mooierquote:Op zondag 1 mei 2016 16:43 schreef Rnnz het volgende:
Het mooiste zou zijn als PSV gelijk speelt of verliest. Kunnen ze ook niet meer zeiken over die penalty bij Utrecht, dan komen ze gewoon zelf qua puntenaantal tekort.
Ik ken alle scenario's. Maar toch. Lyon lukte het ook. Gewoon zo rap mogelijk 2 of liever zelfs 3 goals maken en alvast op je gemakje een beetje gallery play terwijl de supporters alvast feest vieren.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
de druk ligt bij PSV hoor en die zie nog wel breken ook op het moment dat het uitzichtloos wordt
dat met afstand wordt veel teveel gezegd maar die afstand is niet zo groot als wordt beweerdquote:Op zondag 1 mei 2016 16:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, maar PSV heeft met afstand de beste selectie van de eredivisie. Enkel door een matige onervaren coach zijn ze de beker misgelopen en waren ze niet al in de vorige speelronde kampioen.
Als het goed gaat doet ie het goed, als het slecht gaat moet ie weg.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:52 schreef Pedroso het volgende:
Eigenlijk valt het aankoopbeleid van Overmars reuze mee, ondanks de vele kritiek.
Younes een voltreffer, Gudelj ook een prima aankoop. Viergever en vd Hoorn doen het naar behoren (doen waar ze voor zijn gehaald). Alleen Sinkgraven voldoet (nog) niet aan de verwachtingen. De huurlingen zijn de laatste jaren geen succes maar dat kost verder niet veel en dan kun je een wel is een gokje wagen.
Jij roept al 10 jaar die onzin geloof ik. Ontlopen elkaar niet zoveel, alleen internationaal heeft PSV een wat volwassener groep.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, maar PSV heeft met afstand de beste selectie van de eredivisie. Enkel door een matige onervaren coach zijn ze de beker misgelopen en waren ze niet al in de vorige speelronde kampioen.
Ajax heeft wel de grotere talenten.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat met afstand wordt veel teveel gezegd maar die afstand is niet zo groot als wordt beweerd
Er wordt met 2 maten gemeten. Als Ajax en PSV nu volledig van elftal zou wisselen zou men namelijk hetzelfde zeggen. Ik vind de selectie van PSV helemaal niet zo geweldig als beweerd wordt.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij roept al 10 jaar die onzin geloof ik. Ontlopen elkaar niet zoveel, alleen internationaal heeft PSV een wat volwassener groep.
Waar moet Luuk heen?quote:Op zondag 1 mei 2016 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax heeft wel de grotere talenten.
Maar ik denk dat bij PSV deze zomer sowieso veel zal veranderen in de selectie. Ik zie een Luuk de Jong daar ook wel vertrekken.
Enige spelers die een meerwaarde zouden zijn bij Ajax zijn Guardado en De Jong (alhoewel Milik ook steeds beter wordt). Verder zie ik er geen enkele speler bijzitten die Ajax beter zouden maken.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Er wordt met 2 maten gemeten. Als Ajax en PSV nu volledig van elftal zou wisselen zou men namelijk hetzelfde zeggen. Ik vind de selectie van PSV helemaal niet zo geweldig als beweerd wordt.
Mag van mij, denk persoonlijk dat PSV zijn top is.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zal vast wel ergens een club intrappen.
Desnoods gaat hij naar Turkije oid
Propper of van Ginkel zouden ook wel een meerwaarde zijn denk ik.quote:Op zondag 1 mei 2016 17:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Enige spelers die een meerwaarde zouden zijn bij Ajax zijn Guardado en De Jong (alhoewel Milik ook steeds beter wordt). Verder zie ik er geen enkele speler bijzitten die Ajax beter zouden maken.
Propper had ik even over het hoofd gezien idd. Die kun je er ook wel bijzetten.quote:Op zondag 1 mei 2016 17:02 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Propper of van Ginkel zouden ook wel een meerwaarde zijn denk ik.
Dat heb ik eigenlijk liever dan dat het op zo'n kutmanier beslist lijktquote:Op zondag 1 mei 2016 16:43 schreef Rnnz het volgende:
Het mooiste zou zijn als PSV gelijk speelt of verliest. Kunnen ze ook niet meer zeiken over die penalty bij Utrecht, dan komen ze gewoon zelf qua puntenaantal tekort.
Ik vind Zoet de laatste maanden beter dan Cillessen net als dat ik de laatste maanden Milik beter vind dan De Jong. Verder Guardado, Willems (een back die niet kan verdedigen en niet kan aanvallen of alleen eentje die niet kan verdedigen, nou dan weet ik het wel) en Propper. Evt Narsingh omdat Al Gaza al maanden niks is maar dat is allebei niet veel en Bruma vs Veltman is een beetje lood om oud ijzer, beide zijn wel goed maar kunnen echt ongelooflijk domme dingen doen.quote:Op zondag 1 mei 2016 17:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Enige spelers die een meerwaarde zouden zijn bij Ajax zijn Guardado en De Jong (alhoewel Milik ook steeds beter wordt). Verder zie ik er geen enkele speler bijzitten die Ajax beter zouden maken.
Bruma en v. Ginkel (huur) zijn ook prima spelers maar daar ligt bij Ajax het probleem niet.
Dat sowieso.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:40 schreef Dven het volgende:
Winnen gaat normaal gesproken wel genoeg zijn maar ik zie ze toch graag snel met 2 goals voor staan..
Olsen?quote:Op zondag 1 mei 2016 17:08 schreef PowerLoungen het volgende:
Op dinsdag trouwens een pijnlijke docu voor Frank en Bobald
Zoet is nooit beter geweest dan Cilissen, dat is gewoon iets wat de media je wijs hebben gemaaktquote:Op zondag 1 mei 2016 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Zoet de laatste maanden beter dan Cillessen net als dat ik de laatste maanden Milik beter vind dan De Jong. Verder Guardado, Willems (een back die niet kan verdedigen en niet kan aanvallen of alleen eentje die niet kan verdedigen, nou dan weet ik het wel) en Propper. Evt Narsingh omdat Al Gaza al maanden niks is maar dat is allebei niet veel en Bruma vs Veltman is een beetje lood om oud ijzer, beide zijn wel goed maar kunnen echt ongelooflijk domme dingen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |