SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffOh.![]()
Klopt, maar wel nieuwste template.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook de grotere clubs geven ze lelijke tenues hoor.![]()
Ach dat hoeft nog niet perse goed te zijn. En blijkbaar krijgt Ajax dat wel voor het thuisshirtquote:jammer genoeg dan niet gewoon met witte strepen.
Oh.![]()
Benefietduel tussen Real Madrid en Ajax Legends
Een prachtig team van Ajax-legendes speelt op zondag 5 juni in het Estadio Santiago Bernabéu een benefietwedstrijd tegen (oud-)sterren van Real Madrid. Bij de selectie van Ajax zitten veel spelers uit de gouden jaren negentig zoals Edwin van der Sar, Marc Overmars, Ronald de Boer en Clarence Seedorf. Real Madrid treedt in ieder geval aan met Zinedine Zidane, Raúl en Roberto Carlos.
De opbrengsten van Real Madrid Leyendas - Ajax Legends gaan naar Caritas: een stichting die zich onder andere inzet voor daklozen in Spanje.
Leo Beenhakker, die als trainer een rijk verleden heeft bij beide clubs, is de coach van de Ajax Legends. Mister Ajax Sjaak Swart staat als player/assistent-coach op de selectielijst.
Selectie Ajax Legends:
Leo Beenhakker (coach)
Sjaak Swart (player/assistent-coach)
Edwin van der Sar
Ronald de Boer
Marc Overmars
Clarence Seedorf
Rob Witschge
Richard Witschge
Kenneth Perez
Nordin Wooter
John Heitinga
Michel Kreek
Martijn Reuser
Kiki Musampa
Finidi George
Michael Reiziger
Aron Winter
Simon Tahamata
Kaartverkoop
Informatie over de kaartverkoop volgt. Ook het exacte tijdstip van de aftrap moet nog worden bekendgemaakt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
wat moeten perez en heitinga in dat team ?Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
quote:Update 29 april 16.45 uur - ‘Liverpool en Ajax onderhandelen over transfersom El Ghazi’
Directeur spelersbeleid Marc Overmars liet maandag aan De Telegraaf weten dat Internazionale, voor zover hij weet, geen interesse heeft in Anwar El Ghazi en het is nu de vraag hoe serieus de belangstelling van Liverpool is. Verschillende Britse media melden namelijk dat Liverpool en Ajax al aan het onderhandelen zijn geslagen over een transfersom en El Ghazi zou zelf ook we oren hebben naar de Premier League.![]()
nou nou, dan is het gewoon klaar, jammer dat hij zo is terug gezakt maar hem opgeven vind ik nog wat vroegquote:![]()
Op de mouwen stond het al niet en onder de oksels is het nog lelijker. Die strepen werken niet op een Ajaxshirt. Ik vind het ook jammer dat het Ajax-embleem rood is, die hoort toch gewoon wit te zijn volgens mij. Adidas doet maar wat.quote:Op vrijdag 29 april 2016 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
strepen onder de okselIk ben inmiddels overleden.![]()
Netto, Edwin , Wooter, Reuser , Kreekquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:39 schreef markvanrinsum het volgende:
wat moeten perez en heitinga in dat team ?RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2016 16:54 schreef Gruisman het volgende:
El Ghazi zou zelf ook we oren hebben naar de Premier Leaguewie niet
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2016 17:09:15 ]![]()
Dat is al langer duidelijk, niet alleen Adidas. De drang om elk seizoen een nieuw shirt op de markt brengen gaat een keer ophouden, bij Real veranderen ze elke keer de kleur van de streepjes, de ene keer goud, dan zwart en nu maar paars, waarom ook niet.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Op de mouwen stond het al niet en onder de oksels is het nog lelijker. Die strepen werken niet op een Ajaxshirt. Ik vind het ook jammer dat het Ajax-embleem rood is, die hoort toch gewoon wit te zijn volgens mij. Adidas doet maar wat.![]()
Jij vindt niet dat Overmars en vd Sar aanspraak maken op een plaats in een sterrenelftal van Ajax?quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Netto, Edwin , Wooter, Reuser , KreekVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
ze doen het ook om het de kopieerders moeilijk te makenquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is al langer duidelijk, niet alleen Adidas. De drang om elk seizoen een nieuw shirt op de markt brengen gaat een keer ophouden, bij Real veranderen ze elke keer de kleur van de streepjes, de ene keer goud, dan zwart en nu maar paars, waarom ook niet.![]()
Ach het huidige Ajax-embleem ziet er toch niet uit.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Op de mouwen stond het al niet en onder de oksels is het nog lelijker. Die strepen werken niet op een Ajaxshirt. Ik vind het ook jammer dat het Ajax-embleem rood is, die hoort toch gewoon wit te zijn volgens mij. Adidas doet maar wat.
Maar verder is geen enkele shirtfabrikant te vertrouwen. Nike doet ook de gekste dingen, zie de shirts van Barcelona de laatste jaren.Oh.![]()
Umbro maakt wel mooie shirtsquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach het huidige Ajax-embleem ziet er toch niet uit.
Maar verder is geen enkele shirtfabrikant te vertrouwen. Nike doet ook de gekste dingen, zie de shirts van Barcelona de laatste jaren.![]()
Kwaliteit van Umbro is troep, die wil je niet. Under Armour aan de andere kant, AZ heeft dat netjes geregeldquote:Dat helpt wel als een shirt bijna 100 euro kostquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze doen het ook om het de kopieerders moeilijk te maken![]()
absurd inderdaad, maar ze moeten toch weer iedere keer aan de bakquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kwaliteit van Umbro is troep, die wil je niet. Under Armour aan de andere kant, AZ heeft dat netjes geregeld
[..]
Dat helpt wel als een shirt bijna 100 euro kost![]()
![]()
Die vind ik dan weer heel lelijk. Zie Porto en Spursquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kwaliteit van Umbro is troep, die wil je niet. Under Armour aan de andere kant, AZ heeft dat netjes geregeld
[..]
Dat helpt wel als een shirt bijna 100 euro kost![]()
Grappig dat ze dat Warrior in Europa wilden promoten maar NB in Azië een veel grotere naam heeft en ze daarom NB op de shirts hebbenquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
New Balance heeft wel mooie Liverpool tenues dit jaar opzich.![]()
Welnee. Kijk hoe veel shirts er verkocht worden elk jaar, waarom in godsnaam zouden ze er mee ophouden?quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:23 schreef Doublepain het volgende:
De drang om elk seizoen een nieuw shirt op de markt brengen gaat een keer ophouden,![]()
![]()
Ik doelde meer op de creativiteit van nieuwe shirts.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welnee. Kijk hoe veel shirts er verkocht worden elk jaar, waarom in godsnaam zouden ze er mee ophouden?![]()
Ik vroeg me net af of je vroeger eigenlijk (jaren '70/'80) ook shirts kon kopen van je favoriete club.
Of dat dat later pas kwam met fanshops etcOh.![]()
zijn daar cijfers van eigenlijk want ik denk eerlijk gezegd dat het in NL best tegenvaltquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welnee. Kijk hoe veel shirts er verkocht worden elk jaar, waarom in godsnaam zouden ze er mee ophouden?![]()
Muah er zijn genoeg variabelen om mee te kloten. Desnoods komt er dan weer een nieuw logo waarmee ze nieuwe shirts kunnen verkopen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de creativiteit van nieuwe shirts.Oh.![]()
Sowieso de fanatieke aanhang zie je nooit in voetbalshirts. Zijn vooral kinderen die daarin lopenquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn daar cijfers van eigenlijk want ik denk eerlijk gezegd dat het in NL best tegenvalt![]()
Muah zie er genoeg volwassenen ook in hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sowieso de fanatieke aanhang zie je nooit in voetbalshirts. Zijn vooral kinderen die daarin lopen
Ook gewoon midden in de stad in die felgroene shirtjes
Oh.![]()
Je kunt eindeloos variëren. En als je geen inspiratie meer hebt recycle je een oud shirt als "heritage edition" of zo.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de creativiteit van nieuwe shirts.Kan zo snel niet vinden. Het zal niet zo veel zijn als de honderduizenden of miljoen shirts van de topclubs elk jaar, maar er gaat echt wel veel geld in om.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn daar cijfers van eigenlijk want ik denk eerlijk gezegd dat het in NL best tegenvalt![]()
Nee, de fanatieke aanhang heeft eigen kleding.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sowieso de fanatieke aanhang zie je nooit in voetbalshirts. Zijn vooral kinderen die daarin lopen![]()
![]()
Die mensen zijn niet 100%. Laten we het bij normale mensen houdenquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah zie er genoeg volwassenen ook in hoor.
Ook gewoon midden in de stad in die felgroene shirtjes![]()
Barca, Real, en dat soort clubs zullen wel binnenlopen met al die 'gloryhunters' en dagjes mensen die een shirt willen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt eindeloos variëren. En als je geen inspiratie meer hebt recycle je een oud shirt als "heritage edition" of zo.
[..]
Kan zo snel niet vinden. Het zal niet zo veel zijn als de honderduizenden of miljoen shirts van de topclubs elk jaar, maar er gaat echt wel veel geld in om.![]()
Barça 1.100.000 per jaar, Real 1.400.000 las ik net.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Barca, Real, en dat soort clubs zullen wel binnenlopen met al die 'gloryhunters' en dagjes mensen die een shirt willen.![]()
![]()
Das echt niksquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Barça 1.100.000 per jaar, Real 1.400.000 las ik net.![]()
![]()
Rond een wedstrijd kan ik het nog wel begrijpen. Maar dan wel het thuisshirt, en niet dat groene gedrocht.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die mensen zijn niet 100%. Laten we het bij normale mensen houdenOh.![]()
Zoals de kleuters die op een forumpje zitten.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die mensen zijn niet 100%. Laten we het bij normale mensen houden![]()
Voor de liefhebbers start straks Jong met Nouri en Van de Beek in de basisMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 29-04-2016 om 19:31:34Duidelijk dat @AElGhazi7 op lijstjes van veel topclubs staat. Maar ook tussen @LFC en #Ajax nog geen contact! reageer retweet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Opstelling Jong Ajax: Onana; Owusu, Van Bruggen, Mirani, Dankerlui; Clement, Van de Beek, Nouri; Hendriks, Zivkovic, Acolatse![]()
De verslaggever van Ajax.nl is het niet met je eensquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Jong Ajax sluit het seizoen af met een 3-1 zege op Den Bosch.
Afgesloten als 9e op de ranglijst.![]()
![]()
http://www.futbol24.com/n(...)e-Divisie/2015-2016/quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De verslaggever van Ajax.nl is het niet met je eens
[ afbeelding ]
Ze hebben zich vast het bier meester gemaakt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: