"Ik werd topscorer omdat niemand anders wilde scoren"quote:

25+ mil.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:37 schreef Tagliano het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 29-04-2016 om 19:31:34Duidelijk dat @AElGhazi7 op lijstjes van veel topclubs staat. Maar ook tussen @LFC en #Ajax nog geen contact! reageer retweet

eensquote:Op vrijdag 29 april 2016 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rond een wedstrijd kan ik het nog wel begrijpen. Maar dan wel het thuisshirt, en niet dat groene gedrocht.

quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
"Ik werd topscorer omdat niemand anders wilde scoren"

Kopen we Ramselaar, Ziyech en Janssen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voor 25 miljoentjes mag er een strik omheen

Janssen hoeft van mij persoonlijk niet zo, maar wat creativiteit mis ik wel. Aan de andere kant moeten we wel een jaarlijkse AZ-aankoop hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kopen we Ramselaar, Ziyech en Janssen.

Janssen als extra spits zou ik toejuichen. Ook totaal andere speler dan Milik.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Janssen hoeft van mij persoonlijk niet zo, maar wat creativiteit mis ik wel. Aan de andere kant moeten we wel een jaarlijkse AZ-aankoop hebben natuurlijk

Ik moet nog maar zien of die goed genoeg is. Op zich kun je inderdaad wel een goede tweede spits gebruiken, maar vind maar eens iemand die wel goed genoeg is en ook nog op de bank wil zittenquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Janssen als extra spits zou ik toejuichen. Ook totaal andere speler dan Milik.

De vorige keer werd het 0-0quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:42 schreef FritzWepper het volgende:
Ik zou weleens willen weten wat ze in Leeuwarden denken van die megalomane praatjes vanuit Eindhoven.

https://cambuuronline.nl/smf/index.php?topic=1229.0quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:42 schreef FritzWepper het volgende:
Ik zou weleens willen weten wat ze in Leeuwarden denken van die megalomane praatjes vanuit Eindhoven.

Gaat dat wel lukken met minimale uitgaven?quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]

Middenvelders kopen tot je een ons weegt?quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]

Mooi. Lijkt me niet nodig om alles heel erg om te gooien. En Cabral is een linkspoot toch?quote:Op zaterdag 30 april 2016 10:26 schreef Tagliano het volgende:
Tete staat volgens De Telegraaf morgen waarschijnlijk linksback (wat hij vorig jaar wel vaker stond in Jong Ajax overigens)

Cabral is inderdaad een linkspoot.quote:Op zaterdag 30 april 2016 10:43 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Mooi. Lijkt me niet nodig om alles heel erg om te gooien. En Cabral is een linkspoot toch?

Precies, die keuze kan ik wel begrijpen. Daarnaast zou je anders met Viergever op links komen en dat is al helemaal een drama (tenzij Riedewald speelt, maar die heeft weer totaal geen ritme)quote:Op zaterdag 30 april 2016 10:43 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Mooi. Lijkt me niet nodig om alles heel erg om te gooien. En Cabral is een linkspoot toch?

Daar gaat het ook uiteindelijk om, winnen. Ajax wint zelden heel ruim, maar ook zelden heel nipt. Vaak met twee goals verschil. Als dat morgen en volgende week ook zo is, moet PSV er tien goedmaken in twee wedstrijden. Dan kan het morgen wel 6-0 worden voor PSV, maar dan moeten ze alsnog flink aan de bak tegen PEC en met vier goals verschil winnen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 11:09 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Twente moet je gewoon met 3-0 oprollen. In ieder geval fijn dat je rond Ajax meer geluiden hoort van het 'eerst winnen' dan dat je bij PSV tig verhalen hoort over het doelsaldo ophogen.

Vooral ditquote:Op zaterdag 30 april 2016 11:33 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Maar ja, genoeg scenario's en gelul gelezen. Tijd om te voetballen. We zien het morgen wel. Nog 27 uur.

Haha, nee.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]

Als ze maar niet extra goed gaan spelen ineensquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:42 schreef FritzWepper het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |