Ah daar was de aap al...quote:Op donderdag 28 april 2016 13:58 schreef Amarantha het volgende:
En ik denk dat omdat ik de eerste twee seizoenen van hun programma wel heb gekeken en ze best wel close is met haar moeder.
Ik vond het in het begin nog wel vermakelijk. Maar toen ze kwam met die real life soap rondom haar zwangerschap toen ben ik afgehaakt.quote:
Volgens mij niet helemaal, paar afleveringen maar.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:04 schreef Chai het volgende:
Ama heb je ook echte meisjes in de jungle gekeken?
Was met Britt en Michella en zo.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij niet helemaal, paar afleveringen maar.
Ja dat heb ik volgens mij niet helemaal gezien, staat mij niet heel veel van bij. Finale heb ik wel gezien.quote:
Ik heb nog tot half 3 volgens buienradar. Ik fiets maar even snel naar de winkelquote:
zijn de hamburgers al rijp?quote:
Moet straks stukje met fiets. Ik calculeer maar alvast een nat pak inquote:Op donderdag 28 april 2016 14:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb nog tot half 3 volgens buienradar. Ik fiets maar even snel naar de winkel
U bent de zwakste schakel. Tot nooit meer ziensquote:Op donderdag 28 april 2016 14:11 schreef TARDIS. het volgende:
Ben ik te laat voor de Matip circlejerk?
Ik moet bekennen dat ik alle afl. heb gezienquote:
Het was ook best leuk door de samenstelling van die groep.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik alle afl. heb gezien
Kan je niet even ergens anders al je negativiteit uitstralen? hele sfeer gaat naar de knoppen hier door jou.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:18 schreef Oberkullie het volgende:
Ik wil eigenlijk barfen maar ben te lamlendig om naar de plee te gaan
Eensquote:Op donderdag 28 april 2016 14:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Het was ook best leuk door de samenstelling van die groep.![]()
Allemaal irritant. Je bedoeld hier toch?quote:Op donderdag 28 april 2016 14:28 schreef Chai het volgende:
Ben nu aan het bedenken of de vrouwelijke users die op een negatieve manier aandacht vragen irritanter zijn dan degenen die dat op zo'n uitbundige/positieve manier doen.
Denk toch die laatste, maar dat is een beetje een paradox, want dan vind ik mezelf ook irritant. :S Of nou ja, ben beschermd door mijn narcisme, maar toch iets om over na te denken.
Komt idd wsl door de samenstelling en omdat het nog nieuw was.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Daarna hebben ze het nog veel vaker geprobeerd, maar was allemaal niks.
Niet dan?!quote:Op donderdag 28 april 2016 13:50 schreef HulkHeld het volgende:
ROTTERDAM JATOCHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Vraag ik me ook af.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
Wat is eigenlijk de reden van dat men altijd kenbaar moet maken waar men vandaan komt, en of dat de beste stad is.. wat dat ook mag betekenen? soort goedkeuring nodig? snap het niet zo.
quote:Op donderdag 28 april 2016 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
Wat is eigenlijk de reden van dat men altijd kenbaar moet maken waar men vandaan komt, en of dat de beste stad is.. wat dat ook mag betekenen? soort goedkeuring nodig? snap het niet zo.
Dit inderdaadquote:
Trots. Dat jij dat niet hebt omdat je uit schubbekutteveen komt snap ik wel.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
Trots ?quote:Op donderdag 28 april 2016 14:41 schreef Matip het volgende:
[..]
Trots. Dat jij dat niet hebt omdat je uit schubbekutteveen komt snap ik wel.
Daar hebben vooral Brabanders en Limburgers last van toch?quote:Op donderdag 28 april 2016 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
Ja als je uit Middelmiddenmeer of zo komt zal je dat gevoel waarschijnlijk niet kennen.quote:
schubbekutteveen staat dan ook model voor een saai en achtergebleven plattelandsdorpquote:Op donderdag 28 april 2016 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Trots ?wat een hol argument.
Ik kom niet uit Schubbekutteveen trouwens. Bestaat ook niet eens, dacht ik
Maar goed jij bent dus trots op Utrecht bijv. omdat jouw ouders je daar ergens in een steeg hebben verwekt? waar slaat die trots dan precies op? ik zou daar niet trots op zijn.
Dit is overigens een voorbeeld en hoeft niet voor de realiteit te staan.
Ik zie juist vooral Randstedelingen dat doen...quote:Op donderdag 28 april 2016 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar hebben vooral Brabanders en Limburgers last van toch?
Groningen stad is zeer plattelandsdorp achtig, daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 28 april 2016 14:48 schreef Matip het volgende:
[..]
schubbekutteveen staat dan ook model voor een saai en achtergebleven plattelandsdorp![]()
Ik zeg niet dat ik trots ben op waar ik vandaan kom maar ik kan het wel enigzins begrijpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Er gaat niets boven Groningen toch.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Groningen stad is zeer plattelandsdorp achtig, daar heb je gelijk in
Apart.
Lol.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zie juist vooral Randstedelingen dat doen...
Klopt, maar dat geldt voor heel NL volgens mijquote:Op donderdag 28 april 2016 14:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol.Dat hoort eigenlijk gewoon zeebodem te zijn natuurlijk. En de bodem is nog dalende ook.
Dat is onzin natuurlijkquote:
Mooiquote:
Zeer tof.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2016 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt, maar dat geldt voor heel NL volgens mij
[..]
Dat is onzin natuurlijk
Hahaquote:
Zeespiegel niveau.quote:
waarom is dat nu ineens onzin danquote:Op donderdag 28 april 2016 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt, maar dat geldt voor heel NL volgens mij
[..]
Dat is onzin natuurlijk
Oke Hans, dank je.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:00 schreef Kurovski het volgende:
Veel Nederlanders hebben last van een superioriteitscomplex. Volkomen misplaatst als je het mij vraagt.
Veel denen hebben er eveneens last van.
madquote:Op woensdag 27 april 2016 12:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee ja klopt, maar jij moet je bek houwe
Maar dat deed niemand.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:00 schreef Kurovski het volgende:
Veel Nederlanders hebben last van een superioriteitscomplex. Volkomen misplaatst als je het mij vraagt.
eh okquote:Op donderdag 28 april 2016 14:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja als je uit Middelmiddenmeer of zo komt zal je dat gevoel waarschijnlijk niet kennen.
Oh wacht, had al een ander standpunt ingenomen in deze.
Om maar niet te beginnen over Thaise hoeren die veel te duur zijn.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:00 schreef Kurovski het volgende:
Je stelt je voor dat wij gaan opkijken naar anderen?quote:Op donderdag 28 april 2016 15:00 schreef Kurovski het volgende:
kan je ook rolschaatsen op zo'n schip?quote:Op donderdag 28 april 2016 15:11 schreef Kurovski het volgende:
Verdorie pas de helft af van die shitzooi. Ja, laat indiërs het programmeren, goedkoop en net zo goed. Pure aids man. Nou ja. Ik kan wel lachen om die oplossingen van ze. Nog een paar weekjes en dan weer naar zee.
Niet altijd, ik heb weinig oppervlakte nodig voor basisoefeningen, maar bepaalde schepen liggen vaak binnen en dan is het wel tof om ze mee te hebben wanneer ik de wal op ga. Met collega's op pad beter niet. Passagieren loopt nog al 'ns uit de hand.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kan je ook rolschaatsen op zo'n schip?
ok, zie het met vertrouwen tegemoetquote:Op donderdag 28 april 2016 15:07 schreef Catkiller het volgende:
Hey Hans banaanvraag is de deur uit hoop dat je een flinke straf krijgt.
tof, jammer dat je gestopt bent met foto's plaatsen. erg interessant om te zien waar jij allemaal komt.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Niet altijd, ik heb weinig oppervlakte nodig voor basisoefeningen, maar bepaalde schepen liggen vaak binnen en dan is het wel tof om ze mee te hebben wanneer ik de wal op ga. Met collega's op pad beter niet. Passagieren loopt nog al 'ns uit de hand.
Als je telkens hem gaat DM'en wanneer iets je niet bevalt kan ik me dat voorstellenquote:Op donderdag 28 april 2016 15:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Die Danny heeft het maar druk met de KLB SC.
Huh?quote:Op donderdag 28 april 2016 15:00 schreef Matip het volgende:
[..]
waarom is dat nu ineens onzin dansoort goedkeuring nodig? snap dat niet zo
Vind dat Niels dan maar gewoon moet uitloggen.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je telkens hem gaat DM'en wanneer iets je niet bevalt kan ik me dat voorstellen
Of Danny.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind dat Niels dan maar gewoon moet uitloggen.
Niet weten dat ik een kloon van wch dus van danny ben.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind dat Niels dan maar gewoon moet uitloggen.
Volgens mij snap je er niet zoveel van, geeft natuurlijk niets maar zegt genoeg over jou.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh?het is onzin dat er niets boven Groningen zit, wat gewoon een feit is want de wereld is rond:') niet zo fel gelijk joh niets aan de hand.
Niet gelachen.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Niet weten dat ik een kloon van wch dus van danny ben.
Hey ik ga vrijdag stappen in Utrecht heb je nog tips gr.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:31 schreef Matip het volgende:
[..]
Volgens mij snap je er niet zoveel van, geeft natuurlijk niets maar zegt genoeg over jou.
KNielsquote:Op donderdag 28 april 2016 15:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Niet weten dat ik een kloon van wch dus van danny ben.
Is goed man.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:31 schreef Matip het volgende:
[..]
Volgens mij snap je er niet zoveel van, geeft natuurlijk niets maar zegt genoeg over jou.
Derrick toch maatje.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey ik ga vrijdag stappen in Utrecht heb je nog tips gr.
Dat was inderdaad een mogelijkheid.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:49 schreef Chai het volgende:
Hee ik kan Jimmy in de MacDonalds zien zitten op tv.
Hahaha Jimmy doet een Fientje, losahhhhh.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een mogelijkheid.
Marcheren is leuker.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey ik ga vrijdag stappen in Utrecht heb je nog tips gr.
Eigenlijk zag ik alleen de Mac. Was die wel open dan?quote:Op donderdag 28 april 2016 15:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een mogelijkheid.
Ik heb woensdag wel bij de mac gegeten. Om ongeveer 4 uur.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Eigenlijk zag ik alleen de Mac. Was die wel open dan?
Die kwam nooit hier verhaal halen, alleen privé huilen bij de crew toch?quote:Op donderdag 28 april 2016 15:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hahaha Jimmy doet een Fientje, losahhhhh.![]()
![]()
Hoezo?quote:Op donderdag 28 april 2016 15:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hahaha Jimmy doet een Fientje, losahhhhh.![]()
![]()
Maar die post is van 11:49.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb woensdag wel bij de mac gegeten. Om ongeveer 4 uur.
Strikt voorbehouden aan NWO gelieerde organisaties.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:39 schreef Chai het volgende:
Of kunnen ze tegenwoordig in de toekomst filmen door transformerende nanobots?
Derrickquote:Op donderdag 28 april 2016 15:34 schreef Matip het volgende:
[..]
Derrick toch maatje.![]()
en anders gras van de buren
Gwn winkel van sinkeltje pakke tog tardisquote:Op donderdag 28 april 2016 15:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Derrick
Gras van de Buren wel eens geweest maar ik weet niet zo goed of ik dat een leuke tent vindt. Je kan er wel lekker eten.
Nou en, sowieso op je naam zoeken is echt voor sneue mensen :Squote:Op donderdag 28 april 2016 15:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Die kwam nooit hier verhaal halen, alleen privé huilen bij de crew toch?
3 chicks gezoend op een avond daar.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Gwn winkel van sinkeltje pakke tog tardis
Zat ik toch bijna goed met mijn voorspelling.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:40 schreef Le_Professeur het volgende:
braddie voelt zich weer goed genoeg om te vloggen
quote:Op donderdag 28 april 2016 15:40 schreef Le_Professeur het volgende:
braddie voelt zich weer goed genoeg om te vloggen
En nu? Moet ik klappen of zo?quote:Op donderdag 28 april 2016 15:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
3 chicks gezoend op een avond daar.
quote:Op donderdag 28 april 2016 15:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Zat ik toch bijna goed met mijn voorspelling.
Gisteren nog gesproken. Niet gemistquote:Op donderdag 28 april 2016 15:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mis je je don juan uit het zonnige zuiden al?
Hey SG!!quote:
Kprofquote:
Ik ga zo naar de trein, kijk wel ff zodra ik erin zit.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
braddie gaat optreden in een stadion?? vanaf min 9
Whehe.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Zodra hij weer een manische opvlieging met zelfvertrouwen heeft wel. Volgende week of zo?
Hey pumpkin hoe is het eigenlijk afgelopen met die boi van jou? je had nieuwe toch?quote:
Dat kan niet meer, ging om die avond.quote:
Hij jat gewoon een riffquote:Op donderdag 28 april 2016 15:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
braddie gaat optreden in een stadion?? vanaf min 9
Goed bezig.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gisteren nog gesproken. Niet gemist![]()
quote:Op donderdag 28 april 2016 15:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kan ook niet, want die avond is al voorbij
scherpquote:Op donderdag 28 april 2016 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hey pumpkin hoe is het eigenlijk afgelopen met die boi van jou? je had nieuwe toch?
[..]
Dat kan niet meer, ging om die avond.
hoiquote:Op donderdag 28 april 2016 15:49 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
leuke (al dan niet rijke) knappe slimme hollandse boy
Ik ben alleen. Helemaal alleen. En het is wel ff best zo.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hey pumpkin hoe is het eigenlijk afgelopen met die boi van jou? je had nieuwe toch?
[..]
Dat kan niet meer, ging om die avond.
Dat zie je echt nooit in de muziek industrie.quote:
Wat?quote:
Normaal alleen bij rappersquote:Op donderdag 28 april 2016 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat zie je echt nooit in de muziek industrie.
arme sgquote:Op donderdag 28 april 2016 15:50 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ben alleen. Helemaal alleen. En het is wel ff best zo.
Echt hequote:Op donderdag 28 april 2016 15:49 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Goed bezig.![]()
Van die vakantiejongens zijn meestal ook totaal niet interessant meer bij thuiskomst. Dan wil je gewoon een leuke (al dan niet rijke) knappe slimme hollandse boy
Tijd voor je zelf moet er ook zijnquote:Op donderdag 28 april 2016 15:50 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ben alleen. Helemaal alleen. En het is wel ff best zo.
Hahahaquote:
Zon hier.quote:
Warmste dag komende 10 dagen. Gaat wel langzaam omhoog. Dus ik hoop dat als ik over een paar dagen kijk dat 11 mei bijv. 20 graden is.quote:
Nog lang niet, regent nogquote:Op donderdag 28 april 2016 15:45 schreef Kurovski het volgende:
In het westen is het voorlopig voorbij lijkt het.
[ afbeelding ]
Heb daar CY leren kennen in 2009.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Gwn winkel van sinkeltje pakke tog tardis
Oh nee geen blond haarquote:Op donderdag 28 april 2016 15:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Echt heDoe toch maar weer zo'n een met blond haar.
Contact verwaterd ook heel bewust
En toch gebeurt het.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet bij zichzelf respecterende artiesten hoor.
Zoals je vorige loverboy?quote:Op donderdag 28 april 2016 15:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Oh nee geen blond haardat is echt een afknapper tenzij je naam Chris Hemsworth is.
Blanke jongen met bruine haren
heyquote:Op donderdag 28 april 2016 15:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Oh nee geen blond haardat is echt een afknapper tenzij je naam Chris Hemsworth is.
Stimo is weg en che ook gelijk echt geen toeval hoorquote:Op donderdag 28 april 2016 15:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb Che al een tijd niet gezien met z'n CY-obsessie
Ja, ik haal alleen jouw punt naar beneden dat het alleen gebeurt bij zichzelf niet respecterende artiesten.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dus? Dan is het nog wel belachelijk en kut.
Vraag me af of ze al afgevallen isquote:Op donderdag 28 april 2016 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Stimo is weg en che ook gelijk echt geen toeval hoor
Jep. Ik wacht op de ware toch :$ om mee te settelen. En hoe gaat het bij jou in de liefde?quote:Op donderdag 28 april 2016 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tijd voor je zelf moet er ook zijnBeter zo dan constant de drang te hebben dat je iemand nodig hebt en dan maar voor elke mocroboi te gaan. Ben trots op je SG
Hahahaquote:
of basis, als je technoboyki bentquote:Op donderdag 28 april 2016 15:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Derrick
Gras van de Buren wel eens geweest maar ik weet niet zo goed of ik dat een leuke tent vindt. Je kan er wel lekker eten.
Als je niet zelf creatief bent in het maken van muziek respecteer je jezelf niet. Dus lui die riffs jatten zijn per definitie niet zichzelf respecterend.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ik haal alleen jouw punt naar beneden dat het alleen gebeurt bij zichzelf niet respecterende artiesten.
Wow dat ik dit jou zie typenquote:Op donderdag 28 april 2016 15:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jep. Ik wacht op de ware toch :$ om mee te settelen. En hoe gaat het bij jou in de liefde?
Ik denk dat zij zelf daar anders over denken. Daarbij heb je wel vaker dat meerdere personen ongeveer hetzelfde verzinnen. En dan krijg je rechtszaken en dan maakt de rechter uit wie er mee aan de wandel mag.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je niet zelf creatief bent in het maken van muziek respecteer je jezelf niet. Dus lui die riffs jatten zijn per definitie niet zichzelf respecterend.
Doe niet zo verbaasdquote:Op donderdag 28 april 2016 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow dat ik dit jou zie typen![]()
Goedik heb mijn eigen Supergirl al
good for youquote:Op donderdag 28 april 2016 15:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jep. Ik wacht op de ware toch :$ om mee te settelen. En hoe gaat het bij jou in de liefde?
Ach, als ie maar leuk is.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dan hebben ze het fout.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat zij zelf daar anders over denken.
Dat is niet hetzelfde.quote:Daarbij heb je wel vaker dat meerdere personen ongeveer hetzelfde verzinnen. En dan krijg je rechtszaken en dan maakt de rechter uit wie er mee aan de wandel mag.
quote:Op donderdag 28 april 2016 15:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Doe niet zo verbaasdik ben bijna nooit met jongens bezig geweest in mijn leven.
hoe kom je dan aan dat imago hier?quote:Op donderdag 28 april 2016 15:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Doe niet zo verbaasdik ben bijna nooit met jongens bezig geweest in mijn leven.
Dat zit tussen de oren. Valt allemaal reuze mee. Voorheen dacht ook iedereen dat ik een man was.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]ja sorry je hebt nou eenmaal een naam gemaakt hier.
Was je maar in real life zo zelfverzekerd.quote:
Ja, raar eigenlijk dat hij die heeft. Montelly heeft die obsessie ook al.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb Che al een tijd niet gezien met z'n CY-obsessie
Ik wist niet eens dat ik dat imago had. Ik ben gewoon een autistje in rl hoor.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe kom je dan aan dat imago hier?
Valt mee?quote:Op donderdag 28 april 2016 16:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat zit tussen de oren. Valt allemaal reuze mee. Voorheen dacht ook iedereen dat ik een man was.
Kan bevestigen.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:01 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ik dat imago had. Ik ben gewoon een autistje in rl hoor.
Fijn dat je me blijkbaar in real life kent.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was je maar in real life zo zelfverzekerd.
nicequote:Op donderdag 28 april 2016 16:01 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ik dat imago had. Ik ben gewoon een autistje in rl hoor.
Ik ken jouw soort JDquote:Op donderdag 28 april 2016 16:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Fijn dat je me blijkbaar in real life kent.
Hier niet tegen in gaan, Tardis kent alle vrouwen van FOK! en heeft ook met ze allemaal seks gehad hoor.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jij kent mij niet. Dat je mij hebt begluurd is nou niet echt relevant
Oh ok okquote:Op donderdag 28 april 2016 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hier niet tegen in gaan, Tardis kent alle vrouwen van FOK! en heeft ook met ze allemaal seks gehad hoor.
De slet TARDIS.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hier niet tegen in gaan, Tardis kent alle vrouwen van FOK! en heeft ook met ze allemaal seks gehad hoor.
Meidjes houden van sletten.quote:
Dat denken wij allemaal van jouw zinnen...quote:Op donderdag 28 april 2016 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
Ik lees wel vaker mijn zinnen terug dat ik denk van hoe heeft dit kunnen ontstaan![]()
Niet verwacht, dit.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat denken wij allemaal van jouw zinnen...
Fijn dat je dat nu eindelijk inziet.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
Ik lees wel vaker mijn zinnen terug dat ik denk van hoe heeft dit kunnen ontstaan![]()
wink hehe ;pquote:Op donderdag 28 april 2016 16:06 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ben de uitzondering die die regel bevestigt
Is voor iedereen beter, denk ik. Al denk ik niet dat er veel veranderd ondanks dat ik me er nu bewust van ben.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Fijn dat je dat nu eindelijk inziet.
hij heeft je begluurd?quote:Op donderdag 28 april 2016 16:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jij kent mij niet. Dat je mij hebt begluurd is nou niet echt relevant
verandertquote:Op donderdag 28 april 2016 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is voor iedereen beter, denk ik. Al denk ik niet dat er veel veranderd ondanks dat ik me er nu bewust van ben.
Waar kan ik dit innen?quote:
Echt? onwerkelijkquote:Op donderdag 28 april 2016 16:11 schreef Kurovski het volgende:
lol, Cypruscontract 15 eur meer per dag dan Nederlands. wat denken ze nou? Kijk 300 per dag verschil ga ik er over nadenken.
Wat een onzin weer.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 april 2016 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt? onwerkelijkdenken die mensen wel?
Ik ben onbegluurbaar want ik gebruik de laatste Secret Service technieken om mijn anonimiteit te garanderen.quote:
Ik had die laatst weer een keer maar ze waren echt heel droog dus nu vind ik ze niet lekker meerquote:
Serieus!?quote:
Echt belachelijk. Het gaat sowieso niet. Ik ben Nederlands staatsburger, hun hoofdkantoor staat in Nederland en dat van de klant ook ook al varen ze onder Panamese vlag, dus ik mag sowieso tikken in Nederland, nou wat erg zeg.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt? onwerkelijkdenken die mensen wel?
Tja ben nu eenmaal door hen geïndoctrineerd, dus verwacht er altijd veel van.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik had die laatst weer een keer maar ze waren echt heel droog dus nu vind ik ze niet lekker meer
[..]
Serieus!?
Echt he, vertel ze dat het niet kan en vraag 15 euro minderquote:Op donderdag 28 april 2016 16:11 schreef Kurovski het volgende:
lol, Cypruscontract 15 eur meer per dag dan Nederlands. wat denken ze nou? Kijk 300 per dag verschil ga ik er over nadenken.
Absoluut.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik had die laatst weer een keer maar ze waren echt heel droog dus nu vind ik ze niet lekker meer
[..]
Serieus!?
Ik wil ook een keer een krabburgerquote:Op donderdag 28 april 2016 16:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja ben nu eenmaal door hen geïndoctrineerd, dus verwacht er altijd veel van.
Net als de krabburger van SpongeBob.
Sorry ik snap er helemaal niks vanquote:Op donderdag 28 april 2016 16:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Echt belachelijk. Het gaat sowieso niet. Ik ben Nederlands staatsburger, hun hoofdkantoor staat in Nederland en dat van de klant ook ook al varen ze onder Panamese vlag, dus ik mag sowieso tikken in Nederland, nou wat erg zeg.. 15 euro voordeel voor belastingontduiking en geen aow/pensioenrechten enzo. Voor een paarhonderd verschil per dag kan ik best wat regelen, maar voor 15 eur... Sporen nie die lui.
Niet geklikt.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoi Milan! als je ook liefde wil, kan je hier klikken. Succes!
quote:Op donderdag 28 april 2016 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoi Milan! als je ook liefde wil, kan je hier klikken. Succes!
Nee, ik doe het Nederlands of niet. Ik wil niet eens weten hoe veel voordeel ze er zelf uit zouden halen. Het is nog illegaal ook. Alsof ik daaraan mee ga werken. Nogmaals, als het me honderden euros per dag meer oplevert kan ik dingen regelen, maar voor 15 euro niet.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Echt he, vertel ze dat het niet kan en vraag 15 euro minder
quote:
Je kent in elk geval de SC regels al. Leuk. Is voor iedereen makkelijker zo.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2016 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Je kent in elk geval de SC regels al. Leuk. Is voor iedereen makkelijker zo.
quote:
Smerigquote:Op donderdag 28 april 2016 16:27 schreef Amarantha het volgende:
Heeft iemand hier wel eens churros gehad?
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:27 schreef Amarantha het volgende:
Heeft iemand hier wel eens churros gehad?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |