Ja, het heeft wel een hele poos geduurd, zeker toen 'ie in't ziekenhuis lag was 'ie een poos verdwaasd en leek het af en toe allemaal niet te begrijpen wat er om hem heen gebeurde, ging ook gepaard met enorm veel agressie tot op het punt dat ze hem echt vast moesten maken aan z`n ziekenhuisbed omdat hij ging slaan en schoppen want hij wilde weg en hij wilde al die slangen uit z`n lijf en dergelijk.. Geen idee meer welke afdeling, is 11 jaar geleden..quote:
Dat is geheel wederzijdsquote:
joehoequote:Op donderdag 21 april 2016 20:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je bent gewoon een aandachtshoer
Freaky.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:35 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, het heeft wel een hele poos geduurd, zeker toen 'ie in't ziekenhuis lag was 'ie een poos verdwaasd en leek het af en toe allemaal niet te begrijpen wat er om hem heen gebeurde, ging ook gepaard met enorm veel agressie tot op het punt dat ze hem echt vast moesten maken aan z`n ziekenhuisbed omdat hij ging slaan en schoppen want hij wilde weg en hij wilde al die slangen uit z`n lijf en dergelijk.. Geen idee meer welke afdeling, is 11 jaar geleden..
maar ik typquote:Op donderdag 21 april 2016 20:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
HOE JE GORE TIEVUSBEK KLOTE CHROMATOGRAAF
je zit toch al in een rolstoel dus maakt niet zoveel uitquote:Op donderdag 21 april 2016 20:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ZOU EEN BEEN ERVOOR OVER HEBBEN ALS JE DAARMEE STOPTE
leugensquote:Op donderdag 21 april 2016 20:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je zit toch al in een rolstoel dus maakt niet zoveel uit
Ik wens jou een kringverjaardag toe.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je borstbeen hopelijk?quote:Op donderdag 21 april 2016 20:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wowquote:Op donderdag 21 april 2016 20:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik wens jou een kringverjaardag toe.
Met van die roddelende ooms en tantes en blokjes kaas en augurk met ham en een prikkertje ja?quote:Op donderdag 21 april 2016 20:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
TR, dat wens je niemand toequote:Op donderdag 21 april 2016 20:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
ik jou een kringspierverrekkingquote:Op donderdag 21 april 2016 20:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Vrolijk nummer. Tevens geen verrassing gezien haar oorbellen.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:40 schreef Remqo het volgende:
Prince heeft dit nummer geschreven en de zangeres gedaan
Waarover?quote:Op donderdag 21 april 2016 20:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd naar een persoonlijk verhaal van jou.
Mijn geboortejaar, ik zie een verbandquote:Op donderdag 21 april 2016 20:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
flikker op, vind hem al sinds 1989 leuk...
Sommige mensen vinden een artiest wél goed voor z`n overlijden. Moeilijk te begrijpen voor jouw DWDD geïmplementeerde hersens natuurlijk sorry. Kan jouw autisme natuurlijk niet aan.quote:
gvd toen was ik 13quote:Op donderdag 21 april 2016 20:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mijn geboortejaar, ik zie een verband
Jij had nooit geboren moeten worden, dan had Prince nu nog geleefd?quote:Op donderdag 21 april 2016 20:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mijn geboortejaar, ik zie een verband
sowquote:Op donderdag 21 april 2016 20:44 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden een artiest wél goed voor z`n overlijden. Moeilijk te begrijpen voor jouw DWDD geïmplementeerde hersens natuurlijk sorry. Kan jouw autisme natuurlijk niet aan.
hjb joh vieze bolle Hassanquote:Op donderdag 21 april 2016 20:44 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Jij had nooit geboren moeten worden, dan had Prince nu nog geleefd?![]()
zou zonder nadenken inruilenquote:Op donderdag 21 april 2016 20:44 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Jij had nooit geboren moeten worden, dan had Prince nu nog geleefd?![]()
Hou op, je mag niet vrolijk zijn, Prince is doodquote:Op donderdag 21 april 2016 20:44 schreef Opsonisatie het volgende:
La gente este muy locaaaa
Wat was het vandaag toch een prachtig weertje
Niet iedereen is een keyboard- warriorquote:Op donderdag 21 april 2016 20:44 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden een artiest wél goed voor z`n overlijden. Moeilijk te begrijpen voor jouw DWDD geïmplementeerde hersens natuurlijk sorry. Kan jouw autisme natuurlijk niet aan.
Ben nu extra vrolijkquote:Op donderdag 21 april 2016 20:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hou op, je mag niet vrolijk zijn, Prince is dood
Ik luister muziek van de meiden die hem gepijpt hebbenquote:
Ja hè! Morgen is ook nog te doen en dan kunnen de handschoenen weer uit de kast.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:44 schreef Opsonisatie het volgende:
La gente este muy locaaaa
Wat was het vandaag toch een prachtig weertje
En als iemand op deze manier tegen jou van leer trekt dan is het janken.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:44 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Naja ik had nog wel mn winterjas aan ...quote:Op donderdag 21 april 2016 20:45 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja hè! Morgen is ook nog te doen en dan kunnen de handschoenen weer uit de kast.
Oke Chai, oke.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:45 schreef Chai het volgende:
[..]
En als iemand op deze manier tegen jou van leer trekt dan is het janken.
Hey rustig, laat hem gaan. Ik wil een reactie zien.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:45 schreef Chai het volgende:
[..]
En als iemand op deze manier tegen jou van leer trekt dan is het janken.
Ik ben eigenlijk wel overtuigd dat Óf Little Richard óf Chuck Berry dit jaar gaanquote:Op donderdag 21 april 2016 20:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
iggy pop gaat ook dit jaar..
Als iemand dit zegt ga ik niet meer huilen of zoquote:
Van MAHL? Die reageert wsl gortdroog.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:46 schreef Germano het volgende:
[..]
Hey rustig, laat hem gaan. Ik wil een reactie zien.
Komt allemaal door die ene man met rare pupilquote:Op donderdag 21 april 2016 20:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
iggy pop gaat ook dit jaar..
Ik ook hoor. Heb m'n zomerjas nog in de kast hangenquote:Op donderdag 21 april 2016 20:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Naja ik had nog wel mn winterjas aan ...
Nee, ik denk dat dit het is geweest.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:46 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel overtuigd dat Óf Little Richard óf Chuck Berry dit jaar gaan
ook een held van mequote:Op donderdag 21 april 2016 20:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Komt allemaal door die ene man met rare pupil
Ohja david bowie
Maakt niet uit van wie. Ik wil emoties zien. En bloed aan de muur.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Van MAHL? Die reageert wsl gortdroog.
quote:
Mn zomerjas deed ik wel een aantal keren aan maar was toch te frisjesquote:Op donderdag 21 april 2016 20:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Heb m'n zomerjas nog in de kast hangen.
Wel anderhalf uur in het zonnetje gezeten vandaag.
quote:Oke
Ik had niet eens zin om te reageren op onze vlogster, zelfs een droge reactie kost teveel moeite.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Van MAHL? Die reageert wsl gortdroog.
maar ben je nou autistisch of nietquote:Op donderdag 21 april 2016 20:46 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als iemand dit zegt ga ik niet meer huilen of zoVerschilt aan hoe je het brengt. Er word hier zo vaak met autisme heen en weer gegooid dat ik daar niet echt meer waarde aan hecht, en ik neem aan dat hij dat ook niet doet.
Zonde.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik had niet eens zin om te reageren op onze vlogster, zelfs een droge reactie kost teveel moeite.
quote:Op donderdag 21 april 2016 20:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Maakt niet uit van wie. Ik wil emoties zien. En bloed aan de muur.
Wat heeft autisme er nou weer mee te maken dan?quote:Op donderdag 21 april 2016 20:46 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als iemand dit zegt ga ik niet meer huilen of zoVerschilt aan hoe je het brengt. Er word hier zo vaak met autisme heen en weer gegooid dat ik daar niet echt meer waarde aan hecht, en ik neem aan dat hij dat ook niet doet.
Je zit hier in KLB op de goede plekquote:Op donderdag 21 april 2016 20:49 schreef HPLC het volgende:
Jezus, als ik rozevla nadoe is het niet goed en Chai doet dat gewoon. Oneerlijk, ik ga klagen
Blijkbaarquote:
Ik niet weet waar jai ofer praatquote:Op donderdag 21 april 2016 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie is bereid om een LOI cursus Nederlands te betalen voor Opso?
Ik sowieso niet
Twijfelachtig weer. De temperatuur verschilt te hard 's morgens en 's avonds om één type jas te dragen eigenlijkquote:Op donderdag 21 april 2016 20:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mn zomerjas deed ik wel een aantal keren aan maar was toch te frisjes. Mijn buurmeisje wilde spelen dus ik was wel een tijdje buiten, lekker zonnetje
Dat zei ik net tegen hem, lees jij wel?quote:Op donderdag 21 april 2016 20:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat heeft autisme er nou weer mee te maken dan?
Blijkbaar voelt hij zich toch nog aangesproken.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat heeft autisme er nou weer mee te maken dan?
Zou 50 cent doneren en daarna op Opso stampen.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie is bereid om een LOI cursus Nederlands te betalen voor Opso?
Ik sowieso niet
Ah pls niet weer die 'maar irl ben ik heel aardig en anders dan op FOK!'-kaart hè.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Blijkbaar
Ben er sinds een paar maanden achter, ja..
Maar goed, autisme of niet, dan is iemand niet opeens minder aardig of dergelijk (nou ben ik volgen mij op FOK! al redelijk uitgekotst dus ach)
Opso kost helemaal niet zo veel....quote:Op donderdag 21 april 2016 20:51 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zou 50 cent doneren en daarna op Opso stampen.
Omdat niemand hem met je aangaat.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
IK HEB HIER NOG NOOIT EEN DISCUSSIE VERLOREN
autistisch of niet, je bent en blijft een rare vogelquote:Op donderdag 21 april 2016 20:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Blijkbaar
Ben er sinds een paar maanden achter, ja..
Maar goed, autisme of niet, dan is iemand niet opeens minder aardig of dergelijk (nou ben ik volgen mij op FOK! al redelijk uitgekotst dus ach)
Je zou m'n posts vaker moeten lezen, daar leer je alleen maar vanquote:Op donderdag 21 april 2016 20:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
kijk kijk, onze Remco heeft ook een mening, schattig hoor
NEEE BLIJF ME HATEN ALSJEBLIEFTquote:Op donderdag 21 april 2016 20:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
vanaf nu ben jij een held van me
Ghehe tijd voor een jas wat je kunt aanpassen via een appquote:Op donderdag 21 april 2016 20:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Twijfelachtig weer. De temperatuur verschilt te hard 's morgens en 's avonds om één type jas te dragen eigenlijk.
Hebben jij en je buurmeisje geluk gehad. Allebei gebroken wit geworden?
Daar ben ik het helemaal mee eens!quote:Op donderdag 21 april 2016 20:51 schreef Matip het volgende:
[..]
autistisch of niet, je bent en blijft een rare vogel
Jawel, maar ik doelde niet op een specifiek bijvoeglijk naamwoord, maar gewoon je post als geheel.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat zei ik net tegen hem, lees jij wel?
Denken dat ik kan lerenquote:Op donderdag 21 april 2016 20:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je zou m'n posts vaker moeten lezen, daar leer je alleen maar van
en als je wil vliegen zal je wat af moeten vallen.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:52 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens!
Maar popje ik heb je nooit gehaat ... in tegendeel hueheuheuheuhuequote:Op donderdag 21 april 2016 20:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
NEEE BLIJF ME HATEN ALSJEBLIEFT
Ah, altijd een kleurtje dus. Wist ik niet.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ghehe tijd voor een jas wat je kunt aanpassen via een app
Eens een niggah altijd een niggah toch, what about u
Que?quote:Op donderdag 21 april 2016 20:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en als je wil vliegen zal je wat af moeten vallen.
Sta dan niet zo op mij te ranten, het getuigt niet van intelligentiequote:
Nee is goed hoorquote:Op donderdag 21 april 2016 20:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
nou zegquote:Op donderdag 21 april 2016 20:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Sta dan niet zo op mij te ranten, het getuigt niet van intelligentie
NEE!!!!!!quote:Op donderdag 21 april 2016 20:54 schreef Germano het volgende:
Tijd om het zand uit jullie flamoes te vegen.
Waar blijft je persoonlijke verhaal nou?quote:Op donderdag 21 april 2016 20:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en als je wil vliegen zal je wat af moeten vallen.
Ga je me beffen?quote:Op donderdag 21 april 2016 20:54 schreef Germano het volgende:
Tijd om het zand uit jullie flamoes te vegen.
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 20:51 schreef Matip het volgende:
[..]
autistisch of niet, je bent en blijft een rare vogel
Het was wat overtuigender met spelfoutjes he?quote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 20:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de bof krijgt, viespeuk
Ik ook.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de bof krijgt, viespeuk
Origineel.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik vind het vooral boffen als ik niet hoef te baffen, anders.
door en door verrotquote:
Mooi citaat hoor, er is alleen geen basis voor die bewering. Natuurlijk weet ik veel meer niet dan wel, maar intelligentie (of intellect) moet je relatief opvatten.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het was wat overtuigender met spelfoutjes he?
hihiquote:Op donderdag 21 april 2016 20:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dit is met stip de ranzigste post die ik de afgelopen 16 jaar op fok heb gelezen
Doe even normaalquote:Op donderdag 21 april 2016 20:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar blijft je persoonlijke verhaal nou?
Jeetje, moeten alle feiten weer uit de la getrokken worden?quote:Op donderdag 21 april 2016 20:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mooi citaat hoor, er is alleen geen basis voor die bewering. Natuurlijk weet ik veel meer niet dan wel, maar intelligentie (of intellect) moet je relatief opvatten.
quote:
Hopelijk kukel je ook over je stuurquote:Op donderdag 21 april 2016 20:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben echt overstuur... gadverdamme
0quote:Op donderdag 21 april 2016 20:58 schreef MAHL het volgende:
[..]
HermannHoeveel handdoeken heb je vandaag gevouwen.
doe normaal man, weet je wat mijn voorruit kostquote:
*weet jequote:Op donderdag 21 april 2016 21:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe normaal man, weetje wat mijn voorruit kost
Ook last van zuurstofgebrek gehad?quote:
Gaatje in zijn eigen fontanel geboord toen JD een proef deed met baby's in zijn fabriek.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
op zijn fontanel gevallen
geen woord over JDquote:Op donderdag 21 april 2016 21:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Gaatje in zijn eigen fontanel geboord toen JD een proef deed met baby's in zijn fabriek.
ik zie adblock, TRquote:Op donderdag 21 april 2016 21:03 schreef MrBradge het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie zin van Jean Michel Jarre
Kunje hier ook een loep bij leverenquote:Op donderdag 21 april 2016 21:03 schreef MrBradge het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie zin van Jean Michel Jarre
kom je de sfeer verzieken of ga je normaal doen?quote:
HEY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Nee hoor, jij weet wel waaromquote:
That's what she said.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:05 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kunje hier ook een loep bij leveren
hjb vuile backstabberquote:Op donderdag 21 april 2016 21:05 schreef Matip het volgende:
[..]
kom je de sfeer verzieken of ga je normaal doen?
quote:
neverquote:Op donderdag 21 april 2016 21:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wanneer ga je nou eens bulken?
Eerder vandaag waren we nog snitchesquote:
Je zoomt maar inquote:Op donderdag 21 april 2016 21:05 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kunje hier ook een loep bij leveren
Die Hermann ja, zo vies.quote:
hey nattiequote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 21:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja bah, en jij .. echt goor
ooooh shotsquote:Op donderdag 21 april 2016 21:11 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zei je dat ook tegen je vriendin in Groningen?
Ziek thuis.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben je vrij en alleen thuis dat je weer zoveel tijd voor ons hebt?![]()
quote:Op donderdag 21 april 2016 21:11 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hardopquote:Op donderdag 21 april 2016 21:11 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ga niet haten op ck kale knikker doden aanbidderquote:Op donderdag 21 april 2016 21:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe niet zo zuur joh jimmy die je er bent
fuck jou, dikke kamelen meisjequote:Op donderdag 21 april 2016 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ga niet haten op ck kale knikker doden aanbidder
Goedzo, fissaquote:Op donderdag 21 april 2016 21:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb beide toetsen gehaald! GOED HÈ!?
Ik hou van alpaca'squote:Op donderdag 21 april 2016 21:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
fuck jou, dikke kamelen meisje
ja kan ookquote:
kom je meequote:
Oh dus die biljartballenkop van jou ookquote:Op donderdag 21 april 2016 21:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
logisch, mislukte kamelen, net als jij
Bedankt jy bent een echte vriendin <3quote:Op donderdag 21 april 2016 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ga niet haten op ck kale knikker doden aanbidder
Gadverdamme braddiequote:Op donderdag 21 april 2016 21:15 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Omdat ze je zo lekker in je bek spugen zeker?
Als je daar op spuugt, net zoals die alpaca's van jou, gaat het daar wel mooi glimmen.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh dus die biljartballenkop van jou ook
Ntb bby xxoixquote:Op donderdag 21 april 2016 21:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bedankt jy bent een echte vriendin <3
Neen ik lig halfdood op bankquote:
lullig van je, beetje zoals je cup zeg maarquote:Op donderdag 21 april 2016 21:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh dus die biljartballenkop van jou ook
wat heb ik jou misdaanquote:Op donderdag 21 april 2016 21:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vast omdat je TARDIS. reet aldoor kust
echtjammerquote:Op donderdag 21 april 2016 21:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ntb bby xxoix
[..]
Neen ik lig halfdood op bank
weer evenquote:Op donderdag 21 april 2016 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
hzaw moet zich ten koste van jou even weer profileren als eenmansleger.
Das je zusje.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat is dat voor POKKEHERRIE hier?
quote:Op donderdag 21 april 2016 21:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
krijg de tievus allemaal,ik ben weg... aidskopjes
Take it or leave it.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vind dat je een vervelend sarcastisch ondertoontje hebt.
ja jeetje, begon net met aftellenquote:Op donderdag 21 april 2016 21:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
krijg de tievus allemaal,ik ben weg... aidskopjes
Ja graag.quote:
Wat heb ik jou nou misdaan, debiele snorhaan?quote:Op donderdag 21 april 2016 21:20 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Krijgen we dan van jou ook een live stream op CBSN?
Vast wel ooit weer man. Sluit niks uit, maar voorlopig niet. Eerst aan m`n zelfvertrouwen werken.quote:
Snorhaan?quote:Op donderdag 21 april 2016 21:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat heb ik jou nou misdaan, debiele snorhaan?
Lastig, ik weet niet of ik vanavond een trui aan moet doen of niet dus hoop dat Niels het me snel komt vertellen.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja graag.
Die storm van Niels is nog niet gekomen, dus ben wel benieuwd naar de actuele voorspellingen.
hahahah omfgquote:Op donderdag 21 april 2016 21:20 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Vast wel ooit weer man. Sluit niks uit, maar voorlopig niet. Eerst aan m`n zelfvertrouwen werken.
wrm, heb wel genoten van je vlogquote:Op donderdag 21 april 2016 21:20 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Vast wel ooit weer man. Sluit niks uit, maar voorlopig niet. Eerst aan m`n zelfvertrouwen werken.
Ah, is goed.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:20 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook wel leuk om te vloggen, maar mede door hoe ik er nu uitzie heb ik zoiets van, meh... En dat straal ik ook uit, dus dan ga ik liever eerst aan mezelf werken voordat ik weer wat ga doen op dat vlak.quote:
wat heb je vandaag gegeten en gedronken danquote:Op donderdag 21 april 2016 21:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook wel leuk om te vloggen, maar mede door hoe ik er nu uitzie heb ik zoiets van, meh... En dat straal ik ook uit, dus dan ga ik liever eerst aan mezelf werken voordat ik weer wat ga doen op dat vlak.
Iedereen heeft nu toch al gezien hoe je er nu uitziet.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook wel leuk om te vloggen, maar mede door hoe ik er nu uitzie heb ik zoiets van, meh... En dat straal ik ook uit, dus dan ga ik liever eerst aan mezelf werken voordat ik weer wat ga doen op dat vlak.
In de tijd dat je op Fok! zit kan je ook hardlopen, fietsen of naar de kapper gaan bijvoorbeeldquote:Op donderdag 21 april 2016 21:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt, maar de tijd dat ik niet op FOK! zit ben ik ook aan't wandelen en bewegen op muziekquote:Op donderdag 21 april 2016 21:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
In de tijd dat je op Fok! zit kan je ook hardlopen, fietsen of naar de kapper gaan bijvoorbeeld
misschien groei je er juist van, door tegen die camera te lullenquote:Op donderdag 21 april 2016 21:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Kom met een MrBradge bmi-live-vlog.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Goed bezig, hou volquote:Op donderdag 21 april 2016 21:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt, maar de tijd dat ik niet op FOK! zit ben ik ook aan't wandelen en bewegen op muziek
quote:Op donderdag 21 april 2016 21:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt, maar de tijd dat ik niet op FOK! zit ben ik ook aan't wandelen en bewegen op muziek
huilend naar de clubquote:Op donderdag 21 april 2016 21:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat vind jij beste djvt nummer?
Zoals die oudjes voor de tv?quote:Op donderdag 21 april 2016 21:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
ben jij ook een horsefighter?quote:Op donderdag 21 april 2016 21:22 schreef Le_Professeur het volgende:
Gewoon als mauri vloggen... BOEM! PERENKUT!
Alsof Enzo Knol zo knap isquote:Op donderdag 21 april 2016 21:25 schreef MrBradge het volgende:
Hoe representatiever je er uit ziet (Zelfs op YouTube) Hoe meer abonnees je kan krijgen. En daar gaat het, laten we wel wezen.
Ik ga pas weer vloggen als ik wat kilo's kwijt ben en wat meer zelfvertrouwen heb, dan straal ik meer uit zeg maar, en kom dan ook wat relaxter over denk ik.
Mauri en zijn vlek dan.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:25 schreef MrBradge het volgende:
Hoe representatiever je er uit ziet (Zelfs op YouTube) Hoe meer abonnees je kan krijgen. En daar gaat het, laten we wel wezen.
Ik ga pas weer vloggen als ik wat kilo's kwijt ben en wat meer zelfvertrouwen heb, dan straal ik meer uit zeg maar, en kom dan ook wat relaxter over denk ik.
Ja, zoiets, alleen dan iets intensiever.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zoals die oudjes voor de tv?
vind het allemaal kutquote:Op donderdag 21 april 2016 21:25 schreef Matip het volgende:
[..]
huilend naar de club
maar bpm69 is ook wel een banger, luister verder niet zoveel naar djvt bh
die van jou?
Zit wat in, maar ik ga toch echt voorlopig niks meer doen met vlogs schat ik man. Komt wel weer wanneer het komt en wanneer ik mij er goed genoeg voor voel.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
misschien groei je er juist van, door tegen die camera te lullen
Ja kan dadelijk 14 dagen bijkomenquote:Op donderdag 21 april 2016 21:26 schreef Oberkullie het volgende:
Ik heb 4 perenijsjes gegeten en nu ben ik misselijk
ik ga zo een smoothie makenquote:Op donderdag 21 april 2016 21:26 schreef Oberkullie het volgende:
ah jammer, keek ze met veel plezierquote:Op donderdag 21 april 2016 21:27 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zit wat in, maar ik ga toch echt voorlopig niks meer doen met vlogs schat ik man. Komt wel weer wanneer het komt en wanneer ik mij er goed genoeg voor voel.
Zelfvertrouwen straal je uit, dat heeft niet zo zeer met lichaamsomvang te maken.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:25 schreef MrBradge het volgende:
Dat is juist waarover je moet vloggen. En je kan beter authentiek blijven in plaats straks als botoxbradge laten zien hoe geweldig je wel niet bent.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:25 schreef MrBradge het volgende:
verlies je wel 3kilo per week?quote:Op donderdag 21 april 2016 21:26 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, zoiets, alleen dan iets intensiever.
Kwam me gvd op een perm te staan.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
jaquote:Op donderdag 21 april 2016 21:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd alsof lelijk en slank zijn per defintie beter is dan dik zijn.
Wel als je lelijk en dik bentquote:Op donderdag 21 april 2016 21:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd alsof lelijk en slank zijn per defintie beter is dan dik zijn.
echt jammer ditquote:Op donderdag 21 april 2016 21:27 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zit wat in, maar ik ga toch echt voorlopig niks meer doen met vlogs schat ik man. Komt wel weer wanneer het komt en wanneer ik mij er goed genoeg voor voel.
dikkequote:Op donderdag 21 april 2016 21:26 schreef Oberkullie het volgende:
Ben het zowaar eens met wenferquote:Op donderdag 21 april 2016 21:27 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dat is juist waarover je moet vloggen. En je kan beter authentiek blijven in plaats straks als botoxbradge laten zien hoe geweldig je wel niet bent.
Ja, dat bedoel ik. Door het sporten wat ik nu doe ga ik mezelf ook vanzelf wel beter voelen, of ik nou 5 of 25 kilo kwijt raak, en zodra ik zelfvertrouwen ga uitstralen ga ik ook wel weer vloggen.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen straal je uit, dat heeft niet zo zeer met lichaamsomvang te maken.
Al zou sporten wel wat uit kunnen maken.
hey niels, gaat het volgende week echt sneeuwen?quote:Op donderdag 21 april 2016 21:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kwam me gvd op een perm te staan.
okquote:
Omdat het niet over schoenen gaatquote:
Heeft hij het adres van het kraakpand niet doorgegeven voor een meet en greet?quote:
Maar even serieus braddie, van dat halfuur wandelen ga je echt niet afvallen hoor.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:28 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Door het sporten wat ik nu doe ga ik mezelf ook vanzelf wel beter voelen, of ik nou 5 of 25 kilo kwijt raak, en zodra ik zelfvertrouwen ga uitstralen ga ik ook wel weer vloggen.
Wie wil er nou naar een onzeker lachende en constant woorden inslikkende knakker kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |