Ja, het heeft wel een hele poos geduurd, zeker toen 'ie in't ziekenhuis lag was 'ie een poos verdwaasd en leek het af en toe allemaal niet te begrijpen wat er om hem heen gebeurde, ging ook gepaard met enorm veel agressie tot op het punt dat ze hem echt vast moesten maken aan z`n ziekenhuisbed omdat hij ging slaan en schoppen want hij wilde weg en hij wilde al die slangen uit z`n lijf en dergelijk.. Geen idee meer welke afdeling, is 11 jaar geleden..quote:
Dat is geheel wederzijdsquote:
joehoequote:Op donderdag 21 april 2016 20:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je bent gewoon een aandachtshoer
Freaky.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:35 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, het heeft wel een hele poos geduurd, zeker toen 'ie in't ziekenhuis lag was 'ie een poos verdwaasd en leek het af en toe allemaal niet te begrijpen wat er om hem heen gebeurde, ging ook gepaard met enorm veel agressie tot op het punt dat ze hem echt vast moesten maken aan z`n ziekenhuisbed omdat hij ging slaan en schoppen want hij wilde weg en hij wilde al die slangen uit z`n lijf en dergelijk.. Geen idee meer welke afdeling, is 11 jaar geleden..
maar ik typquote:Op donderdag 21 april 2016 20:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
HOE JE GORE TIEVUSBEK KLOTE CHROMATOGRAAF
je zit toch al in een rolstoel dus maakt niet zoveel uitquote:Op donderdag 21 april 2016 20:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ZOU EEN BEEN ERVOOR OVER HEBBEN ALS JE DAARMEE STOPTE
leugensquote:Op donderdag 21 april 2016 20:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je zit toch al in een rolstoel dus maakt niet zoveel uit
Ik wens jou een kringverjaardag toe.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je borstbeen hopelijk?quote:Op donderdag 21 april 2016 20:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wowquote:Op donderdag 21 april 2016 20:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik wens jou een kringverjaardag toe.
Met van die roddelende ooms en tantes en blokjes kaas en augurk met ham en een prikkertje ja?quote:Op donderdag 21 april 2016 20:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
TR, dat wens je niemand toequote:Op donderdag 21 april 2016 20:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
ik jou een kringspierverrekkingquote:Op donderdag 21 april 2016 20:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Vrolijk nummer. Tevens geen verrassing gezien haar oorbellen.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:40 schreef Remqo het volgende:
Prince heeft dit nummer geschreven en de zangeres gedaan
Waarover?quote:Op donderdag 21 april 2016 20:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd naar een persoonlijk verhaal van jou.
Mijn geboortejaar, ik zie een verbandquote:Op donderdag 21 april 2016 20:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
flikker op, vind hem al sinds 1989 leuk...
Sommige mensen vinden een artiest wél goed voor z`n overlijden. Moeilijk te begrijpen voor jouw DWDD geïmplementeerde hersens natuurlijk sorry. Kan jouw autisme natuurlijk niet aan.quote:
gvd toen was ik 13quote:Op donderdag 21 april 2016 20:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mijn geboortejaar, ik zie een verband
Jij had nooit geboren moeten worden, dan had Prince nu nog geleefd?quote:Op donderdag 21 april 2016 20:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mijn geboortejaar, ik zie een verband
sowquote:Op donderdag 21 april 2016 20:44 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden een artiest wél goed voor z`n overlijden. Moeilijk te begrijpen voor jouw DWDD geïmplementeerde hersens natuurlijk sorry. Kan jouw autisme natuurlijk niet aan.
hjb joh vieze bolle Hassanquote:Op donderdag 21 april 2016 20:44 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Jij had nooit geboren moeten worden, dan had Prince nu nog geleefd?![]()
zou zonder nadenken inruilenquote:Op donderdag 21 april 2016 20:44 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Jij had nooit geboren moeten worden, dan had Prince nu nog geleefd?![]()
Hou op, je mag niet vrolijk zijn, Prince is doodquote:Op donderdag 21 april 2016 20:44 schreef Opsonisatie het volgende:
La gente este muy locaaaa
Wat was het vandaag toch een prachtig weertje
Niet iedereen is een keyboard- warriorquote:Op donderdag 21 april 2016 20:44 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden een artiest wél goed voor z`n overlijden. Moeilijk te begrijpen voor jouw DWDD geïmplementeerde hersens natuurlijk sorry. Kan jouw autisme natuurlijk niet aan.
Ben nu extra vrolijkquote:Op donderdag 21 april 2016 20:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hou op, je mag niet vrolijk zijn, Prince is dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |