Je zou m'n posts vaker moeten lezen, daar leer je alleen maar vanquote:Op donderdag 21 april 2016 20:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
kijk kijk, onze Remco heeft ook een mening, schattig hoor
NEEE BLIJF ME HATEN ALSJEBLIEFTquote:Op donderdag 21 april 2016 20:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
vanaf nu ben jij een held van me
Ghehe tijd voor een jas wat je kunt aanpassen via een appquote:Op donderdag 21 april 2016 20:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Twijfelachtig weer. De temperatuur verschilt te hard 's morgens en 's avonds om één type jas te dragen eigenlijk.
Hebben jij en je buurmeisje geluk gehad. Allebei gebroken wit geworden?
Daar ben ik het helemaal mee eens!quote:Op donderdag 21 april 2016 20:51 schreef Matip het volgende:
[..]
autistisch of niet, je bent en blijft een rare vogel
Jawel, maar ik doelde niet op een specifiek bijvoeglijk naamwoord, maar gewoon je post als geheel.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat zei ik net tegen hem, lees jij wel?
Denken dat ik kan lerenquote:Op donderdag 21 april 2016 20:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je zou m'n posts vaker moeten lezen, daar leer je alleen maar van
en als je wil vliegen zal je wat af moeten vallen.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:52 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens!
Maar popje ik heb je nooit gehaat ... in tegendeel hueheuheuheuhuequote:Op donderdag 21 april 2016 20:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
NEEE BLIJF ME HATEN ALSJEBLIEFT
Ah, altijd een kleurtje dus. Wist ik niet.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ghehe tijd voor een jas wat je kunt aanpassen via een app
Eens een niggah altijd een niggah toch, what about u
Que?quote:Op donderdag 21 april 2016 20:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en als je wil vliegen zal je wat af moeten vallen.
Sta dan niet zo op mij te ranten, het getuigt niet van intelligentiequote:
Nee is goed hoorquote:Op donderdag 21 april 2016 20:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
IK HEB HIER NOG NOOIT EEN DISCUSSIE VERLOREN
nou zegquote:Op donderdag 21 april 2016 20:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Sta dan niet zo op mij te ranten, het getuigt niet van intelligentie
NEE!!!!!!quote:Op donderdag 21 april 2016 20:54 schreef Germano het volgende:
Tijd om het zand uit jullie flamoes te vegen.
Waar blijft je persoonlijke verhaal nou?quote:Op donderdag 21 april 2016 20:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en als je wil vliegen zal je wat af moeten vallen.
Ga je me beffen?quote:Op donderdag 21 april 2016 20:54 schreef Germano het volgende:
Tijd om het zand uit jullie flamoes te vegen.
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 20:51 schreef Matip het volgende:
[..]
autistisch of niet, je bent en blijft een rare vogel
Het was wat overtuigender met spelfoutjes he?quote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 20:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de bof krijgt, viespeuk
Ik ook.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de bof krijgt, viespeuk
Origineel.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik vind het vooral boffen als ik niet hoef te baffen, anders.
door en door verrotquote:
Mooi citaat hoor, er is alleen geen basis voor die bewering. Natuurlijk weet ik veel meer niet dan wel, maar intelligentie (of intellect) moet je relatief opvatten.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het was wat overtuigender met spelfoutjes he?
hihiquote:Op donderdag 21 april 2016 20:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dit is met stip de ranzigste post die ik de afgelopen 16 jaar op fok heb gelezen
Doe even normaalquote:Op donderdag 21 april 2016 20:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar blijft je persoonlijke verhaal nou?
Jeetje, moeten alle feiten weer uit de la getrokken worden?quote:Op donderdag 21 april 2016 20:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mooi citaat hoor, er is alleen geen basis voor die bewering. Natuurlijk weet ik veel meer niet dan wel, maar intelligentie (of intellect) moet je relatief opvatten.
quote:
Hopelijk kukel je ook over je stuurquote:Op donderdag 21 april 2016 20:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben echt overstuur... gadverdamme
0quote:Op donderdag 21 april 2016 20:58 schreef MAHL het volgende:
[..]
HermannHoeveel handdoeken heb je vandaag gevouwen.
doe normaal man, weet je wat mijn voorruit kostquote:
*weet jequote:Op donderdag 21 april 2016 21:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe normaal man, weetje wat mijn voorruit kost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |