Ja, ik vond het ook wel leuk om te vloggen, maar mede door hoe ik er nu uitzie heb ik zoiets van, meh... En dat straal ik ook uit, dus dan ga ik liever eerst aan mezelf werken voordat ik weer wat ga doen op dat vlak.quote:
wat heb je vandaag gegeten en gedronken danquote:Op donderdag 21 april 2016 21:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook wel leuk om te vloggen, maar mede door hoe ik er nu uitzie heb ik zoiets van, meh... En dat straal ik ook uit, dus dan ga ik liever eerst aan mezelf werken voordat ik weer wat ga doen op dat vlak.
Iedereen heeft nu toch al gezien hoe je er nu uitziet.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook wel leuk om te vloggen, maar mede door hoe ik er nu uitzie heb ik zoiets van, meh... En dat straal ik ook uit, dus dan ga ik liever eerst aan mezelf werken voordat ik weer wat ga doen op dat vlak.
In de tijd dat je op Fok! zit kan je ook hardlopen, fietsen of naar de kapper gaan bijvoorbeeldquote:Op donderdag 21 april 2016 21:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt, maar de tijd dat ik niet op FOK! zit ben ik ook aan't wandelen en bewegen op muziekquote:Op donderdag 21 april 2016 21:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
In de tijd dat je op Fok! zit kan je ook hardlopen, fietsen of naar de kapper gaan bijvoorbeeld
misschien groei je er juist van, door tegen die camera te lullenquote:Op donderdag 21 april 2016 21:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Kom met een MrBradge bmi-live-vlog.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Goed bezig, hou volquote:Op donderdag 21 april 2016 21:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt, maar de tijd dat ik niet op FOK! zit ben ik ook aan't wandelen en bewegen op muziek
quote:Op donderdag 21 april 2016 21:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt, maar de tijd dat ik niet op FOK! zit ben ik ook aan't wandelen en bewegen op muziek
huilend naar de clubquote:Op donderdag 21 april 2016 21:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat vind jij beste djvt nummer?
Zoals die oudjes voor de tv?quote:Op donderdag 21 april 2016 21:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
ben jij ook een horsefighter?quote:Op donderdag 21 april 2016 21:22 schreef Le_Professeur het volgende:
Gewoon als mauri vloggen... BOEM! PERENKUT!
Alsof Enzo Knol zo knap isquote:Op donderdag 21 april 2016 21:25 schreef MrBradge het volgende:
Hoe representatiever je er uit ziet (Zelfs op YouTube) Hoe meer abonnees je kan krijgen. En daar gaat het, laten we wel wezen.
Ik ga pas weer vloggen als ik wat kilo's kwijt ben en wat meer zelfvertrouwen heb, dan straal ik meer uit zeg maar, en kom dan ook wat relaxter over denk ik.
Mauri en zijn vlek dan.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:25 schreef MrBradge het volgende:
Hoe representatiever je er uit ziet (Zelfs op YouTube) Hoe meer abonnees je kan krijgen. En daar gaat het, laten we wel wezen.
Ik ga pas weer vloggen als ik wat kilo's kwijt ben en wat meer zelfvertrouwen heb, dan straal ik meer uit zeg maar, en kom dan ook wat relaxter over denk ik.
Ja, zoiets, alleen dan iets intensiever.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zoals die oudjes voor de tv?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |