vind het allemaal kutquote:Op donderdag 21 april 2016 21:25 schreef Matip het volgende:
[..]
huilend naar de club
maar bpm69 is ook wel een banger, luister verder niet zoveel naar djvt bh
die van jou?
Zit wat in, maar ik ga toch echt voorlopig niks meer doen met vlogs schat ik man. Komt wel weer wanneer het komt en wanneer ik mij er goed genoeg voor voel.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
misschien groei je er juist van, door tegen die camera te lullen
Ja kan dadelijk 14 dagen bijkomenquote:Op donderdag 21 april 2016 21:26 schreef Oberkullie het volgende:
Ik heb 4 perenijsjes gegeten en nu ben ik misselijk
ik ga zo een smoothie makenquote:Op donderdag 21 april 2016 21:26 schreef Oberkullie het volgende:
ah jammer, keek ze met veel plezierquote:Op donderdag 21 april 2016 21:27 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zit wat in, maar ik ga toch echt voorlopig niks meer doen met vlogs schat ik man. Komt wel weer wanneer het komt en wanneer ik mij er goed genoeg voor voel.
Zelfvertrouwen straal je uit, dat heeft niet zo zeer met lichaamsomvang te maken.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:25 schreef MrBradge het volgende:
Hoe representatiever je er uit ziet (Zelfs op YouTube) Hoe meer abonnees je kan krijgen. En daar gaat het, laten we wel wezen.
Ik ga pas weer vloggen als ik wat kilo's kwijt ben en wat meer zelfvertrouwen heb, dan straal ik meer uit zeg maar, en kom dan ook wat relaxter over denk ik.
Dat is juist waarover je moet vloggen. En je kan beter authentiek blijven in plaats straks als botoxbradge laten zien hoe geweldig je wel niet bent.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:25 schreef MrBradge het volgende:
Hoe representatiever je er uit ziet (Zelfs op YouTube) Hoe meer abonnees je kan krijgen. En daar gaat het, laten we wel wezen.
Ik ga pas weer vloggen als ik wat kilo's kwijt ben en wat meer zelfvertrouwen heb, dan straal ik meer uit zeg maar, en kom dan ook wat relaxter over denk ik.
verlies je wel 3kilo per week?quote:Op donderdag 21 april 2016 21:26 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, zoiets, alleen dan iets intensiever.
Kwam me gvd op een perm te staan.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
IK HEB HIER NOG NOOIT EEN DISCUSSIE VERLOREN
jaquote:Op donderdag 21 april 2016 21:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd alsof lelijk en slank zijn per defintie beter is dan dik zijn.
Wel als je lelijk en dik bentquote:Op donderdag 21 april 2016 21:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd alsof lelijk en slank zijn per defintie beter is dan dik zijn.
echt jammer ditquote:Op donderdag 21 april 2016 21:27 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zit wat in, maar ik ga toch echt voorlopig niks meer doen met vlogs schat ik man. Komt wel weer wanneer het komt en wanneer ik mij er goed genoeg voor voel.
dikkequote:Op donderdag 21 april 2016 21:26 schreef Oberkullie het volgende:
Ben het zowaar eens met wenferquote:Op donderdag 21 april 2016 21:27 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dat is juist waarover je moet vloggen. En je kan beter authentiek blijven in plaats straks als botoxbradge laten zien hoe geweldig je wel niet bent.
Ja, dat bedoel ik. Door het sporten wat ik nu doe ga ik mezelf ook vanzelf wel beter voelen, of ik nou 5 of 25 kilo kwijt raak, en zodra ik zelfvertrouwen ga uitstralen ga ik ook wel weer vloggen.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen straal je uit, dat heeft niet zo zeer met lichaamsomvang te maken.
Al zou sporten wel wat uit kunnen maken.
hey niels, gaat het volgende week echt sneeuwen?quote:Op donderdag 21 april 2016 21:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kwam me gvd op een perm te staan.
okquote:
Omdat het niet over schoenen gaatquote:
Heeft hij het adres van het kraakpand niet doorgegeven voor een meet en greet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |