ja ik vind hem ook geweldig, maar zijn wss wel wat meer kapers op de kust dan arsenal hèquote:Op donderdag 28 april 2016 00:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja heel slank, maar wat een controle
quote:Op donderdag 28 april 2016 00:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja ik vind hem ook geweldig, maar zijn wss wel wat meer kapers op de kust dan arsenal hè
De Walcott acties waren net zo goed lolquote:Op donderdag 28 april 2016 00:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
weinig spelers flikken dit
ja dat sowieso, het kan alleen als wenger zich aftrekt op hem. maar zijn kennende wil hij aan de andere kant een middenvelder type en mahrez is de perfecte combinatie van aanvaller/spelmaker.
ja als je er geen verstand van hebt welquote:Op donderdag 28 april 2016 00:51 schreef FreshHead het volgende:
[..]
De Walcott acties waren net zo goed lol
wat zal prijs voor mahrez zijn?quote:Op donderdag 28 april 2016 00:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja als je er geen verstand van hebt wel
40-50m euro?quote:Op donderdag 28 april 2016 00:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat zal prijs voor mahrez zijn?
ligt eraan hoeveel clubs gaan bieden natuurlijk, het blijft leicester. kanté is ook geweldig natuurlijk, zou je zo kunnen ruilen voor coquelinquote:Op donderdag 28 april 2016 00:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
verwacht wel iets hoger eigenlijk..
ja maar vardy en drinkwater zijn ook primaquote:Op donderdag 28 april 2016 00:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ligt eraan hoeveel clubs gaan bieden natuurlijk, het blijft leicester. kanté is ook geweldig natuurlijk, zou je zo kunnen ruilen voor coquelin
vardy halen als benzema weer niet luktquote:Op donderdag 28 april 2016 00:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja maar vardy en drinkwater zijn ook prima
kun je vandaag dus nog aankloppen bij leicesterquote:Op donderdag 28 april 2016 00:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vardy halen als benzema weer niet lukt
Die is nooit verkocht en dat was na een anderhalf seizoen doe.quote:Op donderdag 28 april 2016 00:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
ja lacazette moest na een goed seizoen ook al 40-45 mil opbrengen
quote:Op donderdag 28 april 2016 00:58 schreef Argo het volgende:
[..]
HSG harde baas.HSG de baas der bazen eer hem hier.
sterling, cavani, de bruyne waren ook allemaal rond de 70 miljoen ofzoquote:Op donderdag 28 april 2016 00:58 schreef FreshHead het volgende:
[..]
Die is nooit verkocht en dat was na een anderhalf seizoen doe.
quote:Op donderdag 28 april 2016 00:58 schreef FreshHead het volgende:
[..]
Die is nooit verkocht en dat was na een anderhalf seizoen doe.
maar hebben nog nooit een team bij de hand genomen of zijn kampioen gewordenquote:Op donderdag 28 april 2016 01:01 schreef FreshHead het volgende:
Cavani was een gevestigde naam en presteerde al jaren.
En die andere spelers waren een stuk jonger toen ze voor die prijs gingen.
true, of als PSG een speler wilt.quote:Op donderdag 28 april 2016 01:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als mourinho straks bij een club met geld komt wordt het sowieso weer een gekkenhuis
Ga ik even koffie zetten.quote:Op donderdag 28 april 2016 06:16 schreef Chai het volgende:
Dacht een bus eerder te kunnen hebben, maar ben naar de verkeerde gelopen.Lekker een kwartier in de kou zitten nu.
Jullie hebben lijn 14 en de melkbus in't dorp toch ;s .quote:Op donderdag 28 april 2016 06:16 schreef Chai het volgende:
Dacht een bus eerder te kunnen hebben, maar ben naar de verkeerde gelopen.Lekker een kwartier in de kou zitten nu.
Ben in Utrecht.quote:Op donderdag 28 april 2016 06:26 schreef zeer het volgende:
[..]
Jullie hebben lijn 14 en de melkbus in't dorp toch ;s .
Vooral dat laatste jaquote:Op donderdag 28 april 2016 06:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee daarvoor heb ik niet genoeg gebackpacked en heb ook niet in Amsterdam gewoond.
Nog nooit gebackpacked. Ik reis doorgaans met een koffer.quote:Op donderdag 28 april 2016 06:30 schreef zeer het volgende:
Ik ga dit jaar voor het eerst in m'n leven een soort van backpacken.
Leuk!quote:Op donderdag 28 april 2016 06:30 schreef zeer het volgende:
Ik ga dit jaar voor het eerst in m'n leven een soort van backpacken.
Ja het zal je hele leven veranderen. Er ontstaat een soort scheiding tussen het leven dat je leidde voordat je ging en daarna.quote:
die gaan nooit wegquote:Op donderdag 28 april 2016 08:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik zulke wallen had zou ik er wel iets aan laten doen denk ik.
wat dat betreft zijn radio interviews wel beter voor haar jaquote:Op donderdag 28 april 2016 08:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik zulke wallen had zou ik er wel iets aan laten doen denk ik.
ik heb een vermoeden dat ze dan zo weer terug zijn, ze ziet er zo ongezond uit.quote:
quote:
De heren van de horse & hunk kalender zijn ook altijd bij de Miss boerinverkiezing aanwezig.quote:
klinkt wel als een dolle boelquote:Op donderdag 28 april 2016 09:27 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
De heren van de horse & hunk kalender zijn ook altijd bij de Miss boerinverkiezing aanwezig.
swingnight?quote:Op donderdag 28 april 2016 09:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Valt idd wel mee in vergelijking met Swingnight of de kermis!!
quote:
quote:Elke maand neemt de Swingnight bij Boode je mee terug in de tijd! De hele avond dansen op de lekkerste discohits uit de jaren '70, '80 en '90.
Rolschaatsen en bier drinken gaan niet goed samen, alcohol fuckt je evenwicht.quote:Op donderdag 28 april 2016 09:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar voor zover ik weet mag je niet op rolschaatsen naar binnen.
Bij te veel, ja. Bij een paar biertjes kan het je evenwicht zelfs bevorderen.quote:Op donderdag 28 april 2016 09:50 schreef Matip het volgende:
[..]
Rolschaatsen en bier drinken gaan niet goed samen, alcohol fuckt je evenwicht.
En ook niet met de trap naar de kelder.quote:Op donderdag 28 april 2016 09:50 schreef Matip het volgende:
[..]
Rolschaatsen en bier drinken gaan niet goed samen, alcohol fuckt je evenwicht.
ik krijg vrij kromme tenen als ik op die site kijkquote:Op donderdag 28 april 2016 09:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar voor zover ik weet mag je niet op rolschaatsen naar binnen.
Waar ga jij heen dan? Dit is juist speciaal voor ouder publiek.quote:Op donderdag 28 april 2016 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik krijg vrij kromme tenen als ik op die site kijk
volgens nelis niet hoorquote:Op donderdag 28 april 2016 09:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bij te veel, ja. Bij een paar biertjes kan het je evenwicht zelfs bevorderen.
Je krijgt er ook een vastere hand van door een beetje alcohol te drinken.
maar denk wel dat de vrouwtjes het tof vinden alleen de rest van de locals niet zoquote:Op donderdag 28 april 2016 09:51 schreef Chai het volgende:
[..]
En ook niet met de trap naar de kelder.
Kan mij niet voorstellen dat hij na 1 of 2 biertjes al te veel op heeft.quote:
meestal gewoon een cafe.quote:Op donderdag 28 april 2016 09:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar ga jij heen dan? Dit is juist speciaal voor ouder publiek.
quote:Een man is woensdagavond zelf gewond geraakt nadat hij zijn kersverse ex-vriendin met een mes had bedreigd. De 26-jarige Rotterdamse trok namelijk zelf ook een mes en stak de man neer. Hij is met een klaplong in het ziekenhuis opgenomen, de vrouw is aangehouden.
quote:Op donderdag 28 april 2016 09:54 schreef Matip het volgende:
[..]
maar denk wel dat de vrouwtjes het tof vinden alleen de rest van de locals niet zo
En uiten dit dan op FOK! in NWS of KLB.quote:◾Door ons roekelozere gedrag raken mannen, en vooral ‘klassieke’ mannen, vaker betrokken bij ongevallen en gewelddadige situaties, waardoor mannen vaker trauma’s oplopen of zelfs overlijden.
◾In tegenstelling tot wat je op basis van het aantal vastgestelde diagnoses zou vermoeden, vertonen mannen minstens even vaak depressieve symptomen als vrouwen en zijn de symptomen juist zwaarder.
◾We richten onze teleurstelling niet op onszelf maar op anderen en uiten deze daardoor anders (boosheid, bumperkleven op de snelweg, stemmen op populisten).
◾We grijpen meer naar verdovende middelen, zoals alcohol en drugs (twee keer zo veel).
◾We zoeken vaker een uitweg in gokken, seks of hard werken.
◾We roken meer dan vrouwen (26 tegenover 20 procent).
◾We zijn twee keer zo vaak verslaafd aan drank.
◾En anderhalf keer zo vaak aan drugs en eten zouter, vetter en meer. We zijn vaker te dik (53 procent tegenover 43 procent).
◾Mede daardoor krijgen we vaker kanker, hoge bloeddruk en cholesterol, hart- en vaatziekten, diabetes type 2 en leverziekten
wat is deze?quote:Op donderdag 28 april 2016 09:58 schreef Chai het volgende:
[..]
En uiten dit dan op FOK! in NWS of KLB.
of door een dashcam in de auto en de filmpjes dan op youtube zettenquote:Op donderdag 28 april 2016 09:58 schreef Chai het volgende:
[..]
En uiten dit dan op FOK! in NWS of KLB.
quote:Op donderdag 28 april 2016 10:02 schreef Rozevla het volgende:
Ik verwacht een groot aantal Turkse huil meneren vandaag op fok.
quote:Op donderdag 28 april 2016 09:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bij te veel, ja. Bij een paar biertjes kan het je evenwicht zelfs bevorderen.
Je krijgt er ook een vastere hand van door een beetje alcohol te drinken.
ah vandaar..quote:Op donderdag 28 april 2016 10:04 schreef Chai het volgende:
[..]
https://decorrespondent.n(...)34884788876-25de3de0
quote:
quote:Op woensdag 27 april 2016 22:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Op skates drink ik maximaal 2 biertjes. Je evenwicht gaat er aan met alcohol.
Ja. Ik kon het even zo snel niet vinden. Nelis is skate expert, dus ja.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Daarom zei jij dat toch, jij vertrouwde gewoon op Nelis zijn expertise.
Je bent niet veel gewend.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:17 schreef Rozevla het volgende:
Bied ik net een vrouwelijke klant een kop koffie aan.
" Nee dankje want dat gaat recht door mij heen en zit ik zo te knetteren op de wc"
Ok !!!
Nog nooit zoiets geils gehoord
quote:
Maar wsl is haar stoelgang door een kopje thee alsnog op gang gekomen waardoor Roze de gelegenheid had dit even op FOK! te posten.quote:
nou sorry hoorquote:Op donderdag 28 april 2016 10:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]![]()
Als je me had gekend had je geweten dat ik allergisch ben voor thee. Ik vind het zo'n schraal en hersendodend drankje voor tuttige vrouwen. Nee voor mij geen thee. Liever een verse jus d'orange.
Nee. Mijn nekharen gaan er gewoon van overeind staanquote:Op donderdag 28 april 2016 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou sorry hoor
maar dus niet echt allergisch?
Ieeewwquote:Op donderdag 28 april 2016 10:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee. Mijn nekharen gaan er gewoon van overeind staan
die moet je ook netjes wegscherenquote:Op donderdag 28 april 2016 10:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee. Mijn nekharen gaan er gewoon van overeind staan
Ja in een pak van appelsientje wel ja. XD In vers geperste alleen natuurlijke fruitsuikers en daar is niet zoveel mis meequote:Op donderdag 28 april 2016 10:29 schreef 2NutZ het volgende:
Sinaasappelsap zit trouwens echt veel suiker in.
quote:Op donderdag 28 april 2016 10:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja in een pak van appelsientje wel ja. XD In vers geperste alleen natuurlijke fruitsuikers en daar is niet zoveel mis mee
quote:Sinaasappelsap is een vruchtensap met veel vitamine C. Vruchtensappen zoals sinaasappelsap bevatten suikers en daardoor ook aardig wat calorieën. In een glas sinaasappelsap zitten zo’n 7 suikerklontjes (110 kilocalorieën).
Het drinken van veel vruchtensap vergroot de kans op overgewicht en diabetes type 2. Bovendien bevatten vruchtensappen zuren die het gebit aan kunnen tasten. Omdat bij het maken van sap voedingsstoffen verloren gaan kunnen ze vers fruit niet vervangen.
Vanwege de kans op overgewicht en diabetes type 2 geldt het advies zo min mogelijk sap te drinken.
Heb trouwens wel een lelijker haarlijn in mijn nek. Heel asymmetrisch volgens mij. Gelukkig ben ik geen man, als er haar overheen valt is het toch niet zichtbaar.quote:
Ja boeiend idd met lang haar. Welke vorm heeft het? beetje zaagachtig?quote:Op donderdag 28 april 2016 10:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb trouwens wel een lelijker haarlijn in mijn nek. Heel asymmetrisch volgens mij. Gelukkig ben ik geen man, als er haar overheen valt is het toch niet zichtbaar.
Dat stukje gaat niet over vers sap, want daar zitten net zoveel vitaminen in als wanneer je het gewoon zou eten.quote:
JEZUS WAAR IS JOUW BRONVERMELDING HIER KAN IK TOCH NIETS MEE. dit zou zomaar op wikipedia kunnen staan pfffff.quote:
Gaat wel over vers sap. Verder is een pak appelsientje niet heel anders dan vers geperst.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat stukje gaat niet over vers sap, want daar zitten net zoveel vitaminen in als wanneer je het gewoon zou eten.
Maar waardoor wordt het grote verschil met eten veroorzaakt dan?quote:Op donderdag 28 april 2016 10:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gaat wel over vers sap. Verder is een pak appelsientje niet heel anders dan vers geperst.
Was ook nog een heel programma over laatst op NPO dacht ik, over gast die 30 dagen lang heel veel suiker ging eten.
Hij dronk dus daarvoor ook heel veel sinaasappelsap.
Google Sinaasappelsap suiker en je vind zo 100en paginas
sinaasappelsap is sowieso viesquote:Op donderdag 28 april 2016 10:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gaat wel over vers sap. Verder is een pak appelsientje niet heel anders dan vers geperst.
Was ook nog een heel programma over laatst op NPO dacht ik, over gast die 30 dagen lang heel veel suiker ging eten.
Hij dronk dus daarvoor ook heel veel sinaasappelsap.
Google Sinaasappelsap suiker en je vind zo 100en paginas
en bietenpulpquote:Op donderdag 28 april 2016 10:29 schreef 2NutZ het volgende:
Sinaasappelsap zit trouwens echt veel suiker in.
Wat bedoel je? eten van sinaasappels?quote:Op donderdag 28 april 2016 10:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar waardoor wordt het grote verschil met eten veroorzaakt dan?
In sinaasappelsap?quote:
Ja.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat bedoel je? eten van sinaasappels?
Ja, als vervanging van het vruchtvlees.quote:
Volgens mij wel, ja. Maar ik snap je punt niet zo. Waar zegt iemand dan dat het eten van een sinaasappel minder suiker bij je naar binnen brengt dan het drinken van sap?quote:Op donderdag 28 april 2016 10:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja.
Als je het alleen maar perst en niet filtert krijg je toch hetzelfde binnen als wanneer je het zou eten? (incl pitjes)
Dit wist ik niet. Dacht dat het gewoon echt vruchtvlees was.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:45 schreef Matip het volgende:
[..]
Ja, als vervanging van het vruchtvlees.
Ik had het niet over de suikers maar de vitaminen.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ja. Maar ik snap je punt niet zo. Waar zegt iemand dan dat het eten van een sinaasappel minder suiker bij je naar binnen brengt dan het drinken van sap?
Met vers fruit wordt denk ik eten bedoeld, maar waar zit dan het verschil als je diezelfde sinaasappel perst ipv eet?quote:Omdat bij het maken van sap voedingsstoffen verloren gaan kunnen ze vers fruit niet vervangen.
Dat is het ook wanneer je het gwn zelf perst (wat ik dus doe)quote:Op donderdag 28 april 2016 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit wist ik niet. Dacht dat het gewoon echt vruchtvlees was.
Wat raar iddquote:Op donderdag 28 april 2016 10:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik had het niet over de suikers maar de vitaminen.
[..]
Met vers fruit wordt denk ik eten bedoeld, maar waar zit dan het verschil als je diezelfde sinaasappel perst ipv eet?
Johquote:Op donderdag 28 april 2016 10:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat is het ook wanneer je het gwn zelf perst (wat ik dus doe)
Omdat de meeste vitaminen net onder de schil zitten.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:47 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Met vers fruit wordt denk ik eten bedoeld, maar waar zit dan het verschil als je diezelfde sinaasappel perst ipv eet?
gewoon gin tonic, niet met sinaasappelsapquote:Op donderdag 28 april 2016 10:52 schreef Kurovski het volgende:
Scheutje Bombay Sapphire erbij is ook lekker.
1 glas is 7 suikerklontjes. Beter gewoon water drinken. Daarbij verneukt al dat zuur je gebit.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:51 schreef -supergirl- het volgende:
Maar goed. Dan nog is het eten van een sinaasappel of het persen van een sinaasappel gewoon fucking gezond ook al zitten er meer kcal in dan water
Achterlijk.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:53 schreef -supergirl- het volgende:
Wat is jullie mening over het drinken van cola zero?
ik drink liever de normale cola, maar als de aanbieder niets anders in huis heeft drink ik ook zero.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:53 schreef -supergirl- het volgende:
Wat is jullie mening over het drinken van cola zero?
Dat is wel waar.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:53 schreef Matip het volgende:
[..]
gewoon gin tonic, niet met sinaasappelsap
Ik pers vrij hard handig terwijl ik met eten veel wit spul weg pulk.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:49 schreef Matip het volgende:
[..]
Omdat de meeste vitaminen net onder de schil zitten.
http://mens-en-gezondheid(...)skrachtig-fruit.htmlquote:Op donderdag 28 april 2016 10:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
1 glas is 7 suikerklontjes. Beter gewoon water drinken. Daarbij verneukt al dat zuur je gebit.
Nou, om een glas sap te vullen heb je al zo 3 a 4 sinaasappels nodig, kleine kans dat je er zo veel los opeet. Daarbij neem je ook vezels tot je, wannee je ze zo eet, waardoor de suikeropname trager verloopt.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:47 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Als je cola wil drink je cola. Al dat troep met aspartaam enzoquote:
Niet alles gelezen, maar ik weet ook wel dat het gezond is. Elke dag een glaasje is prima. Maar dan niet daarnaast nog meer suiker eten. Alles met mate.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
http://mens-en-gezondheid(...)skrachtig-fruit.html
Lees ff
Aspartaam zit dus niet in cola zero, maar wel in light.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je cola wil drink je cola. Al dat troep met aspartaam enzoKankerverwekkende shizzle.
[..]
Niet alles gelezen, maar ik weet ook wel dat het gezond is. Elke dag een glaasje is prima. Maar dan niet daarnaast nog meer suiker eten. Alles met mate.
Okok dank voor je mening.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je cola wil drink je cola. Al dat troep met aspartaam enzoKankerverwekkende shizzle.
[..]
Niet alles gelezen, maar ik weet ook wel dat het gezond is. Elke dag een glaasje is prima. Maar dan niet daarnaast nog meer suiker eten. Alles met mate.
Oké. Ik vind persoonlijk zero ook gewoon vies.quote:Op donderdag 28 april 2016 11:00 schreef Matip het volgende:
[..]
Aspartaam zit dus niet in cola zero, maar wel in light.
wat zit in zero dan?quote:Op donderdag 28 april 2016 11:00 schreef Matip het volgende:
[..]
Aspartaam zit dus niet in cola zero, maar wel in light.
Niks, daarom heet het zero, duhhhquote:Op donderdag 28 april 2016 11:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat zit in zero dan?
die met stevia is die groene he?
correctie, in zero zit blijkbaar ook aspartaamquote:Op donderdag 28 april 2016 11:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat zit in zero dan?
die met stevia is die groene he?
dat is wel erg hard, vind je niet?quote:
hoezo pittig?quote:Op donderdag 28 april 2016 11:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vandaag gaat pittig dagje worden.
Jij ook weer aan t werk? Of nog vrij?
Je moet vandaag 2 trappen op?quote:Op donderdag 28 april 2016 11:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vandaag gaat pittig dagje worden.
Jij ook weer aan t werk? Of nog vrij?
Ja, vond eigenlijk dat ik jou te weinig beledigde, dus vandaar. Meen het natuurlijk niet, maar ook weer welquote:Op donderdag 28 april 2016 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is wel erg hard, vind je niet?
[..]
hoezo pittig?
vandaag is een top dag
en ja, aan het werk ja
ik ben meer van de liefde en verdraagzaamheidquote:Op donderdag 28 april 2016 11:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, vond eigenlijk dat ik jou te weinig beledigde, dus vandaar. Meen het natuurlijk niet, maar ook weer wel
Moet vandaag een hoop doen, omdat ik vrij ben van school en daar nu de tijd voor heb. Huiswerk, werk zoeken, weet eens met vriendinnen afspreken, wat voor mijn ouders doen etc. Maar heb écht nergens zin in. Lijk wel depressiefquote:Op donderdag 28 april 2016 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is wel erg hard, vind je niet?
[..]
hoezo pittig?
vandaag is een top dag
en ja, aan het werk ja
cheer up, cachiequote:Op donderdag 28 april 2016 11:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moet vandaag een hoop doen, omdat ik vrij ben van school en daar nu de tijd voor heb. Huiswerk, werk zoeken, weet eens met vriendinnen afspreken, wat voor mijn ouders doen etc. Maar heb écht nergens zin in. Lijk wel depressiefIk irriteer mij ook overal aan en dat botst nogal met familie..
Dit doet regelmatig FOK!ken met je.quote:Op donderdag 28 april 2016 11:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moet vandaag een hoop doen, omdat ik vrij ben van school en daar nu de tijd voor heb. Huiswerk, werk zoeken, weet eens met vriendinnen afspreken, wat voor mijn ouders doen etc. Maar heb écht nergens zin in. Lijk wel depressiefIk irriteer mij ook overal aan en dat botst nogal met familie..
RIP.quote:
heb jij in plaats van een dinsdag een donderdagdipje?quote:Op donderdag 28 april 2016 11:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Moet deze zaakjes weer even op orde brengen. Dan voel ik mij vast ook weer beter.
Het is geen dipje manquote:Op donderdag 28 april 2016 11:26 schreef Matip het volgende:
[..]
heb jij in plaats van een dinsdag een donderdagdipje?
oh de maandelijkse perikelen dusquote:
huh? ik bel mijn moeder zelden hoorquote:Op donderdag 28 april 2016 11:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ken een wijs man die belt dan vaak met zijn moeder en dat lucht dan op.
Why? heb je zo'n hekel aan het merk Apple?quote:
Nooit een dipje?quote:Op donderdag 28 april 2016 11:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
huh? ik bel mijn moeder zelden hoor
nee, het merk telefoon is mij om het even, maar ik vind het gewoon fijn hoe sommige mensen hun onkunde ten toon spreidenquote:Op donderdag 28 april 2016 11:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Why? heb je zo'n hekel aan het merk Apple?
Dan vind ik de term onkunde nog wel mild na deze reactie te gelezen hebbenquote:Op donderdag 28 april 2016 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, het merk telefoon is mij om het even, maar ik vind het gewoon fijn hoe sommige mensen hun onkunde ten toon spreiden
volgens mij is het ook haar 4de iphone binnen een jaar tijd
1x was niet haar schuld, dat moet er wel bij gezegd wordenquote:Op donderdag 28 april 2016 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan vind ik de term onkunde nog wel mild na deze reactie te gelezen hebben
Dm me ffquote:Op donderdag 28 april 2016 12:33 schreef MAHL het volgende:
We are not the monkeys, but we've got the key!
Scooter?quote:Op donderdag 28 april 2016 12:33 schreef MAHL het volgende:
We are not the monkeys, but we've got the key!
JD, HPLC en jij?quote:Op donderdag 28 april 2016 12:39 schreef Catkiller het volgende:
Hey kijk drie downies posten op een rij.
Fout, probeer het nog eens.quote:
Ik tel er veel meerquote:Op donderdag 28 april 2016 12:39 schreef Catkiller het volgende:
Klopt welquote:Op donderdag 28 april 2016 12:39 schreef Catkiller het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2016 11:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
huh? ik bel mijn moeder zelden hoor
quote:Op donderdag 28 april 2016 11:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Why? heb je zo'n hekel aan het merk Apple?
quote:
Jeej gered worden door een lelijke prins van een koninkrijk van niks, wie wil dat nou niet..quote:
Wooooooowquote:Op donderdag 28 april 2016 12:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jeej gered worden door een lelijke prins van een koninkrijk van niks, wie wil dat nou niet..
Jeetje zeg, doe eens rustigquote:Op donderdag 28 april 2016 12:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jeej gered worden door een lelijke prins van een koninkrijk van niks, wie wil dat nou niet..
Waarom?quote:
Oh oke ik zal rustig doen dan.quote:
TR gemaakt bij Guus, Ik zeg toch ook niks over je dickpics?quote:Op donderdag 28 april 2016 12:58 schreef HPLC het volgende:
Zo meteen krijg je weer een ban en dan ga je weer huilen in 450
Aardappelwafeltjes en chipsquote:Op donderdag 28 april 2016 13:03 schreef Kurovski het volgende:
Wat gaan jullie eten vanaaf? Ik heb nog paprika's en selderij dus het wordt pasta met paprika en bleekselderij dus, ui, tomatenpuree en basilicum. Misschien nog wat strooikaas.
kerel ik sla die maaltijden van jou nog eens door je strot, rot gewoon op naar CUL met je irritante voedsel gezever waar niemand wat om geeftquote:Op donderdag 28 april 2016 13:03 schreef Kurovski het volgende:
Wat gaan jullie eten vanaaf? Ik heb nog paprika's en selderij dus het wordt pasta met paprika en bleekselderij dus, ui, tomatenpuree en basilicum. Misschien nog wat strooikaas.
Goed idee.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kerel ik sla die maaltijden van jou nog eens door je strot, rot gewoon op naar CUL met je irritante voedsel gezever waar niemand wat om geeft
/rant
hey niels.
HORSEFIGHTERquote:Op donderdag 28 april 2016 13:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kerel ik sla die maaltijden van jou nog eens door je strot, rot gewoon op naar CUL met je irritante voedsel gezever waar niemand wat om geeft
/rant
hey niels.
PietVerdriet.... Neeeeeee.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Goed idee.We laten Niels in CUL infiltreren en alle inside informatie naar ons doorspelen zodat we alles komen te weten over de 3 CULgekkies: Iwanius, Pietverdriet en RobinOok.
Hey Prof. Nog geneuqt?quote:Op donderdag 28 april 2016 13:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
/rant
hey niels.
quote:
Heeft hij zijn moedervlek al op kanker laten testen? Of iig een keer de dokter naar laten kijken?quote:
Laat gaanquote:Op donderdag 28 april 2016 13:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft hij zijn moedervlek al op kanker laten testen? Of iig een keer de dokter naar laten kijken?
bij de volgende q&a zal ik het aan 'm vragenquote:Op donderdag 28 april 2016 13:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft hij zijn moedervlek al op kanker laten testen? Of iig een keer de dokter naar laten kijken?
Thnx !quote:Op donderdag 28 april 2016 13:16 schreef Matip het volgende:
[..]
bij de volgende q&a zal ik het aan 'm vragen
Waarom zo naar doen?quote:Op donderdag 28 april 2016 13:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
/rant
hey niels.
Nee ik lig op mijn sterfbed denk ikquote:Op donderdag 28 april 2016 13:20 schreef -supergirl- het volgende:
Wat een prachtige dag of niet mensen?
Wat heb je?quote:Op donderdag 28 april 2016 13:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee ik lig op mijn sterfbed denk ik
Nou super, hier regent het pijpenstelenquote:Op donderdag 28 april 2016 13:20 schreef -supergirl- het volgende:
Wat een prachtige dag of niet mensen?
mooiquote:Op donderdag 28 april 2016 13:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oeioeioei. Hier schijnt de zonquote:Op donderdag 28 april 2016 13:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou super, hier regent het pijpenstelen
quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 28 april 2016 13:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik vind 'm enorm sneu...quote:
Vind je mensen die fan zijn dan ook een beetje sneu?quote:Op donderdag 28 april 2016 13:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
Ik vind 'm enorm sneu...
Ja.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind je mensen die fan zijn dan ook een beetje sneu?
Je maakt toch wel een grapje, niet?quote:
Ik vind mensen die hun troep op een vrijmarkt gaan verkopen sneu.quote:
Dat mag hoor, moppie.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:26 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik vind mensen die hun troep op een vrijmarkt gaan verkopen sneu.
de vlogkwaliteiten van mauri niet erkennenquote:Op donderdag 28 april 2016 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je maakt toch wel een grapje, niet?dacht aldoor dat je het zo geforceerd zat te spammen omdat het zo'n ultieme debiel is. Maar ok... fan dus...
_____!!!!
Welke van de twee?quote:Op donderdag 28 april 2016 13:27 schreef xcachet het volgende:
Kramer kon zich weer niet inhouden hoor![]()
Haha ja.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:27 schreef Matip het volgende:
[..]
de vlogkwaliteiten van mauri niet erkennen_!!!!!!
Dus je bent ook Enzo fan...quote:Op donderdag 28 april 2016 13:28 schreef Matip het volgende:
niet inzien dat mauri de nieuwe enzo knol is en dus binnenkort bij rtl late night zal zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha, 2nutz, sg en cachet vinden Matip sneu, zal zijn kleine piemeltje vast nog meer doen krimpen door de onzekerheid![]()
quote:Op donderdag 28 april 2016 13:30 schreef Chai het volgende:
Arme Matip.
[ afbeelding ]Ik care toch niet met prof aan mijn zijde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha, 2nutz, sg en cachet vinden Matip sneu, zal zijn kleine piemeltje vast nog meer doen krimpen door de onzekerheid
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
Eerder bij sbs shownieuws tochquote:Op donderdag 28 april 2016 13:28 schreef Matip het volgende:
niet inzien dat mauri de nieuwe enzo knol is en dus binnenkort bij rtl late night zal zitten
quote:Op donderdag 28 april 2016 13:30 schreef Chai het volgende:
Arme Matip.
[ afbeelding ]Als of dat iets nieuws was. Dit is alleen maar weer een bevestigingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha, 2nutz, sg en cachet vinden Matip sneu, zal zijn kleine piemeltje vast nog meer doen krimpen door de onzekerheid
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Prof is ook mijn mattie hoorquote:Op donderdag 28 april 2016 13:31 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik care toch niet met prof aan mijn zijde.
Dat zal wel meevallen.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:28 schreef Matip het volgende:
Welke moedervlek?quote:Op donderdag 28 april 2016 13:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Oooooh geen medelijden dan. Dat heb je zelf veroorzaakt.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:24 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nog nooit zo'n zieke kater gehad
quote:
Dat denk ik ook. Vind de filmpjes niet echt boeiend of enorm grappig dat ik er nog een ga kijken.quote:
Van alle grote vloggers is Enzo de enige bij RTL late night. En tijdje terug een keer Stuk TV. Alsof ze een vlogger gaan uitnodigen die niemand kent.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Vind de filmpjes niet echt boeiend of enorm grappig dat ik er nog een ga kijken.
Denk dat Mauri gauw bekend wordt. Maar zo'n eendagsvlieg wordt het wel.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Van alle grote vloggers is Enzo de enige bij RTL late night. En tijdje terug een keer Stuk TV. Alsof ze een vlogger gaan uitnodigen die niemand kent.
had m al gezien AMOURFAIIEE!quote:
Voor leuke pranks kijken mensen wel naar StukTV.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk dat Mauri gauw bekend wordt. Maar zo'n eendagsvlieg wordt het wel.
Ik laat er echt geen gras over groeien hoor.quote:
mauri staat ver boven enzo man, het talent spat er vanafquote:Op donderdag 28 april 2016 13:28 schreef Matip het volgende:
Dit. Echt elke debiel met een greenscreen doet hetquote:Op donderdag 28 april 2016 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er moet een verbod komen op vloggen. Aids van maatschappij is het
quote:Op donderdag 28 april 2016 13:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
had m al gezien AMOURFAIIEE!
mauri heeft zoveel talent dat hij geen greenscreen nodig heeftquote:Op donderdag 28 april 2016 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. Echt elke debiel met een greenscreen doet het![]()
allemaal dezelfde games ook, bijna allemaal schreeuwen en adhd doen
jaja lekker verheerlijken zoals men ook deed bij een Zanger Rinus enzo ik snap hem.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:38 schreef Matip het volgende:
[..]
mauri heeft zoveel talent dat hij geen greenscreen nodig heeft
Onze vriendschap is overquote:Op donderdag 28 april 2016 13:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ga niet op hem haten, tis je boy mauri
waar heb je het overquote:Op donderdag 28 april 2016 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
jaja lekker verheerlijken zoals men ook deed bij een Zanger Rinus enzo ik snap hem.
Wat mij ook verbaasd is dat Barbie van Oh Oh Cherso ook elke keer met wat nieuws komt. Als 't geld op is komt er wel weer wat anders wat niemand boeitquote:Op donderdag 28 april 2016 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
jaja lekker verheerlijken zoals men ook deed bij een Zanger Rinus enzo ik snap hem.
Verbaasd mij niets. Het erge is juist dat het ook elke keer weer lukt, blijkbaar kijken en volgen genoeg mensen dat soort figurenquote:Op donderdag 28 april 2016 13:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat mij ook verbaasd is dat Barbie van Oh Oh Cherso ook elke keer met wat nieuws komt. Als 't geld op is komt er wel weer wat anders wat niemand boeit
Echt geen idee man. Goeie smaak heb je.quote:
Wat nu weer dan? Heeft ze al een nieuwe manager?quote:Op donderdag 28 april 2016 13:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat mij ook verbaasd is dat Barbie van Oh Oh Cherso ook elke keer met wat nieuws komt. Als 't geld op is komt er wel weer wat anders wat niemand boeit
Ze gaat nu naar Spanje verhuizen + real life programma er om heen.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat nu weer dan? Heeft ze al een nieuwe manager?
Iwanius had haar oude manager laatst ergens gespot las ik op FOK!.
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 28 april 2016 13:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze gaat nu naar Spanje verhuizen + real life programma er om heen.
Oh dat was wsl waar cach het ook over had dan....quote:Op donderdag 28 april 2016 13:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Las ik ergens op nu.nl ofzo vorige week.
Bijnaquote:Op donderdag 28 april 2016 13:57 schreef Chai het volgende:
Zijn die kinderen eigenlijk ook net zo bruin als de ouders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |