Jeej gered worden door een lelijke prins van een koninkrijk van niks, wie wil dat nou niet..quote:
Wooooooowquote:Op donderdag 28 april 2016 12:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jeej gered worden door een lelijke prins van een koninkrijk van niks, wie wil dat nou niet..
Jeetje zeg, doe eens rustigquote:Op donderdag 28 april 2016 12:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jeej gered worden door een lelijke prins van een koninkrijk van niks, wie wil dat nou niet..
Waarom?quote:
Oh oke ik zal rustig doen dan.quote:
TR gemaakt bij Guus, Ik zeg toch ook niks over je dickpics?quote:Op donderdag 28 april 2016 12:58 schreef HPLC het volgende:
Zo meteen krijg je weer een ban en dan ga je weer huilen in 450
Aardappelwafeltjes en chipsquote:Op donderdag 28 april 2016 13:03 schreef Kurovski het volgende:
Wat gaan jullie eten vanaaf? Ik heb nog paprika's en selderij dus het wordt pasta met paprika en bleekselderij dus, ui, tomatenpuree en basilicum. Misschien nog wat strooikaas.
kerel ik sla die maaltijden van jou nog eens door je strot, rot gewoon op naar CUL met je irritante voedsel gezever waar niemand wat om geeftquote:Op donderdag 28 april 2016 13:03 schreef Kurovski het volgende:
Wat gaan jullie eten vanaaf? Ik heb nog paprika's en selderij dus het wordt pasta met paprika en bleekselderij dus, ui, tomatenpuree en basilicum. Misschien nog wat strooikaas.
Goed idee.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kerel ik sla die maaltijden van jou nog eens door je strot, rot gewoon op naar CUL met je irritante voedsel gezever waar niemand wat om geeft
/rant
hey niels.
HORSEFIGHTERquote:Op donderdag 28 april 2016 13:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kerel ik sla die maaltijden van jou nog eens door je strot, rot gewoon op naar CUL met je irritante voedsel gezever waar niemand wat om geeft
/rant
hey niels.
PietVerdriet.... Neeeeeee.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Goed idee.We laten Niels in CUL infiltreren en alle inside informatie naar ons doorspelen zodat we alles komen te weten over de 3 CULgekkies: Iwanius, Pietverdriet en RobinOok.
Hey Prof. Nog geneuqt?quote:Op donderdag 28 april 2016 13:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
/rant
hey niels.
quote:
Heeft hij zijn moedervlek al op kanker laten testen? Of iig een keer de dokter naar laten kijken?quote:
Laat gaanquote:Op donderdag 28 april 2016 13:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft hij zijn moedervlek al op kanker laten testen? Of iig een keer de dokter naar laten kijken?
bij de volgende q&a zal ik het aan 'm vragenquote:Op donderdag 28 april 2016 13:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft hij zijn moedervlek al op kanker laten testen? Of iig een keer de dokter naar laten kijken?
Thnx !quote:Op donderdag 28 april 2016 13:16 schreef Matip het volgende:
[..]
bij de volgende q&a zal ik het aan 'm vragen
Waarom zo naar doen?quote:Op donderdag 28 april 2016 13:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
/rant
hey niels.
Nee ik lig op mijn sterfbed denk ikquote:Op donderdag 28 april 2016 13:20 schreef -supergirl- het volgende:
Wat een prachtige dag of niet mensen?
Wat heb je?quote:Op donderdag 28 april 2016 13:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee ik lig op mijn sterfbed denk ik
Nou super, hier regent het pijpenstelenquote:Op donderdag 28 april 2016 13:20 schreef -supergirl- het volgende:
Wat een prachtige dag of niet mensen?
mooiquote:Op donderdag 28 april 2016 13:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oeioeioei. Hier schijnt de zonquote:Op donderdag 28 april 2016 13:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou super, hier regent het pijpenstelen
quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 28 april 2016 13:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik vind 'm enorm sneu...quote:
Vind je mensen die fan zijn dan ook een beetje sneu?quote:Op donderdag 28 april 2016 13:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
Ik vind 'm enorm sneu...
Ja.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind je mensen die fan zijn dan ook een beetje sneu?
Je maakt toch wel een grapje, niet?quote:
Ik vind mensen die hun troep op een vrijmarkt gaan verkopen sneu.quote:
Dat mag hoor, moppie.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:26 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik vind mensen die hun troep op een vrijmarkt gaan verkopen sneu.
de vlogkwaliteiten van mauri niet erkennenquote:Op donderdag 28 april 2016 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je maakt toch wel een grapje, niet?dacht aldoor dat je het zo geforceerd zat te spammen omdat het zo'n ultieme debiel is. Maar ok... fan dus...
_____!!!!
Welke van de twee?quote:Op donderdag 28 april 2016 13:27 schreef xcachet het volgende:
Kramer kon zich weer niet inhouden hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |