Ik laat er echt geen gras over groeien hoor.quote:
mauri staat ver boven enzo man, het talent spat er vanafquote:Op donderdag 28 april 2016 13:28 schreef Matip het volgende:
niet inzien dat mauri de nieuwe enzo knol is en dus binnenkort bij rtl late night zal zitten
Dit. Echt elke debiel met een greenscreen doet hetquote:Op donderdag 28 april 2016 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er moet een verbod komen op vloggen. Aids van maatschappij is het
quote:Op donderdag 28 april 2016 13:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
had m al gezien AMOURFAIIEE!
mauri heeft zoveel talent dat hij geen greenscreen nodig heeftquote:Op donderdag 28 april 2016 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. Echt elke debiel met een greenscreen doet het![]()
allemaal dezelfde games ook, bijna allemaal schreeuwen en adhd doen
jaja lekker verheerlijken zoals men ook deed bij een Zanger Rinus enzo ik snap hem.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:38 schreef Matip het volgende:
[..]
mauri heeft zoveel talent dat hij geen greenscreen nodig heeft
Onze vriendschap is overquote:Op donderdag 28 april 2016 13:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ga niet op hem haten, tis je boy mauri
waar heb je het overquote:Op donderdag 28 april 2016 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
jaja lekker verheerlijken zoals men ook deed bij een Zanger Rinus enzo ik snap hem.
Wat mij ook verbaasd is dat Barbie van Oh Oh Cherso ook elke keer met wat nieuws komt. Als 't geld op is komt er wel weer wat anders wat niemand boeitquote:Op donderdag 28 april 2016 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
jaja lekker verheerlijken zoals men ook deed bij een Zanger Rinus enzo ik snap hem.
Verbaasd mij niets. Het erge is juist dat het ook elke keer weer lukt, blijkbaar kijken en volgen genoeg mensen dat soort figurenquote:Op donderdag 28 april 2016 13:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat mij ook verbaasd is dat Barbie van Oh Oh Cherso ook elke keer met wat nieuws komt. Als 't geld op is komt er wel weer wat anders wat niemand boeit
Echt geen idee man. Goeie smaak heb je.quote:
Wat nu weer dan? Heeft ze al een nieuwe manager?quote:Op donderdag 28 april 2016 13:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat mij ook verbaasd is dat Barbie van Oh Oh Cherso ook elke keer met wat nieuws komt. Als 't geld op is komt er wel weer wat anders wat niemand boeit
Ze gaat nu naar Spanje verhuizen + real life programma er om heen.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat nu weer dan? Heeft ze al een nieuwe manager?
Iwanius had haar oude manager laatst ergens gespot las ik op FOK!.
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 28 april 2016 13:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze gaat nu naar Spanje verhuizen + real life programma er om heen.
Oh dat was wsl waar cach het ook over had dan....quote:Op donderdag 28 april 2016 13:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Las ik ergens op nu.nl ofzo vorige week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |