Aspartaam zit dus niet in cola zero, maar wel in light.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je cola wil drink je cola. Al dat troep met aspartaam enzoKankerverwekkende shizzle.
[..]
Niet alles gelezen, maar ik weet ook wel dat het gezond is. Elke dag een glaasje is prima. Maar dan niet daarnaast nog meer suiker eten. Alles met mate.
Okok dank voor je mening.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je cola wil drink je cola. Al dat troep met aspartaam enzoKankerverwekkende shizzle.
[..]
Niet alles gelezen, maar ik weet ook wel dat het gezond is. Elke dag een glaasje is prima. Maar dan niet daarnaast nog meer suiker eten. Alles met mate.
Oké. Ik vind persoonlijk zero ook gewoon vies.quote:Op donderdag 28 april 2016 11:00 schreef Matip het volgende:
[..]
Aspartaam zit dus niet in cola zero, maar wel in light.
wat zit in zero dan?quote:Op donderdag 28 april 2016 11:00 schreef Matip het volgende:
[..]
Aspartaam zit dus niet in cola zero, maar wel in light.
Niks, daarom heet het zero, duhhhquote:Op donderdag 28 april 2016 11:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat zit in zero dan?
die met stevia is die groene he?
correctie, in zero zit blijkbaar ook aspartaamquote:Op donderdag 28 april 2016 11:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat zit in zero dan?
die met stevia is die groene he?
dat is wel erg hard, vind je niet?quote:
hoezo pittig?quote:Op donderdag 28 april 2016 11:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vandaag gaat pittig dagje worden.
Jij ook weer aan t werk? Of nog vrij?
Je moet vandaag 2 trappen op?quote:Op donderdag 28 april 2016 11:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vandaag gaat pittig dagje worden.
Jij ook weer aan t werk? Of nog vrij?
Ja, vond eigenlijk dat ik jou te weinig beledigde, dus vandaar. Meen het natuurlijk niet, maar ook weer welquote:Op donderdag 28 april 2016 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is wel erg hard, vind je niet?
[..]
hoezo pittig?
vandaag is een top dag
en ja, aan het werk ja
ik ben meer van de liefde en verdraagzaamheidquote:Op donderdag 28 april 2016 11:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, vond eigenlijk dat ik jou te weinig beledigde, dus vandaar. Meen het natuurlijk niet, maar ook weer wel
Moet vandaag een hoop doen, omdat ik vrij ben van school en daar nu de tijd voor heb. Huiswerk, werk zoeken, weet eens met vriendinnen afspreken, wat voor mijn ouders doen etc. Maar heb écht nergens zin in. Lijk wel depressiefquote:Op donderdag 28 april 2016 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is wel erg hard, vind je niet?
[..]
hoezo pittig?
vandaag is een top dag
en ja, aan het werk ja
cheer up, cachiequote:Op donderdag 28 april 2016 11:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moet vandaag een hoop doen, omdat ik vrij ben van school en daar nu de tijd voor heb. Huiswerk, werk zoeken, weet eens met vriendinnen afspreken, wat voor mijn ouders doen etc. Maar heb écht nergens zin in. Lijk wel depressiefIk irriteer mij ook overal aan en dat botst nogal met familie..
Dit doet regelmatig FOK!ken met je.quote:Op donderdag 28 april 2016 11:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moet vandaag een hoop doen, omdat ik vrij ben van school en daar nu de tijd voor heb. Huiswerk, werk zoeken, weet eens met vriendinnen afspreken, wat voor mijn ouders doen etc. Maar heb écht nergens zin in. Lijk wel depressiefIk irriteer mij ook overal aan en dat botst nogal met familie..
RIP.quote:
heb jij in plaats van een dinsdag een donderdagdipje?quote:Op donderdag 28 april 2016 11:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Moet deze zaakjes weer even op orde brengen. Dan voel ik mij vast ook weer beter.
Het is geen dipje manquote:Op donderdag 28 april 2016 11:26 schreef Matip het volgende:
[..]
heb jij in plaats van een dinsdag een donderdagdipje?
oh de maandelijkse perikelen dusquote:
huh? ik bel mijn moeder zelden hoorquote:Op donderdag 28 april 2016 11:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ken een wijs man die belt dan vaak met zijn moeder en dat lucht dan op.
Why? heb je zo'n hekel aan het merk Apple?quote:
Nooit een dipje?quote:Op donderdag 28 april 2016 11:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
huh? ik bel mijn moeder zelden hoor
nee, het merk telefoon is mij om het even, maar ik vind het gewoon fijn hoe sommige mensen hun onkunde ten toon spreidenquote:Op donderdag 28 april 2016 11:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Why? heb je zo'n hekel aan het merk Apple?
Dan vind ik de term onkunde nog wel mild na deze reactie te gelezen hebbenquote:Op donderdag 28 april 2016 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, het merk telefoon is mij om het even, maar ik vind het gewoon fijn hoe sommige mensen hun onkunde ten toon spreiden
volgens mij is het ook haar 4de iphone binnen een jaar tijd
1x was niet haar schuld, dat moet er wel bij gezegd wordenquote:Op donderdag 28 april 2016 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan vind ik de term onkunde nog wel mild na deze reactie te gelezen hebben
Dm me ffquote:Op donderdag 28 april 2016 12:33 schreef MAHL het volgende:
We are not the monkeys, but we've got the key!
Scooter?quote:Op donderdag 28 april 2016 12:33 schreef MAHL het volgende:
We are not the monkeys, but we've got the key!
JD, HPLC en jij?quote:Op donderdag 28 april 2016 12:39 schreef Catkiller het volgende:
Hey kijk drie downies posten op een rij.
Fout, probeer het nog eens.quote:
Ik tel er veel meerquote:Op donderdag 28 april 2016 12:39 schreef Catkiller het volgende:
Klopt welquote:Op donderdag 28 april 2016 12:39 schreef Catkiller het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2016 11:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
huh? ik bel mijn moeder zelden hoor
quote:Op donderdag 28 april 2016 11:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Why? heb je zo'n hekel aan het merk Apple?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |