Je bent niet veel gewend.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:17 schreef Rozevla het volgende:
Bied ik net een vrouwelijke klant een kop koffie aan.
" Nee dankje want dat gaat recht door mij heen en zit ik zo te knetteren op de wc"
Ok !!!
Nog nooit zoiets geils gehoord
quote:
Maar wsl is haar stoelgang door een kopje thee alsnog op gang gekomen waardoor Roze de gelegenheid had dit even op FOK! te posten.quote:
nou sorry hoorquote:Op donderdag 28 april 2016 10:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]![]()
Als je me had gekend had je geweten dat ik allergisch ben voor thee. Ik vind het zo'n schraal en hersendodend drankje voor tuttige vrouwen. Nee voor mij geen thee. Liever een verse jus d'orange.
Nee. Mijn nekharen gaan er gewoon van overeind staanquote:Op donderdag 28 april 2016 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou sorry hoor
maar dus niet echt allergisch?
Ieeewwquote:Op donderdag 28 april 2016 10:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee. Mijn nekharen gaan er gewoon van overeind staan
die moet je ook netjes wegscherenquote:Op donderdag 28 april 2016 10:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee. Mijn nekharen gaan er gewoon van overeind staan
Ja in een pak van appelsientje wel ja. XD In vers geperste alleen natuurlijke fruitsuikers en daar is niet zoveel mis meequote:Op donderdag 28 april 2016 10:29 schreef 2NutZ het volgende:
Sinaasappelsap zit trouwens echt veel suiker in.
quote:Op donderdag 28 april 2016 10:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja in een pak van appelsientje wel ja. XD In vers geperste alleen natuurlijke fruitsuikers en daar is niet zoveel mis mee
quote:Sinaasappelsap is een vruchtensap met veel vitamine C. Vruchtensappen zoals sinaasappelsap bevatten suikers en daardoor ook aardig wat calorieën. In een glas sinaasappelsap zitten zo’n 7 suikerklontjes (110 kilocalorieën).
Het drinken van veel vruchtensap vergroot de kans op overgewicht en diabetes type 2. Bovendien bevatten vruchtensappen zuren die het gebit aan kunnen tasten. Omdat bij het maken van sap voedingsstoffen verloren gaan kunnen ze vers fruit niet vervangen.
Vanwege de kans op overgewicht en diabetes type 2 geldt het advies zo min mogelijk sap te drinken.
Heb trouwens wel een lelijker haarlijn in mijn nek. Heel asymmetrisch volgens mij. Gelukkig ben ik geen man, als er haar overheen valt is het toch niet zichtbaar.quote:
Ja boeiend idd met lang haar. Welke vorm heeft het? beetje zaagachtig?quote:Op donderdag 28 april 2016 10:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb trouwens wel een lelijker haarlijn in mijn nek. Heel asymmetrisch volgens mij. Gelukkig ben ik geen man, als er haar overheen valt is het toch niet zichtbaar.
Dat stukje gaat niet over vers sap, want daar zitten net zoveel vitaminen in als wanneer je het gewoon zou eten.quote:
JEZUS WAAR IS JOUW BRONVERMELDING HIER KAN IK TOCH NIETS MEE. dit zou zomaar op wikipedia kunnen staan pfffff.quote:
Gaat wel over vers sap. Verder is een pak appelsientje niet heel anders dan vers geperst.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat stukje gaat niet over vers sap, want daar zitten net zoveel vitaminen in als wanneer je het gewoon zou eten.
Maar waardoor wordt het grote verschil met eten veroorzaakt dan?quote:Op donderdag 28 april 2016 10:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gaat wel over vers sap. Verder is een pak appelsientje niet heel anders dan vers geperst.
Was ook nog een heel programma over laatst op NPO dacht ik, over gast die 30 dagen lang heel veel suiker ging eten.
Hij dronk dus daarvoor ook heel veel sinaasappelsap.
Google Sinaasappelsap suiker en je vind zo 100en paginas
sinaasappelsap is sowieso viesquote:Op donderdag 28 april 2016 10:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gaat wel over vers sap. Verder is een pak appelsientje niet heel anders dan vers geperst.
Was ook nog een heel programma over laatst op NPO dacht ik, over gast die 30 dagen lang heel veel suiker ging eten.
Hij dronk dus daarvoor ook heel veel sinaasappelsap.
Google Sinaasappelsap suiker en je vind zo 100en paginas
en bietenpulpquote:Op donderdag 28 april 2016 10:29 schreef 2NutZ het volgende:
Sinaasappelsap zit trouwens echt veel suiker in.
Wat bedoel je? eten van sinaasappels?quote:Op donderdag 28 april 2016 10:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar waardoor wordt het grote verschil met eten veroorzaakt dan?
In sinaasappelsap?quote:
Ja.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat bedoel je? eten van sinaasappels?
Ja, als vervanging van het vruchtvlees.quote:
Volgens mij wel, ja. Maar ik snap je punt niet zo. Waar zegt iemand dan dat het eten van een sinaasappel minder suiker bij je naar binnen brengt dan het drinken van sap?quote:Op donderdag 28 april 2016 10:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja.
Als je het alleen maar perst en niet filtert krijg je toch hetzelfde binnen als wanneer je het zou eten? (incl pitjes)
Dit wist ik niet. Dacht dat het gewoon echt vruchtvlees was.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:45 schreef Matip het volgende:
[..]
Ja, als vervanging van het vruchtvlees.
Ik had het niet over de suikers maar de vitaminen.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ja. Maar ik snap je punt niet zo. Waar zegt iemand dan dat het eten van een sinaasappel minder suiker bij je naar binnen brengt dan het drinken van sap?
Met vers fruit wordt denk ik eten bedoeld, maar waar zit dan het verschil als je diezelfde sinaasappel perst ipv eet?quote:Omdat bij het maken van sap voedingsstoffen verloren gaan kunnen ze vers fruit niet vervangen.
Dat is het ook wanneer je het gwn zelf perst (wat ik dus doe)quote:Op donderdag 28 april 2016 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit wist ik niet. Dacht dat het gewoon echt vruchtvlees was.
Wat raar iddquote:Op donderdag 28 april 2016 10:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik had het niet over de suikers maar de vitaminen.
[..]
Met vers fruit wordt denk ik eten bedoeld, maar waar zit dan het verschil als je diezelfde sinaasappel perst ipv eet?
Johquote:Op donderdag 28 april 2016 10:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat is het ook wanneer je het gwn zelf perst (wat ik dus doe)
Omdat de meeste vitaminen net onder de schil zitten.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:47 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Met vers fruit wordt denk ik eten bedoeld, maar waar zit dan het verschil als je diezelfde sinaasappel perst ipv eet?
gewoon gin tonic, niet met sinaasappelsapquote:Op donderdag 28 april 2016 10:52 schreef Kurovski het volgende:
Scheutje Bombay Sapphire erbij is ook lekker.
1 glas is 7 suikerklontjes. Beter gewoon water drinken. Daarbij verneukt al dat zuur je gebit.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:51 schreef -supergirl- het volgende:
Maar goed. Dan nog is het eten van een sinaasappel of het persen van een sinaasappel gewoon fucking gezond ook al zitten er meer kcal in dan water
Achterlijk.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:53 schreef -supergirl- het volgende:
Wat is jullie mening over het drinken van cola zero?
ik drink liever de normale cola, maar als de aanbieder niets anders in huis heeft drink ik ook zero.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:53 schreef -supergirl- het volgende:
Wat is jullie mening over het drinken van cola zero?
Dat is wel waar.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:53 schreef Matip het volgende:
[..]
gewoon gin tonic, niet met sinaasappelsap
Ik pers vrij hard handig terwijl ik met eten veel wit spul weg pulk.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:49 schreef Matip het volgende:
[..]
Omdat de meeste vitaminen net onder de schil zitten.
http://mens-en-gezondheid(...)skrachtig-fruit.htmlquote:Op donderdag 28 april 2016 10:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
1 glas is 7 suikerklontjes. Beter gewoon water drinken. Daarbij verneukt al dat zuur je gebit.
Nou, om een glas sap te vullen heb je al zo 3 a 4 sinaasappels nodig, kleine kans dat je er zo veel los opeet. Daarbij neem je ook vezels tot je, wannee je ze zo eet, waardoor de suikeropname trager verloopt.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:47 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Als je cola wil drink je cola. Al dat troep met aspartaam enzoquote:
Niet alles gelezen, maar ik weet ook wel dat het gezond is. Elke dag een glaasje is prima. Maar dan niet daarnaast nog meer suiker eten. Alles met mate.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
http://mens-en-gezondheid(...)skrachtig-fruit.html
Lees ff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |