ja ik vind hem ook geweldig, maar zijn wss wel wat meer kapers op de kust dan arsenal hèquote:Op donderdag 28 april 2016 00:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja heel slank, maar wat een controle
quote:Op donderdag 28 april 2016 00:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja ik vind hem ook geweldig, maar zijn wss wel wat meer kapers op de kust dan arsenal hè
De Walcott acties waren net zo goed lolquote:Op donderdag 28 april 2016 00:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
weinig spelers flikken dit
ja dat sowieso, het kan alleen als wenger zich aftrekt op hem. maar zijn kennende wil hij aan de andere kant een middenvelder type en mahrez is de perfecte combinatie van aanvaller/spelmaker.
ja als je er geen verstand van hebt welquote:Op donderdag 28 april 2016 00:51 schreef FreshHead het volgende:
[..]
De Walcott acties waren net zo goed lol
wat zal prijs voor mahrez zijn?quote:Op donderdag 28 april 2016 00:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja als je er geen verstand van hebt wel
40-50m euro?quote:Op donderdag 28 april 2016 00:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat zal prijs voor mahrez zijn?
ligt eraan hoeveel clubs gaan bieden natuurlijk, het blijft leicester. kanté is ook geweldig natuurlijk, zou je zo kunnen ruilen voor coquelinquote:Op donderdag 28 april 2016 00:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
verwacht wel iets hoger eigenlijk..
ja maar vardy en drinkwater zijn ook primaquote:Op donderdag 28 april 2016 00:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ligt eraan hoeveel clubs gaan bieden natuurlijk, het blijft leicester. kanté is ook geweldig natuurlijk, zou je zo kunnen ruilen voor coquelin
vardy halen als benzema weer niet luktquote:Op donderdag 28 april 2016 00:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja maar vardy en drinkwater zijn ook prima
kun je vandaag dus nog aankloppen bij leicesterquote:Op donderdag 28 april 2016 00:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vardy halen als benzema weer niet lukt
Die is nooit verkocht en dat was na een anderhalf seizoen doe.quote:Op donderdag 28 april 2016 00:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
ja lacazette moest na een goed seizoen ook al 40-45 mil opbrengen
quote:Op donderdag 28 april 2016 00:58 schreef Argo het volgende:
[..]
HSG harde baas.HSG de baas der bazen eer hem hier.
sterling, cavani, de bruyne waren ook allemaal rond de 70 miljoen ofzoquote:Op donderdag 28 april 2016 00:58 schreef FreshHead het volgende:
[..]
Die is nooit verkocht en dat was na een anderhalf seizoen doe.
quote:Op donderdag 28 april 2016 00:58 schreef FreshHead het volgende:
[..]
Die is nooit verkocht en dat was na een anderhalf seizoen doe.
maar hebben nog nooit een team bij de hand genomen of zijn kampioen gewordenquote:Op donderdag 28 april 2016 01:01 schreef FreshHead het volgende:
Cavani was een gevestigde naam en presteerde al jaren.
En die andere spelers waren een stuk jonger toen ze voor die prijs gingen.
true, of als PSG een speler wilt.quote:Op donderdag 28 april 2016 01:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als mourinho straks bij een club met geld komt wordt het sowieso weer een gekkenhuis
Ga ik even koffie zetten.quote:Op donderdag 28 april 2016 06:16 schreef Chai het volgende:
Dacht een bus eerder te kunnen hebben, maar ben naar de verkeerde gelopen.Lekker een kwartier in de kou zitten nu.
Jullie hebben lijn 14 en de melkbus in't dorp toch ;s .quote:Op donderdag 28 april 2016 06:16 schreef Chai het volgende:
Dacht een bus eerder te kunnen hebben, maar ben naar de verkeerde gelopen.Lekker een kwartier in de kou zitten nu.
Ben in Utrecht.quote:Op donderdag 28 april 2016 06:26 schreef zeer het volgende:
[..]
Jullie hebben lijn 14 en de melkbus in't dorp toch ;s .
Vooral dat laatste jaquote:Op donderdag 28 april 2016 06:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee daarvoor heb ik niet genoeg gebackpacked en heb ook niet in Amsterdam gewoond.
Nog nooit gebackpacked. Ik reis doorgaans met een koffer.quote:Op donderdag 28 april 2016 06:30 schreef zeer het volgende:
Ik ga dit jaar voor het eerst in m'n leven een soort van backpacken.
Leuk!quote:Op donderdag 28 april 2016 06:30 schreef zeer het volgende:
Ik ga dit jaar voor het eerst in m'n leven een soort van backpacken.
Ja het zal je hele leven veranderen. Er ontstaat een soort scheiding tussen het leven dat je leidde voordat je ging en daarna.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |