Ah daar was de aap al...quote:Op donderdag 28 april 2016 13:58 schreef Amarantha het volgende:
En ik denk dat omdat ik de eerste twee seizoenen van hun programma wel heb gekeken en ze best wel close is met haar moeder.
Ik vond het in het begin nog wel vermakelijk. Maar toen ze kwam met die real life soap rondom haar zwangerschap toen ben ik afgehaakt.quote:
Volgens mij niet helemaal, paar afleveringen maar.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:04 schreef Chai het volgende:
Ama heb je ook echte meisjes in de jungle gekeken?
Was met Britt en Michella en zo.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij niet helemaal, paar afleveringen maar.
Ja dat heb ik volgens mij niet helemaal gezien, staat mij niet heel veel van bij. Finale heb ik wel gezien.quote:
Ik heb nog tot half 3 volgens buienradar. Ik fiets maar even snel naar de winkelquote:
zijn de hamburgers al rijp?quote:
Moet straks stukje met fiets. Ik calculeer maar alvast een nat pak inquote:Op donderdag 28 april 2016 14:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb nog tot half 3 volgens buienradar. Ik fiets maar even snel naar de winkel
U bent de zwakste schakel. Tot nooit meer ziensquote:Op donderdag 28 april 2016 14:11 schreef TARDIS. het volgende:
Ben ik te laat voor de Matip circlejerk?
Ik moet bekennen dat ik alle afl. heb gezienquote:
Het was ook best leuk door de samenstelling van die groep.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik alle afl. heb gezien
Kan je niet even ergens anders al je negativiteit uitstralen? hele sfeer gaat naar de knoppen hier door jou.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:18 schreef Oberkullie het volgende:
Ik wil eigenlijk barfen maar ben te lamlendig om naar de plee te gaan
Eensquote:Op donderdag 28 april 2016 14:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Het was ook best leuk door de samenstelling van die groep.![]()
Allemaal irritant. Je bedoeld hier toch?quote:Op donderdag 28 april 2016 14:28 schreef Chai het volgende:
Ben nu aan het bedenken of de vrouwelijke users die op een negatieve manier aandacht vragen irritanter zijn dan degenen die dat op zo'n uitbundige/positieve manier doen.
Denk toch die laatste, maar dat is een beetje een paradox, want dan vind ik mezelf ook irritant. :S Of nou ja, ben beschermd door mijn narcisme, maar toch iets om over na te denken.
Komt idd wsl door de samenstelling en omdat het nog nieuw was.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Daarna hebben ze het nog veel vaker geprobeerd, maar was allemaal niks.
Niet dan?!quote:Op donderdag 28 april 2016 13:50 schreef HulkHeld het volgende:
ROTTERDAM JATOCHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Vraag ik me ook af.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
Wat is eigenlijk de reden van dat men altijd kenbaar moet maken waar men vandaan komt, en of dat de beste stad is.. wat dat ook mag betekenen? soort goedkeuring nodig? snap het niet zo.
quote:Op donderdag 28 april 2016 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
Wat is eigenlijk de reden van dat men altijd kenbaar moet maken waar men vandaan komt, en of dat de beste stad is.. wat dat ook mag betekenen? soort goedkeuring nodig? snap het niet zo.
Dit inderdaadquote:
Trots. Dat jij dat niet hebt omdat je uit schubbekutteveen komt snap ik wel.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
Trots ?quote:Op donderdag 28 april 2016 14:41 schreef Matip het volgende:
[..]
Trots. Dat jij dat niet hebt omdat je uit schubbekutteveen komt snap ik wel.
Daar hebben vooral Brabanders en Limburgers last van toch?quote:Op donderdag 28 april 2016 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
Ja als je uit Middelmiddenmeer of zo komt zal je dat gevoel waarschijnlijk niet kennen.quote:
schubbekutteveen staat dan ook model voor een saai en achtergebleven plattelandsdorpquote:Op donderdag 28 april 2016 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Trots ?wat een hol argument.
Ik kom niet uit Schubbekutteveen trouwens. Bestaat ook niet eens, dacht ik
Maar goed jij bent dus trots op Utrecht bijv. omdat jouw ouders je daar ergens in een steeg hebben verwekt? waar slaat die trots dan precies op? ik zou daar niet trots op zijn.
Dit is overigens een voorbeeld en hoeft niet voor de realiteit te staan.
Ik zie juist vooral Randstedelingen dat doen...quote:Op donderdag 28 april 2016 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar hebben vooral Brabanders en Limburgers last van toch?
Groningen stad is zeer plattelandsdorp achtig, daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 28 april 2016 14:48 schreef Matip het volgende:
[..]
schubbekutteveen staat dan ook model voor een saai en achtergebleven plattelandsdorp![]()
Ik zeg niet dat ik trots ben op waar ik vandaan kom maar ik kan het wel enigzins begrijpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Er gaat niets boven Groningen toch.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Groningen stad is zeer plattelandsdorp achtig, daar heb je gelijk in
Apart.
Lol.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zie juist vooral Randstedelingen dat doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |