Ik had hetzelfdequote:Op woensdag 27 april 2016 21:28 schreef Aspergermeisje het volgende:
Haha, ik zat niet naar het beeld te kijken en dacht dat ze Idols Bosch zeiden in plaats van i-Dos Bosch.
Toen mochten ze soms de teams zelf kiezenquote:Op woensdag 27 april 2016 21:30 schreef Pheno het volgende:
Wat ze niet weten, het is een team-opdracht? Dat is toch in alle eerdere seizoenen? Of weet Lieke dat niet
Nee, zelfs Nielson kan hetquote:Op woensdag 27 april 2016 21:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zo;n moeilijk lied is het volgens mij niet om te zingen
quote:Op woensdag 27 april 2016 21:40 schreef Aspergermeisje het volgende:
Haha, Jessica klinkt exact als Zara Larsson.
Ze heeft wel meer dan twee streepjesquote:Op woensdag 27 april 2016 21:43 schreef vencodark het volgende:
Die middelste heeft natuurlijk al een streepje voor bij de jury. Zie ik steeds in beeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2016 21:44:19 ]
quote:Op woensdag 27 april 2016 21:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ze heeft wel meer dan twee streepjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Order! Ordeeeeeeeeer!
[..]
Ze heeft wel meer dan twee streepjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ze heeft wel meer dan twee streepjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ze smelten de kazen!
*niet gaat Googlen wie dat isquote:Op woensdag 27 april 2016 21:40 schreef Aspergermeisje het volgende:
Haha, Jessica klinkt exact als Zara Larsson.
Misschien is ie ook ziekquote:Op woensdag 27 april 2016 21:46 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Wat heeft die Devon een misselijke kop
Zal wel van Roy Donders komenquote:Op woensdag 27 april 2016 21:46 schreef Stickertje het volgende:
als bedrijf een scarfacr shirt laten drukken. en dan verneuken door er glinsterende verwijfde steentjes op te lijmen
Die moeten eerst nog aan elkaar zitten genotquote:Op woensdag 27 april 2016 21:47 schreef zoem het volgende:
Wel grappig bij de voorbereiding dat de mannen veelal snel tot een act komen en de vrouwen meer aan het kibbelen zijn.
zeg je nou dat vrouwen graag bekvechten?quote:Op woensdag 27 april 2016 21:47 schreef zoem het volgende:
Wel grappig bij de voorbereiding dat de mannen veelal snel tot een act komen en de vrouwen meer aan het kibbelen zijn.
De beelden spreken voor zichquote:Op woensdag 27 april 2016 21:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zeg je nou dat vrouwen graag bekvechten?
Ik vermaak me al meer dan bij de audities.quote:Op woensdag 27 april 2016 21:59 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben bijna afgehaakt. Er is echt geen zak aan.
Die slechten aan het begin maakten voor mij de uitzending al goedquote:Op woensdag 27 april 2016 21:59 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben bijna afgehaakt. Er is echt geen zak aan.
Ik ook niet. Ben ondertussen ook andere dingen aan het doen, want het boeit me allemaal niet zo.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:03 schreef Pheno het volgende:
Ik weet niet of ik dit seizoen ga uitzitten
Idem.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ben ondertussen ook andere dingen aan het doen, want het boeit me allemaal niet zo.
Zoals alle nummers vandaagquote:
Die SNES Bazookaquote:Op woensdag 27 april 2016 22:14 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik wil dan graag schieten, zoals duck hunt op de Nintendo
Belachelijk, is qua stem misschien wel de beste jongenquote:Op woensdag 27 april 2016 22:13 schreef ChatGirl het volgende:
Ben je geen idol als je Bruce zingt. Zei Martijn dat nou?
Die andere blonde op Isabelle Brinkmanquote:Op woensdag 27 april 2016 22:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Die blonde lijkt op bonnie st clair
als ze lacht lijkt ze op filimon met een pruik & make up..quote:Op woensdag 27 april 2016 22:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2016 22:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als ze lacht lijkt ze op filimon met een pruik & make up..
Ja beetje welquote:Op woensdag 27 april 2016 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die andere blonde op Isabelle Brinkman
Rotkop, maar ik zou van haar sterretje graag een rondje maken. Lekker lijf hoor.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik zie de gelijkenisquote:Op woensdag 27 april 2016 22:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als ze lacht lijkt ze op filimon met een pruik & make up..
Vind 'm meer uitgedroogdquote:Op woensdag 27 april 2016 22:19 schreef TheVulture het volgende:
Donder toch op met Neil, al is ie leuk opgedroogd
Nou, die oogkassen zijn al geïmplodeerd.quote:
Ik ben er eigenlijk wel klaar mee.quote:
Hij schijnt zich te hebben gewassenquote:Op woensdag 27 april 2016 22:32 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Stuur die n3il maar weg met zijn vieze baard
gaat gebeuren.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:34 schreef D. het volgende:
Als ze nu ook allebei door zijn is het helemaal triest
Oh dat zal wel jaquote:Op woensdag 27 april 2016 22:34 schreef D. het volgende:
Als ze nu ook allebei door zijn is het helemaal triest
Vast wel, het enige nummer dat bestaat blijkbaar.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:36 schreef ChatGirl het volgende:
Gaan ze dat kutnummer nou ook al op Bali zingen?
Dit dus, waaronder mijn twee adoptiekandidatenquote:Op woensdag 27 april 2016 22:32 schreef Aspergermeisje het volgende:
Huuuhhh! Die laatste kamer snap ik echt niet dat die door zijn!
In de kamer met mensen die niet doorgingen stonden veel betere kandidaten.
Ja idd, best slecht dit.quote:Op donderdag 28 april 2016 09:51 schreef iBenny het volgende:
Waarom is er niet gewoon een overzicht van alle kandidaten die door zijn?
http://www.rtl.nl/#!/rtlh(...)ste-idols-kandidatenquote:Op donderdag 28 april 2016 09:51 schreef iBenny het volgende:
Ja, die had ik wel gezien. Maar een overzichtje zoals dat bij The Voice gebeurd zou toch niet zo moeilijk hoeven zijn.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/#!/rtlh(...)ste-idols-kandidaten
De finale van Idols is op 8 juni.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:24 schreef Nexum het volgende:
Denk dat er 10 doorgaan, 10 liveshows, elke week 1 afvaller.
Joh? Ik vond die dochter van die oude deelnemer wel geefbaar.quote:Op vrijdag 29 april 2016 02:08 schreef Anonymousz het volgende:
Ben niet onder indruk van de meeste kandidaten
zij is wel goedquote:Op vrijdag 29 april 2016 02:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Joh? Ik vond die dochter van die oude deelnemer wel geefbaar.
Dan heb je er 11 nodig om 1 over te houden.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:24 schreef Nexum het volgende:
Denk dat er 10 doorgaan, 10 liveshows, elke week 1 afvaller.
Als ik dit soort types wil zien, kijk ik wel uit het raam. Die kan beter anoniem reclamespotjes gaan inzingen of zo.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:08 schreef Guanabana het volgende:
Verder ben ik gek genoeg qua zang nog het meeste fan van dat ene schuchtere meisje (Nina?) die totaal geen Idols-uitstraling heeft, en het waarschijnlijk ook niet gaat redden tot de liveshows. De rest moet me nog zien te overtuigen.
ok.quote:Op vrijdag 29 april 2016 11:58 schreef female81 het volgende:
[..]
Als ik dit soort types wil zien, kijk ik wel uit het raam. Die kan beter anoniem reclamespotjes gaan inzingen of zo.
Vind het echt doodzonde dat ze het format zo verneuken, het hele idee van Idols was toch dat je tijdens al die liveshows een hype creëert rond degenen die overblijven, dat tot uiting komt in de ultieme tweestrijd. Als je alles binnen 3 weken afrond weet je bijna zeker dat de winnaars in de vergetelheid raken... normaal hadden ze dan nog wel een paar maanden profijt van een zegequote:Op donderdag 28 april 2016 17:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De finale van Idols is op 8 juni.
Volgende week (en de week daarna denk ik ook nog) Bali, en dan 3 liveshows (18, 25 mei en 1 juni).
Ja dat denk ik ook, nu kun je nauwelijks een favoriet kiezen zeg maarquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vind het echt doodzonde dat ze het format zo verneuken, het hele idee van Idols was toch dat je tijdens al die liveshows een hype creëert rond degenen die overblijven, dat tot uiting komt in de ultieme tweestrijd. Als je alles binnen 3 weken afrond weet je bijna zeker dat de winnaars in de vergetelheid raken... normaal hadden ze dan nog wel een paar maanden profijt van een zege
Precies dit dusquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vind het echt doodzonde dat ze het format zo verneuken, het hele idee van Idols was toch dat je tijdens al die liveshows een hype creëert rond degenen die overblijven, dat tot uiting komt in de ultieme tweestrijd. Als je alles binnen 3 weken afrond weet je bijna zeker dat de winnaars in de vergetelheid raken... normaal hadden ze dan nog wel een paar maanden profijt van een zege
Eensquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien moeten ze dan geen onnodige reisjes naar Bali ertussen plakken.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:39 schreef female81 het volgende:
Rtl5 zal wel niet genoeg budget hebben om er meer van te maken dan dit.
Dat was in 2003 wel andersquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat was in 2003 wel anders
[ afbeelding ]
Lachwekkend.quote:
Nee, volgens mij was dat al zo toen ze het planden. Net als de liveshows óók op woensdag. Hopelijk volgend seizoen weer in het weekendquote:Op zaterdag 30 april 2016 09:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lachwekkend.
Zouden de kijkcijfers zodanig tegenvallen dat het programma (drastisch) is ingekort?
Dat hebben ze eerder bij een talentenjacht gedaan
Precies, waarom met zoveel mensen naar Bali, had gewoon de workshopronde overeind gehoudenquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:35 schreef mirannie het volgende:
[..]
Misschien moeten ze dan geen onnodige reisjes naar Bali ertussen plakken.
Dat kwam op het einde toch? 20 van die slowmotion shots enzo.quote:Op donderdag 28 april 2016 09:51 schreef iBenny het volgende:
Ik bedoelde het meer op de website... Met afbeeldingen van alle kandidatenquote:Op zondag 1 mei 2016 21:26 schreef Operc het volgende:
[..]
Dat kwam op het einde toch? 20 van die slowmotion shots enzo.
Ahzo, ja dat zou wel handig zijn ja.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik bedoelde het meer op de website... Met afbeeldingen van alle kandidaten
10quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:47 schreef TheVulture het volgende:
Sowieso bezopen om naar Bali te vliegen voor deze fase
Had dat geld in 6 extra liveshows gepompt
Hoeveel gaan er uberhaupt door?
+1quote:
Ja! Echt he.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:47 schreef iBenny het volgende:
Jeffrey is een soort van verloren Nederlandse R&B-zanger uit de 90's
Het is niet echt warm, vooral een hoge luchtvochtigheid daar. Ik zweet me er ook kapotquote:
Sorry. Ik zie enkel een zwetende vent.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is niet echt warm, vooral een hoge luchtvochtigheid daar. Ik zweet me er ook kapot
Erg aantrekkelijk idd die zweetkoppen.quote:
Segara Village Hotelquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:47 schreef Pheno het volgende:
Even opzoeken welk resort dit is, weet je meteen wat het kost
quote:RATES
Room Type Rack Rate(IDR)
Deluxe IDR 2,780,000++
Bungalow IDR 3,475,000++
Family Bungalow IDR 4,865,000++
Extra Bed IDR 300,000
The Segara @ Village 2 IDR 4,170,000++
Extra Bed IDR 500,000
Gokje: jaquote:
Het is net een plat bord met 2 doperwten ja.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:51 schreef loezzzje het volgende:
Als Lieke een voorgevel had dan stond dat jurkje waarschijnlijk leuker.
ejjjjquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:58 schreef D. het volgende:
Valt hier nog iets te lachen, of zijn ze dat niveau ontstegen?
Maar die kunnen net zoals haar niet lekker zingenquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:01 schreef MissJ het volgende:
ik schakel net pas in. Wat de neuk heeft Eva voor groen / grijs geval op haar hoofd?
Lief he van Corendonquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:06 schreef TheVulture het volgende:
Echt zo bezopen om hiervoor naar fucking Bali te vliegen
Het is een grijzende versie van die ene teletubbiequote:Op woensdag 4 mei 2016 21:01 schreef MissJ het volgende:
ik schakel net pas in. Wat de neuk heeft Eva voor groen / grijs geval op haar hoofd?
Cor en Don hadden zeker geld over.quote:
Zoiets jaquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is een grijzende versie van die ene teletubbie
Tja, naakt is ook weer zoiets.quote:
Toen ik jong was droeg ik er sowieso nooit eentjequote:Op woensdag 4 mei 2016 21:09 schreef amaranta het volgende:
toen ik jong was zou je noooit een witte bh dragen onder een open ruggetje.
Los in de kooi?quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:10 schreef D. het volgende:
[..]
Toen ik jong was droeg ik er sowieso nooit eentje
Nu ook niet trouwens
Ik ben natuurlijk een heel gevoelig type, daar komt dat vast doorquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ah! Dus ik denk al sinds ik je ken dat je vrouw bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |