Ik ben zo ordinair als maar zijn kan en daar ben ik trots opquote:Op woensdag 27 april 2016 11:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat je het ordinair maakt zegt meer over jou
quote:Op woensdag 27 april 2016 11:26 schreef tralalala het volgende:
Jammer dat Willy die mobieltjes niet uit de handen slaat.
Die was bedolven onder het werk.quote:
De Schotten als ik het mij goed herinner, in de tijden van VI zonder publiekquote:Op woensdag 27 april 2016 11:27 schreef luckass het volgende:
[..]
Nee, ging over een tegenstander van Oranje een keer
Precies meer Stax, minder prinsesjes.quote:
Ze zouden Stax koningin moeten makenquote:Op woensdag 27 april 2016 11:27 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Precies meer Stax, minder prinsesjes.
Dan krijg je toch weer 3 likes op facebookquote:Op woensdag 27 april 2016 11:27 schreef Silven het volgende:
Je krijgt de kans om die mensen de hand te schudden en in het gezicht aan te kijken en dan sta je daar met je smartphone op selfiestand naar je scherm te gluren. Wat een mongolen bij elkaar zeg daar aan de kant. Laat die telefoon lekker thuis, dan krijg je tenminste nog mee wat er om je heen gebeurt.
Ik zie ook een hele grote neger met een tas over straat lopenquote:
Ditquote:Op woensdag 27 april 2016 11:27 schreef fratsman het volgende:
Die beveiligingsboys zijn echt irritant aanwezig.
Ik hoorde dat Dionne niet te dicht bij Willem mocht komen... te grote verleiding zeg maar...quote:Op woensdag 27 april 2016 11:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze zouden Stax koningin moeten maken
Ze zullen toch hun werk moeten doen.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:27 schreef fratsman het volgende:
Die beveiligingsboys zijn echt irritant aanwezig.
Precies, met tv is het nog leukerquote:Op woensdag 27 april 2016 11:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb de tv niet aan. Sked en Tag hebben gelijk, dit topic is best leuk
Anders zijn ze bang dat LuckyTv weer iets gaat bedenkenquote:Op woensdag 27 april 2016 11:28 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Dionne niet te dicht bij Willem mocht komen... te grote verleiding zeg maar...
ripquote:Op woensdag 27 april 2016 11:29 schreef Mani89 het volgende:
Verdomme ik heb 2 kadetjes laten aanbranden in de tosti ijzer.
quote:Op woensdag 27 april 2016 11:29 schreef WcPot het volgende:
[..]
Anders zijn ze bang dat LuckyTv weer iets gaat bedenken
*het tosti-ijzerquote:
Wie doet er dan ook kadetjes in het tosti-ijzerquote:Op woensdag 27 april 2016 11:29 schreef Mani89 het volgende:
Je moet er ook niet op gaan zitten.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:29 schreef Mani89 het volgende:
Komt door haar overgewicht.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:30 schreef Rianne84 het volgende:
Ik vind amalia zo lomp in haar bewegingen
skiondergoedquote:Op woensdag 27 april 2016 11:31 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Wat heeft Dionne allemaal aan dan ?
Waarvoor?quote:Op woensdag 27 april 2016 11:31 schreef Tagliano het volgende:
Stax heeft ski-ondergoed, goed om te weten
Misschien wil ze het vanavond wel verkopenquote:Op woensdag 27 april 2016 11:31 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Wat heeft Dionne allemaal aan dan ?
Waar is je blauwe kleur, mijn autisme speelt op.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:30 schreef Bosbeetle het volgende:
ze missen bea die aangeeft wanneer ze "even moeten zwaaien" nu zwaait amalia op rare momenten
Zwaaien, zwaaien.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:30 schreef Bosbeetle het volgende:
ze missen bea die aangeeft wanneer ze "even moeten zwaaien" nu zwaait amalia op rare momenten
Daar hadden anders genoeg vrijwilligers voor willen zorgen hoor...quote:Op woensdag 27 april 2016 11:31 schreef Tagliano het volgende:
Stax heeft ski-ondergoed, goed om te weten
Ja nooit eens hagel en storm en dat iemand door de bliksem getroffen wordtquote:Op woensdag 27 april 2016 11:31 schreef tralalala het volgende:
Vorig jaar werd het ook zogenaamd slecht weer.
Hele dag zon.
400 tokensquote:Op woensdag 27 april 2016 11:31 schreef WcPot het volgende:
[..]
Misschien wil ze het vanavond wel verkopen
Oh oh..quote:
quote:Op woensdag 27 april 2016 11:31 schreef fratsman het volgende:
[..]
Zwaaien, zwaaien."wuiven" noem je dat!
Mabelquote:Op woensdag 27 april 2016 11:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Oh oh..waar is het criminelen liefje? Ben haar naam vergeten...
Mabel?quote:Op woensdag 27 april 2016 11:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat hoop jequote:Op woensdag 27 april 2016 11:29 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik dacht trouwens dat ze geen zin meer hadden in rondjes lopen in een stad? Blijven lachen en doorgaan. Benieuwd of het weer nog betrekt
Mabel "ken je me nog mabel"..quote:Op woensdag 27 april 2016 11:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat wijf van die langequote:Op woensdag 27 april 2016 11:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ze heeft nu lichaamsbeweging.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:33 schreef iBenny het volgende:
Amalia lijkt wel een beetje te zijn afgevallen
Gewoon een boks gevenquote:Op woensdag 27 april 2016 11:33 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Al die handjes schudden... ik zou op 'n gegeven moment overgaan op 'royal high fives' hoor...
quote:Op woensdag 27 april 2016 11:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je moet er ook niet op gaan zitten.
Die moet natuurlijk nu elke dag door de regen en de wind fietsenquote:Op woensdag 27 april 2016 11:33 schreef iBenny het volgende:
babyvetquote:Op woensdag 27 april 2016 11:33 schreef iBenny het volgende:
Ze zal wel een vriendje hebben voor haar lichaamsbewegingquote:
We staan met z'n allen naast haar.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die moet natuurlijk nu elke dag door de regen en de wind fietsen
Dude, ze is 12.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:34 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ze zal wel een vriendje hebben voor haar lichaamsbeweging
quote:Op woensdag 27 april 2016 11:34 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ze zal wel een vriendje hebben voor haar lichaamsbeweging
Dat doet de 'bewaking' wel als iemand 't koninklijk handje niet loslaat....quote:
Die ja. Hoeft ze niet meer nu Friso van het podium is verdwenen?quote:
Door de regen en de windquote:Op woensdag 27 april 2016 11:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
We staan met z'n allen naast haar.
Babyvetquote:
quote:Op woensdag 27 april 2016 11:35 schreef Bosbeetle het volgende:
Zou best een kopje van die soep willen proeven hoor
Blijf jij nou maar onder de wolquote:Op woensdag 27 april 2016 11:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Door de regen en de wind
zal ik naast je blijven staan
Ik behoed je voor de stormquote:Op woensdag 27 april 2016 11:35 schreef Lavenderr het volgende:
Door de regen en de wind
zal ik naast je blijven staan
Die komt in de Lucky.quote:
Dat zijn Geer&Goor.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:36 schreef Schuimpjes het volgende:
"Ik kijk uit om zo snel mogelijk weer naar huis te gaan"
Ging anders toch gelijk de glasbak in als ze weer thuis warenquote:
Geer & Goorquote:
Als het nou een wcpot geweest was..quote:Op woensdag 27 april 2016 11:37 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ging anders toch gelijk de glasbak in als ze weer thuis waren
Nee die gooien ze stukquote:Op woensdag 27 april 2016 11:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als het nou een wcpot geweest was..
Dat zijn geen positieve boodschappen voor Koning Willy dus dat mag nietquote:
Het is een moeilijke dag voor mijquote:Op woensdag 27 april 2016 11:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
dat moet zeer pijnlijk voor je zijn om aan te zien
quote:
is Hip meer subsidiequote:Op woensdag 27 april 2016 11:39 schreef Bosbeetle het volgende:
Streetart...
Noem het dan straatkunst.
Zo die spuiten wel veel zeg gruwelijk veelquote:
quote:Op woensdag 27 april 2016 11:40 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Nee Amalia 't is geen slagroom
Nog nooit zon nat wijf gezienquote:Op woensdag 27 april 2016 11:40 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zo die spuiten wel veel zeg gruwelijk veel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 april 2016 11:41 schreef luckass het volgende:
[..]
Nog nooit zon nat wijf gezienKeesgodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Girl crushquote:Op woensdag 27 april 2016 11:39 schreef MissJ het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op Maxima
Ze ziet er altijd zo ontzettend mooi uit
een maxje! No!quote:Op woensdag 27 april 2016 11:41 schreef Rianne84 het volgende:
Wat wilde alexia doen? De koning zei Nee nee nee
Ideaal toch voor ons Fokkers wij komen toch niet buitenquote:
Ze wilde gaan twerken.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:41 schreef Rianne84 het volgende:
Wat wilde alexia doen? De koning zei Nee nee nee
Busquote:
wat is dat?quote:Op woensdag 27 april 2016 11:43 schreef Tagliano het volgende:
En vanmiddag natuurlijk nog MAX Koningsdag live vanaf Soestdijk
quote:
quote:Vandaag is het Koningsdag en MAX viert dit geheel in stijl op Paleis Soestdijk. Verschillende MAX-programmas zenden op vandaag live uit vanaf het paleis. Speciaal voor deze heugelijke dag zendt MAX een éxtra live-uitzending uit, MAX Koningsdag, gepresenteerd door Jan Slagter.
In deze uitzending interviewt Slagter verschillende gasten. Ook treden verschillende artiesten op. Daarnaast doet Mascha de Rooij verslag van de gebeurtenissen in en rondom het paleis.
Dat mag de pret niet drukkenquote:Op woensdag 27 april 2016 11:44 schreef showtimer het volgende:
Dionnegodin moet het vandaag niet van de inhoud hebben.
Ik snap nooit wat men zo erg vindt hieraan. Honderdduizenden Nederlanders hebben gewoon een leuke dag, prima tochquote:Op woensdag 27 april 2016 11:44 schreef controlaltdelete het volgende:
Hopelijk is de kolder afgeschaft als die bolle oudste het stokje overneemt. Wat een familie zeg. Handjes schudden met het peuple ordinaire levert iig een leuk topic op.
andere mensen mogen het niet leuk vindenquote:Op woensdag 27 april 2016 11:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik snap nooit wat men zo erg vindt hieraan. Honderdduizenden Nederlanders hebben gewoon een leuke dag, prima toch
Daar lijkt het wel op jaquote:Op woensdag 27 april 2016 11:45 schreef xzaz het volgende:
[..]
andere mensen mogen het niet leuk vinden
Met die jachttrofee jaquote:Op woensdag 27 april 2016 11:45 schreef WcPot het volgende:
Ik moest weer aan een flodder aflevering denken met de stoeltjes. Van deze zijn gereserveerd maar ik zie anders niemand aldus ma Flodder
Wat ziet die Bijleveld er trouwens mallotig uit. Hoogwaterpijpen en een tegenjas.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:42 schreef Schuimpjes het volgende:
Het bosje AH tulpen wordt even afgegeven aan Bijleveld.
Die mensen mogen hun lolletje hebbenquote:Op woensdag 27 april 2016 11:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik snap nooit wat men zo erg vindt hieraan. Honderdduizenden Nederlanders hebben gewoon een leuke dag, prima toch
quote:
Er zou natuurlijk een HorrorKoningsdagDesDoods aankomen.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat ziet die Bijleveld er trouwens mallotig uit. Hoogwaterpijpen en een tegenjas.
Mooi toch, honderdduizenden hebben het naar hun zin en de rest heeft het naar hun zin door die honderdduizenden een beetje uit te lachenquote:Op woensdag 27 april 2016 11:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die mensen mogen hun lolletje hebben
Al vind ik het zeer vermakelijk om naar sommige van deze mensen te kijken
'kunst'quote:
quote:Op woensdag 27 april 2016 11:47 schreef WcPot het volgende:
Was een monstertruck geen leuk idee geweest op het pleintje
Ik vind het best allemaal, ik drink wel op mezelf vandaagquote:Op woensdag 27 april 2016 11:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mooi toch, honderdduizenden hebben het naar hun zin en de rest heeft het naar hun zin door die honderdduizenden een beetje uit te lachen
Iedereen wint
Nou nou nouquote:Op woensdag 27 april 2016 11:47 schreef WcPot het volgende:
Was een monstertruck geen leuk idee geweest op het pleintje
Verdiep je maar eens in de oranje appels. Heel wat zaken die niet kosher zijn. Maar goed mensen vinden het leuk, goede reden om ze onze belastingcenten te geven daar kan Willie weer een leuk speedbootje van kopenquote:Op woensdag 27 april 2016 11:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mij gaat het meer om het idee van een nationale feestdag, wat wel best is. Dat koning Willy zoveel geld krijgt zou ook niet mijn keus zijnquote:Op woensdag 27 april 2016 11:47 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Verdiep je maar eens in de oranje appels. Heel wat zaken die niet kosher zijn. Maar goed mensen vinden het leuk, goede reden om ze onze belastingcenten te geven daar kan Willie weer een leuk speedbootje van kopen
Schaamt zich natuurlijk dood.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:48 schreef SonicVolcano het volgende:
De burgemeester zit er zo ongemakkelijk bij
ja echt welquote:
ik dacht het jij zegt hetquote:
Tja, ik zou niet weten wat wél helemaal kosher is. Schaf je de boel af en start je een republiek, dan gaat er nog meer geld naar mensen als de president.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:47 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Verdiep je maar eens in de oranje appels. Heel wat zaken die niet kosher zijn. Maar goed mensen vinden het leuk, goede reden om ze onze belastingcenten te geven daar kan Willie weer een leuk speedbootje van kopen
De lens is gruwelijk natquote:Op woensdag 27 april 2016 11:50 schreef Guanabana het volgende:
Hebben ze die sticker nu nog niet van de lens gehaald
Dat word je wijs gemaakt. Laten we nu maar lachen om de poppenkastquote:Op woensdag 27 april 2016 11:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, ik zou niet weten wat wél helemaal kosher is. Schaf je de boel af en start je een republiek, dan gaat er nog meer geld naar mensen als de president.
Veruit het grootste deel zal het echt aan z'n reet roesten, als ze maar lol hebben.
quote:Op woensdag 27 april 2016 11:51 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat word je wijs gemaakt. Laten we nu maar lachen om de poppenkast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |