Ik ben zo ordinair als maar zijn kan en daar ben ik trots opquote:Op woensdag 27 april 2016 11:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat je het ordinair maakt zegt meer over jou
quote:Op woensdag 27 april 2016 11:26 schreef tralalala het volgende:
Jammer dat Willy die mobieltjes niet uit de handen slaat.
Die was bedolven onder het werk.quote:
De Schotten als ik het mij goed herinner, in de tijden van VI zonder publiekquote:Op woensdag 27 april 2016 11:27 schreef luckass het volgende:
[..]
Nee, ging over een tegenstander van Oranje een keer
Precies meer Stax, minder prinsesjes.quote:
Ze zouden Stax koningin moeten makenquote:Op woensdag 27 april 2016 11:27 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Precies meer Stax, minder prinsesjes.
Dan krijg je toch weer 3 likes op facebookquote:Op woensdag 27 april 2016 11:27 schreef Silven het volgende:
Je krijgt de kans om die mensen de hand te schudden en in het gezicht aan te kijken en dan sta je daar met je smartphone op selfiestand naar je scherm te gluren. Wat een mongolen bij elkaar zeg daar aan de kant. Laat die telefoon lekker thuis, dan krijg je tenminste nog mee wat er om je heen gebeurt.
Ik zie ook een hele grote neger met een tas over straat lopenquote:
Ditquote:Op woensdag 27 april 2016 11:27 schreef fratsman het volgende:
Die beveiligingsboys zijn echt irritant aanwezig.
Ik hoorde dat Dionne niet te dicht bij Willem mocht komen... te grote verleiding zeg maar...quote:Op woensdag 27 april 2016 11:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze zouden Stax koningin moeten maken
Ze zullen toch hun werk moeten doen.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:27 schreef fratsman het volgende:
Die beveiligingsboys zijn echt irritant aanwezig.
Precies, met tv is het nog leukerquote:Op woensdag 27 april 2016 11:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb de tv niet aan. Sked en Tag hebben gelijk, dit topic is best leuk
Anders zijn ze bang dat LuckyTv weer iets gaat bedenkenquote:Op woensdag 27 april 2016 11:28 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Dionne niet te dicht bij Willem mocht komen... te grote verleiding zeg maar...
ripquote:Op woensdag 27 april 2016 11:29 schreef Mani89 het volgende:
Verdomme ik heb 2 kadetjes laten aanbranden in de tosti ijzer.
quote:Op woensdag 27 april 2016 11:29 schreef WcPot het volgende:
[..]
Anders zijn ze bang dat LuckyTv weer iets gaat bedenken
*het tosti-ijzerquote:
Wie doet er dan ook kadetjes in het tosti-ijzerquote:Op woensdag 27 april 2016 11:29 schreef Mani89 het volgende:
Je moet er ook niet op gaan zitten.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:29 schreef Mani89 het volgende:
Komt door haar overgewicht.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:30 schreef Rianne84 het volgende:
Ik vind amalia zo lomp in haar bewegingen
skiondergoedquote:Op woensdag 27 april 2016 11:31 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Wat heeft Dionne allemaal aan dan ?
Waarvoor?quote:Op woensdag 27 april 2016 11:31 schreef Tagliano het volgende:
Stax heeft ski-ondergoed, goed om te weten
Misschien wil ze het vanavond wel verkopenquote:Op woensdag 27 april 2016 11:31 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Wat heeft Dionne allemaal aan dan ?
Waar is je blauwe kleur, mijn autisme speelt op.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:30 schreef Bosbeetle het volgende:
ze missen bea die aangeeft wanneer ze "even moeten zwaaien" nu zwaait amalia op rare momenten
Zwaaien, zwaaien.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:30 schreef Bosbeetle het volgende:
ze missen bea die aangeeft wanneer ze "even moeten zwaaien" nu zwaait amalia op rare momenten
Daar hadden anders genoeg vrijwilligers voor willen zorgen hoor...quote:Op woensdag 27 april 2016 11:31 schreef Tagliano het volgende:
Stax heeft ski-ondergoed, goed om te weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |