twitter:koninklijkhuis twitterde op woensdag 27-04-2016 om 10:44:22“Misschien de koudste Koningsdag ooit, maar de goede sfeer in Zwolle zal iedereen verwarmen. Tot zo!” - WA https://t.co/X3r3j1NNcu reageer retweet
Die middelste is wordt de geilstequote:Op woensdag 27 april 2016 10:58 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]twitter:koninklijkhuis twitterde op woensdag 27-04-2016 om 10:44:22“Misschien de koudste Koningsdag ooit, maar de goede sfeer in Zwolle zal iedereen verwarmen. Tot zo!” - WA https://t.co/X3r3j1NNcu reageer retweet
Quizvraag: Welke van de drie is verstandelijk beperkt?quote:Op woensdag 27 april 2016 10:58 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]twitter:koninklijkhuis twitterde op woensdag 27-04-2016 om 10:44:22“Misschien de koudste Koningsdag ooit, maar de goede sfeer in Zwolle zal iedereen verwarmen. Tot zo!” - WA https://t.co/X3r3j1NNcu reageer retweet
Amalia moet echt een paar kilo afvallen.quote:Op woensdag 27 april 2016 10:58 schreef Paul het volgende:
Wat kan zij eraan doen dat ze een product van inteelt is?quote:
Doet me denken aan de kroning. Toen werden al die hooggeëerde gasten met stinkende stadsbussen vervoerd.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:00 schreef Tagliano het volgende:
Je pakt toch op zijn minst even de limo in plaats van een fucking touringcar
Ja, in het middenquote:Op woensdag 27 april 2016 11:03 schreef Guanabana het volgende:
Zien jullie ook die rare waas in beeld?
Ja. Fakking irritantquote:Op woensdag 27 april 2016 11:03 schreef Guanabana het volgende:
SUPERIRRITANTquote:Op woensdag 27 april 2016 11:03 schreef Guanabana het volgende:
Genoeg wijn voor jou... over op de appelsap vanaf nu.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:03 schreef Guanabana het volgende:
Yesquote:Op woensdag 27 april 2016 11:03 schreef Guanabana het volgende:
ik blijf lekker thuis zitten... druktequote:Op woensdag 27 april 2016 11:04 schreef Wimperkruller het volgende:
Ik ga heen denk ik, toch de koning ff live zien!
quote:Op woensdag 27 april 2016 11:05 schreef SonicVolcano het volgende:
De oudste houdt wel van een tompouce.
Ja dat is zo.. Vriendin van me zegt net dat ze niks kan zien, maar ok ga het toch even proberen denk ik.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik blijf lekker thuis zitten... drukte
Goede grap whaha!quote:Op woensdag 27 april 2016 11:05 schreef SonicVolcano het volgende:
De oudste houdt wel van een tompouce.
Amalia weet dat ze koningin wordtquote:Op woensdag 27 april 2016 11:06 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind dat Amalia wat verhevens of arrogants over zich heeft ofzo. Die middelste is leuker en spontaner.
Kan je maken wat je wilquote:Op woensdag 27 april 2016 11:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Amalia weet dat ze koningin wordt
Zou dan ook wel vies arrogant zijn
Omdat gekke mensen kijken vaak best leuk isquote:Op woensdag 27 april 2016 11:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom ga je dit in godsnaam zitten kijken, godskolere zeg
Kansloos!quote:Op woensdag 27 april 2016 11:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat gekke mensen kijken vaak best leuk is
Ja hequote:Op woensdag 27 april 2016 11:07 schreef Mula het volgende:
[..]
Ze zien er echt mooi uit. Haar zit leuk, leuke hippe kleding.
Je gaat toch ook voor je plezier naar de dierentuin?quote:Op woensdag 27 april 2016 11:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nee, posten in een topic over een programma wat je niet zit te kijken is lekkerquote:
Jij kijkt voor je plezier naar dit 'spektakel' op tv?quote:Op woensdag 27 april 2016 11:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Je gaat toch ook voor je plezier naar de dierentuin?
Wachten op de zwarte Suzuki Swift.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2016 11:03 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ziek. Kind is nog geen 10 ofzo.
Ik keek in tv en zag het ik dacht mijn god, nee hé.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee, posten in een topic over een programma wat je niet zit te kijken is lekker
Ik lig al een kwartier in een deuk van het lachenquote:Op woensdag 27 april 2016 11:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij kijkt voor je plezier naar dit 'spektakel' op tv?
Is toch heerlijk dit manquote:Op woensdag 27 april 2016 11:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik keek in tv en zag het ik dacht mijn god, nee hé.
Kogelwerend scherm.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:09 schreef Skwish het volgende:
Wat zal er in die zwarte tas zitten van die bodyguard?
lipstickquote:Op woensdag 27 april 2016 11:09 schreef Skwish het volgende:
Wat zal er in die zwarte tas zitten van die bodyguard?
quote:Op woensdag 27 april 2016 11:09 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Wachten op de zwarte Suzuki Swift.
quote:Op woensdag 27 april 2016 11:10 schreef Schuimpjes het volgende:
Zet Zwolle nou kindsoldaten in om de menigte achter de hekken te houden?
Je snapt het gewoon niet.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Net zoals straks met dat ESF. Ook 1 en al aids.
Dat gaat zelfs mij soms wat ver, maar wie weet is het topic beregezelligquote:Op woensdag 27 april 2016 11:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit is duidelijk nieuwe stijl.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:11 schreef tralalala het volgende:
Maar uhhh, Willy wou deze onzin toch niet meer?
Tjaptjoepgenotquote:Op woensdag 27 april 2016 11:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet alles hoeft kwaliteit te hebben om je te kunnen vermakenquote:
De burgemeester was in overtredingquote:Op woensdag 27 april 2016 11:11 schreef heywoodu het volgende:
"Officieel mag niemand voor de koning uit lopen"?
En als de Koning geen jas aan heeft mag de rest het ook nietquote:Op woensdag 27 april 2016 11:11 schreef heywoodu het volgende:
"Officieel mag niemand voor de koning uit lopen"?
Ja. Doei.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij kijkt voor je plezier naar dit 'spektakel' op tv?
De topics maken het programma / ESFquote:Op woensdag 27 april 2016 11:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat gaat zelfs mij soms wat ver, maar wie weet is het topic beregezellig
Net zoals hier overigens
Samen met Pa naar de McDonalds elke dagquote:Op woensdag 27 april 2016 11:12 schreef Wimperkruller het volgende:
Hoe kan zo'n meisje eigenlijk een beetje overgewicht hebben? Ze zullen toch goed op dat kind letten en zo?
Lekker trollen en bij 8 graden in een tshirtje aan komen zettenquote:Op woensdag 27 april 2016 11:12 schreef WcPot het volgende:
[..]
En als de Koning geen jas aan heeft mag de rest het ook niet
zware bottenquote:Op woensdag 27 april 2016 11:12 schreef Wimperkruller het volgende:
Hoe kan zo'n meisje eigenlijk een beetje overgewicht hebben? Ze zullen toch goed op dat kind letten en zo?
Jezus, dat overgewicht noemenquote:Op woensdag 27 april 2016 11:12 schreef Wimperkruller het volgende:
Vanavond hebben ze vast een samenvatting van een kwartier. Scheelt je 2 uur lang kijken naar deze complete waanzin.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2016 11:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker trollen en bij 8 graden in een tshirtje aan komen zetten
Die verliest haar bolle wangetjes binnen een paar jaar als ze gaat puberen en dan is het opeens een leuke meid.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:12 schreef Wimperkruller het volgende:
*ticquote:Op woensdag 27 april 2016 11:14 schreef iBenny het volgende:
Alexia heeft weer een tik. Dit keer met haar been
Ditquote:Op woensdag 27 april 2016 11:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die verliest haar bolle wangetjes binnen een paar jaar als ze gaat puberen en dan is het opeens een leuke meid.
Dan mis je de eckte topmomentjesquote:Op woensdag 27 april 2016 11:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vanavond hebben ze vast een samenvatting van een kwartier. Scheelt je 2 uur lang kijken naar deze complete waanzin.
Oh oh oh, wat word jij toch onderdrukt.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:14 schreef Japie77 het volgende:
Fuck het koningshuis. HET symbool voor onderdrukking.
Dat is gecensureerd natuurlijk.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vanavond hebben ze vast een samenvatting van een kwartier. Scheelt je 2 uur lang kijken naar deze complete waanzin.
Waar ?! Waar ?!! Waar !!!quote:
Ze loopt los in het wildquote:Op woensdag 27 april 2016 11:15 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Waar ?! Waar ?!! Waar !!!
Ergens op een pleintjequote:Op woensdag 27 april 2016 11:15 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Waar ?! Waar ?!! Waar !!!
Zo is dat. Ik krijg de kriebels als ik het spektakel zie van die lui.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:14 schreef Japie77 het volgende:
Fuck het koningshuis. HET symbool voor onderdrukking.
Dit wordt al vanaf haar peutertijd gezegd, ben benieuwd wanneer het eens echt gaat gebeurenquote:Op woensdag 27 april 2016 11:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die verliest haar bolle wangetjes binnen een paar jaar als ze gaat puberen en dan is het opeens een leuke meid.
Als je met ons meekijkt snap je hetquote:Op woensdag 27 april 2016 11:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leg mij eens uit wat hieraan te snappen valt?
Ik vind haar nu al een mooi meisje en leuke uitstraling.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
luckass wel in ieder gevalquote:Op woensdag 27 april 2016 11:16 schreef Mani89 het volgende:
Is Stichting Martijn tevreden met de outfits van de prinsesjes?
Het is cult, het is leedvermaak, het is klagen klagen klagenquote:Op woensdag 27 april 2016 11:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leg mij eens uit wat hieraan te snappen valt?
prima tochquote:Op woensdag 27 april 2016 11:16 schreef Mani89 het volgende:
Is Stichting Martijn tevreden met de outfits van de prinsesjes?
Dan komt het wel dichtbij zeg.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:17 schreef WcPot het volgende:
Ik heb mijn vrachtauto wel eens geparkeerd op dat pleintje bij de trap waar ze nu zijn maar dit is wel een beetje off topic
Dat dit kan in Nederlandquote:Op woensdag 27 april 2016 11:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat Maxima niet weer die nazi jurk draagt.
Het volk word onderdrukt door het betaling van belastingen aan het koningshuis inderdaad. Leer eens wat geschiedenis.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh oh oh, wat word jij toch onderdrukt.
WcPotquote:Op woensdag 27 april 2016 11:17 schreef WcPot het volgende:
Ik heb mijn vrachtauto wel eens geparkeerd op dat pleintje bij de trap waar ze nu zijn maar dit is wel een beetje off topic
Mag ik je nu aanrakenquote:Op woensdag 27 april 2016 11:17 schreef WcPot het volgende:
oke top.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is cult, het is leedvermaak, het is klagen klagen klagen
Heerlijk recept
Happy Meals?quote:Op woensdag 27 april 2016 11:17 schreef VMSDKR het volgende:
Wat zit er in die langwerpige softcases die die beveiligers vasthebben?
Lipstickquote:Op woensdag 27 april 2016 11:17 schreef VMSDKR het volgende:
Kogelwerende schermenquote:Op woensdag 27 april 2016 11:17 schreef VMSDKR het volgende:
Kogelwerend schermquote:Op woensdag 27 april 2016 11:17 schreef VMSDKR het volgende:
Ak47quote:Op woensdag 27 april 2016 11:17 schreef VMSDKR het volgende:
Ik doe niets liever dan de wcpot aanraken.quote:
35/2 plus 7=24.5quote:Op woensdag 27 april 2016 11:18 schreef luckass het volgende:
[..]
Over 10 jaar ben ik 35 en Alexia 21. Moet kunnen.
Zou je dan ook een racist worden genoemd?quote:Op woensdag 27 april 2016 11:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga die prinsjes vandaag net zo hard trollen totdat Peter R De Vries voor mijn deur staat.
quote:Op woensdag 27 april 2016 11:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik doe niets liever dan de wcpot aanraken.
Stel je voor dat je vandaag naar kwaliteit zou moeten kijkenquote:Op woensdag 27 april 2016 11:20 schreef xzaz het volgende:
Waarom krijgen dit soort clubjes subsidie?
Paraplu'squote:Op woensdag 27 april 2016 11:17 schreef VMSDKR het volgende:
Ook wel andere dingen doorbroken?quote:Op woensdag 27 april 2016 11:20 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik heb die regel al vaker doorbroken
Ik denk dat hij hiervoor preventief van het dak gesprongen is.quote:
Eentje is niet slechtquote:Op woensdag 27 april 2016 11:21 schreef Bolasie het volgende:
Wat een onaantrekkelijke kids hebben ze ook
medelijden met die meisjes.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Stel je voor dat je vandaag naar kwaliteit zou moeten kijken
De middelste zou ik wel doenquote:Op woensdag 27 april 2016 11:21 schreef Bolasie het volgende:
Wat een onaantrekkelijke kids hebben ze ook
JAAA LAVENDERRquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bertolf is een aanslag op mijn oren dus ik zie het verschil nietquote:Op woensdag 27 april 2016 11:23 schreef Sked het volgende:
Wat hebben jullie liever, nog meer Bertolf of nog meer aanslagen?
Die scheurt z'n kruisbanden, enkelbanden en hij heb een herniaquote:Op woensdag 27 april 2016 11:23 schreef Mani89 het volgende:
Johan moet je kijken wat die voorstopper doet.
Zijn feestjes waren toch spannender.quote:
Gaat dit over Emile Schelvis?quote:Op woensdag 27 april 2016 11:23 schreef luckass het volgende:
[..]
Die scheurt z'n kruisbanden, enkelbanden en hij heb een hernia
JA!quote:
Over een aanslag kom je wel weer heen met wat traumatherapie, over Bertolf kom je nooit meer heen.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bertolf is een aanslag op mijn oren dus ik zie het verschil niet
Ik wil ook niet over Bertolf heenquote:Op woensdag 27 april 2016 11:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Over een aanslag kom je wel weer heen met wat traumatherapie, over Bertolf kom je nooit meer heen.
Dat is het verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |