quote:
Voor de uitzending hadden ze hem nog aan de lijn.quote:Op maandag 25 april 2016 21:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik haal mijn neus er niet voor op.
wat veelquote:Op maandag 25 april 2016 21:54 schreef Coco98 het volgende:
Pauw:
Khadija Arib
Henk Grol
Zihni Özdil
Fréderike Geerdink
Mehmet Akkoç
Sadet Karabulut
Mehmet Kaya
Janke Dekker
Mike Weerts
Valery van Gorp
Truus te Selle
Sooow hallo, is dit een marathon uitzending van 24 uur?quote:Op maandag 25 april 2016 21:54 schreef Coco98 het volgende:
Pauw:
Khadija Arib
Henk Grol
Zihni Özdil
Fréderike Geerdink
Mehmet Akkoç
Sadet Karabulut
Mehmet Kaya
Janke Dekker
Mike Weerts
Valery van Gorp
Truus te Selle
Te veel buutnlandersquote:Op maandag 25 april 2016 21:54 schreef Coco98 het volgende:
Pauw:
Khadija Arib
Henk Grol
Zihni Özdil
Fréderike Geerdink
Mehmet Akkoç
Sadet Karabulut
Mehmet Kaya
Janke Dekker
Mike Weerts
Valery van Gorp
Truus te Selle
AZC te gast?quote:Op maandag 25 april 2016 21:54 schreef Coco98 het volgende:
Pauw:
Khadija Arib
Henk Grol
Zihni Özdil
Fréderike Geerdink
Mehmet Akkoç
Sadet Karabulut
Mehmet Kaya
Janke Dekker
Mike Weerts
Valery van Gorp
Truus te Selle
eensquote:Op maandag 25 april 2016 21:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Btw, cijfers? Ik vind het een 6.5/10 vanavond.
5.1/10quote:Op maandag 25 april 2016 21:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Btw, cijfers? Ik vind het een 6.5/10 vanavond.
ja leuk hou die juridische shit maar voor jequote:Op maandag 25 april 2016 21:57 schreef Paxcon het volgende:
Overigens zijn Turkijke en Rusland beide onderworpen aan het EVRM
Ja dat lappen ze mooi aan hun laarsquote:Op maandag 25 april 2016 21:57 schreef Paxcon het volgende:
nou nouquote:Op maandag 25 april 2016 21:57 schreef Bolasie het volgende:
[..]
ja leuk hou die juridische shit maar voor je
Hans, wat zit jij mij een beetje op te lichten danquote:Op maandag 25 april 2016 21:57 schreef Paxcon het volgende:
Sorry ik was het even vergetenquote:Op maandag 25 april 2016 21:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hans, wat zit jij mij een beetje op te lichten dan
Ik zat al helemaal klaar, broekje uitquote:Op maandag 25 april 2016 21:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sorry ik was het even vergeten
Ik ga het met jullie allemaal goed maken een keer
SORRYquote:Op maandag 25 april 2016 21:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zat al helemaal klaar, broekje uit
Als Cavaliers nog had geleefd had hij nu gelachen om de Immortal Technique referentie.quote:Op maandag 25 april 2016 21:59 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het altijd enorm zielig en gay als mensen gaan zeggen wat een dode zou vinden.
Henk Krol ziet het verschil toch niet.quote:Op maandag 25 april 2016 21:59 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het altijd enorm zielig en gay als mensen gaan zeggen wat een dode zou vinden.
Ik vind deze teksten een beetje homohaatquote:Op maandag 25 april 2016 22:01 schreef GGMM het volgende:
Handige site trouwens, dat Rap Genius. Die legt uit wat de diepere betekenis is achter rap-teksten.
[ afbeelding ]
Kijk, dat schetst toch gelijk een heel ander beeld van zo'n tekst.
(Dit boeit niemand)
Ik mis Cavaliers.
Dit vind ik een fijn compliment LRquote:Op maandag 25 april 2016 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Alsof Paxcon gay isIk heb hem gezien en die gozer is een ware womanizer
Nou ik vond hem wel een lekker ding inderdaad.quote:Op maandag 25 april 2016 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Alsof Paxcon gay isIk heb hem gezien en die gozer is een ware womanizer
SOWquote:Op maandag 25 april 2016 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik vond hem wel een lekker ding inderdaad.
Die jongen uit karina.gif mag er ook wel wezenquote:Op maandag 25 april 2016 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
En toen je LR zag werd je gay, snap ik, die ziet er ook prima uit.
Ook ja, ik was in heel goed gezelschap die dagquote:Op maandag 25 april 2016 22:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die jongen uit karina.gif mag er ook wel wezen
Ik heb al een maand korthaar hequote:Op maandag 25 april 2016 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
En toen je LR zag werd je gay, snap ik, die ziet er ook prima uit.
die ene op de voorgrondquote:Op maandag 25 april 2016 22:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die jongen uit karina.gif mag er ook wel wezen
Tijd voor een nieuwe VI Oranje meetquote:Op maandag 25 april 2016 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb al een maand korthaar he
xite heeft alleen maar kutnummers, maar ik vind clips kijken toch altijd leukquote:Op maandag 25 april 2016 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een kutnummer op xite momenteel
De eerstvolgende keer dat Oranje zich voor een eindtoernooi gaat plaatsen hebben wij hier allemaal een gezin te onderhoudenquote:Op maandag 25 april 2016 22:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja VI Oranje komt er dit jaar niet Hans
Ik zei ook niet dat dat dit jaar moetquote:Op maandag 25 april 2016 22:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja VI Oranje komt er dit jaar niet Hans
Paxcon heeft dat vast zo'n adoptieneger uit Namibiëquote:Op maandag 25 april 2016 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De eerstvolgende keer dat Oranje zich voor een eindtoernooi gaat plaatsen hebben wij hier allemaal een gezin te onderhouden
quote:Op maandag 25 april 2016 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb al een maand korthaar he
nee wil ik nietquote:Op maandag 25 april 2016 22:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Paxcon heeft dat vast zo'n adoptieneger uit Namibië
Is het Etsu?quote:Op maandag 25 april 2016 22:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
die onderste wil ik niks mee te maken hebben
Dat lijkt me een goed planquote:Op maandag 25 april 2016 22:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zullen we die twee naar het familiediner stuur
Door wie? En waar gaat hij weg? Bij VI?quote:Op maandag 25 april 2016 22:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij werd aan het lijntje gehouden.
Erg jammerquote:Op maandag 25 april 2016 22:17 schreef Adrie072 het volgende:
Die lijntjes is ie toch vanaf☺
Maar hij komt dus niet meer als gast aan tafel, jammer de spoeling is al dun.
quote:Op maandag 25 april 2016 22:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij werd aan het lijntje gehouden.
Ja of nee , jij mag kiezen...of geef een punt.quote:
Ik vond het over teveel oninteressante dingen gaan vanavond. Heb het een 6.5/10 gegeven. Vind het altijd wat minder als Valentijn aanschuift, maar wellicht vind jij dat juist wel leuk. Toch maar even kijken misschien?quote:Op maandag 25 april 2016 22:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja of nee , jij mag kiezen...of geef een punt.
En dankjewel dat je als enige de moeite neemt om te reageren op mijn vraag, wat een kneuzen hier.
Ok thanks .quote:Op maandag 25 april 2016 22:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vond het over teveel oninteressante dingen gaan vanavond. Heb het een 6.5/10 gegeven. Vind het altijd wat minder als Valentijn aanschuift, maar wellicht vind jij dat juist wel leuk. Toch maar even kijken misschien?
oei, Lavje critisch, zeldzaamheidquote:Op maandag 25 april 2016 22:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vond het over teveel oninteressante dingen gaan vanavond. Heb het een 6.5/10 gegeven. Vind het altijd wat minder als Valentijn aanschuift, maar wellicht vind jij dat juist wel leuk. Toch maar even kijken misschien?
Op Televaag.nl bevestigt Annie dit verhaalquote:Op dinsdag 26 april 2016 02:08 schreef Max23 het volgende:
Hintte Johan nou dat René het ook met Annie had gedaan?
En inmiddels staat het in alle krantenquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Op Televaag.nl bevestigt Annie dit verhaal
Niet Hansie de beste gast vinden :")quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:16 schreef hafcfan het volgende:
waarom gaat Kieft nou weg dan? De beste gast
Ik vond Theo wel goed bij VI Oranje, sowieso een baas dus die mag wel aanschuivenquote:Op dinsdag 26 april 2016 03:40 schreef Nober het volgende:
Nieuwe gegadigden:
Huub Stevens
Ruud Gullit
Theo Janssen
Glenn Helder
Harry Vermeegen
Björn van der Doelen
John de Wolf
Rafael van der Vaart
Zeg 't maar jongens!
Hopelijk schuift hij nog wel op de donderdag aan bij de voorbeschouwingen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:16 schreef hafcfan het volgende:
waarom gaat Kieft nou weg dan? De beste gast
Ik ben voor.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik vond Theo wel goed bij VI Oranje, sowieso een baas dus die mag wel aanschuiven
Ja, dat is ook de enige reden die ik kan bedenken, dat hij voor het geld daar zat (en bij Pauw en de EO en eender waar ze hem vroegen) was wel duidelijk, maar had gehoopt dat hij zou doorgaan ook al zijn alle schulden afbetaald. Ben benieuwd of hij nu een achter de schermen rol (zoals bij PSV ooit) zal nemen of gewoon kapt met de voetballerij.quote:Op dinsdag 26 april 2016 18:08 schreef Kopsterk het volgende:
Kieft heeft het geld niet meer nodig en denkt 'krijg maar lekker de tering met je kutprogramma'.
Zei Johan niet dat John de Bever de opvolger van Kieft wordt?quote:Op dinsdag 26 april 2016 03:40 schreef Nober het volgende:
Nieuwe gegadigden:
Huub Stevens
Ruud Gullit
Theo Janssen
Glenn Helder
Harry Vermeegen
Björn van der Doelen
John de Wolf
Rafael van der Vaart
Zeg 't maar jongens!
JIJquote:Op dinsdag 26 april 2016 18:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zei Johan niet dat John de Bever de opvolger van Kieft wordt?
Had niet de indruk dat hij het vervelend vond om te er te zittenquote:Op dinsdag 26 april 2016 18:08 schreef Kopsterk het volgende:
Kieft heeft het geld niet meer nodig en denkt 'krijg maar lekker de tering met je kutprogramma'.
Ik had wel de indruk dat hij soms moe werd van bepaalde dingen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 18:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Had niet de indruk dat hij het vervelend vond om te er te zitten
quote:Op dinsdag 26 april 2016 18:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik had wel de indruk dat hij soms moe werd van bepaalde dingen.
HAHA OUWE PIK, goed manquote:Op dinsdag 26 april 2016 18:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik had wel de indruk dat hij soms moe werd van bepaalde dingen.
Inderdaad, vandaar ook mijn verbazing.quote:Op dinsdag 26 april 2016 18:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Had niet de indruk dat hij het vervelend vond om te er te zitten
Aad de Mos is in mijn ogen de belangrijkste kandidaat.quote:Op dinsdag 26 april 2016 03:40 schreef Nober het volgende:
Nieuwe gegadigden:
Huub Stevens
Ruud Gullit
Theo Janssen
Glenn Helder
Harry Vermeegen
Björn van der Doelen
John de Wolf
Rafael van der Vaart
Zeg 't maar jongens!
Moet je maar meer vreten, panlat.twitter:EschaTanihatu twitterde op dinsdag 26-04-2016 om 23:59:37Tering koud, maar bere gezelluuugghh!! #Denhaag #lifeilivefestival #koningsnacht #dannyvera https://t.co/t4RasXll9l reageer retweet
Hugo en Johan samen werkt nietquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:51 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Aad de Mos is in mijn ogen de belangrijkste kandidaat.
Hugo Borst ook een interessante optie, maar denk ik onhaalbaar
quote:Op woensdag 27 april 2016 09:38 schreef Elan het volgende:
Kieft vond ik juist altijd wel fijn. #jammerweerziggo
quote:Op maandag 25 april 2016 22:25 schreef DrDentz het volgende:
Hij wil zich volledig gaan richten op zijn cokeverslaving.
Ziggo is een heerlijk zendertjequote:Op woensdag 27 april 2016 09:59 schreef Mani89 het volgende:
Wie van jullie gaat ook de overstap maken naar #ZiggoHooligans?
Een soort Ebru Umar... Dergelijke beledigingen wens je zelfs je ergste vijand niet toequote:Op woensdag 27 april 2016 09:32 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)c6c50675af4da83ad283
ZiggoGODENquote:Op woensdag 27 april 2016 09:59 schreef Mani89 het volgende:
Anders dan al die tierende lui in de hedendaagse meningenfabriek, beschikt Derksen over een bewonderenswaardige eigenschap. Hij kan niet alleen uitdelen, maar ook incasseren. Als hij wordt geslagen, slaat hij nooit terug. Ernstige beledigingen en doodsverwensingen laat hij rustig van zich afglijden. Wie het met hem oneens is, mag zeggen wat hij wil.quote:Op woensdag 27 april 2016 10:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een soort Ebru Umar... Dergelijke beledigingen wens je zelfs je ergste vijand niet toe
Ban voor deze user svp.quote:Op woensdag 27 april 2016 09:04 schreef luckass het volgende:
Die ene van de Lama's zou het denk ik best leuk doen als vervanger voor Kieft.
Gert-jan is een vermakelijke hork. Valentijn mag van mij ook wel weg.quote:Op woensdag 27 april 2016 16:34 schreef BobW het volgende:
Dan zijn alleen Boskamp en Hansie nog leuk. Ik ga de kijk op voetbal van Kieft wel missen.
Hopelijk schuift Aad weer eens aan, dat is leuker dan Valentijn of Verbeek
Van Toor? Een andere Aad die wat toevoegt zie ik zo snel niet.quote:Op woensdag 27 april 2016 16:40 schreef Bolasie het volgende:
Wim is gewoon prima te vervangen door Aad.
PEPTALK HOOLIGANSquote:Op woensdag 27 april 2016 09:59 schreef Mani89 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 27 april 2016 09:32 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)c6c50675af4da83ad283
Kieft een doorgesnoven idioot? Waarom?quote:Op woensdag 27 april 2016 18:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAA![]()
Eindelijk van die doorgesnoven idioot af
#TOPSHOW #TOPDAG
Deze post is TR-waardig en dan vooral door je Everse voorstelquote:Op woensdag 27 april 2016 19:19 schreef Evertjan het volgende:
raar dat niemand Erik Diekstra niet noemt dat was een toffe gast of anders Jan Evers
Je hebt die man nooit horen praten?quote:Op woensdag 27 april 2016 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kieft een doorgesnoven idioot? Waarom?
Deze grap mag alleen Evertja n makenquote:Op woensdag 27 april 2016 18:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Misschien is Antonie Kamerling een idee? Toffe gast was dat, vraag me af waarom we die nooit meer hebben gezien na die uitzending in 2010.
k maak deze al vijf jaarquote:Op woensdag 27 april 2016 21:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Deze grap mag alleen Evertja n maken
quote:Op woensdag 27 april 2016 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kieft een doorgesnoven idioot? Waarom?
Hier ging iets mis.quote:
Vimeo maar ze staan er niet allemaal opquote:Op donderdag 28 april 2016 01:16 schreef Mortaxx het volgende:
waar is dat kanaaltje van oliver nu gebleven jongens
die zit bij een tv-programma over vissen.quote:Op woensdag 27 april 2016 18:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Misschien is Antonie Kamerling een idee? Toffe gast was dat, vraag me af waarom we die nooit meer hebben gezien na die uitzending in 2010.
http://www.dailymotion.com/compilatiesoliverquote:Op donderdag 28 april 2016 01:16 schreef Mortaxx het volgende:
waar is dat kanaaltje van oliver nu gebleven jongens
Krijg een virusmelding als ik op de link klik, zit RTL hier achter?quote:Op donderdag 28 april 2016 13:05 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.com/compilatiesoliver
Ben bezig om alle filmpjes daar weer op te krijgen. Teller staat nu alweer op 1100 filmpjes!
quote:
Helemaal mooiquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hansie vanavond![]()
Zin in![]()
Weer een record neerzetten in hoeveel minuten Hansie boos wordt of op de kast zit
Ik vind dat Hans gerespecteerd dient te worden. Hij is de enige aan met een trainersdiploma.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hansie vanavond![]()
Zin in![]()
Weer een record neerzetten in hoeveel minuten Hansie boos wordt of op de kast zit
Ah tof!quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hansie vanavond![]()
Zin in![]()
Paardenlul 1xquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hansie vanavond![]()
Zin in![]()
Famfarequote:Op vrijdag 29 april 2016 20:14 schreef luckass het volgende:
GEEN PANIEK, ik ben er!
Even mijn avondeten wegwerken (curry met naanbrood), daarna schuif ik gezellig hier aan.
Bedankt.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:28 schreef GGMM het volgende:
Als Ajax de landstitel wint worden de prijzen eigenlijk best treffend verdeeld.
De beste prijs, de grootste club.
De op één na beste prijs, de op één na grootste club.
De prijs die eigenlijk geen prijs is, nou ja, PSV
Leuk.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:28 schreef GGMM het volgende:
Als Ajax de landstitel wint worden de prijzen eigenlijk best treffend verdeeld.
De beste prijs, de grootste club.
De op één na beste prijs, de op één na grootste club.
De prijs die eigenlijk geen prijs is, nou ja, PSV
3 punten in de zak dusquote:
Wel "Vera" erbij zetten hequote:
barney.gifquote:
whehehequote:
quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:34 schreef Evertjan het volgende:
WIJ ZIJN RTL WIJ ZIJN DE BESTE VAN HILVERSUM!!!
quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:34 schreef Evertjan het volgende:
WIJ ZIJN RTL WIJ ZIJN DE BESTE VAN HILVERSUM!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |