SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De complete specificaties en een korte eerste indruk van het toestel kan je vinden in de preview van dit toestel
Wat moet je doen om deze accu-koning te winnen?
Ga naar Dealextreme.com en kies je favoriete oranje item en post het product hier in het topic.
Zet daarnaast in de post waarom je de Oukitel K10000 graag zou willen winnen.
Daarnaast vragen we de winnaar om een kleine hands-on review te schrijven over het toestel en zijn enorme accu.
Voorwaarden voor deelname:
• 1 deelname per persoon (met verschillende accounts meerdere keren meedoen is niet toegestaan)
• De actie loopt van maandag 25 april 14.00 tot 1 mei, 23.59 (NL-tijd)
• De winnaar wordt door een DX-medewerker random gekozen en in de week van 2 mei bekend gemaakt.
• De winnaar schrijft een review in CHI
• Fok-crew mag ook meedoen (m.u.v. PR/CHI-crew)
[ Bericht 2% gewijzigd door RobertNL op 25-04-2016 14:40:32 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze smartwatch lijks enigzins op de Samsung Gear Fit, ziet er sportief uit met de zwart oranje kleurencombinatie.
http://www.dx.com/p/id107(...)-427970#.VyD-VKSLTcs
Ik zou de Oukitel K10000 graag willen winnen omdat ik voor mijn werk vaak onderweg ben.
Daarnaast maak ik veelvoudig gebruik van Snapchat, Instagram, Facebook en maak ik ook veel foto's voor de Etsy webshop van mijn vriendin. De unieke uitstraling maakt het echt een eyecatcher waardoor ik hem nog liever in bezit wil hebben.
Hey koekebakkerquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:38 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.dx.com/p/03-sm(...)-185805#.Vx-1jfmLTIU
Voor als iemand bijdehand is, diegene een mooie klap op zijn smoel krijgt met deze mooie oranje keramische pan!
Omdat een reserve accu chill is, fuck al die smoezen, ik wil dat ding gewoon omdat het retehandig
is.
al iets bekend?quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:04 schreef RobertNL het volgende:
Nog iets meer dan een dag om mee te doen!
week is nog niet voorbij hequote:Op maandag 25 april 2016 14:00 schreef RobertNL het volgende:
• De winnaar wordt door een DX-medewerker random gekozen en in de week van 2 mei bekend gemaakt.
oh verkeerd gelezen dan .. ik dacht op twee meiquote:
Misschien moet je dan die vergiet op je neus zetten ipv een brilquote:Op woensdag 4 mei 2016 09:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
oh verkeerd gelezen dan .. ik dacht op twee mei
quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:34 schreef Geckoo het volgende:
[..]
Misschien moet je dan die vergiet op je neus zetten ipv een bril
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 62% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2016 09:57:43 ]
Hoax!quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:19 schreef RobertNL het volgende:
Komt eraan, ik moest de batterij nog even opladen
Van harte gefeliciteerd!quote:Op maandag 25 april 2016 14:28 schreef Dven het volgende:
Omdat ik lui ben, kies ik voor de oranje Flying Cap Beer Bottle Opener zodat ik kan proberen om lampen of televisie uit te zetten zonder helemaal naar de knop te moeten lopen.
quote:Op woensdag 4 mei 2016 16:40 schreef RobertNL het volgende:
Tromgeroffel....
De gelukkige is post nr 11,ofwel:
Dven
[..]
Van harte gefeliciteerd!
Even m´n goede vriend Elon aanspreken, geen probleem.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:45 schreef Rzr101 het volgende:
[..]
Je samsung de ruimte in schieten ofcourse - dit filmen en terugposten..![]()
Herkauwd grapje maarre... als je die Oukitel op de carkit in z'n auto aansluit wordt de actieradius verdubbeldquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Even m´n goede vriend Elon aanspreken, geen probleem.
Heb je een dm gestuurdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Gefeliciteerd!quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2016 01:03 schreef Sounddragon het volgende:
Nou dat omkopen heeft dus ook niet gewerkt
Je kan natuurlijk ook gewoon het toestel kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb een Z3 en een powerbank, dat voldoet op zich prima, maar als jullie een apparaat weggeven wat die beide apparaten combineert, wil ik dat best proberenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:02 schreef Dealextreme het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
FOK! gaat zorgen dat het toestel je kant op komt!
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon het toestel kopen
Thanks!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:02 schreef Dealextreme het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
FOK! gaat zorgen dat het toestel je kant op komt!
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon het toestel kopen
Nieuwe ronde nieuwe kansen!quote:Op donderdag 5 mei 2016 01:03 schreef Sounddragon het volgende:
Nou dat omkopen heeft dus ook niet gewerkt![]()
Koop je hem toch zelf? Zo duur zijn ze niet, wel even uit de EU halenquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:22 schreef irish.joe het volgende:
Urgh weer niet.... Kan het zo goed gebruiken.... Maar goed...
Gefeli Dven!
Het zal mij benieuwenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Thanks!
Review gaat wel iets langer duren omdat het toestel eerst nog naar Bulgarije doorgezonden moet worden
317 gram? Handig voor wanneer ik in accuut gevaar verkeer. Kan ik er altijd nog een beer of gevaarlijke zigeuner mee doodmeppen.quote:Op zondag 8 mei 2016 12:39 schreef oheng het volgende:
[..]
Koop je hem toch zelf? Zo duur zijn ze niet, wel even uit de EU halen
natuurlijk:
http://eud.dx.com/search/Oukitel
Ik raad mensen zelf de K4000 Pro aan vanwege de accu, stevigheid (ik heb hem al laten vallen op stenen en tegels) en het geheugen (je kunt de SD kaart instellen als standaard opslaggeheugen).
Wat ik persoonlijk extreem handig vindt is het starten van apps terwijl het scherm uitstaat d.m.v. gestures. Met name de zaklamp functie gebruik ik extreem vaak.
Grootste klacht is van mensen (vrouwen) die vinden dat hij te zwaar is om mee te bellen met zijn 242 gram.
De K10000 is 317 gram en dus zeker niet een telefoon voor mensen met zwakke polsen of handen.
Wat?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |