Ik denk dat je in de war bent met het woord virtueel. De televisie is nog steeds gratis, de uitzendingen gemist niet. Dus ze logen nietquote:Op zaterdag 23 april 2016 20:53 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Synoniem voor denkbeeldige wereld? Ik weet nog dat bij de oprichting van Veronique, voorloper van RTL het uitgangspunt zou zijn dat commerciele TV gratis zou worden aangeboden. Niks daarvan dus.
Dit zit er elk jaar inquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:55 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Hopelijk had ze een onderbroekje aan
Vaak van die slappe verhaal, dit is wel heftig.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:59 schreef babette21 het volgende:
Zielige verhalen in HGT zijn irritant, maar dit is best heftig.
Klopt, maar hij maakt er geen zielig verhaal van, terwijl dit wel een van de heftigste verhalen is.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:59 schreef babette21 het volgende:
Zielige verhalen in HGT zijn irritant, maar dit is best heftig.
Exact!quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
Klopt, maar hij maakt er geen zielig verhaal van, terwijl dit wel een van de heftigste verhalen is.
Net als die man die ineens blind was.
Zij vinden zichzelf niet zielig, en zijn kei positief.
Hoor dan bij wijze van liever zulke verhalen dan mensen die piepen dat ze 4 jaar geleden hun oma hebben verloren ofzo
Geen idee. Paar jaar terug hadden ze hierbij een moeder/dochter, die waren wat irritant.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:28 schreef Aspergermeisje het volgende:
Deze zaten toch ook al in een ander programma? Waar ze dansten met hun moeder?
Jouw username is nu toepasselijk. De tering, daar zou ik wel raad mee wetenquote:
ja dusquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:48 schreef JaneDoe het volgende:
dit is toch t neukertje van martijn krabbé
Ik bedoel niet die naast Johnny staat he.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:50 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Jouw username is nu toepasselijk. De tering, daar zou ik wel raad mee weten
Die is heel klein geschapen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:48 schreef JaneDoe het volgende:
dit is toch t neukertje van martijn krabbé
Ik hang er ook geen waardeoordeel aan.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:53 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
kennelijk heeft ze daar geen problemen mee
Ik word er niet opgewonden vanquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind zo'n dansje vreselijk onsexy.
Die presenteert dit alleen maar omdat hij de zoon is vanquote:
Als het Silvie niet kan bekoren...quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:00 schreef Aspergermeisje het volgende:
Die hebben het in hun eigen land niet gered en komen nu hier?
Ja, die moet ik binnenkort echt weer eens kijkenquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:03 schreef WillemijnB het volgende:
Meh, ik word hier niet warm of koud van! Doe mij Magic Mike maar.
Eensch.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:06 schreef Shreyas het volgende:
Het was ronduit slecht, jammer dat drie juryleden zo oppervlakkig zijn
Behoorlijk slechte act ja.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:06 schreef Shreyas het volgende:
Kijkcijfers. Zoveel mogelijk soorten door naar een volgende ronde.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:06 schreef Shreyas het volgende:
Dat wel ja.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:06 schreef Shreyas het volgende:
Sloeg nergens op.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:05 schreef WillemijnB het volgende:
Hij heeft wel een punt: er zat niet echt een act in.
Had hij niet de choreografie verzorgd voor vele sexy clips van Kylie Minogue en Britney Spears? Zo preuts is hij dus nietquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:09 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Nog nooit een preutsere hetero choreograaf gezien dan Dan.....
Hij is wel een echte Amerikaan.
Moet er geen geweldige quote van Gordon in de TT om de kwaliteit van dit programma te waarborgen?quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Had hij niet de choreografie verzorgd voor vele sexy clips van Kylie Minogue en Britney Spears? Zo preuts is hij dus niet
quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:22 schreef WillemijnB het volgende:
"En waar is je papa?"
Want Chantal wist nog niet dat dit kind twee moeders heeft.
Lekker belangrijk, twee moeders, twee vaders, een vader en een moeder. Hallo, 2016! Zou niet relevant moeten zijn en al helemaal niet noemenswaardig.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:22 schreef mootie het volgende:
Waarom dan weer zo uitmelken dat ze twee moeders heeft. Dan maak je het juist weer bijzonder en speciaal en anders.
Nou ja, veel meisjes zouden het heel jammer vinden als ze twee moeders hadden in plaats van een vader en een moederquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:22 schreef mootie het volgende:
Waarom dan weer zo uitmelken dat ze twee moeders heeft. Dan maak je het juist weer bijzonder en speciaal en anders.
alleen daarom zou ik al drukken.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:22 schreef mootie het volgende:
Ze zijn wel enigszins bekend hoorquote:
Daar lijkt het wel op, of dit jurkje kleedt iets beter af dan dat tafelkleed uit de videoclip.quote:
gij okquote:
Echt hequote:Op vrijdag 29 april 2016 22:27 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Uit Brabant, we staan er weer goed op
Die gozer die naast haar staat.quote:
tja, 100 (?) kilo verlies je nou eenmaal niet in een dagquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:34 schreef roos85 het volgende:
Die Marc v.d Linden is iets van 50 kilo afgevallen, en ik kan er nog 2x in ofzo
Ik hoop dat hij door blijft gaan.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:38 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
tja, 100 (?) kilo verlies je nou eenmaal niet in een dag
zeker niet als je t zonder operatie doet
hij moet toch ergens beginnen
ja precies, ik ook nietquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij door blijft gaan.
Ik heb verder niks met hem, maar vind dat lijf zo zonde.. super dat hij nu begonnen is.
Vind het goed hoor dat hij al zoveel is afgevallen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:38 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
tja, 100 (?) kilo verlies je nou eenmaal niet in een dag
zeker niet als je t zonder operatie doet
hij moet toch ergens beginnen
niks over bekend idd, maar heb de indruk dat t niet zo isquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
Vind het goed hoor dat hij al zoveel is afgevallen.
Al dan niet zonder operatie (daar is niks over bekend toch).
Alleen begrijp ik niet hoe iemand, medische redenen daargelaten, het zover kan laten komen.
Maar zo iemand als Faya, tjaDie ziet er echt niet uit.
Tja sbs6, daar ga je al. Niets van bovenstaande klinkt bekend. Het verklaart wel wat (Waylonquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:39 schreef mirannie het volgende:
Echt gek dat er nooit meer gesproken wordt over het eerste seizoen. Ze doen steeds net of het voor het eerst te zien was op rtl. Is iedereen vergeten waar Waylon vandaan kwam? Of kent iemand de winnares Danielle Bubbermans nog? Was bij sbs maar toch
quote:
Ze is totaal niet sexy, maar dat geheel ter zijdequote:Op zondag 1 mei 2016 18:49 schreef JaneDoe het volgende:
told ya so:
Sexy liefje Martijn Krabbé maakt indruk als luchtacrobaat
echt he.quote:
Iets met harpquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:04 schreef babette21 het volgende:
Ja zeg gaat m'n tv ontvanger ineens spontaan herstarten! Hele act gemist! Watskebeurt??
Dat heb ik al bij elk 'optreden' deze avondquote:
Ik ben al weggezapt.quote:
Gewoon omdat het kanquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:20 schreef babette21 het volgende:
Zo en nu even heel subtiel al die kids eruit mikken...
Mwah, veel non-talent.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:28 schreef vincenzo78 het volgende:
Is het waard om de aflevering van vandaag terug te kijken?
Dit jaquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:00 schreef babette21 het volgende:
Waarom nou geen liveshow... dit is te suf zo.
Denk dat het qua opbouw misschien wat lastig is ofzo. Hebben we nog gekke acts met vreemde attributen?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:00 schreef babette21 het volgende:
Waarom nou geen liveshow... dit is te suf zo.
Maar dat was voorheen toch ook wel?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Denk dat het qua opbouw misschien wat lastig is ofzo. Hebben we nog gekke acts met vreemde attributen?
Jaquote:
ja inderdaad, zo ging het. Erg jammer dat ze dat nu blijkbaar niet doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:04 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Jaen dan mochten de mensen stemmen. Ging de nummer 1 Door. En tussen de 2 en 3 koos de jury dan
Zo herinner ik het me idd. Daarom ook wel verbaasd over deze opzet.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:04 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Jaen dan mochten de mensen stemmen. Ging de nummer 1 Door. En tussen de 2 en 3 koos de jury dan
Klopt inderdaadquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:04 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:15 schreef roos85 het volgende:
Die blinde zanger gaat vast door naar de finale.
dus datquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:20 schreef roos85 het volgende:
Pianomeisje, zielig verhaal + kind -> gaat ook door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |