Je ziet toch wie er gewonnen heeft. Als je dacht dat hij onderaan eindige ben je echt tering dom.quote:
Ja man teringquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je ziet toch wie er gewonnen heeft. Als je dacht dat hij onderaan eindige ben je echt tering dom.
De jury stoort me in dit programma (itt Idols en de voice) totaal niet, maken het juist vermakelijk. Ze doen in wezen niet anders dan wij hier met z'n allen; wat mij betreft zetten ze er nog een paar bij, als ze deze sfeer maar vasthouden.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:45 schreef Zelfscanner het volgende:
Heel hgt is kut geworden. Dat 4e jurylidEn de halve finales niet meer live
Mijn lijstje heeft niks met slim of dom te maken, maar met míjn smaak. Ik vond de andere 6 acts vermakelijker, ik zeg nergens dat ik (dus) verwachtte dat die dus zouden winnen.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je ziet toch wie er gewonnen heeft. Als je dacht dat hij onderaan eindige ben je echt tering dom.
Ik vond Misai Kobi, Karategirls en Quattrobar de echt mooie acts dit jaar. Van de drie overgebleven acts had wat mij betreft alleen Nick daar moeten staan.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:50 schreef ato het volgende:
Ik vond Nick, trapeze gasten en een beetje Bob de 'talenten' van afgelopen seizoen.
Nick terecht gewonnen.
Nou, dat is nog geen sinecure. Ik denk dat je toch flink moet oefenen om nog een kans te maken tegenwoordigquote:Op zaterdag 4 juni 2016 08:07 schreef Anonymousz het volgende:
volgend jaar ga ik mij opgeven
mijn talent is een zielig verhaal vertellen
wel stemmen he als ik in de halve finale zit
ik heb een werkstuk over mijn zielige verhaal getyptquote:Op zondag 5 juni 2016 02:24 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Nou, dat is nog geen sinecure. Ik denk dat je toch flink moet oefenen om nog een kans te maken tegenwoordig
Stuur maar op dan.quote:Op zondag 5 juni 2016 03:53 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik heb een werkstuk over mijn zielige verhaal getypt
Het is heel bijzonder echt waar
zal ik doenquote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |