dit zeg ik hier dus letterlijkquote:
ditquote:
homoquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nou nou zo kut zijn ze niet. Op Bob na.
quote:
Ja jammer, en zo voorspelbaar.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:39 schreef babette21 het volgende:
Prima show, echt een paar hele goeie acts... en dan zo'n einde
Terwijl er best goede andere acts in de finale stonden.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:38 schreef Guanabana het volgende:
Nick had ik al voorspeld, maar dat er drie zangers overblijven, man man man man man.
Srie Suff? Wat mis ik allemaal hierquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:39 schreef DropDiffuser het volgende:
Tjemig. Allemaal leuke redelijke vernieuwende acts in de finale en wie blijven er over? Drie van die korstige afgezaagde zangers.
Dat het publiek op dit soort acts blijft stemmen verbaast me iedere keer weer
tuurlijk nietquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:39 schreef Poison-Ivy het volgende:
Heeft iemand van jullie daadwerkelijk gestemd?
zou ik ook zijnquote:
Ja wat is het nuquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:42 schreef DeLuna het volgende:
Ergens ben ik blij dat ik niet heb gestemd, ergens heb ik spijt dat ik niet heb gestemd
Arnie? Gvd wat een inside talk hierquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:42 schreef Hyaenidae het volgende:
Aan iedere stem verdient Arnie 1,20 euro.
Ik had er wat aan kunnen doen maar het had toch niet geholpen.quote:
dhr Oerlemans voor jou.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Arnie? Gvd wat een inside talk hier
Tjaquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
tuurlijk niet
(Hadden we 't maar gedaan)
Daarom ga je maar niet stemmenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik had er wat aan kunnen doen maar het had toch niet geholpen.
Nee dan zou die ander wel gewonnen hebben.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:43 schreef babette21 het volgende:
Heeft de Willy Alberti fanclub massaal gestemd ofzo?
Heeft genoeg gezegd vandaag.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:45 schreef Pino112 het volgende:
Johnny wilde nog wat zeggen maar ook weer niet.
Jij wel gelukkigquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan heb je er echt helemaal geen verstand van.
Dat pretendeer ik ook niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan heb je er echt helemaal geen verstand van.
Je ziet toch wie er gewonnen heeft. Als je dacht dat hij onderaan eindige ben je echt tering dom.quote:
Ja man teringquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je ziet toch wie er gewonnen heeft. Als je dacht dat hij onderaan eindige ben je echt tering dom.
De jury stoort me in dit programma (itt Idols en de voice) totaal niet, maken het juist vermakelijk. Ze doen in wezen niet anders dan wij hier met z'n allen; wat mij betreft zetten ze er nog een paar bij, als ze deze sfeer maar vasthouden.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:45 schreef Zelfscanner het volgende:
Heel hgt is kut geworden. Dat 4e jurylidEn de halve finales niet meer live
Mijn lijstje heeft niks met slim of dom te maken, maar met míjn smaak. Ik vond de andere 6 acts vermakelijker, ik zeg nergens dat ik (dus) verwachtte dat die dus zouden winnen.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je ziet toch wie er gewonnen heeft. Als je dacht dat hij onderaan eindige ben je echt tering dom.
Ik vond Misai Kobi, Karategirls en Quattrobar de echt mooie acts dit jaar. Van de drie overgebleven acts had wat mij betreft alleen Nick daar moeten staan.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:50 schreef ato het volgende:
Ik vond Nick, trapeze gasten en een beetje Bob de 'talenten' van afgelopen seizoen.
Nick terecht gewonnen.
Nou, dat is nog geen sinecure. Ik denk dat je toch flink moet oefenen om nog een kans te maken tegenwoordigquote:Op zaterdag 4 juni 2016 08:07 schreef Anonymousz het volgende:
volgend jaar ga ik mij opgeven
mijn talent is een zielig verhaal vertellen
wel stemmen he als ik in de halve finale zit
ik heb een werkstuk over mijn zielige verhaal getyptquote:Op zondag 5 juni 2016 02:24 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Nou, dat is nog geen sinecure. Ik denk dat je toch flink moet oefenen om nog een kans te maken tegenwoordig
Stuur maar op dan.quote:Op zondag 5 juni 2016 03:53 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik heb een werkstuk over mijn zielige verhaal getypt
Het is heel bijzonder echt waar
zal ik doenquote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |