ja precies, ik ook nietquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij door blijft gaan.
Ik heb verder niks met hem, maar vind dat lijf zo zonde.. super dat hij nu begonnen is.
Vind het goed hoor dat hij al zoveel is afgevallen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:38 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
tja, 100 (?) kilo verlies je nou eenmaal niet in een dag
zeker niet als je t zonder operatie doet
hij moet toch ergens beginnen
niks over bekend idd, maar heb de indruk dat t niet zo isquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
Vind het goed hoor dat hij al zoveel is afgevallen.
Al dan niet zonder operatie (daar is niks over bekend toch).
Alleen begrijp ik niet hoe iemand, medische redenen daargelaten, het zover kan laten komen.
Maar zo iemand als Faya, tjaDie ziet er echt niet uit.
Tja sbs6, daar ga je al. Niets van bovenstaande klinkt bekend. Het verklaart wel wat (Waylonquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:39 schreef mirannie het volgende:
Echt gek dat er nooit meer gesproken wordt over het eerste seizoen. Ze doen steeds net of het voor het eerst te zien was op rtl. Is iedereen vergeten waar Waylon vandaan kwam? Of kent iemand de winnares Danielle Bubbermans nog? Was bij sbs maar toch
quote:
Ze is totaal niet sexy, maar dat geheel ter zijdequote:Op zondag 1 mei 2016 18:49 schreef JaneDoe het volgende:
told ya so:
Sexy liefje Martijn Krabbé maakt indruk als luchtacrobaat
echt he.quote:
Iets met harpquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:04 schreef babette21 het volgende:
Ja zeg gaat m'n tv ontvanger ineens spontaan herstarten! Hele act gemist! Watskebeurt??
Dat heb ik al bij elk 'optreden' deze avondquote:
Ik ben al weggezapt.quote:
Gewoon omdat het kanquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:20 schreef babette21 het volgende:
Zo en nu even heel subtiel al die kids eruit mikken...
Mwah, veel non-talent.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:28 schreef vincenzo78 het volgende:
Is het waard om de aflevering van vandaag terug te kijken?
Dit jaquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:00 schreef babette21 het volgende:
Waarom nou geen liveshow... dit is te suf zo.
Denk dat het qua opbouw misschien wat lastig is ofzo. Hebben we nog gekke acts met vreemde attributen?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:00 schreef babette21 het volgende:
Waarom nou geen liveshow... dit is te suf zo.
Maar dat was voorheen toch ook wel?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Denk dat het qua opbouw misschien wat lastig is ofzo. Hebben we nog gekke acts met vreemde attributen?
Jaquote:
ja inderdaad, zo ging het. Erg jammer dat ze dat nu blijkbaar niet doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:04 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Jaen dan mochten de mensen stemmen. Ging de nummer 1 Door. En tussen de 2 en 3 koos de jury dan
Zo herinner ik het me idd. Daarom ook wel verbaasd over deze opzet.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:04 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Jaen dan mochten de mensen stemmen. Ging de nummer 1 Door. En tussen de 2 en 3 koos de jury dan
Klopt inderdaadquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:04 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:15 schreef roos85 het volgende:
Die blinde zanger gaat vast door naar de finale.
dus datquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:20 schreef roos85 het volgende:
Pianomeisje, zielig verhaal + kind -> gaat ook door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |