Wel zielig dat ze zo snel na het overlijden van prins alweer koningsdag moeten viere.quote:Op zondag 24 april 2016 12:29 schreef Chloroform het volgende: [..] 'op verjaardag gaan'
![]()
wrom ga je in pak wimlex is woensdag pas jarig
ahaha ahah aha haquote:Op zondag 24 april 2016 12:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel zielig dat ze zo snel na het overlijden van prins alweer koningsdag moeten viere.
laat het losquote:Op zondag 24 april 2016 12:32 schreef hoink581 het volgende:
Bradster hangt hier even de Casanova uit, maar wil vervolgens een familierelatie op het spel zetten omdat hij geen tank benzine overheeft voor een snelle wip.
Ja, ze komen daar vandaan ja.quote:Op zondag 24 april 2016 12:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
"al die types uit grunn"
Hjb gewoon hoink
Jawel Hoink, jawel.quote:Op zondag 24 april 2016 12:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]Nee Braddie. Nee.
En dat je aan het lijntje gehouden wordt door al die types uit Grun terwijl je hier het steeds over dates hebt.
oké even douchen brb over een uurquote:Op zondag 24 april 2016 12:31 schreef zeer het volgende:
[..]
wil jou wel kapen nu je vriendin in zeeland zit![]()
quote:Op zondag 24 april 2016 12:32 schreef Catkiller het volgende:
Als jij er niet bent hzaw, dan breng ik mijn tijd huilend door en ben ik gemeen tegen zwakke users.
wat een leven heb je tochquote:Op zondag 24 april 2016 12:32 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Jawel Hoink, jawel.
Ik heb ook dates, alleen (wat ik daar ook meld) Willen die meeste meiden dan na 1 date nog een vervolg, maar als ik dan aan ze vraag wanneer ze kunnen dan gaan ze heel vaag lopen doen, en dat gaat dan een poosje zo door.
Zie niet in waarom ik hier iets anders zou moeten melden dan in R&P precies om de reden die jij zei. Mensen kunnen daar ook lezen
kom 4 op een rij spelen dan pussy, ik maak je inquote:Op zondag 24 april 2016 12:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
NEE. NEE. NEE. IK WIL NU DE CONFRONTATIE AANGAAN.
Je haalt nu 2 meiden door elkaar heen hequote:Op zondag 24 april 2016 12:32 schreef hoink581 het volgende:
Bradster hangt hier even de Casanova uit, maar wil vervolgens een familierelatie op het spel zetten omdat hij geen tank benzine overheeft voor een snelle wip.
Ja, dus gedraag jezelf een beetje zodat het niet meer voorkomt.quote:Op zondag 24 april 2016 12:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]wel zielig voor iedereen hier dan
Daar heb je het hier niet over. Maar oke.quote:Op zondag 24 april 2016 12:32 schreef MrBradge het volgende:
Ik heb ook dates, alleen (wat ik daar ook meld) Willen die meeste meiden dan na 1 date nog een vervolg, maar als ik dan aan ze vraag wanneer ze kunnen dan gaan ze heel vaag lopen doen, en dat gaat dan een poosje zo door.
Zie niet in waarom ik hier iets anders zou moeten melden dan in R&P precies om de reden die jij zei. Mensen kunnen daar ook lezen
Nee, ik ben er echt slecht in. Verliezen doe ik niet graag.quote:Op zondag 24 april 2016 12:33 schreef Chloroform het volgende:
kom 4 op een rij spelen dan pussy, ik maak je in
vers zweet is beter dan oud zweetquote:Op zondag 24 april 2016 12:33 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom douchen
je raakt toch weer bezweet
al mijn bans waren onterecht en dienden slechts als "voorbeeld" om jullie in toom te houdenquote:Op zondag 24 april 2016 12:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja, dus gedraag jezelf een beetje zodat het niet meer voorkomt.
Ja of juist niet.quote:
dat niet vindenquote:Op zondag 24 april 2016 12:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daar heb je het hier niet over. Maar oke.
En daarbij, het is toch wel erg sneu dat je nog toegeeft dat ze niet heel aantrekkelijk is maar dat je haar toch gewoon wil neuken omdat je dan wat te neuken hebt. En dan claim je nog ook dat je libido belangrijker is dan een goede familie relatie.
wat heeft familierelatie met seks te maken, neukt braddie zn nicht ofzoquote:Op zondag 24 april 2016 12:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En daarbij, het is toch wel erg sneu dat je nog toegeeft dat ze niet heel aantrekkelijk is maar dat je haar toch gewoon wil neuken omdat je dan wat te neuken hebt. En dan claim je nog ook dat je libido belangrijker is dan een goede familie relatie.
zag bij Katja's bodyscan dat oud zweet helpt te bepalen met wie je de beste kindjes kunt makenquote:
Je zit er echt mee hequote:Op zondag 24 april 2016 12:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
misschien eens een rijke man proberen??quote:Op zondag 24 april 2016 12:35 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja of juist niet.
Het is áltijd wel hetzelfde met mij en dames.
Leer ze kennen, gaan we daten, na 1-2 dates willen ze graag nog een keer daten, maar laten dan niks meer horen. Ik word daar onzeker en die meiden blokkeren mij dan, en zo doende is het een beetje een vicieuze cirkel
WAAAR LEER JE ZE KENNEN IK WIL OOKquote:Op zondag 24 april 2016 12:35 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja of juist niet.
Leer ze kennen, gaan we daten, na 1-2 dates willen ze graag nog een keer daten, maar laten dan niks meer horen. Ik word daar onzeker en die meiden blokkeren mij dan, en zo doende is het een beetje een vicieuze cirkel
Het is lust zeer, geen voortplantingsdrang.quote:Op zondag 24 april 2016 12:35 schreef zeer het volgende:
weet wel wie in een evolutionaire context aan het kortste eind trekt hoinkmet je familierelaties
Door de geur? want ik vind vers zweet wel sexy maar oud zweet fucking tyfusranzigquote:Op zondag 24 april 2016 12:35 schreef zeer het volgende:
[..]
zag bij Katja's bodyscan dat oud zweet helpt te bepalen met wie je de beste kindjes kunt maken
tiswatquote:Op zondag 24 april 2016 12:35 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja of juist niet.
Ik zag het gisteren voorbij komen in R&P, maar toen had ik nog een ban. Wil het nu graag inhalen.quote:
beter doe jij gewoon even neuken, wat boeit dit nou manquote:Op zondag 24 april 2016 12:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
sorry je past dus niet bij je vriendquote:Op zondag 24 april 2016 12:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Door de geur? want ik vind vers zweet wel sexy maar oud zweet fucking tyfusranzig
Ik bewaar altijd het dekbed waar Mozy onder geslapen heeft om doordeweeks aan te ruiken en mee te knuffelen.quote:Op zondag 24 april 2016 12:35 schreef zeer het volgende:
[..]
zag bij Katja's bodyscan dat oud zweet helpt te bepalen met wie je de beste kindjes kunt maken
Daar heb ik geen tank benzine voor over.quote:Op zondag 24 april 2016 12:37 schreef PeZu het volgende:
beter doe jij gewoon even neuken, wat boeit dit nou man
sorry wat is het verschilquote:Op zondag 24 april 2016 12:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is lust zeer, geen voortplantingsdrang.
jij bent ook wel een fervent verzamelaar van bans, is het niet?quote:Op zondag 24 april 2016 12:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zag het gisteren voorbij komen in R&P, maar toen had ik nog een ban. Wil het nu graag inhalen.
Oh ik dacht al wat is het hier aangenaam toen ik gister keek, nu weet ik waarom.quote:Op zondag 24 april 2016 12:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zag het gisteren voorbij komen in R&P, maar toen had ik nog een ban. Wil het nu graag inhalen.
beetje hetzelfde als z'n vieze praatjes naar houses tijdquote:Op zondag 24 april 2016 12:36 schreef Catkiller het volgende:
Kijk die hoink caren, zou bijna medelijden krijgen.
Haar ouders flipte tegen haar omdat ze er achter kwamen dat we seks hebben gehad, en ze IS ook niet heel aantrekkelijk. Wat verwacht je? dat ik met een 7/10 of zelfs een 6/10 iets kan beginnen?quote:Op zondag 24 april 2016 12:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
ik ook ;squote:Op zondag 24 april 2016 12:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik bewaar altijd het dekbed waar Mozy onder geslapen heeft om doordeweeks aan te ruiken en mee te knuffelen.
Ik care ookquote:Op zondag 24 april 2016 12:36 schreef Catkiller het volgende:
nu hij niet homo kan doen metchroestjov reageert die af op braddiequote:Op zondag 24 april 2016 12:36 schreef Catkiller het volgende:
was ze nat?quote:Op zondag 24 april 2016 12:38 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Haar ouders flipte tegen haar omdat ze er achter kwamen dat we seks hebben gehad, en ze IS ook niet heel aantrekkelijk. Wat verwacht je? dat ik met een 7/10 of zelfs een 6/10 iets kan beginnen?
En het is niet "gewoon neuken" Tuurlijk wilde ik ook wel dat die band tussen haar ouders weer normaal werd, en ik wilde daar ook bij helpen, wilde met die ouders praten, maar dat wilde ze niet, want volgens die meid waar ik mee aan't daten was schoot dat toch niet op en was het mede hierdoor beter dat we er een punt achter zouden zetten.
vertel meerquote:Op zondag 24 april 2016 12:37 schreef zeer het volgende:
[..]
sorry je past dus niet bij je vriend
nee, feromonen en dat soort shit
Waarom?quote:
Jammer dat je hier weer over begint.quote:Op zondag 24 april 2016 12:37 schreef zeer het volgende:
beetje hetzelfde als z'n vieze praatjes naar houses tijd
ahw, mijn prinses op de witte draakquote:
Wow heeft hij meerdere vriendjes?quote:Op zondag 24 april 2016 12:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nu hij niet homo kan doen metchroestjov reageert die af op braddie
was ze wel geil in bed?quote:Op zondag 24 april 2016 12:38 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Haar ouders flipte tegen haar omdat ze er achter kwamen dat we seks hebben gehad, en ze IS ook niet heel aantrekkelijk. Wat verwacht je? dat ik met een 7/10 of zelfs een 6/10 iets kan beginnen?
En het is niet "gewoon neuken" Tuurlijk wilde ik ook wel dat die band tussen haar ouders weer normaal werd, en ik wilde daar ook bij helpen, wilde met die ouders praten, maar dat wilde ze niet, want volgens die meid waar ik mee aan't daten was schoot dat toch niet op en was het mede hierdoor beter dat we er een punt achter zouden zetten.
je kan ruiken in hoeverre jouw genen overeenkomen met een potentiele kindjes maak partner, hoe verder de genen uit elkaar liggen hoe lekkerder je diegene vindt ruiken, genen die ver uit elkaar liggen zorgen voor gezondere kindjesquote:
Slaquote:Op zondag 24 april 2016 12:39 schreef Chloroform het volgende:
oké wat zal ik vanavond gaan eten, ga zo boodschappen doen
oh ik vind mn vriend wel lekker ruiken altijd :$$$quote:Op zondag 24 april 2016 12:39 schreef zeer het volgende:
[..]
je kan ruiken in hoeverre jouw genen overeenkomen met een potentiele kindjes maak partner, hoe verder de genen uit elkaar liggen hoe lekkerder je diegene vindt ruiken, genen die ver uit elkaar liggen zorgen voor gezondere kindjes
daarom komen er uit Turkije ook zo veel inbred, die knoflookgeur overal verhindert dat ;s
Ik vind je een beetje een jaloerse nicht. Zoek je eigen vriendjes ipv zo homofoob te reageren op mijn leven.quote:Op zondag 24 april 2016 12:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nu hij niet homo kan doen metchroestjov reageert die af op braddie
Hij liep kreupel achteraf, wat denk jij danquote:
Als ze te dik zijn wordt actie wel een beetje lastig.quote:Op zondag 24 april 2016 12:40 schreef zeer het volgende:
[..]
volgens mij zijn die lelijke altijd erg actief e.d. omdat ze zich willen bewijzen
Heb wel echt 2 dagen goed spierpijn gehad jaquote:Op zondag 24 april 2016 12:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij liep kreupel achteraf, wat denk jij dan
ja is ook altijd zo met dikke wijvenquote:Op zondag 24 april 2016 12:40 schreef zeer het volgende:
[..]
volgens mij zijn die lelijke altijd erg actief e.d. omdat ze zich willen bewijzen
Moet je beter bewegen.quote:Op zondag 24 april 2016 12:41 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Heb wel echt 2 dagen goed spierpijn gehad ja
Sommige wel, wat had je in gedachten bbyquote:Op zondag 24 april 2016 12:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ahw, mijn prinses op de witte draak
vind je bordspelletjes leuk?
Kan ook zijn omdat het de enige lichaamsbeweging voor je was in jaren.quote:Op zondag 24 april 2016 12:41 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Heb wel echt 2 dagen goed spierpijn gehad ja
Lol daar nu al zo erg mee bezig zijn, net Niels.quote:Op zondag 24 april 2016 12:39 schreef Chloroform het volgende:
onbeperkt spareribsquote:Op zondag 24 april 2016 12:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sommige wel, wat had je in gedachten bby
wrapsquote:Op zondag 24 april 2016 12:39 schreef Chloroform het volgende:
dan zullen ze ook vast slikken. Lucky bradsterquote:Op zondag 24 april 2016 12:40 schreef zeer het volgende:
[..]
CHAI HOUD JE PAARDENBEK EENS GVDquote:Op zondag 24 april 2016 12:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol daar nu al zo erg mee bezig zijn, net Niels.
quote:Op zondag 24 april 2016 12:39 schreef zeer het volgende:
[..]
je kan ruiken in hoeverre jouw genen overeenkomen met een potentiele kindjes maak partner, hoe verder de genen uit elkaar liggen hoe lekkerder je diegene vindt ruiken, genen die ver uit elkaar liggen zorgen voor gezondere kindjes
daarom komen er uit Turkije ook zo veel inbred, die knoflookgeur overal verhindert dat ;s
welnee dan zie je het gewoon minder goed omdat dat vet met vertraging beweegtquote:Op zondag 24 april 2016 12:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als ze te dik zijn wordt actie wel een beetje lastig.
Eerlijk?quote:Op zondag 24 april 2016 12:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan ook zijn omdat het de enige lichaamsbeweging voor je was in jaren.
Ik begin de dag ook zo.quote:Op zondag 24 april 2016 12:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol daar nu al zo erg mee bezig zijn, net Niels.
Je weet dat je me aan het verleiden bent, nuquote:
oehquote:
Lijkt me een vervreemdende ervaring.quote:Op zondag 24 april 2016 12:42 schreef zeer het volgende:
welnee dan zie je het gewoon minder goed omdat dat vet met vertraging beweegt
kquote:Op zondag 24 april 2016 12:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik vind je een beetje een jaloerse nicht. Zoek je eigen vriendjes ipv zo homofoob te reageren op mijn leven.
lekker knagen en knabbelenquote:Op zondag 24 april 2016 12:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je weet dat je me aan het verleiden bent, nu
bedankt hzawquote:Op zondag 24 april 2016 12:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
oeh
das wel een goeie
kipwraps
met pestomayo
Nee, daar hebben jullie niets mee te maken.quote:Op zondag 24 april 2016 12:43 schreef Chai het volgende:
Post je die overweging ook elke dag in de SC dan
oh hij heeft ook even wikipedia van marx bekeken hoorquote:Op zondag 24 april 2016 12:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Lijkt me een vervreemdende ervaring.
bedankt lieve hzawquote:
Van Marx?quote:Op zondag 24 april 2016 12:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
oh hij heeft ook even wikipedia van marx bekeken hoor
Ff douchen om af te koelen :$quote:
superieur denk ikquote:Op zondag 24 april 2016 12:47 schreef Trollscience het volgende:
ik lig soms nachten wakker omdat ik me afvraag hoe de baard van Marx gevoeld moet hebben
sws nederlandse amateurvloggersquote:Op zondag 24 april 2016 12:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die kerel is helemaal lijp![]()
kijk eens op een van z'n kanalen, 'autistendisco'
Roel Driesvinkquote:
ONTHOUD DANquote:Op zondag 24 april 2016 13:00 schreef HPLC het volgende:
Geen hallo van Braadje, dit zal ik onthouden
Lijkt nog lang te duren voor er iets van lente hier in NL isquote:
Ja dat heb ik ook vernomenquote:Op zondag 24 april 2016 13:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lijkt nog lang te duren voor er iets van lente hier in NL is!
De weer app op mijn telefoon zegt weinig goeds over de komende 10 dagen.quote:
Ja alleen binnen is het nu ook 16 graden doordat de kachel uit stondquote:Op zondag 24 april 2016 13:04 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als je binnen zit is't heerlijk te doen anders.
Geluid van regen/hagel op het raam
hoe kom je dan aan je beweging?quote:Op zondag 24 april 2016 13:06 schreef MrBradge het volgende:
Was toch niet van plan echt buiten de deur te treden die 10 dagen.
Moet morgen weg i.v.m nieuwe distributieriem in de Twingo
En de eerst volgende repetitie van Unicornflakes is pas over 2 weken weer
En in de tussen tijd blijf ik dan lekker binnen als het dit matige weer word/blijft.
Dat is matig manquote:Op zondag 24 april 2016 13:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja alleen binnen is het nu ook 16 graden doordat de kachel uit stond
En de voorspellingen voor de zomer zijn ook barslecht. Al neem ik die nu nog met een korreltje zout.quote:Op zondag 24 april 2016 13:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De weer app op mijn telefoon zegt weinig goeds over de komende 10 dagen.
Ik beweeg ook op muziek he. Steps, jumpingjacks, etc.. Is ook wel effectief!quote:Op zondag 24 april 2016 13:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hoe kom je dan aan je beweging?
Nice. Schuurtjesgenot!quote:Op zondag 24 april 2016 13:06 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat is matig man
Heb zelf expres vannacht de kachel aan gelaten hier, kom ik in m`n schuurtje, heerlijk warm
distributieriem is wel focked op duur man.quote:Op zondag 24 april 2016 13:06 schreef MrBradge het volgende:
En in de tussen tijd blijf ik dan lekker binnen als het dit matige weer word/blijft.
quote:Op zondag 24 april 2016 13:07 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Absoluut.
Schuurtjes genot beste genot
Valt mee man, als je het bij een garage laat doen dan kost het wel een hoop geld ja.quote:Op zondag 24 april 2016 13:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
distributieriem is wel focked op duur man.
ik de sc vertelde je dat jij dat meisje uit Groningen niet zag zitten omdat ze scheld en boert en dat je een fuckbuddy hebt en dat chill vind maar in r&p staat dit in t topic waar je uitleg geeft over waarom je dat christelijke meisje nog steeds wilt:quote:
Echt kut dat dat elke 3 jaar moet.quote:Op zondag 24 april 2016 13:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
distributieriem is wel focked op duur man.
Ja zekerquote:Op zondag 24 april 2016 13:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ewa Ama![]()
Leuke avond gehad gisteren?
Dat is waar. Mijn auto moet in juni weer apk, hou mijn hart vast..quote:Op zondag 24 april 2016 13:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Valt mee man, als je het bij een garage laat doen dan kost het wel een hoop geld ja.
Maar als je de onderdelen zelf koopt en een vader hebt die handig is dan kost het niet zo veelAlleen de prijs van de riem.
Je wou 10 dagen binnen blijven?quote:Op zondag 24 april 2016 13:06 schreef MrBradge het volgende:
Ja hoezo?quote:Op zondag 24 april 2016 13:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En de voorspellingen voor de zomer zijn ook barslecht. Al neem ik die nu nog met een korreltje zout.
Ja NU heb ik geen alternatieven meer.quote:Op zondag 24 april 2016 13:09 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik de sc vertelde je dat jij dat meisje uit Groningen niet zag zitten omdat ze scheld en boert en dat je een fuckbuddy hebt en dat chill vind maar in r&p staat dit in t topic waar je uitleg geeft over waarom je dat christelijke meisje nog steeds wilt:
" er zijn wel meiden waar ik mee praat en sommigen willen ook wel daten maar dan komt er wat tussen of word ik aan het lijntje gehouden. ja eh oke ik heb niet echt alternatieven dus"
Nat en temperaturen te laag voor de tijd van het jaar.quote:
Ja, ik blijf er bij, je kan er een grapje over maken.quote:
Matig. Nu heb ik het gevoel dat ik nog langer kan gaan wachten op een beetje mooi weerquote:Op zondag 24 april 2016 13:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nat en temperaturen te laag voor de tijd van het jaar.
Lijkt wel een vrouw....
Ga keer mee naar feestje. Ben je zo paar kg lichterquote:Op zondag 24 april 2016 13:07 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik beweeg ook op muziek he. Steps, jumpingjacks, etc.. Is ook wel effectief!
Dus als ik een dag niet buiten loop dan heb ik zo m`n beweging ook wel
Zal wel mee vallen toch?quote:Op zondag 24 april 2016 13:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is waar. Mijn auto moet in juni weer apk, hou mijn hart vast..
Er staat hier bijna bij elke dag lichte regen.quote:Op zondag 24 april 2016 13:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als het echt hele dagen gaat regenen en hagelen, ja.
Aan de pep / sos zeker?quote:Op zondag 24 april 2016 13:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ga keer mee naar feestje. Ben je zo paar kg lichter
afgelopen jaar 110.000 km meegereden. Ik weet het niet.quote:Op zondag 24 april 2016 13:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zal wel mee vallen toch?
Mijn auto moet in December weer, maar ik verwacht niks geks.
Misschien valt het mee.quote:Op zondag 24 april 2016 13:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Matig. Nu heb ik het gevoel dat ik nog langer kan gaan wachten op een beetje mooi weer
Dat zegt ze omdat ik ooit zei dat het om de 3 jaar moet om de 60k.quote:
Maar als het geen 38 graden wordt vind ik ook helemaal niet erg.quote:
lolquote:Op zondag 24 april 2016 13:15 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat zegt ze omdat ik ooit zei dat het om de 3 jaar moet om de 60k.
Maar dat is voor mijn auto.
Of 5 jaar, of 60,000 kilometer. en met de hoeveelheid die ik (En met mij waarschijnlijk gemiddeld nederland) Rijd +-20k per jaar, moet dat dan om de 3 jaar.
Maar dat word weer helemaal (Zoals alles bij mij, ja ik care) Uit z`n verband getrokken, en word weer leuk over gedaan.
Maar bij de meeste (lees: grote) Auto's moet het om de 80 100 120k
Jij rijd in 1 jaar tijd 110,000 km?! Ben je taxichauffeur? srsquote:Op zondag 24 april 2016 13:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
afgelopen jaar 110.000 km meegereden. Ik weet het niet.
Mijn vriendin lag toen te bevallen. In het ziekenhuis was lekker koel. Iedereen kwam bezweet aan en mijn vriendin had het zowat koud. Dat was echt heel raar toenquote:Op zondag 24 april 2016 13:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik trok die hitte vorig jaar erg slecht. Meerdere keren gehad dat ik echt beroerd was als ik bij de supermarkt was aangekomen.
Ik trek eigenlijk alles in NL boven de 25 graden vrij matig, dan word het gelijk zo broeierig en benauwd.quote:Op zondag 24 april 2016 13:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik trok die hitte vorig jaar erg slecht. Meerdere keren gehad dat ik echt beroerd was als ik bij de supermarkt was aangekomen.
quote:Op zondag 24 april 2016 13:16 schreef Oberkullie het volgende:
Braddie maak een vlog van je 10 dagen binnen
Je trekt nu zelf van alles uit zijn verband, hypocriet kutkind.quote:Op zondag 24 april 2016 13:15 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat zegt ze omdat ik ooit zei dat het om de 3 jaar moet om de 60k.
Maar dat is voor mijn auto.
Of 5 jaar, of 60,000 kilometer. en met de hoeveelheid die ik (En met mij waarschijnlijk gemiddeld nederland) Rijd +-20k per jaar, moet dat dan om de 3 jaar.
Maar dat word weer helemaal (Zoals alles bij mij, ja ik care) Uit z`n verband getrokken, en word weer leuk over gedaan.
Maar bij de meeste (lees: grote) Auto's moet het om de 80 100 120k
Ik werkte heel veel in de nacht en moest van hot naar her en soms ook in Frankrijk en België zijn. Dat tikt wel aan met 5 dagen in de week en amper vrije dagen.quote:Op zondag 24 april 2016 13:16 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Jij rijd in 1 jaar tijd 110,000 km?! Ben je taxichauffeur? srs
Ja leuk zo'n koele ziekenhuis.. tot je naar buiten looptquote:Op zondag 24 april 2016 13:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn vriendin lag toen te bevallen. In het ziekenhuis was lekker koel. Iedereen kwam bezweet aan en mijn vriendin had het zowat koud. Dat was echt heel raar toen
en dit dan? "daten gaat wel redelijk maar het kwam nooit veder dan een eventueel vervolg ...wat er dan vervolgens nooit kwam omdat zij mij niet interessant vonden"quote:Op zondag 24 april 2016 13:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja NU heb ik geen alternatieven meer.
Maar ik had tot voor kort dus inderdaad die ene meid uit groningen die ik niet zag zitten omdat ze boerde en zwaar asociaal was, en ik had die andere meid ook uit Groningen die mij laatst blokkeerde omdat ik het het niet waard vond om voor 45 minuten naar haar toe te rijden
rustaaaaaggggquote:Op zondag 24 april 2016 13:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Je trekt nu zelf van alles uit zijn verband, hypocriet kutkind.
Maar geen zin om het terug te zoeken, want zit mobiel.
Hypocriet kutkind? Soooowwwww die zit hoor.quote:Op zondag 24 april 2016 13:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Je trekt nu zelf van alles uit zijn verband, hypocriet kutkind.
Maar geen zin om het terug te zoeken, want zit mobiel.
Jaquote:Op zondag 24 april 2016 13:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja leuk zo'n koele ziekenhuis.. tot je naar buiten looptKrijg je een enorme klap in je gezicht.
Interessante open deur weer.quote:Op zondag 24 april 2016 13:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik trek eigenlijk alles in NL boven de 25 graden vrij matig, dan word het gelijk zo broeierig en benauwd.
Terwijl ik in Spanje bijvoorbeeld prima met 35 graden kan chillen.
Dat tikt wel aan ja! Maar je ziet wel een hoop van de wereld, dat is tof!quote:Op zondag 24 april 2016 13:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik werkte heel veel in de nacht en moest van hot naar her en soms ook in Frankrijk en België zijn. Dat tikt wel aan met 5 dagen in de week en amper vrije dagen.
Ben blij dat het jaar achter de rug is hoor. Had het er wel mee gehad.quote:Op zondag 24 april 2016 13:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat tikt wel aan ja! Maar je ziet wel een hoop van de wereld, dat is tof!
Ik geef gewoon mijn mening, ben misschien een beetje impulsief, maar ga me niet laten remmen door de wensen van anderen.quote:Op zondag 24 april 2016 13:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zullen we hier maar mee stoppen? Dank.
gewoon op datingsites de lelijksten/meest kanslozen benaderenquote:Op zondag 24 april 2016 12:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
WAAAR LEER JE ZE KENNEN IK WIL OOK
#zwaarlevenquote:Op zondag 24 april 2016 13:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd moet zo boodschappen doen ik wilde vandaag gwn thuisblijven
Wowowquote:Op zondag 24 april 2016 13:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
gewoon op datingsites de lelijksten/meest kanslozen benaderen
geen weer voor een blanke.quote:Op zondag 24 april 2016 13:16 schreef Amarantha het volgende:
TRquote:Op zondag 24 april 2016 13:22 schreef Amarantha het volgende:
Laten we hier elkaar alsjeblieft geen kankerhoer enz gaan noemen.
Ik was 2 jaar terug op een buiten hardcore feest, toen was het ook 38 graden buiten. Bijna hele dag zittend en kwijlend in de zon doorgebrachtquote:Op zondag 24 april 2016 13:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
geen weer voor een blanke.
paar jaar terug was toch die zieke hittegolf ergens in augustus. Toen was ik op lowlands, was echt een pretje. Zwaar en zwaar kut
Ja, want alle plekjes in de schaduw zijn al bezet natuurlijkquote:Op zondag 24 april 2016 13:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was 2 jaar terug op een buiten hardcore feest, toen was het ook 38 graden buiten. Bijna hele dag zittend en kwijlend in de zon doorgebracht
Festival met die hitte lijkt me nog erger idd. Nooit meegemaakt. Ik vond een feestje van 12 uur lang al heftig met zulke hitte. En water moest je kopen (flesjes werden bij de wc weggegooid) dus ik heb minstens voor 50 euro die dag aan water gedronken.quote:Op zondag 24 april 2016 13:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, want alle plekjes in de schaduw zijn al bezet natuurlijk
En je brand 's ochtends je tent uit joh pfoeee
Schandalig met zulke temperaturen.quote:Op zondag 24 april 2016 13:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Festival met die hitte lijkt me nog erger idd. Nooit meegemaakt. Ik vond een feestje van 12 uur lang al heftig met zulke hitte. En water moest je kopen (flesjes werden bij de wc weggegooid) dus ik heb minstens voor 50 euro die dag aan water gedronken.
Iedereen vond het een schande dat je niet bij de wc mocht bijvullen.quote:Op zondag 24 april 2016 13:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Schandalig met zulke temperaturen.
bij LL was het toen gewoon gratis. 100.000 liter drinkwater per uur ging er doorheen met die hitte
daar zou je toch schijt aan hebben op zo'n moment?quote:Op zondag 24 april 2016 13:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Iedereen vond het een schande dat je niet bij de wc mocht bijvullen.
Tja dat ging dus niet. Beveiligers stonden bij de ingang voor het wc terrein om flesjes uit je handen te halen of uit je tas.quote:Op zondag 24 april 2016 13:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
daar zou je toch schijt aan hebben op zo'n moment?
Achterlijk duur hequote:Op zondag 24 april 2016 13:33 schreef Amarantha het volgende:
Maar ja je koopt het toch wel zo'n vies duur flesje water voor 3 euro. Je moet wel.
dat is gewoon verboden zelfs.quote:Op zondag 24 april 2016 13:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Schandalig met zulke temperaturen.
bij LL was het toen gewoon gratis. 100.000 liter drinkwater per uur ging er doorheen met die hitte
beveiligersquote:Op zondag 24 april 2016 13:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tja dat ging dus niet. Beveiligers stonden bij de ingang voor het wc terrein om flesjes uit je handen te halen of uit je tas.
En het was ook nog eens zo'n merk water waar niemand ooit van had gehoord. Vast meest goedkope flesjes die er warenquote:Op zondag 24 april 2016 13:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Achterlijk duur he
vorig jaar op wae dacht lekker ff baco'tje halen toch. 8 euro nogwat![]()
water is waterquote:Op zondag 24 april 2016 13:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En het was ook nog eens zo'n merk water waar niemand ooit van had gehoord. Vast meest goedkope flesjes die er waren
Weet ik. Maar ik voelde me wel extra afgezet omdat het geen fancy merkje was zoals met de cola en bier enz wel het geval is.quote:
zo'n slap plastic flesje zekerquote:Op zondag 24 april 2016 13:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik voelde me wel extra afgezet omdat het geen fancy merkje was zoals met de cola en bier enz wel het geval is.
ik dacht langer maar er moet een drinkpunt zijn idd en daar maar nag je gewoon je eerder gekochte flesje onbeperkt vullenquote:Op zondag 24 april 2016 13:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jup. is sinds een jaar of 2,3 toch?
ja zoiets jaquote:Op zondag 24 april 2016 13:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik dacht langer maar er moet een drinkpunt zijn idd en daar maar nag je gewoon je eerder gekochte flesje onbeperkt vullen
was bij de meeste festivals al lang zo hoor
ander klimaat he, dan is het nog wel een beetje te doenquote:Op zondag 24 april 2016 13:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Datca, 2 weken lang 35/38 graden, arme Nederlandse vrienden konden er echt niet tegen
Ja idd, dan doe je het echt wel. Weet nog wel dat ik op vliegveld gewoon 1 koekje (ja 1 koekje, niet eens een rol) voor omgerekend zo'n 5 euro had gekochtquote:Op zondag 24 april 2016 13:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaMaar je koopt het wel als het 38 graden buiten is.
ziekenhuis altijd oplichters man wat dat betreftquote:Op zondag 24 april 2016 13:42 schreef Amarantha het volgende:
Ziekenhuis ook vies duur man. 2 flesjes drinken.. 6 euro
Ja echt belachelijk maar ook hier moest ik wel want ik kon moeilijk telkens op die rode knop drukken dat ik drinken wouquote:Op zondag 24 april 2016 13:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ziekenhuis altijd oplichters man wat dat betreft
quote:Op zondag 24 april 2016 13:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar als het boven de 30 graden in Nederland is, is het gelijk extreem benauwd en alles. In Turkije/Griekenland etc kan ik er wel tegen.
quote:
Ik vind het wel bijzonder dat je nu nog weet wat je 4 jaar geleden hebt gegeten.quote:Op zondag 24 april 2016 13:43 schreef Amarantha het volgende:
En 4 jaar terug kocht ik een plak cake in het ziekenhuiswinkeltje omdat ik daar zin in had na 1,5 week niet eten. Was ook bijna 3 euro!!!
Ik vind het bijzonder dat sommige mensen vrijwel alles weer vergeten.quote:Op zondag 24 april 2016 13:50 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik vind het wel bijzonder dat je nu nog weet wat je 4 jaar geleden hebt gegeten.
Hear hearquote:Op zondag 24 april 2016 13:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder dat sommige mensen vrijwel alles weer vergeten.
hoe kan jij zo lang in bed blijven? voel me dan altijd zo gaar op een gegeven momentquote:Op zondag 24 april 2016 13:56 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
In bed How I met your mother bingen
Doe ik nu op de bankquote:Op zondag 24 april 2016 13:56 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
In bed How I met your mother bingen
dat is als je te veel tijd hebt en dan op je luie rewt met je dikke buik urenlang een serie kijktquote:
?quote:Op zondag 24 april 2016 14:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gvd pic van snitch in vbl. Ziet echt uit als een achtjarige
ik typ altijd google in bij bingquote:Op zondag 24 april 2016 14:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
bingen is iets zoeken met een inferieure zoekmachine
quote:Op zondag 24 april 2016 14:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou U alstublieft uw smoelwerk dicht willen houden over mij?
Dank U wel.
Terechte klachtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop dat je een vriendin hebt waardoor je dat kijkt of dit op Wikipedia opgezocht hebt of dat je vaak gtst kijkt met je demente moeder.quote:
quote:Op zondag 24 april 2016 14:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Terechte klachtWat een schattige huisjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
omdatquote:Op zondag 24 april 2016 14:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoop dat je een vriendin hebt waardoor je dat kijkt of dit op Wikipedia opgezocht hebt of dat je vaak gtst kijkt met je demente moeder.
quote:Op zondag 24 april 2016 14:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Terechte klachtBen je alweer op vakantie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wrmquote:Op zondag 24 april 2016 14:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Erg sneu als hij dat in zijn eentje volgt
Nee.quote:
Aaah.quote:Op zondag 24 april 2016 14:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben echt depressief geworden sinds ik terug ben.
quote:Op zondag 24 april 2016 14:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 april 2016 14:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee.
kloptquote:Op zondag 24 april 2016 14:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
bedankt man, echt walgelijk oppervlakkig die chai
Ja zijn het ook. Ben net weer thuis. Maar zit in een enorme sleur..quote:Op zondag 24 april 2016 14:21 schreef Amarantha het volgende:
Zit je nu gewoon thuis? Zien er wel een beetje uit als vakantiehuisjes nml.
zou advies vragen op viva forumquote:Op zondag 24 april 2016 14:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja zijn het ook. Ben net weer thuis. Maar zit in een enorme sleur..
Ja daarom.quote:Op zondag 24 april 2016 14:21 schreef Amarantha het volgende:
Zit je nu gewoon thuis? Zien er wel een beetje uit als vakantiehuisjes nml.
quote:Op zondag 24 april 2016 14:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja zijn het ook. Ben net weer thuis. Maar zit in een enorme sleur..
quote:Op zondag 24 april 2016 14:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon hier vragen op R&P, fantastische adviezen altijd
Ja dat weet ik wel. Je doet er alleen zo weinig tegen en door de omgeving wordt het niet begrepen.quote:
ga lekker stukje hardlopen.quote:Op zondag 24 april 2016 14:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel. Je doet er alleen zo weinig tegen en door de omgeving wordt het niet begrepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |