Wowowquote:Op zondag 24 april 2016 13:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
gewoon op datingsites de lelijksten/meest kanslozen benaderen
geen weer voor een blanke.quote:Op zondag 24 april 2016 13:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik trok die hitte vorig jaar erg slecht. Meerdere keren gehad dat ik echt beroerd was als ik bij de supermarkt was aangekomen.
TRquote:Op zondag 24 april 2016 13:22 schreef Amarantha het volgende:
Laten we hier elkaar alsjeblieft geen kankerhoer enz gaan noemen.
Ik was 2 jaar terug op een buiten hardcore feest, toen was het ook 38 graden buiten. Bijna hele dag zittend en kwijlend in de zon doorgebrachtquote:Op zondag 24 april 2016 13:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
geen weer voor een blanke.
paar jaar terug was toch die zieke hittegolf ergens in augustus. Toen was ik op lowlands, was echt een pretje. Zwaar en zwaar kut
Ja, want alle plekjes in de schaduw zijn al bezet natuurlijkquote:Op zondag 24 april 2016 13:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was 2 jaar terug op een buiten hardcore feest, toen was het ook 38 graden buiten. Bijna hele dag zittend en kwijlend in de zon doorgebracht
Festival met die hitte lijkt me nog erger idd. Nooit meegemaakt. Ik vond een feestje van 12 uur lang al heftig met zulke hitte. En water moest je kopen (flesjes werden bij de wc weggegooid) dus ik heb minstens voor 50 euro die dag aan water gedronken.quote:Op zondag 24 april 2016 13:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, want alle plekjes in de schaduw zijn al bezet natuurlijk
En je brand 's ochtends je tent uit joh pfoeee
Schandalig met zulke temperaturen.quote:Op zondag 24 april 2016 13:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Festival met die hitte lijkt me nog erger idd. Nooit meegemaakt. Ik vond een feestje van 12 uur lang al heftig met zulke hitte. En water moest je kopen (flesjes werden bij de wc weggegooid) dus ik heb minstens voor 50 euro die dag aan water gedronken.
Iedereen vond het een schande dat je niet bij de wc mocht bijvullen.quote:Op zondag 24 april 2016 13:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Schandalig met zulke temperaturen.
bij LL was het toen gewoon gratis. 100.000 liter drinkwater per uur ging er doorheen met die hitte
daar zou je toch schijt aan hebben op zo'n moment?quote:Op zondag 24 april 2016 13:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Iedereen vond het een schande dat je niet bij de wc mocht bijvullen.
Tja dat ging dus niet. Beveiligers stonden bij de ingang voor het wc terrein om flesjes uit je handen te halen of uit je tas.quote:Op zondag 24 april 2016 13:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
daar zou je toch schijt aan hebben op zo'n moment?
Achterlijk duur hequote:Op zondag 24 april 2016 13:33 schreef Amarantha het volgende:
Maar ja je koopt het toch wel zo'n vies duur flesje water voor 3 euro. Je moet wel.
dat is gewoon verboden zelfs.quote:Op zondag 24 april 2016 13:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Schandalig met zulke temperaturen.
bij LL was het toen gewoon gratis. 100.000 liter drinkwater per uur ging er doorheen met die hitte
beveiligersquote:Op zondag 24 april 2016 13:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tja dat ging dus niet. Beveiligers stonden bij de ingang voor het wc terrein om flesjes uit je handen te halen of uit je tas.
En het was ook nog eens zo'n merk water waar niemand ooit van had gehoord. Vast meest goedkope flesjes die er warenquote:Op zondag 24 april 2016 13:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Achterlijk duur he
vorig jaar op wae dacht lekker ff baco'tje halen toch. 8 euro nogwat![]()
water is waterquote:Op zondag 24 april 2016 13:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En het was ook nog eens zo'n merk water waar niemand ooit van had gehoord. Vast meest goedkope flesjes die er waren
Weet ik. Maar ik voelde me wel extra afgezet omdat het geen fancy merkje was zoals met de cola en bier enz wel het geval is.quote:
zo'n slap plastic flesje zekerquote:Op zondag 24 april 2016 13:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik voelde me wel extra afgezet omdat het geen fancy merkje was zoals met de cola en bier enz wel het geval is.
ik dacht langer maar er moet een drinkpunt zijn idd en daar maar nag je gewoon je eerder gekochte flesje onbeperkt vullenquote:Op zondag 24 april 2016 13:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jup. is sinds een jaar of 2,3 toch?
ja zoiets jaquote:Op zondag 24 april 2016 13:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik dacht langer maar er moet een drinkpunt zijn idd en daar maar nag je gewoon je eerder gekochte flesje onbeperkt vullen
was bij de meeste festivals al lang zo hoor
ander klimaat he, dan is het nog wel een beetje te doenquote:Op zondag 24 april 2016 13:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Datca, 2 weken lang 35/38 graden, arme Nederlandse vrienden konden er echt niet tegen
Ja idd, dan doe je het echt wel. Weet nog wel dat ik op vliegveld gewoon 1 koekje (ja 1 koekje, niet eens een rol) voor omgerekend zo'n 5 euro had gekochtquote:Op zondag 24 april 2016 13:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaMaar je koopt het wel als het 38 graden buiten is.
ziekenhuis altijd oplichters man wat dat betreftquote:Op zondag 24 april 2016 13:42 schreef Amarantha het volgende:
Ziekenhuis ook vies duur man. 2 flesjes drinken.. 6 euro
Ja echt belachelijk maar ook hier moest ik wel want ik kon moeilijk telkens op die rode knop drukken dat ik drinken wouquote:Op zondag 24 april 2016 13:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ziekenhuis altijd oplichters man wat dat betreft
quote:Op zondag 24 april 2016 13:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar als het boven de 30 graden in Nederland is, is het gelijk extreem benauwd en alles. In Turkije/Griekenland etc kan ik er wel tegen.
quote:
Ik vind het wel bijzonder dat je nu nog weet wat je 4 jaar geleden hebt gegeten.quote:Op zondag 24 april 2016 13:43 schreef Amarantha het volgende:
En 4 jaar terug kocht ik een plak cake in het ziekenhuiswinkeltje omdat ik daar zin in had na 1,5 week niet eten. Was ook bijna 3 euro!!!
Ik vind het bijzonder dat sommige mensen vrijwel alles weer vergeten.quote:Op zondag 24 april 2016 13:50 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik vind het wel bijzonder dat je nu nog weet wat je 4 jaar geleden hebt gegeten.
Hear hearquote:Op zondag 24 april 2016 13:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder dat sommige mensen vrijwel alles weer vergeten.
hoe kan jij zo lang in bed blijven? voel me dan altijd zo gaar op een gegeven momentquote:Op zondag 24 april 2016 13:56 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
In bed How I met your mother bingen
Doe ik nu op de bankquote:Op zondag 24 april 2016 13:56 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
In bed How I met your mother bingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |