ja zoiets jaquote:Op zondag 24 april 2016 13:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik dacht langer maar er moet een drinkpunt zijn idd en daar maar nag je gewoon je eerder gekochte flesje onbeperkt vullen
was bij de meeste festivals al lang zo hoor
ander klimaat he, dan is het nog wel een beetje te doenquote:Op zondag 24 april 2016 13:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Datca, 2 weken lang 35/38 graden, arme Nederlandse vrienden konden er echt niet tegen
Ja idd, dan doe je het echt wel. Weet nog wel dat ik op vliegveld gewoon 1 koekje (ja 1 koekje, niet eens een rol) voor omgerekend zo'n 5 euro had gekochtquote:Op zondag 24 april 2016 13:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaMaar je koopt het wel als het 38 graden buiten is.
ziekenhuis altijd oplichters man wat dat betreftquote:Op zondag 24 april 2016 13:42 schreef Amarantha het volgende:
Ziekenhuis ook vies duur man. 2 flesjes drinken.. 6 euro
Ja echt belachelijk maar ook hier moest ik wel want ik kon moeilijk telkens op die rode knop drukken dat ik drinken wouquote:Op zondag 24 april 2016 13:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ziekenhuis altijd oplichters man wat dat betreft
quote:Op zondag 24 april 2016 13:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar als het boven de 30 graden in Nederland is, is het gelijk extreem benauwd en alles. In Turkije/Griekenland etc kan ik er wel tegen.
quote:
Ik vind het wel bijzonder dat je nu nog weet wat je 4 jaar geleden hebt gegeten.quote:Op zondag 24 april 2016 13:43 schreef Amarantha het volgende:
En 4 jaar terug kocht ik een plak cake in het ziekenhuiswinkeltje omdat ik daar zin in had na 1,5 week niet eten. Was ook bijna 3 euro!!!
Ik vind het bijzonder dat sommige mensen vrijwel alles weer vergeten.quote:Op zondag 24 april 2016 13:50 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik vind het wel bijzonder dat je nu nog weet wat je 4 jaar geleden hebt gegeten.
Hear hearquote:Op zondag 24 april 2016 13:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder dat sommige mensen vrijwel alles weer vergeten.
hoe kan jij zo lang in bed blijven? voel me dan altijd zo gaar op een gegeven momentquote:Op zondag 24 april 2016 13:56 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
In bed How I met your mother bingen
Doe ik nu op de bankquote:Op zondag 24 april 2016 13:56 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
In bed How I met your mother bingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |