Wel zielig dat ze zo snel na het overlijden van prins alweer koningsdag moeten viere.quote:Op zondag 24 april 2016 12:29 schreef Chloroform het volgende: [..] 'op verjaardag gaan'
![]()
wrom ga je in pak wimlex is woensdag pas jarig
ahaha ahah aha haquote:Op zondag 24 april 2016 12:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel zielig dat ze zo snel na het overlijden van prins alweer koningsdag moeten viere.
laat het losquote:Op zondag 24 april 2016 12:32 schreef hoink581 het volgende:
Bradster hangt hier even de Casanova uit, maar wil vervolgens een familierelatie op het spel zetten omdat hij geen tank benzine overheeft voor een snelle wip.
Ja, ze komen daar vandaan ja.quote:Op zondag 24 april 2016 12:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
"al die types uit grunn"
Hjb gewoon hoink
Jawel Hoink, jawel.quote:Op zondag 24 april 2016 12:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]Nee Braddie. Nee.
En dat je aan het lijntje gehouden wordt door al die types uit Grun terwijl je hier het steeds over dates hebt.
oké even douchen brb over een uurquote:Op zondag 24 april 2016 12:31 schreef zeer het volgende:
[..]
wil jou wel kapen nu je vriendin in zeeland zit![]()
quote:Op zondag 24 april 2016 12:32 schreef Catkiller het volgende:
Als jij er niet bent hzaw, dan breng ik mijn tijd huilend door en ben ik gemeen tegen zwakke users.
wat een leven heb je tochquote:Op zondag 24 april 2016 12:32 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Jawel Hoink, jawel.
Ik heb ook dates, alleen (wat ik daar ook meld) Willen die meeste meiden dan na 1 date nog een vervolg, maar als ik dan aan ze vraag wanneer ze kunnen dan gaan ze heel vaag lopen doen, en dat gaat dan een poosje zo door.
Zie niet in waarom ik hier iets anders zou moeten melden dan in R&P precies om de reden die jij zei. Mensen kunnen daar ook lezen
kom 4 op een rij spelen dan pussy, ik maak je inquote:Op zondag 24 april 2016 12:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
NEE. NEE. NEE. IK WIL NU DE CONFRONTATIE AANGAAN.
Je haalt nu 2 meiden door elkaar heen hequote:Op zondag 24 april 2016 12:32 schreef hoink581 het volgende:
Bradster hangt hier even de Casanova uit, maar wil vervolgens een familierelatie op het spel zetten omdat hij geen tank benzine overheeft voor een snelle wip.
Ja, dus gedraag jezelf een beetje zodat het niet meer voorkomt.quote:Op zondag 24 april 2016 12:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]wel zielig voor iedereen hier dan
Daar heb je het hier niet over. Maar oke.quote:Op zondag 24 april 2016 12:32 schreef MrBradge het volgende:
Ik heb ook dates, alleen (wat ik daar ook meld) Willen die meeste meiden dan na 1 date nog een vervolg, maar als ik dan aan ze vraag wanneer ze kunnen dan gaan ze heel vaag lopen doen, en dat gaat dan een poosje zo door.
Zie niet in waarom ik hier iets anders zou moeten melden dan in R&P precies om de reden die jij zei. Mensen kunnen daar ook lezen
Nee, ik ben er echt slecht in. Verliezen doe ik niet graag.quote:Op zondag 24 april 2016 12:33 schreef Chloroform het volgende:
kom 4 op een rij spelen dan pussy, ik maak je in
vers zweet is beter dan oud zweetquote:Op zondag 24 april 2016 12:33 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom douchen
je raakt toch weer bezweet
al mijn bans waren onterecht en dienden slechts als "voorbeeld" om jullie in toom te houdenquote:Op zondag 24 april 2016 12:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja, dus gedraag jezelf een beetje zodat het niet meer voorkomt.
Ja of juist niet.quote:
dat niet vindenquote:Op zondag 24 april 2016 12:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daar heb je het hier niet over. Maar oke.
En daarbij, het is toch wel erg sneu dat je nog toegeeft dat ze niet heel aantrekkelijk is maar dat je haar toch gewoon wil neuken omdat je dan wat te neuken hebt. En dan claim je nog ook dat je libido belangrijker is dan een goede familie relatie.
wat heeft familierelatie met seks te maken, neukt braddie zn nicht ofzoquote:Op zondag 24 april 2016 12:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En daarbij, het is toch wel erg sneu dat je nog toegeeft dat ze niet heel aantrekkelijk is maar dat je haar toch gewoon wil neuken omdat je dan wat te neuken hebt. En dan claim je nog ook dat je libido belangrijker is dan een goede familie relatie.
zag bij Katja's bodyscan dat oud zweet helpt te bepalen met wie je de beste kindjes kunt makenquote:
Je zit er echt mee hequote:Op zondag 24 april 2016 12:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
misschien eens een rijke man proberen??quote:Op zondag 24 april 2016 12:35 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja of juist niet.
Het is áltijd wel hetzelfde met mij en dames.
Leer ze kennen, gaan we daten, na 1-2 dates willen ze graag nog een keer daten, maar laten dan niks meer horen. Ik word daar onzeker en die meiden blokkeren mij dan, en zo doende is het een beetje een vicieuze cirkel
WAAAR LEER JE ZE KENNEN IK WIL OOKquote:Op zondag 24 april 2016 12:35 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja of juist niet.
Leer ze kennen, gaan we daten, na 1-2 dates willen ze graag nog een keer daten, maar laten dan niks meer horen. Ik word daar onzeker en die meiden blokkeren mij dan, en zo doende is het een beetje een vicieuze cirkel
Het is lust zeer, geen voortplantingsdrang.quote:Op zondag 24 april 2016 12:35 schreef zeer het volgende:
weet wel wie in een evolutionaire context aan het kortste eind trekt hoinkmet je familierelaties
Door de geur? want ik vind vers zweet wel sexy maar oud zweet fucking tyfusranzigquote:Op zondag 24 april 2016 12:35 schreef zeer het volgende:
[..]
zag bij Katja's bodyscan dat oud zweet helpt te bepalen met wie je de beste kindjes kunt maken
tiswatquote:Op zondag 24 april 2016 12:35 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja of juist niet.
Ik zag het gisteren voorbij komen in R&P, maar toen had ik nog een ban. Wil het nu graag inhalen.quote:
beter doe jij gewoon even neuken, wat boeit dit nou manquote:Op zondag 24 april 2016 12:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
sorry je past dus niet bij je vriendquote:Op zondag 24 april 2016 12:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Door de geur? want ik vind vers zweet wel sexy maar oud zweet fucking tyfusranzig
Ik bewaar altijd het dekbed waar Mozy onder geslapen heeft om doordeweeks aan te ruiken en mee te knuffelen.quote:Op zondag 24 april 2016 12:35 schreef zeer het volgende:
[..]
zag bij Katja's bodyscan dat oud zweet helpt te bepalen met wie je de beste kindjes kunt maken
Daar heb ik geen tank benzine voor over.quote:Op zondag 24 april 2016 12:37 schreef PeZu het volgende:
beter doe jij gewoon even neuken, wat boeit dit nou man
sorry wat is het verschilquote:Op zondag 24 april 2016 12:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is lust zeer, geen voortplantingsdrang.
jij bent ook wel een fervent verzamelaar van bans, is het niet?quote:Op zondag 24 april 2016 12:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zag het gisteren voorbij komen in R&P, maar toen had ik nog een ban. Wil het nu graag inhalen.
Oh ik dacht al wat is het hier aangenaam toen ik gister keek, nu weet ik waarom.quote:Op zondag 24 april 2016 12:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zag het gisteren voorbij komen in R&P, maar toen had ik nog een ban. Wil het nu graag inhalen.
beetje hetzelfde als z'n vieze praatjes naar houses tijdquote:Op zondag 24 april 2016 12:36 schreef Catkiller het volgende:
Kijk die hoink caren, zou bijna medelijden krijgen.
Haar ouders flipte tegen haar omdat ze er achter kwamen dat we seks hebben gehad, en ze IS ook niet heel aantrekkelijk. Wat verwacht je? dat ik met een 7/10 of zelfs een 6/10 iets kan beginnen?quote:Op zondag 24 april 2016 12:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
ik ook ;squote:Op zondag 24 april 2016 12:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik bewaar altijd het dekbed waar Mozy onder geslapen heeft om doordeweeks aan te ruiken en mee te knuffelen.
Ik care ookquote:Op zondag 24 april 2016 12:36 schreef Catkiller het volgende:
nu hij niet homo kan doen metchroestjov reageert die af op braddiequote:Op zondag 24 april 2016 12:36 schreef Catkiller het volgende:
was ze nat?quote:Op zondag 24 april 2016 12:38 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Haar ouders flipte tegen haar omdat ze er achter kwamen dat we seks hebben gehad, en ze IS ook niet heel aantrekkelijk. Wat verwacht je? dat ik met een 7/10 of zelfs een 6/10 iets kan beginnen?
En het is niet "gewoon neuken" Tuurlijk wilde ik ook wel dat die band tussen haar ouders weer normaal werd, en ik wilde daar ook bij helpen, wilde met die ouders praten, maar dat wilde ze niet, want volgens die meid waar ik mee aan't daten was schoot dat toch niet op en was het mede hierdoor beter dat we er een punt achter zouden zetten.
vertel meerquote:Op zondag 24 april 2016 12:37 schreef zeer het volgende:
[..]
sorry je past dus niet bij je vriend
nee, feromonen en dat soort shit
Waarom?quote:
Jammer dat je hier weer over begint.quote:Op zondag 24 april 2016 12:37 schreef zeer het volgende:
beetje hetzelfde als z'n vieze praatjes naar houses tijd
ahw, mijn prinses op de witte draakquote:
Wow heeft hij meerdere vriendjes?quote:Op zondag 24 april 2016 12:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nu hij niet homo kan doen metchroestjov reageert die af op braddie
was ze wel geil in bed?quote:Op zondag 24 april 2016 12:38 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Haar ouders flipte tegen haar omdat ze er achter kwamen dat we seks hebben gehad, en ze IS ook niet heel aantrekkelijk. Wat verwacht je? dat ik met een 7/10 of zelfs een 6/10 iets kan beginnen?
En het is niet "gewoon neuken" Tuurlijk wilde ik ook wel dat die band tussen haar ouders weer normaal werd, en ik wilde daar ook bij helpen, wilde met die ouders praten, maar dat wilde ze niet, want volgens die meid waar ik mee aan't daten was schoot dat toch niet op en was het mede hierdoor beter dat we er een punt achter zouden zetten.
je kan ruiken in hoeverre jouw genen overeenkomen met een potentiele kindjes maak partner, hoe verder de genen uit elkaar liggen hoe lekkerder je diegene vindt ruiken, genen die ver uit elkaar liggen zorgen voor gezondere kindjesquote:
Slaquote:Op zondag 24 april 2016 12:39 schreef Chloroform het volgende:
oké wat zal ik vanavond gaan eten, ga zo boodschappen doen
oh ik vind mn vriend wel lekker ruiken altijd :$$$quote:Op zondag 24 april 2016 12:39 schreef zeer het volgende:
[..]
je kan ruiken in hoeverre jouw genen overeenkomen met een potentiele kindjes maak partner, hoe verder de genen uit elkaar liggen hoe lekkerder je diegene vindt ruiken, genen die ver uit elkaar liggen zorgen voor gezondere kindjes
daarom komen er uit Turkije ook zo veel inbred, die knoflookgeur overal verhindert dat ;s
Ik vind je een beetje een jaloerse nicht. Zoek je eigen vriendjes ipv zo homofoob te reageren op mijn leven.quote:Op zondag 24 april 2016 12:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nu hij niet homo kan doen metchroestjov reageert die af op braddie
Hij liep kreupel achteraf, wat denk jij danquote:
Als ze te dik zijn wordt actie wel een beetje lastig.quote:Op zondag 24 april 2016 12:40 schreef zeer het volgende:
[..]
volgens mij zijn die lelijke altijd erg actief e.d. omdat ze zich willen bewijzen
Heb wel echt 2 dagen goed spierpijn gehad jaquote:Op zondag 24 april 2016 12:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij liep kreupel achteraf, wat denk jij dan
ja is ook altijd zo met dikke wijvenquote:Op zondag 24 april 2016 12:40 schreef zeer het volgende:
[..]
volgens mij zijn die lelijke altijd erg actief e.d. omdat ze zich willen bewijzen
Moet je beter bewegen.quote:Op zondag 24 april 2016 12:41 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Heb wel echt 2 dagen goed spierpijn gehad ja
Sommige wel, wat had je in gedachten bbyquote:Op zondag 24 april 2016 12:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ahw, mijn prinses op de witte draak
vind je bordspelletjes leuk?
Kan ook zijn omdat het de enige lichaamsbeweging voor je was in jaren.quote:Op zondag 24 april 2016 12:41 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Heb wel echt 2 dagen goed spierpijn gehad ja
Lol daar nu al zo erg mee bezig zijn, net Niels.quote:Op zondag 24 april 2016 12:39 schreef Chloroform het volgende:
onbeperkt spareribsquote:Op zondag 24 april 2016 12:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sommige wel, wat had je in gedachten bby
wrapsquote:Op zondag 24 april 2016 12:39 schreef Chloroform het volgende:
dan zullen ze ook vast slikken. Lucky bradsterquote:Op zondag 24 april 2016 12:40 schreef zeer het volgende:
[..]
CHAI HOUD JE PAARDENBEK EENS GVDquote:Op zondag 24 april 2016 12:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol daar nu al zo erg mee bezig zijn, net Niels.
quote:Op zondag 24 april 2016 12:39 schreef zeer het volgende:
[..]
je kan ruiken in hoeverre jouw genen overeenkomen met een potentiele kindjes maak partner, hoe verder de genen uit elkaar liggen hoe lekkerder je diegene vindt ruiken, genen die ver uit elkaar liggen zorgen voor gezondere kindjes
daarom komen er uit Turkije ook zo veel inbred, die knoflookgeur overal verhindert dat ;s
welnee dan zie je het gewoon minder goed omdat dat vet met vertraging beweegtquote:Op zondag 24 april 2016 12:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als ze te dik zijn wordt actie wel een beetje lastig.
Eerlijk?quote:Op zondag 24 april 2016 12:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan ook zijn omdat het de enige lichaamsbeweging voor je was in jaren.
Ik begin de dag ook zo.quote:Op zondag 24 april 2016 12:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol daar nu al zo erg mee bezig zijn, net Niels.
Je weet dat je me aan het verleiden bent, nuquote:
oehquote:
Lijkt me een vervreemdende ervaring.quote:Op zondag 24 april 2016 12:42 schreef zeer het volgende:
welnee dan zie je het gewoon minder goed omdat dat vet met vertraging beweegt
kquote:Op zondag 24 april 2016 12:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik vind je een beetje een jaloerse nicht. Zoek je eigen vriendjes ipv zo homofoob te reageren op mijn leven.
lekker knagen en knabbelenquote:Op zondag 24 april 2016 12:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je weet dat je me aan het verleiden bent, nu
bedankt hzawquote:Op zondag 24 april 2016 12:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
oeh
das wel een goeie
kipwraps
met pestomayo
Nee, daar hebben jullie niets mee te maken.quote:Op zondag 24 april 2016 12:43 schreef Chai het volgende:
Post je die overweging ook elke dag in de SC dan
oh hij heeft ook even wikipedia van marx bekeken hoorquote:Op zondag 24 april 2016 12:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Lijkt me een vervreemdende ervaring.
bedankt lieve hzawquote:
Van Marx?quote:Op zondag 24 april 2016 12:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
oh hij heeft ook even wikipedia van marx bekeken hoor
Ff douchen om af te koelen :$quote:
superieur denk ikquote:Op zondag 24 april 2016 12:47 schreef Trollscience het volgende:
ik lig soms nachten wakker omdat ik me afvraag hoe de baard van Marx gevoeld moet hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |