Waarom?quote:
Jammer dat je hier weer over begint.quote:Op zondag 24 april 2016 12:37 schreef zeer het volgende:
beetje hetzelfde als z'n vieze praatjes naar houses tijd
ahw, mijn prinses op de witte draakquote:
Wow heeft hij meerdere vriendjes?quote:Op zondag 24 april 2016 12:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nu hij niet homo kan doen metchroestjov reageert die af op braddie
was ze wel geil in bed?quote:Op zondag 24 april 2016 12:38 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Haar ouders flipte tegen haar omdat ze er achter kwamen dat we seks hebben gehad, en ze IS ook niet heel aantrekkelijk. Wat verwacht je? dat ik met een 7/10 of zelfs een 6/10 iets kan beginnen?
En het is niet "gewoon neuken" Tuurlijk wilde ik ook wel dat die band tussen haar ouders weer normaal werd, en ik wilde daar ook bij helpen, wilde met die ouders praten, maar dat wilde ze niet, want volgens die meid waar ik mee aan't daten was schoot dat toch niet op en was het mede hierdoor beter dat we er een punt achter zouden zetten.
je kan ruiken in hoeverre jouw genen overeenkomen met een potentiele kindjes maak partner, hoe verder de genen uit elkaar liggen hoe lekkerder je diegene vindt ruiken, genen die ver uit elkaar liggen zorgen voor gezondere kindjesquote:
Slaquote:Op zondag 24 april 2016 12:39 schreef Chloroform het volgende:
oké wat zal ik vanavond gaan eten, ga zo boodschappen doen
oh ik vind mn vriend wel lekker ruiken altijd :$$$quote:Op zondag 24 april 2016 12:39 schreef zeer het volgende:
[..]
je kan ruiken in hoeverre jouw genen overeenkomen met een potentiele kindjes maak partner, hoe verder de genen uit elkaar liggen hoe lekkerder je diegene vindt ruiken, genen die ver uit elkaar liggen zorgen voor gezondere kindjes
daarom komen er uit Turkije ook zo veel inbred, die knoflookgeur overal verhindert dat ;s
Ik vind je een beetje een jaloerse nicht. Zoek je eigen vriendjes ipv zo homofoob te reageren op mijn leven.quote:Op zondag 24 april 2016 12:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nu hij niet homo kan doen metchroestjov reageert die af op braddie
Hij liep kreupel achteraf, wat denk jij danquote:
Als ze te dik zijn wordt actie wel een beetje lastig.quote:Op zondag 24 april 2016 12:40 schreef zeer het volgende:
[..]
volgens mij zijn die lelijke altijd erg actief e.d. omdat ze zich willen bewijzen
Heb wel echt 2 dagen goed spierpijn gehad jaquote:Op zondag 24 april 2016 12:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij liep kreupel achteraf, wat denk jij dan
ja is ook altijd zo met dikke wijvenquote:Op zondag 24 april 2016 12:40 schreef zeer het volgende:
[..]
volgens mij zijn die lelijke altijd erg actief e.d. omdat ze zich willen bewijzen
Moet je beter bewegen.quote:Op zondag 24 april 2016 12:41 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Heb wel echt 2 dagen goed spierpijn gehad ja
Sommige wel, wat had je in gedachten bbyquote:Op zondag 24 april 2016 12:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ahw, mijn prinses op de witte draak
vind je bordspelletjes leuk?
Kan ook zijn omdat het de enige lichaamsbeweging voor je was in jaren.quote:Op zondag 24 april 2016 12:41 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Heb wel echt 2 dagen goed spierpijn gehad ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |