Wel zielig dat ze zo snel na het overlijden van prins alweer koningsdag moeten viere.quote:Op zondag 24 april 2016 12:29 schreef Chloroform het volgende: [..] 'op verjaardag gaan'
![]()
wrom ga je in pak wimlex is woensdag pas jarig
ahaha ahah aha haquote:Op zondag 24 april 2016 12:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel zielig dat ze zo snel na het overlijden van prins alweer koningsdag moeten viere.
laat het losquote:Op zondag 24 april 2016 12:32 schreef hoink581 het volgende:
Bradster hangt hier even de Casanova uit, maar wil vervolgens een familierelatie op het spel zetten omdat hij geen tank benzine overheeft voor een snelle wip.
Ja, ze komen daar vandaan ja.quote:Op zondag 24 april 2016 12:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
"al die types uit grunn"
Hjb gewoon hoink
Jawel Hoink, jawel.quote:Op zondag 24 april 2016 12:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]Nee Braddie. Nee.
En dat je aan het lijntje gehouden wordt door al die types uit Grun terwijl je hier het steeds over dates hebt.
oké even douchen brb over een uurquote:Op zondag 24 april 2016 12:31 schreef zeer het volgende:
[..]
wil jou wel kapen nu je vriendin in zeeland zit![]()
quote:Op zondag 24 april 2016 12:32 schreef Catkiller het volgende:
Als jij er niet bent hzaw, dan breng ik mijn tijd huilend door en ben ik gemeen tegen zwakke users.
wat een leven heb je tochquote:Op zondag 24 april 2016 12:32 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Jawel Hoink, jawel.
Ik heb ook dates, alleen (wat ik daar ook meld) Willen die meeste meiden dan na 1 date nog een vervolg, maar als ik dan aan ze vraag wanneer ze kunnen dan gaan ze heel vaag lopen doen, en dat gaat dan een poosje zo door.
Zie niet in waarom ik hier iets anders zou moeten melden dan in R&P precies om de reden die jij zei. Mensen kunnen daar ook lezen
kom 4 op een rij spelen dan pussy, ik maak je inquote:Op zondag 24 april 2016 12:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
NEE. NEE. NEE. IK WIL NU DE CONFRONTATIE AANGAAN.
Je haalt nu 2 meiden door elkaar heen hequote:Op zondag 24 april 2016 12:32 schreef hoink581 het volgende:
Bradster hangt hier even de Casanova uit, maar wil vervolgens een familierelatie op het spel zetten omdat hij geen tank benzine overheeft voor een snelle wip.
Ja, dus gedraag jezelf een beetje zodat het niet meer voorkomt.quote:Op zondag 24 april 2016 12:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]wel zielig voor iedereen hier dan
Daar heb je het hier niet over. Maar oke.quote:Op zondag 24 april 2016 12:32 schreef MrBradge het volgende:
Ik heb ook dates, alleen (wat ik daar ook meld) Willen die meeste meiden dan na 1 date nog een vervolg, maar als ik dan aan ze vraag wanneer ze kunnen dan gaan ze heel vaag lopen doen, en dat gaat dan een poosje zo door.
Zie niet in waarom ik hier iets anders zou moeten melden dan in R&P precies om de reden die jij zei. Mensen kunnen daar ook lezen
Nee, ik ben er echt slecht in. Verliezen doe ik niet graag.quote:Op zondag 24 april 2016 12:33 schreef Chloroform het volgende:
kom 4 op een rij spelen dan pussy, ik maak je in
vers zweet is beter dan oud zweetquote:Op zondag 24 april 2016 12:33 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom douchen
je raakt toch weer bezweet
al mijn bans waren onterecht en dienden slechts als "voorbeeld" om jullie in toom te houdenquote:Op zondag 24 april 2016 12:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja, dus gedraag jezelf een beetje zodat het niet meer voorkomt.
Ja of juist niet.quote:
dat niet vindenquote:Op zondag 24 april 2016 12:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daar heb je het hier niet over. Maar oke.
En daarbij, het is toch wel erg sneu dat je nog toegeeft dat ze niet heel aantrekkelijk is maar dat je haar toch gewoon wil neuken omdat je dan wat te neuken hebt. En dan claim je nog ook dat je libido belangrijker is dan een goede familie relatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |