Lijkt nog lang te duren voor er iets van lente hier in NL isquote:
Ja dat heb ik ook vernomenquote:Op zondag 24 april 2016 13:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lijkt nog lang te duren voor er iets van lente hier in NL is!
De weer app op mijn telefoon zegt weinig goeds over de komende 10 dagen.quote:
Ja alleen binnen is het nu ook 16 graden doordat de kachel uit stondquote:Op zondag 24 april 2016 13:04 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als je binnen zit is't heerlijk te doen anders.
Geluid van regen/hagel op het raam
hoe kom je dan aan je beweging?quote:Op zondag 24 april 2016 13:06 schreef MrBradge het volgende:
Was toch niet van plan echt buiten de deur te treden die 10 dagen.
Moet morgen weg i.v.m nieuwe distributieriem in de Twingo
En de eerst volgende repetitie van Unicornflakes is pas over 2 weken weer
En in de tussen tijd blijf ik dan lekker binnen als het dit matige weer word/blijft.
Dat is matig manquote:Op zondag 24 april 2016 13:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja alleen binnen is het nu ook 16 graden doordat de kachel uit stond
En de voorspellingen voor de zomer zijn ook barslecht. Al neem ik die nu nog met een korreltje zout.quote:Op zondag 24 april 2016 13:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De weer app op mijn telefoon zegt weinig goeds over de komende 10 dagen.
Ik beweeg ook op muziek he. Steps, jumpingjacks, etc.. Is ook wel effectief!quote:Op zondag 24 april 2016 13:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hoe kom je dan aan je beweging?
Nice. Schuurtjesgenot!quote:Op zondag 24 april 2016 13:06 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat is matig man
Heb zelf expres vannacht de kachel aan gelaten hier, kom ik in m`n schuurtje, heerlijk warm
distributieriem is wel focked op duur man.quote:Op zondag 24 april 2016 13:06 schreef MrBradge het volgende:
Was toch niet van plan echt buiten de deur te treden die 10 dagen.
Moet morgen weg i.v.m nieuwe distributieriem in de Twingo
En de eerst volgende repetitie van Unicornflakes is pas over 2 weken weer
En in de tussen tijd blijf ik dan lekker binnen als het dit matige weer word/blijft.
quote:Op zondag 24 april 2016 13:07 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Absoluut.
Schuurtjes genot beste genot
Valt mee man, als je het bij een garage laat doen dan kost het wel een hoop geld ja.quote:Op zondag 24 april 2016 13:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
distributieriem is wel focked op duur man.
ik de sc vertelde je dat jij dat meisje uit Groningen niet zag zitten omdat ze scheld en boert en dat je een fuckbuddy hebt en dat chill vind maar in r&p staat dit in t topic waar je uitleg geeft over waarom je dat christelijke meisje nog steeds wilt:quote:
Echt kut dat dat elke 3 jaar moet.quote:Op zondag 24 april 2016 13:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
distributieriem is wel focked op duur man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |