SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sOp zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:
whehehequote:Op vrijdag 22 april 2016 11:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was leuk gedaan, maar klonk wel schreeuwerig zeg.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:52 schreef GodmotherR49 het volgende:
![]()
ik ben ook een man geworden zie ik, ook even aanpassen
quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Geen idee wie het is. Hallo GodmotherR49.
![]()
ToT, kerel! Goedemorgen, nog net!
Op naar de tweede bakquote:Op vrijdag 22 april 2016 11:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hier al een bak voor me staan!Luitjes!
Are you gonna give us an offer we can't refuse?quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:52 schreef GodmotherR49 het volgende:
![]()
ik ben ook een man geworden zie ik, ook even aanpassen
quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Are you gonna give us an offer we can't refuse?
Prima!quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jep, alles lekker hier.Beetje lekker geslapen?
Haha!quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Op naar de tweede bak![]()
Werd om 7 uur wakker, en uiteindelijk om 9 uur wakker genoeg om eruit te gaan
ik wil Spezza de gelegenheid geven mij in te halenquote:Op vrijdag 22 april 2016 12:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Are you gonna give us an offer we can't refuse?
quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:01 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
ik wil Spezza de gelegenheid geven mij in te halen
quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:01 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
Dus dit blijft je account vanaf nu?quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:01 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
Wel een passende. Alleen mist er nog een tagjequote:
Ja, práchtig zo iets.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:06 schreef ToT het volgende:
Ik dacht; die neemt die lieve fairy godmother van Disney of zo, maar nee: een bikkelharde Maffiosa!![]()
Als je van die lieve fairy godmother geld achterover drukt is het foei.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:06 schreef ToT het volgende:
Ik dacht; die neemt die lieve fairy godmother van Disney of zo, maar nee: een bikkelharde Maffiosa!![]()
een knokkeltjequote:Op vrijdag 22 april 2016 12:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Overgang als een frontale trein/auto botsing.
Dat hoofd is eetbaar.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als je van die lieve fairy godmother geld achterover drukt is het foei.
Bikkelharde maffiosa: Paardenkop in bed.
Wat heb je liever?
quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:14 schreef GodmotherR49 het volgende:
Mijn boterhammen waren ook goed eetbaar, nu even "rust"voordat ik weer aan de slag moet
quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als je van die lieve fairy godmother geld achterover drukt is het foei.
Bikkelharde maffiosa: Paardenkop in bed.
Wat heb je liever?
quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:14 schreef GodmotherR49 het volgende:
Mijn boterhammen waren ook goed eetbaar, nu even "rust"voordat ik weer aan de slag moet
just sayin' ... het geld is wel in goede handen gok ikquote:
ellowquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:17 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
Paard in de gang is ook een optie
quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
just sayin' ... het geld is wel in goede handen gok ik
goede gokquote:Op vrijdag 22 april 2016 12:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
just sayin' ... het geld is wel in goede handen gok ik
ik zou hier heel heel erg zenuwachtig van wordenquote:Op vrijdag 22 april 2016 12:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hier kan ik echt onafgebroken naar blijven luisteren.
Minder koffie drinken danquote:Op vrijdag 22 april 2016 12:24 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
ik zou hier heel heel erg zenuwachtig van worden
quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:24 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
ik zou hier heel heel erg zenuwachtig van worden
TeamKoffiequote:Op vrijdag 22 april 2016 12:25 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
ik dacht net, nog one for the road
Ja, zo kan het rap gaanquote:Op vrijdag 22 april 2016 12:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Inhalen van postaantal was achter een fluitje van een cent.
hoe groot zijn jouw mokken?quote:
Ik heb een verzoekje..quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:25 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
ik dacht net, nog one for the road
dIt is mijn 4equote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb een verzoekje..
Simon & Garfunkel - Sicilia
quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb een verzoekje..
Simon & Garfunkel - Sicilia
Nee inderdaad, dat maakt mij verder ook niet zo uit.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:35 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
dIt is mijn 4e
maar als ik ergens ben waar geen koffie is mis ik het niet
water, thee, frisdrank, wijnquote:Op vrijdag 22 april 2016 12:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee inderdaad, dat maakt mij verder ook niet zo uit.Dan maar water.
Thee en frisdrank is aan mij niet te slijten.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:37 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
water, thee, frisdrank, wijn
ik ben wat dat betreft niet zo moeilijk
Infuus natuurlijkquote:Op vrijdag 22 april 2016 12:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Middelgroot.Jij een emmertje?
Bij ij de 2e.quote:
Er zit gelukkig een grote afstand tussen onsquote:
Ik drink ook heel veel water.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee inderdaad, dat maakt mij verder ook niet zo uit.Dan maar water.
Zorgvuldig een verslaving kweken heeft zijn tijd nodig.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:38 schreef Spezza19 het volgende:
Mensen die claimen niet zonder koffie in de ochtend te kunnen
Sorry, maar hoe zijn die hun jeugd doorgekomen dan?
dan heb je gewoon goedekoffie gezetquote:Op vrijdag 22 april 2016 12:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij ij de 2e.
Als ik dat drink als ik net uit bed kom, moet ik daarna altijd de porseleinen troon bezoeken!
Neem je de koffie dan mee?quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij ij de 2e.
Als ik dat drink als ik net uit bed kom, moet ik daarna altijd de porseleinen troon bezoeken!
moet je op koffiebonen zuigen. Neemt de geur wegquote:
Onzin, vraag maar aan heroinequote:Op vrijdag 22 april 2016 12:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zorgvuldig een verslaving kweken heeft zijn tijd nodig.
Ja, hier ook erg veel water en hoe kouder hoe liever.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik drink ook heel veel water.
En melk
quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je moet weer wat geld ophalen en mensen bedreigen?
Jep, ik moet toch ergens van levenquote:Op vrijdag 22 april 2016 12:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je moet weer wat geld ophalen en mensen bedreigen?
quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
dan heb je gewoon goedekoffie gezet
Dat zijn de antwoorden.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:42 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
Jep, ik moet toch ergens van leven
De 1 zijn dood enzo....quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:42 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
Jep, ik moet toch ergens van leven
werkzequote:
Zo sterk dat het net niet begint te schuimen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:42 schreef ToT het volgende:
[..]Ik maak het altijd flink sterk!
Sommigen die hier koffie komen drinken, pleuren er meteen 2 cupjes melk in!
Geen ervaring mee. Jij dan?quote:
Wachten sowieso. Op wat dan ook.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:43 schreef Spezza19 het volgende:
Best irritant... op mailtjes wachten...![]()
dat deed je toch alleen bij slechte nummers?quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nu kan ik op mijn dooie akkertje naar buiten sloffen om te paffen.
* knokkels bestookt Spezza met mails om de tijd te dodenquote:Op vrijdag 22 april 2016 12:43 schreef Spezza19 het volgende:
Best irritant... op mailtjes wachten...![]()
whehe truequote:Op vrijdag 22 april 2016 12:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Neuh, maar er is genoeg naslagwerk over
quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels bestookt Spezza met mails om de tijd te doden
Ik ken je koffie, and I approvequote:Op vrijdag 22 april 2016 12:42 schreef ToT het volgende:
[..]Ik maak het altijd flink sterk!
Sommigen die hier koffie komen drinken, pleuren er meteen 2 cupjes melk in!
quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:47 schreef ToT het volgende:
[..]Aight aight!
Koekje d'r bij?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Echt, het is maar goed dat je niet in Duitsland woont....
Ik had ze gezien jaquote:Op vrijdag 22 april 2016 12:48 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Deze is nog 1 van de minst lompe die ik gemaakt heb!
[..]Aight aight!
Koekje d'r bij?
[ afbeelding ]
Eigenlijk moet er een facebookpagina van gemaakt wordenquote:Op vrijdag 22 april 2016 12:49 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ach maar die aan de vergadertafel was toch wel vrij subtiel?
quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
dat deed je toch alleen bij slechte nummers?
[..]Aight aight!
Koekje d'r bij?
[ afbeelding ]
wel redelijk dichtbij Duitsland. Dus mocht ToT ineens nergens meer op reageren, zou het kunnen zijn dat hij slachtoffer is geworden van een of andere nicht sanktionierte Schwarze Operation!quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Echt, het is maar goed dat je niet in Duitsland woont....
Ja HaJee of HeaN82 heeft een Facebook-pagina met alle paintjes van de painttopics, maar ik weet niet of die de laatste tijd nog ge-update wordt.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er een facebookpagina van gemaakt worden
Kijken wat Facebook en Erdogan dan doen
Mja, gewoon een aparte Erdogan paginaquote:Op vrijdag 22 april 2016 12:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja HaJee of HeaN82 heeft een Facebook-pagina met alle paintjes van de painttopics, maar ik weet niet of die de laatste tijd nog ge-update wordt.
Hahahaha!quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
wel redelijk dichtbij Duitsland. Dus mocht ToT ineens nergens meer op reageren, zou het kunnen zijn dat hij slachtoffer is geworden van een of andere nicht sanktionierte Schwarze Operation!
Ik woon nu pakweg 2x zo ver van Duitsland dan eerst, dus nu duurt het iets van een kwartiertje voor ik in Moffrika ben.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
wel redelijk dichtbij Duitsland. Dus mocht ToT ineens nergens meer op reageren, zou het kunnen zijn dat hij slachtoffer is geworden van een of andere nicht sanktionierte Schwarze Operation!
Whehehe idd.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, gewoon een aparte Erdogan pagina
Zal hier ook ongeveer die tijd in beslag nemen voordat ik de grens over ben.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik woon nu pakweg 2x zo ver van Duitsland dan eerst, dus nu duurt het iets van een kwartiertje voor ik in Moffrika ben.
Ik heb een zieke geestquote:Op vrijdag 22 april 2016 12:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hahahaha!! Hoe bedenk je het weer.
Nou, Erdogan wil wel geitjes vol-havlamakken!quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb een zieke geest
en verder had ik natuurlijk kunnen gaan voor ene Black Op, maar dat is weer geen Duits![]()
En Turks spreek ik niet.. Ja, havlamak, dat is blaffen. Maar dat heeft er weer zo weinig mee te maken
Nee, een leuke en zeer creatieve geest, net als ToT en ach, zoveel hier.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb een zieke geest
en verder had ik natuurlijk kunnen gaan voor ene Black Op, maar dat is weer geen Duits![]()
En Turks spreek ik niet.. Ja, havlamak, dat is blaffen. Maar dat heeft er weer zo weinig mee te maken
quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, een leuke en zeer creatieve geest, net als ToT en ach, zoveel hier.![]()
Wil er iemand draaien, moet ik door blijven knallen? Roept u maar.
Door blijven draaien uiteraard.quote:
Ja, censuur flikkertjesquote:Op vrijdag 22 april 2016 12:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe idd.
Ja ik denk wel dat Facebook die heel snel weg gooit!
quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Door blijven draaien uiteraard.Je kunt niet doorgaan met iemand anders te laten draaien, toch?
quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, Erdogan wil wel geitjes vol-havlamakken!![]()
![]()
Welzekerquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Thank weer! Is het te horen, want het ging ietwat vreemd hier.
Mja videos van moorden en onthoofdingen mogen wel blijven staan...quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Snap dat nooit. Ja, als het echt bizar is.
Naja! Dat heeft nergens meer iets mee te maken. Duurde ongeveer 5 minuten tot ik weer vertrok na registratie daar.quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja videos van moorden en onthoofdingen mogen wel blijven staan...
Hypocriet gelul allemaal
Maar ja, de mensen die daar het onderwerp van zijn kunnen natuurlijk niet bezwaar maken.quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja videos van moorden en onthoofdingen mogen wel blijven staan...
Hypocriet gelul allemaal
Ik zou bijna JokesAboutErdogan.sex willen registreren...quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Maar ja, de mensen die daar het onderwerp van zijn kunnen natuurlijk niet bezwaar maken.!
quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zou bijna JokesAboutErdogan.sex willen registreren...
quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Moet je niet ooit nog eens naar Turkije moeten/willenquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gup nog steeds deaud.quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:23 schreef spijkerbroek het volgende:
wtf.. vanaf een uur of 7 gisterochtend tot nu alléén maar DJ's?![]()
Ohja..quote:
Anesthesist...quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:24 schreef spijkerbroek het volgende:
Zometeen weer naar het ziekenhuis. Met anesthesioloog (is dat een woord?) overleggen hoe ze me onder zeil moeten krijgen. Ik zeg:
Dankquote:
Vervelende uitstapjes.quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:24 schreef spijkerbroek het volgende:
Zometeen weer naar het ziekenhuis. Met anesthesioloog (is dat een woord?) overleggen hoe ze me onder zeil moeten krijgen. Ik zeg:
Och, ik laat het wel over me heen komen.quote:
Beter.quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Och, ik laat het wel over me heen komen.
Goede flinke jointquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:24 schreef spijkerbroek het volgende:
sweep for bugs, manquote:
ABORT! EVACUATE!quote:
Waarom zou je naar Turkije willen?quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Moet je niet ooit nog eens naar Turkije moeten/willen
Dat is inderdaad een hele goede vraag. Ik zie ook geen enkele reden om er naartoe te gaan.quote:
Ah!quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat was inderdaad niet waar. Ik zag je heul niet typen.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
ABORT! EVACUATE!
Go to the Alpha-site. Leave everything. I will clean up.
Regards,
The Wolf
Nee, ken ik niet, maar als ik bij Google zoek zie je meteen al DJ Bim & Elwood staan.quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:41 schreef spijkerbroek het volgende:
L2B: heb je al eens gehoord van Elwood?
Die heeft muziek die me wel sterk aan deze doen denken.
Straks even checken.quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:41 schreef spijkerbroek het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Elwood_%28Finnish_musician%29
bv:
Klinkt niet verkeerd!quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:41 schreef spijkerbroek het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Elwood_%28Finnish_musician%29
bv:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Okiedoke
Ik ben er vantussen.
Bis später, maisjes
Veel succes, plezier, sterkte (wat van toepassing is)quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Okiedoke
Ik ben er vantussen.
Bis später, maisjes
Doet me een beetje denken aan 90s muziek met een beatquote:
Lekker! Daar is helemaal niets mis mee. Leuk ook om weer andere dingen te horen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan 90s muziek met een beat
Deze synth komt me erg bekend voor, kan hem niet plaatsenquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lekker! Daar is helemaal niets mis mee. Leuk ook om weer andere dingen te horen.
kun je toch sorteren op BPM?quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Iedere keer 2 tracks, waarvan de 1 rond de 75 Bpm ligt en de andere zo'n beetje het dubbele. Kan ik niets mee .
Als het de helft/dubbel is, kan je er juist verrassend veel mee...quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Iedere keer 2 tracks, waarvan de 1 rond de 75 Bpm ligt en de andere zo'n beetje het dubbele. Kan ik niets mee .
Hmmz, da's ook weer een waar woord. Straks eens uitproberen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het de helft/dubbel is, kan je er juist verrassend veel mee...
hey, goed punt!quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het de helft/dubbel is, kan je er juist verrassend veel mee...
Klik in Mixxx op de header van de kolom BPM en je bent klaar...quote:Op vrijdag 22 april 2016 14:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, alleen heb ik dat nog steeds niet gedaan.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 14:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klik in Mixxx op de header van de kolom BPM en je bent klaar...
twitter:TijlMTBeckand twitterde op vrijdag 22-04-2016 om 13:57:44Dringend verzoek van #dwdd aan grote sterren om in het vervolg vóór 13 u Nederlandse tijd te sterven #Prince reageer retweet
quote:Op vrijdag 22 april 2016 14:02 schreef Symphonic het volgende:
twitter:TijlMTBeckand twitterde op vrijdag 22-04-2016 om 13:57:44Dringend verzoek van #dwdd aan grote sterren om in het vervolg vóór 13 u Nederlandse tijd te sterven #Prince reageer retweet
Oh ja, goedendag!quote:Op vrijdag 22 april 2016 14:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goedendag!
Ik weet nu weer waarom ik altijd voor middernacht op bed lig...
Vergeet het zo af en toe.quote:
ik word vandaag gewoon niet echt wakkerquote:Op vrijdag 22 april 2016 14:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goedendag!
Ik heb er ook last van.quote:Op vrijdag 22 april 2016 14:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goedendag!
Moe van het gesleep?quote:Op vrijdag 22 april 2016 14:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik word vandaag gewoon niet echt wakker
quote:
zal wel meespelen ja, ik heb regelmatig van die dagen, dan blijf ik in een soort sluimertoestand hangenquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 14:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil zo eventueel wel een uurtje draaien of zo...
quote:Op vrijdag 22 april 2016 14:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil zo eventueel wel een uurtje draaien of zo...
Ken het. Als je uit de winterstand komt zetten en het tuinseizoen start weer.quote:Op vrijdag 22 april 2016 14:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zal wel meespelen ja, ik heb regelmatig van die dagen, dan blijf ik in een soort sluimertoestand hangen
quote:Op vrijdag 22 april 2016 14:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Doet u maar.
Lang niet iedereen ziet deze muziek zitten, tis wel mooi geweest.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 14:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Dat beperkt mijn mogelijkheden...
MadMaster en beperking mbt draaien .... Non sequiturquote:Op vrijdag 22 april 2016 14:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Zet je jezelf op het rooster, of zal ik het doen?quote:Op vrijdag 22 april 2016 14:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Done already...quote:Op vrijdag 22 april 2016 14:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zet je jezelf op het rooster, of zal ik het doen?
quote:Op vrijdag 22 april 2016 14:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen dank knok en jij weer voor het urenlang luisteren naar gebonk.
Hoe vaak ik z'n voet wel niet tussen de deur heb weg moeten schoppen...quote:Op vrijdag 22 april 2016 14:38 schreef knokkels het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Prince Jehova's Getuige was.
Nu je erover begint wist ik het weer.quote:Op vrijdag 22 april 2016 14:38 schreef knokkels het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Prince Jehova's Getuige was.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 14:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe vaak ik z'n voet wel niet tussen de deur heb weg moeten schoppen...
quote:Op vrijdag 22 april 2016 14:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe vaak ik z'n voet wel niet tussen de deur heb weg moeten schoppen...
Nou ja, misschien dat ook wel. Dat het gewoon weggeëbt wasquote:Op vrijdag 22 april 2016 14:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nu je erover begint wist ik het weer.
Het is ook niet echt van die info om je lange termijn geheugen eens flink mee te verrassen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 14:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nou ja, misschien dat ook wel. Dat het gewoon weggeëbt was
quote:Op vrijdag 22 april 2016 14:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is ook niet echt van die info om je lange termijn geheugen eens flink mee te verrassen.
Ik ga proberen om alleen maar Prince Heerlijke songs te draaien.quote:Op vrijdag 22 april 2016 14:47 schreef knokkels het volgende:
De inspiratie van Prince druipt er inderdaad wel vanaf
Met de legacy van Prince? Extreem verquote:Op vrijdag 22 april 2016 14:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga proberen om alleen maar Prince Heerlijke songs te draaien.
Eens kijken hoe ver ik kom...
Tot juni 2047.quote:Op vrijdag 22 april 2016 14:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga proberen om alleen maar Prince Heerlijke songs te draaien.
Eens kijken hoe ver ik kom...
Met wat ik heb én me voor de geest kan halen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 14:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Met de legacy van Prince? Extreem ver
quote:
Ginuwine - When Doves Cryquote:Op vrijdag 22 april 2016 14:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met wat ik heb én me voor de geest kan halen.
En die laatste is niet zo heel helder...
quote:
Het enige criterium dat geldt is dat ik het zelf ook beluisterbaar moet vinden.quote:Op vrijdag 22 april 2016 14:57 schreef knokkels het volgende:
[..]Ach ja hoe je het wendt of keert.. Ginuwine heeft zich laten inspireren door Prince. Het is wel een enorme Guilty Pleasure.
Fun Fact. Prince had een kooi met duiven in zijn Studio staan. En een herrie dat ze maakten
Fijn is dat soms.quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, dat was ik. Ging over op draadloos en toen stopte VLC er weer eens mee.
Jep. Bloedirritant is dat.quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fijn is dat soms.
Zit je te luisteren, ploft je stream connectie...
quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat heeft Prince met dit nummer van doen. Heeft ie het geschreven?
quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat heeft Prince met dit nummer van doen. Heeft ie het geschreven?
quote:"Manic Monday" is a song by the American pop rock band The Bangles, and the first single released from their second studio album, Different Light (1986). It was written by American musician Prince, using the pseudonym "Christopher". Originally intended for the group Apollonia 6 in 1984, he offered the song to The Bangles two years later. Lyrically, it describes a woman who is waking up to go to work on Monday, wishing it were still Sunday where she could relax.
nogal jaquote:Op vrijdag 22 april 2016 15:06 schreef MadMaster het volgende:
Er zit ook een flinke Prince saus overheen, los van de drums bij deze versie...
Ik ben bij één van de nachtelijke concerten van Prince geweest tijdens het North Sea Jazz festival in Ahoy, samen met een enorm grote Prince fan. Hij wilde vooraan staan en dus moest ik daarin meegaan.quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het was ook wel het hele sfeertje en act wat er omheen hing wat het 'm deed hoor bij zo'n optreden van Apollonia 6. Deze Martika mix klinkt heel best .
North Sea Jazz Festival wil ik ook nog eens bezoekenquote:Op vrijdag 22 april 2016 15:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben bij één van de nachtelijke concerten van Prince geweest tijdens het North Sea Jazz festival in Ahoy, samen met een enorm grote Prince fan. Hij wilde vooraan staan en dus moest ik daarin meegaan.
Ik stond op 1 meter van het podium, rij 2, zeg maar.
Ik heb me verbaast over de virtuositeit van de man met z'n gitaar.
Die nacht kwamen er nauwelijks hits voorbij, alleen maar obscuur werk.
Heb genoten toen...
Gitaar leek een soort van natuurlijk verlengstuk aan zijn hand als ie los ging ja. Als je daar dan bij bent en ook nog eens vooraan staat vergeet je het nooit meer.quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben bij één van de nachtelijke concerten van Prince geweest tijdens het North Sea Jazz festival in Ahoy, samen met een enorm grote Prince fan. Hij wilde vooraan staan en dus moest ik daarin meegaan.
Ik stond op 1 meter van het podium, rij 2, zeg maar.
Ik heb me verbaast over de virtuositeit van de man met z'n gitaar.
Die nacht kwamen er nauwelijks hits voorbij, alleen maar obscuur werk.
Heb genoten toen...
quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:39 schreef knokkels het volgende:
Gesprek tussen Kevin Smith en Prince's publicist nadat hij er achter kwam dat Prince ook wel eens basketbalde:
"Prince basketbalt? Tof! Is zijn kleding op het court ook speciaal gemaakt voor hem?"
-"Children's Department at a local clothing store"Ik moest daar eigenlijjk wel om lachen
quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:39 schreef knokkels het volgende:
Gesprek tussen Kevin Smith en Prince's publicist nadat hij er achter kwam dat Prince ook wel eens basketbalde:
"Prince basketbalt? Tof! Is zijn kleding op het court ook speciaal gemaakt voor hem?"
-"Children's Department at a local clothing store"Ik moest daar eigenlijjk wel om lachen
quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit blijft het mooiste nummer van zijn hand imo en had niet mooier uitgevoerd kunnen worden.
Ze is nu nogal van het padje af geloof ik.. Maar toen.quote:
quote:
Heb de foto's van toen gevonden, niet al te best, maar toch...quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gitaar leek een soort van natuurlijk verlengstuk aan zijn hand als ie los ging ja. Als je daar dan bij bent en ook nog eens vooraan staat vergeet je het nooit meer.
Dit nummer stond destijds dan ook 3614 weken op 1quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:46 schreef knokkels het volgende:
* knokkels zingt beter mee dan hij dacht. Schijn de tekst uit mijn hoofd te kennen
Ken je het van 'm zelf?quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit blijft het mooiste nummer van zijn hand imo en had niet mooier uitgevoerd kunnen worden.
Troyquote:Op vrijdag 22 april 2016 15:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zo'n klein wijffie met alleen gitaar op het podium speelt 80.000 man plat.
Daaaamn
quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb de foto's van toen gevonden, niet al te best, maar toch...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat dood- en doodzonde zeg. Ik vind dat een prachtige vrouw.quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
Ze is nu nogal van het padje af geloof ik..
Fantastisch.quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zo'n klein wijffie met alleen gitaar op het podium speelt 80.000 man plat.
Daaaamn
quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:52 schreef knokkels het volgende:
Kevin Smith werd gevraagd of hij een documentaire over Prince wilde maken, door Prince zelf.
Starstruck enzo.. Vergat hij te vragen of hij The Most Beautiful Girl mocht gebruiken in Jay & Silent Bob Strike Back.
Prince, kort en resoluut: NO!
Hij mocht wél Jungle Love van Morris & The Time gebruiken
Ah!quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:52 schreef knokkels het volgende:
Kevin Smith werd gevraagd of hij een documentaire over Prince wilde maken, door Prince zelf.
Starstruck enzo.. Vergat hij te vragen of hij The Most Beautiful Girl mocht gebruiken in Jay & Silent Bob Strike Back.
Prince, kort en resoluut: NO!
Hij mocht wél Jungle Love van Morris & The Time gebruiken
Gewoon door Prince gebeld worden op je huistelefoonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |