quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zou bijna JokesAboutErdogan.sex willen registreren...
Moet je niet ooit nog eens naar Turkije moeten/willenquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zou bijna JokesAboutErdogan.sex willen registreren...
Gup nog steeds deaud.quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:23 schreef spijkerbroek het volgende:
wtf.. vanaf een uur of 7 gisterochtend tot nu alléén maar DJ's?![]()
Ohja..quote:
Anesthesist...quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:24 schreef spijkerbroek het volgende:
Zometeen weer naar het ziekenhuis. Met anesthesioloog (is dat een woord?) overleggen hoe ze me onder zeil moeten krijgen. Ik zeg:
Dankquote:
Vervelende uitstapjes.quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:24 schreef spijkerbroek het volgende:
Zometeen weer naar het ziekenhuis. Met anesthesioloog (is dat een woord?) overleggen hoe ze me onder zeil moeten krijgen. Ik zeg:
Och, ik laat het wel over me heen komen.quote:
Beter.quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Och, ik laat het wel over me heen komen.
Goede flinke jointquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:24 schreef spijkerbroek het volgende:
sweep for bugs, manquote:
ABORT! EVACUATE!quote:
Waarom zou je naar Turkije willen?quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Moet je niet ooit nog eens naar Turkije moeten/willen
Dat is inderdaad een hele goede vraag. Ik zie ook geen enkele reden om er naartoe te gaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |