Ginuwine - When Doves Cryquote:Op vrijdag 22 april 2016 14:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met wat ik heb én me voor de geest kan halen.
En die laatste is niet zo heel helder...
quote:
Het enige criterium dat geldt is dat ik het zelf ook beluisterbaar moet vinden.quote:Op vrijdag 22 april 2016 14:57 schreef knokkels het volgende:
[..]Ach ja hoe je het wendt of keert.. Ginuwine heeft zich laten inspireren door Prince. Het is wel een enorme Guilty Pleasure.
Fun Fact. Prince had een kooi met duiven in zijn Studio staan. En een herrie dat ze maakten
Fijn is dat soms.quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, dat was ik. Ging over op draadloos en toen stopte VLC er weer eens mee.
Jep. Bloedirritant is dat.quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fijn is dat soms.
Zit je te luisteren, ploft je stream connectie...
quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat heeft Prince met dit nummer van doen. Heeft ie het geschreven?
quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat heeft Prince met dit nummer van doen. Heeft ie het geschreven?
quote:"Manic Monday" is a song by the American pop rock band The Bangles, and the first single released from their second studio album, Different Light (1986). It was written by American musician Prince, using the pseudonym "Christopher". Originally intended for the group Apollonia 6 in 1984, he offered the song to The Bangles two years later. Lyrically, it describes a woman who is waking up to go to work on Monday, wishing it were still Sunday where she could relax.
nogal jaquote:Op vrijdag 22 april 2016 15:06 schreef MadMaster het volgende:
Er zit ook een flinke Prince saus overheen, los van de drums bij deze versie...
Ik ben bij één van de nachtelijke concerten van Prince geweest tijdens het North Sea Jazz festival in Ahoy, samen met een enorm grote Prince fan. Hij wilde vooraan staan en dus moest ik daarin meegaan.quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het was ook wel het hele sfeertje en act wat er omheen hing wat het 'm deed hoor bij zo'n optreden van Apollonia 6. Deze Martika mix klinkt heel best .
North Sea Jazz Festival wil ik ook nog eens bezoekenquote:Op vrijdag 22 april 2016 15:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben bij één van de nachtelijke concerten van Prince geweest tijdens het North Sea Jazz festival in Ahoy, samen met een enorm grote Prince fan. Hij wilde vooraan staan en dus moest ik daarin meegaan.
Ik stond op 1 meter van het podium, rij 2, zeg maar.
Ik heb me verbaast over de virtuositeit van de man met z'n gitaar.
Die nacht kwamen er nauwelijks hits voorbij, alleen maar obscuur werk.
Heb genoten toen...
Gitaar leek een soort van natuurlijk verlengstuk aan zijn hand als ie los ging ja. Als je daar dan bij bent en ook nog eens vooraan staat vergeet je het nooit meer.quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben bij één van de nachtelijke concerten van Prince geweest tijdens het North Sea Jazz festival in Ahoy, samen met een enorm grote Prince fan. Hij wilde vooraan staan en dus moest ik daarin meegaan.
Ik stond op 1 meter van het podium, rij 2, zeg maar.
Ik heb me verbaast over de virtuositeit van de man met z'n gitaar.
Die nacht kwamen er nauwelijks hits voorbij, alleen maar obscuur werk.
Heb genoten toen...
quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:39 schreef knokkels het volgende:
Gesprek tussen Kevin Smith en Prince's publicist nadat hij er achter kwam dat Prince ook wel eens basketbalde:
"Prince basketbalt? Tof! Is zijn kleding op het court ook speciaal gemaakt voor hem?"
-"Children's Department at a local clothing store"Ik moest daar eigenlijjk wel om lachen
quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:39 schreef knokkels het volgende:
Gesprek tussen Kevin Smith en Prince's publicist nadat hij er achter kwam dat Prince ook wel eens basketbalde:
"Prince basketbalt? Tof! Is zijn kleding op het court ook speciaal gemaakt voor hem?"
-"Children's Department at a local clothing store"Ik moest daar eigenlijjk wel om lachen
quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit blijft het mooiste nummer van zijn hand imo en had niet mooier uitgevoerd kunnen worden.
Ze is nu nogal van het padje af geloof ik.. Maar toen.quote:
quote:
Heb de foto's van toen gevonden, niet al te best, maar toch...quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gitaar leek een soort van natuurlijk verlengstuk aan zijn hand als ie los ging ja. Als je daar dan bij bent en ook nog eens vooraan staat vergeet je het nooit meer.
Dit nummer stond destijds dan ook 3614 weken op 1quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:46 schreef knokkels het volgende:
* knokkels zingt beter mee dan hij dacht. Schijn de tekst uit mijn hoofd te kennen
Ken je het van 'm zelf?quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit blijft het mooiste nummer van zijn hand imo en had niet mooier uitgevoerd kunnen worden.
Troyquote:Op vrijdag 22 april 2016 15:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zo'n klein wijffie met alleen gitaar op het podium speelt 80.000 man plat.
Daaaamn
quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb de foto's van toen gevonden, niet al te best, maar toch...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat dood- en doodzonde zeg. Ik vind dat een prachtige vrouw.quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
Ze is nu nogal van het padje af geloof ik..
Fantastisch.quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zo'n klein wijffie met alleen gitaar op het podium speelt 80.000 man plat.
Daaaamn
quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:52 schreef knokkels het volgende:
Kevin Smith werd gevraagd of hij een documentaire over Prince wilde maken, door Prince zelf.
Starstruck enzo.. Vergat hij te vragen of hij The Most Beautiful Girl mocht gebruiken in Jay & Silent Bob Strike Back.
Prince, kort en resoluut: NO!
Hij mocht wél Jungle Love van Morris & The Time gebruiken
Ah!quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:52 schreef knokkels het volgende:
Kevin Smith werd gevraagd of hij een documentaire over Prince wilde maken, door Prince zelf.
Starstruck enzo.. Vergat hij te vragen of hij The Most Beautiful Girl mocht gebruiken in Jay & Silent Bob Strike Back.
Prince, kort en resoluut: NO!
Hij mocht wél Jungle Love van Morris & The Time gebruiken
Gewoon door Prince gebeld worden op je huistelefoonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |