Ah!quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat was inderdaad niet waar. Ik zag je heul niet typen.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
ABORT! EVACUATE!
Go to the Alpha-site. Leave everything. I will clean up.
Regards,
The Wolf
Nee, ken ik niet, maar als ik bij Google zoek zie je meteen al DJ Bim & Elwood staan.quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:41 schreef spijkerbroek het volgende:
L2B: heb je al eens gehoord van Elwood?
Die heeft muziek die me wel sterk aan deze doen denken.
Straks even checken.quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:41 schreef spijkerbroek het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Elwood_%28Finnish_musician%29
bv:
Klinkt niet verkeerd!quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:41 schreef spijkerbroek het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Elwood_%28Finnish_musician%29
bv:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Okiedoke
Ik ben er vantussen.
Bis später, maisjes
Veel succes, plezier, sterkte (wat van toepassing is)quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Okiedoke
Ik ben er vantussen.
Bis später, maisjes
Doet me een beetje denken aan 90s muziek met een beatquote:
Lekker! Daar is helemaal niets mis mee. Leuk ook om weer andere dingen te horen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan 90s muziek met een beat
Deze synth komt me erg bekend voor, kan hem niet plaatsenquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lekker! Daar is helemaal niets mis mee. Leuk ook om weer andere dingen te horen.
kun je toch sorteren op BPM?quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Iedere keer 2 tracks, waarvan de 1 rond de 75 Bpm ligt en de andere zo'n beetje het dubbele. Kan ik niets mee .
Als het de helft/dubbel is, kan je er juist verrassend veel mee...quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Iedere keer 2 tracks, waarvan de 1 rond de 75 Bpm ligt en de andere zo'n beetje het dubbele. Kan ik niets mee .
Hmmz, da's ook weer een waar woord. Straks eens uitproberen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het de helft/dubbel is, kan je er juist verrassend veel mee...
hey, goed punt!quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het de helft/dubbel is, kan je er juist verrassend veel mee...
Klik in Mixxx op de header van de kolom BPM en je bent klaar...quote:Op vrijdag 22 april 2016 14:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, alleen heb ik dat nog steeds niet gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |